1 € 1 USD miercuri 01 dec 2021
Versiune
Mobile
Dar Alina-Mungiu Pippidi nu e un clovn ???
Alex [anonim], Luni, 31 martie 2008, 2:31
-1/1
BA DA ! Alina-Mungiu Pippidi e cel mai mare clovn din Romania si mai presus de toate am observat ca se crede Dumnezeu mai ales ca nu are nici un Dumnezeu :| Sa ii fie rusine !!!!
Clovnerie
Ion Codreanu [anonim], Luni, 31 martie 2008, 3:58
-1/3
Alina!Uita -te In oglinda !Vezi ce caracter ai? Pacat ca oglinda nu-ti arata!Birfitoare si cu sufletul urit. Cei ce te-au nascut nu erau moldoveni.Moldovenii iubesc dar tu nu ai nimic sfint.Cred ca ar trebui sa stai in banca ta pina te vei intilni cu "GEORGE"
Doamna Alina Mungiu-Pippidi este sinceră
Bălăşanu Constantin [anonim], Luni, 31 martie 2008, 8:01
+2/2
Articolul doamnei Alina Mungiu-Pippidi îmi pare de bun simţ şi o felicit pentru faptul că reuşit să-şi păstreze verticalitatea. Meritul îi este cu atât mai mare cu cât situaţia era delicată. Oamenii, pe drept cuvânt, cred că despre morţi trebuie de vorbit numai de bine. Doamna Alina Mungiu-Pippidi nu cred că îl vorbeşte de rău pe cel dispărut, ci, s-a simţit obligată să rostească adevărul. Aş fi mult mai liniştit dacă aş fi sigur că mai sunt şi alţi intelectuali de marcă în România dispuşi să rostească în mod deschis, adevăruri incomode.
Felicitari
robert [anonim], Luni, 31 martie 2008, 10:18
+3/3
Felicitari Doamna pentru alegerea adevarului in locul fatarniciei pe care o afisam la fiecare moarte... Felicitari pentru normalitate!? Rau am mai ajuns...
hai sa mintim frumos...
gimi [anonim], Luni, 31 martie 2008, 10:27
0/2
Toti suntem putin histrioni si ne place sa mintim in interes propriu, sau doar ca sa facem povestea mai frumoasa, nu-i asa, doamna Mungiu?
Nu v-ati putut abtine sa spuneti doar ce era de spus, a trebui sa bagati si mici povesti moraliste, ca aia ca Pruteanu era vinator de case prin Bucuresti, iar dv nu. Dar realitatea nu e cumva invers? El nu s-a agitat cine stie ce, dar la dv primul lucru pe care l-ati facut cand ati venit in Bucuresti a fost sa va luati o casa, cu interventii, prin fostul sistem de stat. Ca asa era in presa pe atunci, se mai rezolvau unele lucruri.
De aia nu-l atacati niciodata pe fostul dv sef de atunci, Cornel Nistorescu, desi a luat-o complet razna in ultima vreme? pe altii mult mai putin blamabili ca el ii faceti albie de porci, de Nistorescu nici un pis.
Va leaga unele lucruri din trecut, nu?
Lasa-ne d-na Pippi di
emil [anonim], Luni, 31 martie 2008, 10:50
0/2
Stimata d-na poate ceea ce spui este adevarat, dar puteai sa o spui atata timp cat d-l Pruteanu traia, ar fi avut ocazia sa se apare. Acum e usor sa arunci cu noroi si invective peste amintitrea lui.
toata lumea...
perto [anonim], Luni, 31 martie 2008, 10:56
0/2
Toata lumea din perioada aia stie cum si-a luat Alinuta Mungiu de la primarie prin interventii profesionale si la pret ultra-redus celebrul apartament din Tineretului, pe care l-a vandut mai apoi. Asta inainte sa devina Pippidi.
Nici eu nu inteleg de ce tocmai spizuratul incepe sa vorbeasca despre funie, cind nu il intrebase nimeni nimic. Astea sint minciuni gratuite, probabil nu se pot abtine ca sa sune povestile mai dramatic.
George Pruteanu, un clovn ?
Unu' [anonim], Luni, 31 martie 2008, 11:20
-1/3
George Pruteanu, un clovn ?

De ce afirmati asta stimata doamna? Nu a fost nici profesor, nici ziarist, nici ligvist... adica, in opinia dumneavoastra era un nimeni, un mascarici de care razi si pe care nu poti sa-l ei in serios...

Sau trebuie sa cred ca singurii oameni de valoare ai romaniei sunt cei din S.A.R. si asa zisa "societate civila"...

Sa va fie rusine!
Ipocrizie
Anonim [anonim], Luni, 31 martie 2008, 11:22
-1/3
De ce nu ati scris lucrurile acestea pe cand Pruteanu inca traia?

Articolul dvs "La moartea unui clovn" este o suprema dovada de lipsa de bun simt, respect si delicatete, fata de imaginea omului Pruteanu si fata de sentimentele celor care regreta moartea lui.
Sunt oripilat de ipocrizia de care dati dovada numindu-l "prietenul meu Pruteanu"

Acum inteleg de ce se zice "Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur".

Doua cuvinte pentru dumneavoastra:
"Caracterul fara inteligenta poate multe. Inteligenta fara caracter nu poate nimic."

Daca prietenii dvs vi se aseamana, v-ati gandit cum va suna necrologul dvs? Si ce sentimente v-ar incerca daca ati avea posibilitatea sa-l cititi?

Pentru mine, Alina Mungiu-Pippidi a murit. Fie-va tarana usoara.
poate e adevarat, dar...
alexi [anonim], Luni, 31 martie 2008, 11:33
-2/2
Atata nu inteleg, prin ce difera asa mult d-na Pippidi de Pruteanu? Care sunt marile sale calificari profesionale "oficiale", marile proiecte implinite, cum ii cere lui?
Prin ce altceva exista d-na Pippidi daca nu tot prin agitatie si dat cu parerea in public, intr-un fel atragator, exact ca el?
Ce e asta, doamna Pippidi, nu cumva o cearta post-mortem in familia clovnilor?
tu esti o proasta
anonim [anonim], Luni, 31 martie 2008, 12:43
-2/2
TU estiu o prosta si un clovn ordinar. parerea mea pentru opinia ta de sters la c*r.
clovn
Radius [anonim], Luni, 31 martie 2008, 16:05
-1/1
Bai, da murdara poti fi! Crezi ca am uitat cand il preamareai pe Ceasescu in emisiunile tale?
Comentariu
Andy D [anonim], Luni, 31 martie 2008, 17:04
+3/3
Stimata doamna,
este unul dintre cele mai bune articole pe care le-am citit in ultimul timp. De un astfel gen de comentarii avem nevoie atat cat suntem in viata cat si dupa. Ne-am cunoaste mai bine si ne-am analiza mult mai bine prin prizma altuia.
Sincer, este primul articol scris de dvs pe care l-am citit pana acum si care m-a facut sa scriu acest comentariu. Incepand de acum voi fi un cititor fidel al articolelor dvs.
Cu respect,
Andy
un necrolog mai putin obisnuit
cititor [anonim], Luni, 31 martie 2008, 18:31
+3/3
Despre morti numai bine!
Articolul doamnei Alina Mungiu- Pippidi este tot ce poate fi mai bine pentru George Pruteanu. Nimanui (nici chiar mort) nu-i foloseste neadevaruri sau laude nemeritate. Si dupa moarte trebue sa fi cunoscut asa cum ai fost in viata.
Saracu Pruteanu...
dorin [anonim], Luni, 31 martie 2008, 19:32
-2/2
se pare ca a fost toata viata copilul de mingi al acestei celebritati care este d-na Pippi Di. Stimata doama, daca Pruteanu a fost un ratat si poate a fost (caci toti suntem niste ratati atata timp cat suntem mai mari sau mai mici in viata asta dar nu ne grijim de viata de apoi) dar ce mari realizari ai domnia ta? In afara de activitatea de ati face nevoile pe mormantul altora nu conosc o alta activitate notabila a domniei tale.
cata nemernicie ...
x1 [anonim], Luni, 31 martie 2008, 20:06
-2/2
este in acest necrolog al A.M.
Dar, cand viata A.M. se va termina (toti murim din pacate), ea si-o va considera de succes ? O viata fara ratari ? Cata ura cosmopolita e in fiinta asta !
De doi bani...
radcatmih [utilizator], Luni, 31 martie 2008, 20:15
-2/2
Titlu de doi bani si comentariu de si mai putin...Lipsa de bun simt ,aroganta,ipocrizie si lipsa de frica de Dumnezeu.Un clovn te face sa razi, chiar daca in inima lui are poate alte probleme (care ii pot fi fatale-vezi si cazul lui Pruteanu) pe cand doamna (?!) Mungiu te intristeaza prin falsa pretinsa "obiectivitate".
verticalitatea lui MUGIU pipi
GYMY [anonim], Luni, 31 martie 2008, 20:38
-2/2
care verticalitate?!,aceasta persoana chiar de ar vrea sa se indoaie nu poate din cauza suncilor de pe coapse,se multumeste sa critice si sa carcoteasca fara nici o frica de Dumnezeu pe seama decesului Domnului George Pruteanu,un patriot desavarsit si un OM exemplar.
aberatii
Leya [anonim], Luni, 31 martie 2008, 21:39
-1/1
" De un astfel gen de comentarii avem nevoie atat cat suntem in viata cat si dupa. Ne-am cunoaste mai bine si ne-am analiza mult mai bine prin prizma altuia."


Mai ales DUPA...o sa te cunosti mai bine, prin PRISMA altuia. Haha! Acum, in viata, te ajut eu sa te cunosti: esti un agramat, iar ceea ce incerci sa scrii nu are nici cea mai mica logica.
rasul poporului
pantera [anonim], Luni, 31 martie 2008, 23:12
-1/1
Madam PIPI-DI nu crezi ca-ti li[seste ceva ? Pai daca Pruteanu era un ratat , un clovn chemat la diverse televiziuni fara audienta cum se face ca v-ati intalnit pe culoarele acelora ? nu cumva erai de aceiasi teapa ? Pruteanu daca pana in 1989 a fost omul securitatii acum tu a cui esti ? a nemtilor sau pentru cine lucrezi de ne indemni ca sa distrugem toate insemnele comunismului ca sa ai unde sa-ti legeni fundul ala mare ? Vezi proverbul " pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti " daca nu fugeai cu Priuteanu pe usa din spate poate iti facea "un masaj " minerii. Cum de nu te trage nimeni la raspundere pentru indemnarea romanilor la nerespectarea masurilor legate de NATO ?Pai asa stii tu ca este in democratie ? Sa nu respecti legile ? Ar fi cazul sa-ti analizezi comportamentul si vei constata ,daca inca mai ai puterea sa judeci normal , ca ai un derapaj ,destul de evident. Nu stiu ce poate preda studentilor straini o persoana careia ii lipseste ceva . Oare patronii nu vad ca esti un PIPI-DIIIIII ?Sa-ti fie rusine ca ne faci neamul de rusine.
RUSINE !!!
moldovan [anonim], Luni, 31 martie 2008, 23:24
0/0
SA_TI FIE RUSINE PIPIDI!!!!
ALINA MUNGIU ! RUSINE
MIRCEA [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 1:43
-1/1
Ca fost student pot spune din acest moment ca sunteti un personaj JOSNIC ,mai bine zis un INTELECTUAL josnic in nota celor FACUTI sau mai bine zis "clocitzi" in reteaua de burse a lui Sorosh de la inceputul anilor 90 ,care au fost plasati in fruntea asa zisei societati civile.
Si din banii celebrului escros bursier George Sorosh v-ati facut celebru THINK TANK numit abuziv SOCIETATEA ACADEMICA ROMANA.
De fapt aceasta denumire care pare ca este a ELITELOR este utilizata abuziv de Oculta lui Sorosh pentru a capata credibilitate in SPATZIUL PUBLIC.
Recunosc ca am fost unul dintre fanii dvs.apreciindu-va ca analist politic pentru ca de ce sa nu spunem aveti o mare calitate,si anume NU PREA PUPATI in fund pe unul sau pe altul,ma refer la partide sa politicieni,asa cum fac unii asa zisi analisti sa nu le zic intr-un cuvant care incepe si se sfarseste cu litera T.
Din ce am citit din articol rezulta ca George Pruteanu chiar v-a salvat viata in doua randuri in aprilie si iunie 1990,si cu toate acestea v-ati dezlantuit impotriva lui ,desi este mort facandu-l in toate felurile.Asta este specific ROMANULUI de ULTIMA SPETZA desi ati conferentiat si predat la Universitati de prestigiu din SUA si Occident.Daca v-ar fi facut RAU sau ar fi contribuit in mod negativ la cariera dvs. v-as fi inteles vehementa.
adevaratul pruteanu
silviu petcu [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 2:00
+2/2
deocamdata singurul ziarist care a spus adevarul despre pruteanu.si asta dovedeste ca l-a pretuit asa cum era cu defecte vicii greseli si parti bune.as vrea si eu sa am prieteni macar pe jumatatea doamnei Mungiu care sa-mi spuna in fata cand gresesc.celorlalti le doresc prietenii pe care si-i doresc.mai cititi si alte articole despre pruteanu si veti vedea ca toti cei care n-au dat doi bani pe el cand traia acum il apreciaza caci nu-i asa despre morti numai de bine
Felicitari
viorel [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 9:44
+1/1
Este foarte greu de inteles oare ,ca doamna Alina Mungiu a scris ceea ce a scris cu dragoste !!??
L-a prezentat asa cum l-am perceput si eu ,doar vazindu-l la televizor.Desi controversat,desi nu mi-a placut traseismul sau politic,l-am indragit,dadea culoare spatiuli in care se afla.Ce vi se pare atit de grav in a scrie despre cineva ceea ce crezi?
Unde vedeti ceva care ar putea leza amintirea domnului Pruteanu?
despre clovni
Margareta Calzone [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 10:12
-1/1
De fapt in articolul de fata se vorbeste despre "colaborarea" dintre omul de talent Pruteanu si o fanatica netalentata, mai precis Alina Mungiu. A scrie din fanatism nu e totuna cu a scrie din chemare - asa se face ca cineva care scrie din chemare si are si talent produce o carte precum "Cronica unei mari dezamagiri", in timp ce la antipod ii sta un articolash semi-autobiografic, precum cel pe care-l avem in fatza chiar acum.
Deci d-na Pippidi, am retinut ca v-ati maritat cu tipul care avea casa in Bucuresti. Odata visul asta satisfacut, de ce ne asasinatzi cu caderile astea in derizoriu?
Domnul Balasanu...
Ania [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 10:26
0/0
..are cel mai de bun simt comentariu la articolul dnei Mungiu Pippidi. Acesta este adevarul despre domnul Pruteanu.Ca orice om si dinsul a avut si bune si rele.
dumnezeu sa-l odihneasca.
NEMERNICO!
mihaita [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 10:35
-1/1
Alina Mungiu, esti o NEMERNICA. Ai supt de la tata tuturor regimurilor ca sa faci fundul ala mare. Nici acum nu ai scapat de accentul moldovenesc deprins in tarana ulitei in care ai crescut. Esti o NULITATE absoluta. Linge-i in continuare pe cei de la putere, poate mai capeti un ciolan.
suberb text
florin [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 10:49
+1/1
bravo, superb text, cred ca daca l-ar putea citi iar place si lui George Pruteanu.
Beton.
ciupi 2 [utilizator], Marţi, 1 aprilie 2008, 10:55
+1/1
Articolul imi aminteste de "vorbitor in numele mortilor"
de O.S. Card.
Foarte tare.
Asa un vorbitor mi-as dori si eu.
Daca asa ar fi toate necrologurile, am fi poate mai atenti in viata, am sti ca lumea isi va aduce aminte de noi exact asa cum am fost nu : un om admirabil, parinte iubitor, coleg nepretuit....
Dna Mungiu, m-ati dezamagit!
profa [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 11:25
-1/1
Nu pun la indoiala cele scrise de dvs in acest articol. Uitati insa ca Omul Pruteanu abia a fost ingropat.
Daca va mai considerati si prieten, al lui atunci cu atat mai mult putina tacere pentru memoria celui disparut(cu bunele si cu relele lui)ar fi fost de apreciat. In acest context, textul dvs ramane doar o rautate nedemna de un intelectual cu pretentii.
right!
fff [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 11:35
+1/1
... din pacate, dna Pippidi are perfecta dreptate. Din pacate, lipsa de caracter, de disciplina, si, in exstenso, de bun-simt sunt motivele esecului de secole al acestui popor, de altfel atat de inzestrat. Daca Romania nu a reusit sa aiba la ora actuala pozitia meritata in lume - se datoreaza, in primul rand, acestui blestem, acela de a fi "branza buna in burduf de caine". Fara fals nationalism.
Ciudata, ca de obicei!
Popescu Ovidiu [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 11:51
-1/1
Nu conteaza ca se vorbeste despre Pruteanu. Asa vorbeste aceasta duduita despre toti. Cred ca scaunul pe care sta e mai inalt decat teancul de carti pe care l-a citit. Si mai cred ca de oameni "inteligenti" geme lumea. Unde or fi oamenii de caracter?
Lasitate
eugen [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 12:11
-1/1
Cred ca autoarea da dovada de lasitate si lipsa de caracter.
Textul nu este un necrolog, ci ganduri pe care ea le/a retinut zeci de ani, ca sa le spuna in spatele "prietenului ei" ei mort.
Judeca, dar nu judeca
Alias [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 12:19
0/0
Cam asa s-ar traduce maxima dupa care ar trebui sa scrie cineva un necrolog.
Articolul este excelent, dar, din pacate, te lasa in aer. Nu iti ofera ancora promisa subliminal si asta deoarece autoarea are, si ea, multe urcusuri si (poate mult mai multe) coborasuri.
Oarece decenta (in sensul foarte larg al cuvantului) de-a lungul vietii iti da dreptul sa scrii un necrolog. Dar nu si talentul! Din pacate, cei decenti nu au talent, de aia scriu chestii sforaitoare si pravoslavnice.
dreptate, dar cruzime sufleteasca
doc [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 17:38
0/0
aveti dreptate. cand v-am citit ieri comentariul prima oara, am simtit ca aveti cu adevarat dreptate.

totusi, astazi, ceva-mi ramasese ca un gust amar in suflet, si mi-am dat seama acum ce era: cruzimea. cruzimea dumneavoastra. cruzimea ma ingrozeste intotdeauna.

si o chestiune de stilistica. aceste executii ale luciditatii, aceste ferpare-linsaj sunt specialitatea Balcanului. Nu le veti citi in Franta, in Marea Britanie, in tari cu o crusta civilizatoare cat de cat formata. Aceste tipete de drag si de blestem, la mormant, sunt o specialitate a topeniei si subcivilizarii Estului, din pacate..

deci ati avut dreptate? da. Dar ati fost cruda si mai putin indragostita de civilizatie.
despre
Livia Smeu [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 21:14
0/0
Imi pare rau, Alina, dar esti o vaca, si fac aceasta remarca cu teama sa nu jignesc aceste animale utile.
Abject
alina [anonim], Marţi, 1 aprilie 2008, 21:18
0/0
Stiu nenumarate persoane care au izbucnit spontan in lacrimi la aflarea acestei incredibile disparitii dintre noi....nu stiu pe nimeni care sa aiba vreo umbra de simpatie sau apreciere pentru aceasta individa.

Dumnezeu sa il odihneasca in pace pe distinsul roman, om de cultura George Pruteanu.
A vorbi in necunostiinta de cauza.
Stan [anonim], Sâmbătă, 5 aprilie 2008, 14:49
0/0
Alina problema nu este ca dna Mungiu spune ce spune. Problema este ca Pruteanu nu a fost om de cultura. Pruteanu in tara formelor fara fond a fost si el o forma fara fond. Un bun de gura si atat. Asa ca daca spui Dumnezeu sa-l odihnesca spune in continuare pe George Pruteanu nu pe omul de cultura....
Om de cultura esti dupa ce publici lucrari stiintifice recunoscute de comunitatea oamenilor de cultura. In fond oricare dintre noi isi poate pune pe usa casei titulatura pe care o doreste asta nu insemna ca si este ce zice ca este.
pipidi
dariusistape [anonim], Duminică, 6 aprilie 2008, 0:11
0/0
Nu cred ca madam pipidi clameaza sinceritatea in acest articol. Precizarile ei lase vin cam tarziu din moment ce stie ca mortii nu dau replici. Parerea mea sincera despre cei ce sunt de acord cu ea este ca sunt din aceia care isi pun pe usa apartamentului tablita cu profesia inainte si numele la urma. Oricum la ce i-a folosit ? Ca sa se simta mai bine ea si cei care au aspiratii ...inalte . Curajul ei e lasitatea . Sunt curios ce necrolog i-ar fi scris dl. Pruteanu ei ....dar deja am inceput sa rad.....
Verticalitate
dinu d. [anonim], Sâmbătă, 10 mai 2008, 18:48
0/0
De atata verticalitate a ajuns o baba cocosata si lipsita de bun simt. Nu i-ar fi rusine. Nu ajunge ea nici la degetul cel mic al D-ului Pruteanu, chir de-ar fi sa coboare in mormant dupa dansul.
comenteaza