1 € 1 USD 4,1823sâmbătă 24 iul 2021
Versiune
Mobile
Populism ieftin
Sofis [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:26
+32/94
Educatia sexuala intr-o tara care exceleaza la sarcini la varste fragede este un must.

Tratati fricile electoratului prost educat si nu nevoia de educatie a copiilor si a societatii de maine.

Datorita voua se perpetueaza indobitocirea apropos de scandalului preotului din Neamt.
In scoli se face propaganda nu educatie
Gryphus [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:30
+17/79
Copiii trebuie educati cu privire la riscuri: HPV, sarcina etc

Dar ei NU primesc informatii relevante ci propaganda globalista de la unele fundatii feministe despre lgbsft si alte aberatii.
Corect, "uitați-vă la Canada"
Ioan.Toma [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:34
-6/50
Si ce vedem?

1) refuzul Papei și al Bisericii Catolice de a-și recunoaște „responsabilitatea” și „partea de vinovăție” în (...) decesul a peste 200 de copii indigeni, creștinați cu forța: https://www.hotnews.ro/stiri-international-24840439-canada-ramasitele-copiilor-indigeni-trudeau-solicita-bisericii-catolice-recunoasca-responsabilitatea.htm

2) Patru membri ai unei familii musulmane au fost uciși și un copil rănit duminică seara într-un atac „premeditat” (...) "Există dovezi că acesta a fost un act premeditat și planificat, motivat de ură. Credem că victimele au fost vizate pentru că erau musulmani", a declarat Paul Waight, anchetatorul poliției https://www.hotnews.ro/stiri-international-24845505-canada-justitia-considera-cei-patru-membri-unei-familii-musulmane-fost-ucisi-intr-atac-premeditat-camion.htm

Pentru aceste motive, solicit scoaterea orelor de religie din scoli, care sunt prozelitism si indoctrinare. De asemenea, o reala separare a statului de Biserica. Pentru ca in Romania sa nu se repete situatiile din Canada!
hehe
transpenibilus [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:37
-5/29
Ia uite, si PSD sunt "conservatori" ca Trump sau Viktor Orban... Cine ar fi crezut!

Si pesedeii su haurarii si "conservatotrii polonezi" si Trump si BOR sunt "pro viata", deci impotriva avorturilor. Exact ca "conservatorul" Ceausescu N.

Si "conservatorul" Viktor O. si gAURitii si Trump si China lui Xi Jinping sunt impotriva musulmanilor (ca nu e crestini si e "religia pacii"), a migrantilor si a minoritatilor. Nici pesedoii nu inghit astea cu minoritatile.

Bineinteles, si PSD si Trump si Viktor O. si chinezii si postacii rusi ai lui Putin si ghiAUR sunt mari patrioti, nationalisti si suveranisti. Ei nu sunt slugi si colonie!!!!

Bre, da totusi, cum sa te pui in rand cu Ceausescu, cu Xi Jinping sau cu Putin si sa te crezi "da dreapta"?

Limbricilor, voi sunteti doar niste ciume rosii, comunisti, populisti, demagogi si patrihoti, asta sunteti.
Despre ce scoli vorbesti?
karryne [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:39
+5/23
amendament respins: predarea orelor de către cadre medicale

Cadre medicale vs fundatiile feministe de care vorbesti tu.
Care-s scolile in care se intampla asta?!
Politica strutului. Nu vad, nu ma afecteaza
Ritzi Pitzi [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:39
-4/20
Oare parintii fetelor devenite mame la 13-17 ani pentru ca nu le-a explicat nimeni, nimic, ce parere au ?

Dar parintii baietilor arestati pentru violuri sau relatii sexuale cu un minor ?

Adultii, care-si pot satisface sau controla mai bine instinctele sexuale, nu mai sunt in stare sa inteleaga ce se petrece in mintea unor adolescenti la pubertate.

Cum e mai bine sa tinem copiii: nestiutori, inclusiv informati de pe unde apuca, sau educati d.p.d.v al sexualitatii de catre oameni calificati, care sa le explice ceea ce parintii nu vor (nu sunt in stare, le e rusine, nu cred ca e treaba lor, nu-i intereseaza problema etc.) ?
Excelent!
reiand [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:39
+3/39
Iată o veste bună! Pentru cine nu înțelege, asta este o bătălie pentru sufletul unui popor. Sexo-marxiștii vor să pună mâna pe educație ca să spele pe creier copiii, să le programeze sistemul lor nociv de valori, despre asta e vorba. Evident, totul e ambalat în scopuri nobile. Ei, uite că (încă) nu le-a ieșit. Dar vor persista, din ce în ce mai vocal, mai agresiv, mai învinuitor.
Sursa?
VictorS [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:42
-5/25
Ne spui si noua de unde stii asta?
Corect
VictorS [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:44
+17/31
dar ce facem, ca educatia asta trebuie inceputa intai cu parintii copiilor.

Daca majoritatea ar fi informata, poate si copiii lor ar fi.
Aha...
reiand [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:45
+8/34
Bine măcar că recunoașteți că scopul e înlocuirea moralei creștine cu (non)morala sexo-marxistă, să fie clar pentru toată lumea. Nu are nicio legătură cu "educația".

Argumentele din Canada sunt, ca de obicei, pe lângă subiect. Crima e condamnată fără echivoc de sistemul de valori creștin. În schimb, în Canada progresistă, oamenii își inventează sexe noi și pronume și e ilegal să nu le accepți și folosești. Aberații monumentale.
Daca numai unii
Ibit [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:48
+1/17
Adica USR + au sustinut pozitia lui KWI trebuie sa intelegem , asa cum sustine PEE SEE DEE , ca se masturbeaza ?
Ca astia voiau sa traim in comun.....stiam mai de mult....
PSD e antieducatie
emil bobu [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:49
+20/50
Cu cat sunt cetatenii mai prosti, cu atat mai mult voteaza PSD.
Ce rost are ora de religie în școli?
asavreau [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:53
+5/29
În schimb ore de educație sanitară, educație comportamentală nu se face și vedem rezultatele prin violențele zilnice din școli. Copii nu mai știu să dea bună ziua și se miră când le ceri să facă asta. PSD dovedește lipsa de educație-analfabeți cu diplomă se ocupă de învățământ ! .
cum stii tu ce 'primesc'
Mistrelutz [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:54
+5/17
daca nu au fost niciodata asemenea ore in romania ???
daca ai vazut tu,ca senatorul -cioban d ela psd prin canada sau USA,nu inseamna ca trebuie sa fie la fel
vii tu iar
Mistrelutz [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:56
+1/23
cu discutia eterna despre religie,care s-a rezolvat,si e OPTIONALA. adica dictezi tu altora ce sa creada si ce credinta sa urmeze.problema e rezolvata. esti imptotriva,retrageti copilul. Asta nu inseamna ca trebuie sa o faca toti.
Ohohoho
Sofis [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:56
-6/22
fundatiile feministe sunt problema ta. Ti se va lua dreptul sa invinetesti femeia, vai saracu` de tine. Vai de noi ca platim din bani publici perpetuarea celor ca tine :(
Exemplu ciudat :
Observatory [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:57
+9/37
Canada care este mai marxista ca fostul nostru Ceashka .
Canada este un exemplu rau( chiar dacă te lauzi curtată care te a adoptat)
Perfect de acord
Ritzi Pitzi [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 18:58
+19/43
As inlocui, totusi, "un must" cu "o necesitate"...
da..asta e..
Mistrelutz [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:00
+10/26
cine are cap ,bun simt si logica isi invata copiii acasa. cine nu..n-ai ce face..atat se poate in Romania momentan,sau..atat se vrea.
Adevarul e ca pnl si usr sunt VARZA la comunicare,nu stiu DELOC sa se conecteze cu oamenii. Psd profita, vin cu populisme ,agraveaza anumite frici existente in societate..si puncteaza..pentru ca dreapta doarme.
comparativ cu ate state
TrickyWicky [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:06
-10/38
Care exceleza in pedofilie la noi inca este cea mai dafe tara
Cei de la USR cu fortele or motrice au pierdut deja votaantii care i au votat
O atta confuzie majora
Harald2 [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:20
+13/35
a politicienilor romani indoctrinati din exterior este ca numarul mare de mame minore este din cauza lipsei de educatie sexuala in scoli. FALS!

Numarul mare de mame minore este datorat lipsei educatiei si a scolarizarii. Mai pe romaneste, pentru cei ce nu inteleg, datorita faptului ca acele mame minore NU prea au dat pe la scoala.

Recomand celor care ma contrazic sa verifice daca in manualul de biologie de clasa a VII-a, informatiile li se pare insuficiente (incepand cu pag. 92) si daca un tanar care stie sa citeasca ar avea dificultati de intelegere:
https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20VII-a/Biologie/U0MgRElEQUNUSUNBIFBV/
suntem penibli
zgubilitix [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:28
-1/27
In anul 2021 inca ne este rusine sa rostim cuvandtul "sex" si sa invatam stiintific, pragmatic despre acesta. Incredibil.

Invatam formule matematice complicate, da' de chestia asta naturala, normala nuuuuu, sa nu invatam.

Facem sau nu facem educatie sexuala in scoli - copiii vor invata de unde pot - colegi si internet. La varsta lor, sunt ca un burete de informatii in general si sexuale poate in particular.

Locuiesc langa un liceu, trec pe langa grupuri de elevi - 90% din discutiile care imi ajung la urechi sunt despre sex.
Întrebări
NoFive [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:28
-4/16
Cine să facă educație sexuală în școli? Nu prea văd cine ar avea competențele necesare. Medici? Societatea civilă? ONG-uri? Profesori? Pe ei cine i-ar acredita? Și pe ce principii? Ar fi nevoie pentru început de un grup de lucru (think tank) format din reprezentanți ai mai multor domenii active social, care să întocmească o bază de predare coerentă și credibilă. Dar cine și-ar da girul și ce șanse de reușită ar avea un astfel de curriculum într-o societate profund tradiționalistă și în mare majoritate subțirel spre străveziu educată ca a noastră?
Cand am ajuns
Baiazid [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:35
+12/40
sa ne apere PSD de "noua normalitate" deja e clar ca treaba nu e buna. Niciodata n-am fost fan PSD dar aici sunt intru totul de acord. Cred ca e primul discurs coerent si vertical al unui PSD-ist pe care l-am citit (chiar daca e foarte posibil sa fie doar pentru imagine) insa mesajul e foarte ok si subscriu 100%. Indoctrinarea sexo marxista nu are ce cauta in scoala si nici intr-un caz de la varste fragede, cand adolescentii sunt cel mai usor de manipulat. Tot ce tine strict de sanatate trebuie inclus evident, ce e extra e problema. Adult fiind acum mi se pare complet respingatoare aceasta ideologie al "noului normal" in care tot ce e mai anormal si ne natural e ridicat la rang de "firesc". Cunosc personal romani din Canada care au revenit aici tocmai pentru a NU isi expune copiii la propaganda sexo marxista obligatorie din scoala. Este momentul sa stopam ferm orice incercare de introducere a acestor nebunii la noi pentru ca "ne cere Europa" si sa fim ferm pe pozitii altfel in cativa ani vom ajunge si noi sa nu mai avem mama, ci parinte 2.
agenda USR -ului imptriva poporului
richter [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:46
+6/38
vor sa bage mizerie in mintea copiilor de mici, ca apoi sa legalizeze perversiunile lor; de parca Dumnezeu doarme !
Ba deloc
Iomen [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 19:56
+2/36
Daca e adevarat ca USR-ul sustine predarea orelor fara acordul parintilor (ceea ce pare deja confirmat) si ca orele trebuie predate de ONG-uri fara programa controlata de minister, avem o mare problema.
USR ar trebui sa se dezica imediat, altfel nu numai ca va duce AUR la 20% (ceea ce unele sondaje par sa indice), dar va duce si PSD spre 50%. Ce s-a vrut in Buc cu USB si unde pare sa se indrepte USR si cu ce efecte sint 2 lucruri total diferite. Nu degeaba a plecat Nicusor…
Cat despre educatia la varste fragede, tind sa te contrazic. Statul roman e un administrator prost (de la pensii la infrastructura), un inovator prost (firmele romanesti de stat au in majoritate idei si procese invechite) si un educator prost (care poate, si nu fiti ipocriti, isi copilul la scoala privata si il trimite la universitate afara). Mi-e greu sa spun practic la ce se pricepe…De ce as lasa eu statul roman sa controleze educatia sexuala a copilului meu!?!?
Si care e legatura!?!?
Iomen [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:02
+7/25
Adica pentru o presupusa vinovatie a bisericii catolice in Canada si un accident pe care politia il ancheteaza ca si crima rasiala, tot in Canada, trebuie introdusa educatia sexuala in Romania!?!? Da’ schimbarile climatice din Antarctica, nu sint si ele un argument?
e trist
alt.cineva [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:12
-4/20
dar cred ca asta si vor sa fie indobitociti, pentru ca is mai usor de cumparat cu mici, bere si manele. Si politicienii sunt constienti de asta.
Suntem locul 1 in Europa cu sarcini adolescente.
adevarul e
alt.cineva [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:17
+3/15
ca acum copiii stiu mult mai multe decat stiam noi sau ipocritii astia numiti politicieni. Au access la informatii, dar nu inseamna neaparat ca sunt adevarate.
Suntem in epoca in care guvernele nu sunt capabile sa ne invete, asa ca apar generatiile de tiktokeri, facebookeri, youtuberi, etc.
Nu as spune ca dreapta doarme
Sofis [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:32
+5/23
Aici nu e vorba de dreapta vs stanga, este vorba despre educati vs grobieni, despre oameni ce servesc societatea si oameni ce o capuseaza, vorbim de oameni cu idealuri sau de idioti care se ascund in spatele traditionalismului, vorbim de oameni care vor sa faca si altii care nu, pentru ca nu pot, nu stiu, nu inteleg, nu vor, nu le foloseste, nu le perpetueaza pozitia si bunastarea propriei lor burti. Educatia nu are culoare politica.
Aberezi
Sofis [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:39
-7/23
orice discutie despre educatie sexuala se transforma in propaganda anti lgbt.
la fel cum orice discutie despre stiinta se transforma nu cu mult timp in urma in propaganda pro religioasa.
la fel cum orice discutie despre valorile democratice erau propaganda impotriva masinilor de scris si dolarilor.
la fel cum orice discutie despre hoti si incompetenti se transforma in propaganda ieftina nationalista.

poate o sa intelegem odata ca te nasti cu rasa, orientarea sexuala, dar cu prostia nu. Si ca ar trebui sa imbunatatim educatia si nu viata privata a altora calcandu-le pe propriile lor drepturi.
Coerenta
RaduMiron [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:47
-5/19
Vorbesti de coerenta si apoi spui "indoctrinarea sexo marxista". Aici m-ai pierdut total. Nici n-am mai citit result. In scoala spuneam ca "ne f**e Stalin" daca ne prinde profa de mate fara tema. Oara asta inseamna ca eram indoctrinati "sexo marxist"?
Responsabili de a invata
Sofis [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:48
+3/19
suntem noi si pentru noi si pentru copiii nostri. Nu guvernul.

Treaba guvernului este sa sustina meritocratia si sa nu devina entitatea care sustine proasta educatie si incompetenta in schimbul unor voturi.

Si este trist ca asemenea propuneri vin din partea unui partid care de 30 de ani prinde voturi cu zecile de procente. Daca Veorica profesoara de lucru manual a ajuns premier, daca Veorica care a stat 10 ani la Bruxelles nu a prins o boaba de engleza, daca e plin de coafeze amante si beizadele in posturi cheie si astfel de cazuri vin majoritar din partea aceluiasi partid care sustine ca e mai bine sa stai in bezna si care este sustinut pe voturi din cele mai sarace zone din Romania (pe care ei le-au dus acolo conducandu-le 8 mandate la rand) si tot nu vedem realitatea ... vai de noi.
Penele nu e varza la comunicare
kkciosuldelahamangia [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 20:55
-6/26
Hai sa revedem cum sau pozitionat la referendumul pt. familia traditionala.
De fapt, o mare parte a asa zisului partid ,,liberal" e format din membrii ai comunitatilor neoprotestante(eu n-am nici o problema cu asta, dar e o realitate, verdeti majoritatea conducerii ,,labarale " aradene) dar si pe cei de la centru, si care impun o anumita directie habotnica unui partid care-si spune Liberal, or, asta este impostura.
De fapt in comisie s-a votat usl contra USR.
Sexualitate
Dalla [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 21:33
-2/16
Catre toti pudibonzii si habotnicii, fie ei sau nu membri PSD:
Procesul sexualitatii umane, in instanta culturii, s-a desfasurat doar in jurul dogmelor mistice, la diverse perioade de timp.
Acum doua mii de ani evreii instituiau regula circumciziei, pt ca baietii sa-si poata dedica tineretea studiului Talmudului. O mie si ceva de ani mai tarziu, in timpul Inchizitiei si al cruciadelor, centura de castitate aplicata sotiilor ramase singure, precum si pedepsele teribile pt adulter erau regula. Despre preceptele sexuale ale Coranului mi-e jena si frica sa vorbesc aici.
Astazi, primim mustrari si sfaturi de comportament sexual de la preoti crestini pedofili sau pederasti. Tot astazi, in sec XXI, peste 200 de milioane de femei din 30 de tari sunt victime ale mutilarilor genitale (FGM), de diverse tipuri, comise de fanatici religiosi.
De asemenea astazi, in secolul cuceririlor spatiale, political correctness-ul ne invata toleranta LGBT si faptul ca nu e nimic nou sub soarele sexualitatii umane, decat modul cum o definim noi.
Strict despre masturbare: e intalnita in tot regnul animal, deci, naturala. Daca ea nu ar fi fost incriminata cu obstinatie in ultimii 2000 de ani de marile religii, si blamata pt toate relele care se pot abate asupra naturii umane... a calculat cineva cate drame, cate tragedii, cate crime si violuri, cate procese de constiinta, poate cate razboaie, ar fi putut fi evitate?
Sodoma și Gomora
GoTrump [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 21:38
+3/19
Bravo senatorilor pentru această victorie împotriva perverșilor de la Bruxelles și a slugilor lor din țară. Perverșii să facă ei ce vor acasă, dar să nu ne impună nouă destrăbălările lor. Mai ales copiilor.
(s)ex machina
notnow [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 21:41
+5/15
Nu am votat niciodata PSD (sau vreun predecesor al sau)... Totusi, daca "progresistii" alesi pe fondul unui val de ura impotriva tupeului nesimtit al pesedistilor au in vedere doar astfel de masuri pentru "modernizarea" Romaniei, nu-i in regula. Nu cred ca tara asta era modernizata pana in maduva oaselor, dar ii lipsea componenta de emancipare sexuala progresista. Exista o serie de elemente de educatie de care sunt raspunzatori parintii si familia. Oare ne dorim sa excludem parintii si familia din educatia copiilor? Sa ii institutionalizam total si sa le livram doar politicile corecte si aliniate la un trend anume? Au mai incercta si altii (si nazistii si bolsevicii). Si pana la urma de unde atata exhibitionism? Inteleg toleranta si egalitatea, insa deja s-a trecut de acel prag. Acum promovam anumite orientari si un anumit libertinaj ca noua normalitate. O fi bine? O fi rau?... De ce nu iesim goi pe strada, ca doar, am auzit si argumentul acesta, "De ce sa ne fie rusine si frica sa vorbim despre sex sau sa vedem la liber sex?" Si mai mult decat atat... Cei care nu invata cat fac 2 ori 2, nu vor invata nici ce e rau si bine despre sex...
pentru cine
hanu [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 21:55
+13/21
citeste doar titlurile, e vorba de educatie sexuala... Pentru cine observa atent ce notiuni teribile sunt introduse pe usa din dos, respingerea preceptelor marxiste au fost impanate si denaturate notiuni de bun simt si acceptabile, devine o chestiune cruciala pentru sanatatea mintala a bietilor copii.
S-a trecut deja in vest la aberatii precum lasarea la libera alegere a unui prescolar alegerea sexului. Un copil care nici la baie nu poate sa mearga singur i se pun intrebari gen "vrei sa fii baiat sau fata?" Vi se pare ok sa faca cineva asa cu copiii vostri?
Total de acord cu educatia sexuala, dar sa fie ceea ce se pretinde, nu indoctrinare neomarxista!
si apropo de "comunitate"
hanu [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:01
+10/18
lgbt nu e o "comunitate", oamenii lgbt au pareri diferite, nu sunt toti identici. Oamenii cu ochi albastri nu sunt o "comunitate". Barbatii de 185m cu par negru nu sunt o "comunitate". "Comunitate" e un termen otravit utilizat de marxisti pentru a da senzatia de front comun si unanimitate in pareri si simtire, acolo unde chiar nu e cazul.
Categoria si comunitatea ultima sunt INDIVIDUL. Cugetati la asta.
Adevărul doare
GoTrump [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:10
-2/22
Habotnică în ce sens? Că nu permite unor ONG-uri pline de perverși sexuali să îi învețe pe copii că tot ce fac ei e normal și de urmat? Ia să scoată usr-iștii din lege orice aspect legat de perversiuni sexuale și de relații sexuale bolnave și să vezi că nu se va mai opune nimeni.
1/11 au votat AUR, 3/10 - PSD
jorj_bv [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:16
+1/19
ba chiar 25% hAUR in diaspora, teoretic aia sunt integrati in vest.
Stam bine, una din 10 mame are sub 20 ani. Fara bani, fara scoala, fara familie puternica.
faptul ca nu cerceteaza nimeni
jorj_bv [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:18
+3/21
cazurile de pedofilie si cele de exploatare sexuala pe internet nu inseamna ca nu exista
cam cati pesedisti de top nu au copchii
jorj_bv [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:22
-4/16
pe afara?
Cu LGBT si educatie sexuala cu tot ...
Daca la 12 ani poti avea copii dintr-un contact sexual, atunci e bine sa stii deja.
Poate acum 10-20 ani ignoranta era ok, dar acum copii au acces la foarte multa informatie, stiu sa se ascunda mai bine decat parintii, plus ca parintii nu ii mai controleaza la fel de mult.
Nu e optionala decat pe hartie
jorj_bv [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:27
-3/15
daca ora e la mijlocul programului, copilul fie e pastrat in clasa, fie trebuie parintele sa-l ia, nu e permis de obicei sa mearga la sala de lectura sau pe terenul de sport.
Multi parinti se tem ca poate fi ostracizat de colegi sau profesori, etc.
Sa faca scoala duminica la biserica dupa slujba, sa vedem prezenta atunci
Adevărul doare
GoTrump [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:32
+8/24
A nu se face confuzie între orientare sexuală ( care e una singură, cea normală, heterosexuală ) și viciile sexuale de care suferă elgibitiștii. Bineînțeles că religia se bate cap în cap cu propaganda perverșilor. Noroc cu religia, că altfel ajungeam toți niște degenerați sexuali, niște epave umane. Aaa, vrei să ne aduci aminte de tot felul de preoți abuzatori? Păi dacă ești de acord cu perversiunile sexuale elgibitiste, de ce îi mai acuzi? Faptul că ei sunt ipocriți e cu totul altceva.
daca educatia sanitara include 10% ed. sexuala
jorj_bv [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:32
+2/12
e ok.
Adesea subiectele despre reproducere si sexualitate sunt trecute la tabu si tratate cu lejeritate sau jena si avem 10% mame sub 20 ani - multe nu-si termina studiile, devin dependente tocmai de familiile care nu le-au oferit informatii suficiente sau de "tata".
esti sigur?
TheBorg [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 22:44
+11/21
La fel cum excelam si la rata de mortalitate mica COVID pana cand s-a aflat ca jumatate dintre decese au fost ascunse?

Adevarul este ca tribunalele ii achita pe banda rulanta pe pedofili, din motive care imi scapa.

Daca iei condamnarile putine, probabil da, "excelam". Furatul caciulii pana la urma e sport national.
....cu varf si indesat......
Torquemada13 [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 23:17
+8/26
Romanii vor regreta amarnic - in timp - absenteismul de la referendumul pentru familia traditionala. Dragnea a fost doar o marota-referendumul era pentru modificarea Constitutiei. Legislatia care reglementeaza justitia se aproba in parlament. Raspandacii (stim noi ai cui) au muncit pe rupte. LGBT & globalismul - asta vor sevi romanii dimineata, la amiaza, seara......si noaptea ! PSD doar s-a agatat de referendum. Cei care s-au prezentat au fost traditionalistii conservatori (Suceava, Bihor) .Votantii PSD ies la vot - in mare parte si traditional- pe caldari, paturi, plase & co. Sefimea lor nu a bagat bani pentru ca nu obtineau posturi "de perspectiva" la referendum ! Poporul a cazut (a cata oara ) in plasa raspandacilor. Astept minusurile de la "epoleti", USR-isti & co .
PS: UDMR nu va vota nicicand amendamentele propuse. E la mintea oricui gandeste !
Felicitari
adrian88000 [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 23:36
+3/19
senatorului PSD de Alba ! " Must-ul" asta este bun pentru copilul dumneavostra. Pentruca nu averti timp sau chef sa il educati acasa . Eu nu vreau ca un ONG sa-mi educe copilul. Il educ eu. E bine asa ?
penibil esti tu ca vorbesti fara sa stii
Scarface1000 [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 23:53
+7/17
Manualul de clasa a 7-a contine deja cam tot ce trebuie sa stie un copil desre sex, protejare si sistem reproducator!

de curios uite-te de la pagina 92 incolo!

https://manuale.edu.ro/manuale/Clasa%20a%20VII-a/Biologie/U0MgRElEQUNUSUNBIFBV/
o spuneam la modul figurat daca intelegi
Scarface1000 [utilizator], Joi, 10 iunie 2021, 23:56
+3/17
ca doar nu vinea stalin la propriu sa ne .....

Uite ce se intampla in Danemarca si Olanda, show-uri TV in care adulti se dezbraca in fata copiilor de 10 ani!

https://www.youtube.com/watch?v=gob9-Lx6PCU
Detalii
Baiazid [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 0:02
+6/22
Pentru ca pare totusi ca nu esti neaparat rau intentionat, doar putin ignorant o sa explic mai pe larg ca sa observi ca e complet coerent ce am scris. Marxism-ul are la baza, printre altele, ideea ca societatea e impartita in doua - "proletariatul" si "burghezia" prima categorie fiind subjugata economic de a doua, si din aceasta cauza proletariatul trebuie sa "dea jos" inclusiv prin violenta burghezia asupritoare. Aceasta idee plus cele referitoare la lipsa de proprietate etc. fac parte din doctrina marxista. Sexo - marxismul schimba proletariatul cu minoritatile sexuale si feminismul exagerat iar burghezia prin "persoanele cis-gender" si profereaza lupta minoritatilor pentru "drepturi" care inseamna nici mai mult nici mai putin decat inscrierea anumitor deviatii in definitia normalitatii si impunerea lor cu forta "burgheziei". Aceasta e evident o doctrina ceva diferita de marxismul original dar ea este si ramane in continuare o doctrina. Iar aceasta doctrina sustine ceva ce pentru oricine are un minim de bun simt si inteligenta apare ca fiind complet fals - si anume ca toate anormalitatile care definesc minoritatile sexuale sunt de fapt complet normale si trebuie acceptate chiar cu forta de majoritatea oamenilor. Predarea acestor bazaconii in scoli sub falsa denumire de "educatie sexuala" este si ramane o incercare de indoctrinare a adolescentilor dupa cum vedem deja ca se intampla in afara cu efecte dezastruase pentru vietile acelor sarmani tineri "emancipati". Conform cu definitiile de mai sus ce ziceati voi la scoala nu se incadreaza evident la indoctrinare, insa daca dupa ora de "educatie sexuala" veneai acasa si ii spuneai mamei tale ca de azi i te adresezi cu "parintele 2" si ca de acum incolo ai genul fluid poti sa iti imaginezi singur urmarea :)
Nea Costel, drojdier.
_tudor_ [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 1:58
-1/17
Doua stiri din Romania:"Am reușit să respingem educatia sexuala in scoli" si "Primar retinut pentru un viol cu o minora de 12 ani care s-a petrecut de acum cativa ani".
Asta e contextul: Nea Costel, drojdier: "Da-i in plm"
Indoctrinare...
Dalla [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 3:21
-3/11
De acord cu ce spui, mai putin cu termenul "neomarxist", care e doar o marota adusa pe bursa ideilor de catre oficine de propaganda precum RTV, A3, Stiripesurse... La fel ca si "rezisti", "rezistoizi", "anticrestini" etc...
"Istoria comunitatii LGBTQ+"
xolv [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 6:47
0/16
asta e "educatia" de care au nevoie copiii....
Serios?
Anges [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 8:39
+4/12
Poti sa ne dai si noua sursa statistica pentru afirmatia cu mame adolescente? Ca tot o aud repetata obsesiv…
S-ar putea sa descoperi ca de fapt staristica e pe mame sub 20 de ani. Ceea ce nu e neaparat rau; nu toata lumea viseaza sa-si distruga tineretea prin corporatii si sa faca pe urma tratamente pe la 35-40 de ani cand se trezeste ca vrea un copil.
Ce facem cu "invataturile" vechi de 2000 de ani ?
Ritzi Pitzi [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 9:27
-3/13
Ne uitam la ele si ne minunam (eventual ne si inchinam)...

Stiinta de azi paleste drastic in fata Religiei, iar asta ne tine pe loc. Vezi vaccinarea...
Un comentatiu politic interesant
VictorS [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 10:37
0/12
nu comentez despre membrii neoprotestanti, mu am informatia si miroase nitel a cometariu partinitor (daca ai un link ceva, catre informatie mai consistenta...).

Dar concluzia e perfecta: "De fapt in comisie s-a votat usl contra USR."
niste linkuri te rog
VictorS [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 10:53
-8/14
sau statistici, ca sa stim cum stam :)

Insa TrickyWicky ar trebui sa stie ca Romania e campioana europeana la exploatare sexuala.


"An estimated 1,500-3,000 children live on the streets of Romania (UNICEF, 2006; MPHASIS, 2008)."

A "taste" despre ce zice presa din UK in toamna 2020:

https://www.theguardian.com/global-development/2020/nov/30/silent-victims-the-hidden-romanian-women-exploited-in-the-uk-sex-trade

https://www.thenational.scot/news/18809330.sex-trafficking-romanian-women-uk-industrial-scale/

"The Global Slavery Index shows that Romania, with 86,000 trafficking victims, has one of the highest rates of modern-day slavery in Eastern Europe and most victims experience sexual exploitation."

https://borgenproject.org/human-trafficking-in-romania/
Nu avem nevoie de date
VictorS [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 11:00
-2/10
Ar trebui sa stiti singuri sa va sprijiniti vorbele cu date concrete, mai ales cand se acuza.

Altfel... o o simpla voma digitala.
Faptul ca majoritatea celor ce au votat pentru comentariu au notat ca negativ o dorinta de a vedea exemple, date concrete, spune extrem de multe.

Cand am inceput sa citesc acest magazin online, publicul parea cu mult peste nivelul celui de acum.

Ne-am prostit noi (cititorii), sunt prea multi postaci, sau are mult mai mutla lumea acces la internet si a cobarat capacitatea intelectuala si emotionala a cititorilor?
Sa face schimb cultural cu India
VictorS [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 11:02
-7/7
sau Pakistan, sa invatam de la campioni.
Jordan, are you here?
VictorS [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 11:08
-4/8
Peterson Jodan, a snowflake from a Russian rehab centre.
Din poza din articol, nu vezi poza???
Gryphus [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 11:33
-3/5
apare in articol poza cu dovada si e clar ca se intampla lucrurile astea in multe scoli
cifre mici pt romania
TrickyWicky [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 11:57
+7/9
Dar cifre mari pt UK
Si vorbuim de pedofilie la nivel inalt.
Nu inteleg
Anarb [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 12:31
+5/11
De unde le scoti? Stiinta si religia nu se exclud reciproc.
Nu stiu cum e la altii, dar BOR face campanie pentru vaccinare. Deci despre ce vorbim?
Nu intelegi ce spui
ids [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 13:16
+3/7
Nu exista culoare politica la acest termn, iar Jordan dezbate impecabil si accepta contra-opiniile.

Snowflake = A very sensitive person. Someone who is easily hurt or offended by the statements or actions of others.
This has nothing to do with politics. Snowflakes can be liberal or conservative. Whether it is a compliment or an insult is a matter of opinion and depends on the context.
Pedofilie in UK
TrickyWicky [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 13:21
+7/9
https://www.independent.co.uk/news/uk/crime/paedophile-uk-arrest-child-sex-abuse-police-internet-a9396661.html
Amuzant
tudor74 [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 16:52
-3/9
Amuzant cum unii vad paiul din ochiul altuia!

"Adică să vină oricine și să predea ce o vrea… Iar Ministerul Educației să nu aibă nimic de spus…" in schimb avem 50.000 de popi care predau lectii despre serpi vorbitori si inviati din morti cum vor ei fara ca Min Educatiei sa aiba ceva de spus! Sa mentionez manualul de religie care le spunea copiilor ca daca nu isi spun rugaciunea seara ii calca masina a doua zi?
Dumnezeu nu doarme, nici nu e treaz
Ioan.Toma [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 17:38
-4/8
Pentru ca, pur si simplu, nici nu exista.
Singurii marxisti pe care-i stiu a avea probleme..
Ioan.Toma [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 17:47
-4/8
... cu sexualitatea, deci care ar fi in viziunea ta sexo-marxisti, sunt marxist-leninist-stalinistii din Marea Adunare Nationala care au initiat Articolul 200: https://ro.wikipedia.org/wiki/Articolul_200

Din exemplele mele reiese cum crima este ceva la ordinea zilei pentru crestini. Fie ca ucid populatiile bastinase, fie ca ucid "paganii" (necrestinii, de fapt).
E crima religioasa
Ioan.Toma [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 17:50
-5/7
Rasismul e una, religia e alta. De condamnat sunt amandoua. Dar una e sa ucizi arabi sau persoane de culoare, indiferent de credinta, si alta e sa ai drept tinta musulmani, adica non-crestini.

In rest, se vede ca ai citit din doi in doi ce am scris eu. Si anume ca ma pronunt ferm impotriva orelor de religie, asa-zis optionale, dar bagate pe gat copiilor. Pentru ca VOI, crestinii, vreti sa indoctrinati si urmatoarele generatii.
Dezinformezi
Iomen [utilizator], Vineri, 11 iunie 2021, 21:16
+4/8
Profesorii de religie sint angajatii ministerului, iar manualele sint editate de edituri independente si aprobate de minister.
Nicio materie studiata in scolile de stat nu trebuie sa faca exceptie de la asta!
nu are rost sa discutam despre educatia sanitara
mongolul [utilizator], Sâmbătă, 12 iunie 2021, 7:11
0/4
in scoli; cadem in truiesme ieftine sau in ridicol; interesanta pozitia USR. Astia cu cine sunt?
Le scot de la preoti:va vaccinati=va cresc solzi !
Ritzi Pitzi [utilizator], Sâmbătă, 12 iunie 2021, 13:32
-2/6
Astept si ziua in care va disparea din Religie sintagma "Crede si nu cerceta !"
cum e optionala daca ”retrageti copilul”?
Antenistontel [utilizator], Sâmbătă, 12 iunie 2021, 13:59
-3/3
bine, cineva mai putin spalat pe creier ar fi scris ”retrage-ti copilul”!
are rolul sa spele creiere!
Antenistontel [utilizator], Sâmbătă, 12 iunie 2021, 14:01
-4/4
si sa asigure prospatura pentru turma bor-psd!
Oh, my God!
atc [utilizator], Sâmbătă, 12 iunie 2021, 17:43
-1/3
De mult asteptam o clarificare la problema! Si, iata ce a venit, de unde nu ma asteptam! Raman pe veci indatorat! Semnat: Dumnezeu
LGBT+
atc [utilizator], Sâmbătă, 12 iunie 2021, 18:08
0/2
"Categoria si comunitatea ultima sunt INDIVIDUL. Cugetati la asta."
As fi facut-o, da' mi-a luat-o inainte unu' mai destept ( adica DEX-ul): "Grup de oameni cu interese, credințe sau norme de viață comune;" (nu zice ca, prin reducere la absurd, s-ar ajunge la "individ")
nici Toma n-a crezut;
richter [utilizator], Sâmbătă, 12 iunie 2021, 19:21
+1/3
asa ca mai aveti un pic rabdare-
?
VictorS [utilizator], Luni, 14 iunie 2021, 11:43
0/2
unde am gresit in ce am zis?

Jordan e definitia snowflake:
Snowflake = A very sensitive person. Someone who is easily hurt or offended by the statements or actions of others.
This has nothing to do with politics. Snowflakes can be liberal or conservative. Whether it is a compliment or an insult is a matter of opinion and depends on the context.
Ti-a raspuns omu’
Anges [utilizator], Luni, 14 iunie 2021, 22:09
+2/2
In avans. Dar n-ai priceput se pare.
Cauta atunci dezbatarea Peterson - Cathy Newman. Poate cu filme pricepi ca n-ai nimerit un cuvant din descriere. Si poate asta iti deschide apetitul sa-l citesti, ca sa ai totusi o parere avizata cand vorbesti.
Oare
VictorS [utilizator], Marţi, 15 iunie 2021, 10:52
-4/4
Pentru cineva care propovaduieste enforced monogamy ca rezolvare a problemelor omenirii si a carui filosofie pare sa fie a unui adolescent suparat non stop si frustrat... nu stiu cine e mai sensibil

Habar nu am cine e Cathy Newman si nu inteleg de ce m-as uita la asa ceva.
Tu de ce te uiti la asa ceva? Serios, imi scapa.

L-am asculltat pe Petersson cu placere la inceput dar cand a intrat in subiectele cu incels si sa dea solutii absolut cretine la tot - ca un mare filosof care se pricepe la toate - am renuntat.

Iar acum vad discursul lui cum se intinde cu viteza iepurelui urmarit de uliu, ma intristez. Dar in nici un caz nu devin isteric, obesivo-frustrat.

Hai sa nu mai amplificam probleme minuscule, sa cautam solutii exagerate pentru situatii pe care nici nu le intelegem bine.
Vezi ce zice de incels si enforced monogamy - si pe urma spune-mi de discursul lui.

Nu zic, e nevoie sa auzim voci ce vorbesc pe tonuri diferite, care vad lucrurile din perspective cat mai diverse, dar hai sa nu ne pacalim.
Dialogul
VictorS [utilizator], Miercuri, 16 iunie 2021, 14:41
0/0
Am ridicat cel putin doua intrebari concrete - unde este dialogul?

Singura chesti concreta care a fost mentionata este un interviu pe youtube.

Mult succes in viata!
comenteaza