1 € 1 USD 4,0823duminică 16 mai 2021
Versiune
Mobile
cred ca pe afara
bobo2 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:24
+7/59
doar vreo 10% mai tin masca pe nas
wow
panda_rosu [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:24
+26/78
asta da relaxare, ca nu trebuie masca pe munte si pe plaja...

oricum cine a gandit mizeria asta din start, nu avea toate tiglele pe casa.
.
dan.m... [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:27
+35/57
Voi chiar credeti ca cineva a purtat masca pe munte? Nu pt aer curat am iesit din casa? Chiar si tanti Turcana ne-a aratat ca ignora regulile. Stiu ca aveti nevoie de bani asa ca dati amenzi absurde gen 'nu porti masca pe munte', dar ati putea face rost de bani la buget dand amenzi pt lucruri cu adevarat periculoase, gen nerespectarea legilor de circulatie, nu ca 3-4 oameni au iesit la plimbare in padure.
masca pe plaja si la munte
radu103 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:29
+47/63
Eu nu stiu pe ce lume traieste personajul dar nici acum nu poarta nimeni masca la plaja si pe munte
Lol
HP [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:30
+1/47
De ce trebuie sa asteptam pana la 1 iunie, daca doar vaccinatii vor putea beneficia de ridicarea restrictiilor ?

Ridicati restrictiile imediat, inclusiv portul mastii, pentru cei vaccinati.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 4 mai 2021, 11:37
-16/46
Discriminarea ia avant in toata lumea
NeverBin [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:37
+10/58
Era de asteptat sa inceapa discriminarea pe baza vaccinarii. In curand nu se va mai merge in vacanta nici in tara fara pasaportul verde. Oare cine are de pierdut?
O sa urmeze si alte restrictii pentru nevaccinati. In alte tari (vezi stirea cu Noua Zeelanda) oamenii incep sa fie concediati daca refuza.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 4 mai 2021, 11:38
+16/52
Cutule,
nick1587873340950 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:39
+4/56
facem pariu ca e neconstitutioala decizia cu "pentru persoanele vaccinate ?" ? Constitutie articolyul 1 se incalca flagrant
Nevaccinatii nu vor avea acces la propria nunta?
D-or [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:46
+7/35
Vaccinarea este de fapt un scop in sine.

Pare ca trebuie sa demonstram ceva in fata cuiva, ca tara vorbind.
Care "pe afara"?
imi_pasa_de_romania [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:47
-10/52
Masurile restrictive au fost mai lejere la noi ca in alte tari. Cat despre tarile care intr-adevar incep sa renunte la restrictii, vorbim de un procent al populatiei vaccinate cu tot cu rapel, destul de mare.

La noi avem 3 milioane cu rapel. Din aproape, estimez, 15 milioane de adulti, daca nu 20. Aici merg pe scenariul ideal si utopic, dar irela, ca virusul (sau orice mutatie de-a sa) nu ataca si infecteaza copiii (ceea ce se poate intampla in realitate, dar repet, vorbesc utopic).

Si vorbim de 1/5 din populatie. Sa vedem cati sunt in Bucuresti... ar fi putut fi si mai simplu sa ne jucam cu cifrele daca Guvernul facea public orice tip de date fefalcat, dar cand a incercat VV asta a iesit furtuna cu tunete si fulgere. Dar aia e alta poveste.

Revenind... eu vin cu date raportate recent, tu pe ce te bazezi cu "10%" si "pe afara"?

Nu stiu daca pana la final de iunie o sa avem 5 milioane cu rapel, dar macar 4 si tot ar fi ceva.

De tinut cont ca sunt variante de analzia care sustin ca o eficienta pentru a combate (nu ucide, dar reduce riscurile) cat mai mutl virusul este sa repetam scenariul de vaccinare si in 2022. Dar cum oamenii se asteapta la miracole peste nopate, ma astept ca in 2022 sa avem si mai putini vaccinati.
Cam așa
BEDE [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:47
+6/28
Dar, ca să fiu cinstit, dacă sunt singur pe stradă și nu văd vreo persoană la mai puțin de 10m, atunci trag masca mai jos ca să-mi desopăr nasul și gura.
Totuși, când ești pe-aproape de oameni este bine să ai masca peste nas și gură.
bye bye antivaxxeri
satyr [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:49
-14/60
Mi se pare foarte normal ca oamenii sa inceapa sa fie concediati daca refuza vaccinarea. Nu orice discriminare e rea.
bye bye antivaxeri
satyr [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:50
-11/39
antivaxerii nu sunt o categorie vulnerabila ca sa fie protejati impotriva discriminarii
Restrictiile pt nevaccinati cresc, desi rata scade
D-or [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:50
+10/40
Cum se justifica cresterea restrictiilor pentru cei nevaccinati (pina acum aveau acces in restaurante, sali de spectacole in procent de 30%, de la 1 iunie inteleg ca nu vor mai avea deloc acces) cind rata de infectare a scazut vertiginos?
nu știu de unde-și ia Câțu știrile
hdd [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:51
+1/17
”M-am uitat ce a făcut și Israel, când au avut o rată de vaccinare peste 30% au exista facilități pentru persoanele vaccinate și penalități pentru cei care nu respectă regulile. Vedem că și Germania se mișcă în aceeași direcție în acest moment. (...)"

nu știu de unde-și ia Câțu știrile, probabil de la Radio Erevan.

Germania NU a început programul de vaccinare pentru populația generală.
În unele landuri (doar 4), AstraZeneca este la liber. Atât.

În landul în care locuiesc, nu.

Gradul ridicat de conformare la programul de vaccinare a persoanelor din categoria de risc -> a avut ca și consecință epuizarea vaccinurilor.
Invers ca în România, unde sunt vaccinuri pt toată lumea nu pt că e cineva f capabil, ci pt că cei vizați nu vor.

Revenind la știre, dacă ești vaccinat, în Germania, NU AI NICIO FACILITATE.
Există testare rapidă _gratuită_, dar funcționează pe bază de programare iar de obicei locurile sunt ocupate pe 2-3 zile, deci e nevoie de un pic de planificare.

CINE ÎȚI CERE TEST RAPID NEGATIV NU SE UITĂ DACĂ EȘTI VACCINAT.

Deci nu e nicio facilitate, deocamdată, pt cei vaccinați.
În plus, de luni de zile școlile sunt închise, restaurantele și hotelurile sunt închise, nu există caterinca cu "terasa" din România, unde toată lumea stă fără mască, magazinele non-food sunt închise în proporție de 90%. De ex, ca să iau niște chestii de plastic pt bucătărie a trebui să merg 50km până într-un oraș apropiat, deși locuiesc în centrul unuia din primele 5 orașe din Germania.
Ca să intru a trebuit să mă programez cu 3zile înainte la un test rapid (gratuit) indiferent că sunt vaccinat sau nu. Iar vânzătoarea m-a avertizat că am 15m la dispoziție, chiar dacă mag era gol. Mi-am trecut și datele pe niște formulare speciale.

În încheiere: rata de infectare mai ridicată în Germania decât România vine și din faptul că e testarea rapidă gratuită și obligatorie pt multe activități.
Dacă Ro și alte state ar testa în aceeași proporție, situația ar sta altfel.
E destul de clar
BEDE [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:51
+1/25
Cine oare din magazin știe că eu sunt vaccinat? Păi nu are cum să știe...
Doar nu va fi ca aceia care sunt vaccinați să aibă un semn în frunte! Atunci, până nu scade mult numărul de infecții toți trbeuie să poarte mască atunci când nu sunt singuri, ci aproape de alți oameni.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 4 mai 2021, 11:52
-6/22
Pai nu e chiar asa
bcsb [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:54
+6/20
Eu m-am inscris in prima zi a etapei III, 15 martie, si abia in 17 MAI voi avea rapelul (in 26 apr am avut doza I). Deci cam toata luna mai, se vaccineaza inca masiv. NU a fost vina mea, eu m-am programat cat de rapid, dar abia la sfarsitul lunii mai cred ca poti sa separi cazurile ... cei care vor si cei care nu vor ...
Lol pe naiba!
AES [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:56
-4/20
Daca face cum zici tu, toata lumea, vaccinata sau ne, isi va scoate masca, ce, stai tu sa le ceri adeverinta de vaccinare? Nu stii ca romanul e mincinos? :))))
De acord cu tine
bcsb [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:57
-6/18
In spatiile inchise, masca sa fie optionala pentru cei vaccinati: Adica, cei ce au adeverinta la ei (hartie/digital), sa nu trebuiasca sa mai poarte masca nici la interior. Daca nu ai adeverinta, pui masca si gata. Ideea e sa nu se genereze blocaje, intarzieri - verificarea sa fie f.rapida...
Tot timpul cite o tara trebuie sa produca o stire
D-or [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:58
+8/20
care sa escaladeze spirala terorii.

Mutarea bolnavilor de la Foisor a fost transmisa live de CNN. Era rindul nostru sa producem si noi o stire.
stop
Kato01 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:58
+6/26
Gata cu restricitiile, stop, ne-am saturat. Nu avem de ce sa mai purtam masca cand ei te roaga cu vaccinul. Cine nu vrea sa-l faca e pur si simplu alegerea lui. Daca ajungi in spital cu covid ca n-ai vrut tu sa te vaccinezi ar trebui sa platesti spitalizarea.
Discriminare
Lukkian [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 11:59
+9/27
Bineinteles ca este discriminare, ba chiar a statului fata de proprii cetateni! Se striga de ani de zile, in toata lumea, "Nu discriminarii", dar se pare ca exista mai multe feluri de discriminare: acceptabila si neacceptabila. Daca nu te vaccinezi, dintr-un oarecare motiv, este acceptabil sa fii discriminat, se pare.
Punem
Martinezu [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:01
+2/24
pariu ca te doare undeva de ceea ce se intampla in Romania si ca postezi doar ca obligatie de serviciu?
Cîțule
t4v1 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:06
+14/18
Cand il dai afara si pe Bode?
de ce doar pt cei vaccinati?
Alin Delin [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:10
+20/42
Esti vaccinat: esti protejat si de nevaccinati
Nu esti: nu inseamna ca esti bolnav, te-ai fi putut vaccina, nu vrei e riscul tau.
Chiar nu mai vad rostul mastii cand vaccinul e la liber.
Pentru că
Un cititor [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:10
+8/48
vaccinații pot încă transmite virusul.
Însă de la 1 iunie, vaccinații nu mai transmit virusul.
Ei vor putea în continuare să-l ia de la alți vaccinați , chiar să se și îmbolnăvească, dar sub nicio formă nu-l vor mai putea transmite.
Specialiștii guvernului pot confirma. Au făcut calcule. Precise.
is curios
Alin Delin [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:11
+10/26
Is curios cum va legaliza CCR restrictile pt cei nevaccinati(Daca le vor legaliza).
MS
muvis [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:12
+10/20
As vrea sa vorbeasca despre masurile astea intai ministrul sanatatii. De catu ne-am lamurit cat ii pasa, basca e si penibil cu masca pe munte, cine a auzit pana acum ca era interzis sa stai in aer liber in natura?!
Ai ajuns sa iti ceri voie paznicului sa respiri
Gryphus [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:19
+11/35
e grava situatiunea in romania 2021
nu e usor sa gaseti angajati buni
bobo2 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:23
+11/25
Vor castiga cei care nu discrimineaza. E valabil si in horeca.
In alta ordine...
grongobar [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:24
+8/28
...de idei, cine va verifica participantii la nunta de certificatul de vaccinare si in baza carei legi? Ospatarul sau seful de sala nu e indreptatit sa ceara documente medicale.
Nu pot face asta
Luk [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:25
+14/22
O sa-i doara capul pe militieni cand iti citesc certificatul de vaccinare. N-are poze si e scris in doua limbi :)))
Le da un sentiment de control
Luk [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:25
+5/23
.
Pare CCR plistisita.
Lok [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:26
-1/13
Poate au nevoie de una mica si rapida in viitorul apropiat.
"relaxare"
Marin Puscasu [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:29
+22/40
Nimeni nu o sa poarte mască pe plajă sau munte. Ei știu că nu au cum să țină situația sub control și atunci o prezintă ca și cum ar fi decizia lor "să dea voie la oameni" să nu poarte mască.
Pașa Câțu, cel darnic cu libertățile românilor, o să transforme PNL în partid istoric la propriu (pe model PNȚ), iar AUR o să îi facă statuie pentru serviciile aduse în calitate de agent electoral.
pe afara inseamna pe afara
bobo2 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:30
+12/28
adica nu in interior.
Avem un institut Ellie Wiesel anti-discriminare
D-or [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:34
+12/26
Asa cum s-a autosesizat pina acum, asa ar trebui sa o faca si in aceasta speta.

Daca nu, trebuie desfiintat.
Lol
HP [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:42
+17/31
Ce imi pasa mie daca aia din magazin stiu sau nu stiu ?

Sa poarte masca daca se simt nesiguri.
Pai si pana acum
Atoatestiutorul [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:43
+9/25
Daca ai ajuns la spital cu obezitate, boli cardio-vasculare dupa anii de mancat purcelus la gratar si mititei fara numar nu emriti sa fii tratat. Ti-ai batut joc de tine cand a fost foarte clar ca nu e sanatos. Acum, de raul tau ma obligi tu pe mine sa ma vaccinez. De acord cu ce zici tu daca se aplica si celorlalti "neglijenti".
Lol
HP [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:43
0/22
Pai si atunci cei vaccinati ar trebui sa stea cu masti ca fraierii inca zece ani ?
Cei vaccinati natural?
Atoatestiutorul [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:46
+10/22
Cei vaccinati natural cum sunt priviti? Sau e clar ca vaccinul e singurul in masura sa ne salveze. Eu auzisem de "imunitatea de turma". Noi, anticorpistii naturali nu facem parte din turma?
nu stiu cum in RO
John_Re [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:50
+9/15
guvernantii cand fac legi nu se gandesc niciodata cum se aplica.
lol
satyr [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:57
-8/16
nu există așa ceva
.
dan.m... [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 12:58
+3/19
Pai un vaccinat este discrimat acum cu toate restrictiile ca sa nu se simta discrimiat antivaccinistul.
Si fumatorilor
Lukkian [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:01
+14/22
Mai ales fumatorilor si alcoolicilor sa li se aplice aceeasi regula.

Serios, voi va auziti? Acum incepem sa impartim oamenii in functie de bolile pe care le au si sa le conditionam accesul la serviciile medicale, garantat prin Constitutie? Platesti taxe, te tratezi gratuit, indiferent de boala. Ca de fapt nu e chair gratuit, asta e alta discutie...
Aha! Hai sa prefacem ca facem
Ciprian1979c [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:04
+6/20
Cred ca pe strabunica mea am vazut o purtand masca in drumetii la munte, oricum! Ok...sa nu va potoliti, sa ne tineti mizeriile astea pe fata (vaccinati, am facut covid, nu conteaza nimic pt voi) pe strada si vara, la 40 de grade si pe urma sa va mirati ca o sa venim 100000 de in Piata Victoriei (fara masca, evident) sa va intrebam de ''sanatate''!
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 4 mai 2021, 13:06
+8/34
Sa fie OPTIONAL
bcsb [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:08
-7/23
Cine vrea sa arate hartia, sa fie "la liber", cine nu, sa stea cu masca (mai putin la masa, cum a fost in 2020)
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 4 mai 2021, 13:10
0/16
Brucan a zis 20 de ani si s-a inselat
natbl73 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:11
+8/16
caci "stupid people"
la ce ai spus tu
Alin Delin [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:14
+3/13
Mai adauga tabac din greu.
Conform mintilor luminate e mai ok sa fumezi 2 pachete de tigari pe zi + ceva alcool si nema miscare dar cu vaccin decat sa ai o viata ordonata, grija de ce bagi in organism dar nevaccinat.
Stupide vremuri traim.
corect
Alin Delin [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:15
+8/16
Nu produce banet la buget.
vor castiga un faliment
natbl73 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:16
-8/16
daca imi tuseste ospatarul in ciorba, plec si a doua oara nu mai calc pe acolo
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 4 mai 2021, 13:18
+8/32
ba da, e recomandabil chiar
natbl73 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:19
-1/11
cu conditia sa fie doar ei intre ei, in spatiu inchis, si nunta sa tina 2 saptamani, ca in povesti
Interesanta formulare
Feroviarul [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:20
+4/18
"M-am uitat ce a făcut și Israel, când au avut o rată de vaccinare peste 30% au existat facilități pentru persoanele vaccinate și penalități pentru cei care nu respectă regulile". Din asta reiese ca vaccinarea e o regula. Pai nu ziceau chiar ei ca vaccinul este si va ramane optional ? Acum vaccinarea a devenit regula care trebuie respectata de toti ?
Aia ar mai lipsi!!!
Ciprian1979c [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:28
+6/12
sa se si poata aplica ineptiile astora - sau sa insiste sa le aplice!
La Jina, Sibiu
Un cititor [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:40
+3/11
Sunt zero vaccinați și zero infectati. Se vor deschide restaurantele in localitate? Cine va intra?
Mda..
Hilfiger [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:40
+3/15
Dar de ce ma obliga pe mine nenea acesta sa ma vaccinez? Nu vreau.. Nici macar nu e un vaccin, e o amarata de imunizare...Si da am avut covid..prefer sa mai fac unul decat vaccinul lor...
N-ai înțeles sau nu vrei să înțelegi!
BEDE [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:43
-9/21
Masca pe care o port eu îi protejează în primul rând pe ceilalți. Dacă eu port mască, iar altul care nu poartă are virus și vorbește cu mine față în față, atunci este o probabilitate de cam 50% să-mi transmită virusul.
Deci, cine mă vede fără mască se poate simți amenințat și ar fi să se depărteze mai mult de mine, de preferință la peste 5m (că doar 2m este puțin având în vedere că un strănut bate până pe la 8m).
A! Și nu spun aceasta doar din interes pur personal. Pentru că am și avut a face cu virusul și am și făcut o doză de vaccin...
Cum zicea Caragiale...
BEDE [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:45
-1/25
Amice, ești idiot!
Am aut virusul, dar aș fi zis că este o răceală. Pe când altcineva din casă de la mine a fost o săptămână în spital, din care 5 zile cu oxigen.
Deci, ești pur și simplu un nesimțit periculos pentru alții.
pai
Point [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:50
+5/13
demonstreaza mneata ca nu te doare si poarta masca aia si-n pat cu consoarta.
cum dracu ma,cum zice careva ceva de sfanta masca si de alte violuri grobiene ale fufei aia care-i constitutia,sar sfintii aparatori ai jartelei la bot,si te fac de cacao,iti iau orice drept si te baga la taiat sare ca asa vrea muschii lor?!!
De unde ai scos-o ?
MakeRoGreatAgain [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:54
+3/11
Propria ta estimare?
Israle e etalon in ultima vreme
Alin Delin [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:55
0/10
De ce Israel si nu o tara europeana?
Ce jmecher si destept esti
MakeRoGreatAgain [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:56
-5/19
Esti din clanul Showshoaca?
pune
nick1587873340950 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:56
-2/10
ina pe o carte. Hopa la ce folos, robotel ?
pentru
nick1587873340950 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:57
0/12
speriatii de bombe, poate
pffff
Point [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:57
+1/5
saaaau cauta studii sa vezi ce chimicale mananci,ce apa bei si ce aer respiri si du-te la doctor,pe banii tai,sa te repare...
logica de tamplar
tu
nick1587873340950 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 13:57
-1/9
cind comentezi uitate in oglida sa-l vezi pe colegu'
Cutulle,
nick1587873340950 [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:06
+6/20
eu am tangente cu Constitutia, iar acolo un articol spune ca oamenii nu pot fi tratati in functie de statut, deci ai pierdut din start procesul intentat
N-ai inteles : penalitati pentru cei care
kokos [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:11
-7/13
nu respecta regulile nnu pentru cei nevaccinati .De ex , cei vaccinati pot sa nu poarte masca pe strada, pe cand cei nevaccinati sunt amendati daca nu o poarta.
Eu prefer să mănânc unde lumea e sănătoasă
hic sunt leones [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:12
+5/19
în special la cap chiar dacă mai tușește uneori decât să mănânc unde toți sunt speriați de o panaramă de răceală.
Stai liniștit că ospătarii nevaccinați n-or să răcească mai mult o vor face cei vaccinați (ca să fiu cinic, zic că e de preferat ca ospătarul infectat să facă o formă simptomatică și să stea acasă decât să facă o formă ușor simptomatică, pentru că e vaccinat, și să-și șteargă mucii de mânecă atunci când aduce ciorba).
O fi însă nu prin acte administrative
hic sunt leones [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:13
+6/10
ci prin lege, or astăzi nu avem o lege valabilă care să spună că fața trebuie acoperită când te afli în spațiile publice.
Unde mai pui că poți uita de mască, dacă fumezi
hic sunt leones [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:17
+2/6
pe stradă.
probabil
Alin Delin [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:29
0/10
Probabil ca primesc ceva bonus daca ating procentele Israel-ului.
Am zis probabil
Cauta in DEX discriminare
Gryphus [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:35
+6/12
poate inveti si tu ce inseamna, nu are nici o legatura cu faptul ca cineva e sau nu e vulnerabil

poti fi discriminat si daca nu esti vulnerabil.

e greu cu conceptele pt fanaticii vaccinului
Nu iti fa griji.
Lok [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:35
+5/11
Restrictii peste ce am avut nu se vor putea impune. Doar recomanda. Si iti amintesc ca recomandarile lasa loc negotului dupa un an si de foame in industria Horeca. Daca acuma poti intra in restaurante fara, vei putea si dupa ridicarea restrictiilor.
tocmai asta e problema
John_Re [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:37
0/6
de ce naiba legifereaza ineptii.
probabil nici nu-si dau seama ca-s ineptii.

Omg.
M-am vaccinat pentru a putea sa
HankRearden [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 14:50
-5/15
M-am vaccinat pentru a putea merge in concedii si la concerte, ca asa ne-au spus autoritatile, ca daca ne vaccinam vom putea merge.

Ei, ce sa vezi, inca nu pot merge nicaieri, tot trebuie sa prezint teste RT-PCR ca sa pot merge. Acuma o dau cu nuntile si chefurile pt vaccinati. Dar din nou, ca s-ar putea.

Da, am fost din nou mintit de autoritati, si da, a fost vina mea ca am pus botul la vrajeli de politicieni. Cand, la anul, va trebui o noua doza de vaccin, n-o sa ma mai prinda nimeni pe mine la coada
Lol
HP [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 15:04
+6/22
Am inteles perfect, intelege si tu:

Nu imi pasa de tine, de masca ta si de nimeni altcineva in afara de propria persoana.
sa n inteleg
fghr [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 15:06
+8/16
ca pana la covid acceptai sa ti tuseasca ospatarul in ciorba?
maestre
andr1stE [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 15:30
+5/11
esti tare. m-ai facut sa rad. :)))) f bine ai zugravit deciziile eminentelor de la conducere
auzi
andr1stE [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 15:31
+2/10
ai tu bani de mancat ciorba la restaurant ? confuzi cu statu la coada la 1 leu covrigul Warene Buffet
asta pentru ca
AndreiBCO [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:02
-8/20
esti exemplarul perfect al tiparului generatiei actuale, plin de sine si fara niciun respect pentru cei din jur.
Din cauza celor ca tine se duce tara asta in jos.
Esti tare
AndreiBCO [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:04
-3/7
Sper sa nu respir acelasi aer cu tine vreodata
Tâmp
heraasku [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:14
+3/9
Deci, morcoveață, tu nu îmi poți da amendă că nu m.am vaccinat, fraierule. Ca vaccinarea nu e obligatorie. Dacă mă amendezi ca nu port mască nevaccinat de fapt mă discriminezi. Cel vaccinat poate purta virus și ma poate omorî pe mine cel nevaccinat. Pe scurt, cei vaccinați sunt pericol public. Ei trebuie sa poarte mască.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Marţi, 4 mai 2021, 16:15
+5/7
Adica sa platesti "un controlor" de adeverinta
newlook [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:15
+4/6
Adica sa platesti "un controlor de adeverinta"...in fiecare loc public? Cateva mii, doar in Bucuresti?
Sa speram ca tie ti se vor aplica...
newlook [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:18
+8/22
Sa speram ca tie ti se vor aplica "discriminari bune". De exemplu, sa ti se interzica iesirea din casa pentru ca, dupa numarul de neuroni, esti un pericol public.
am citit pe net comunicatul A.L.I.S.
Elfu [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:23
+4/8
am citit recent
https://www.facebook.com/ALISRomania/

Concret, „măsurile de relaxare” despre care se discută în aceste zile înseamnă că:
⛔️ la o incidența de sub 3 cazuri/1000 de locuitori, se pot organiza evenimente la interior NU și în exterior; adică, în România, evenimentele la interior sunt mai sigure decât cele la exterior – caz unic în lume;
⛔️ spațiile în care pot avea loc evenimente la interior sunt considerate doar teatrele și casele de cultură; sălile polivalente, de exemplu, nu intră în categoria spațiilor culturale și nu pot găzdui evenimente – adică, în România, spectacole și evenimente sunt considerate doar cele se desfășoară în „anumite” spații, restul nu știm exact ce sunt – din nou, unic și specific spiritului românesc;
⛔️ în momentul la care vorbim, toate orașele mari din țară (București, Cluj, Timișoara, Iași etc.) se află sub incidența de 3 cazuri/1000 de locuitori, dar evenimente se pot organiza doar la interior, nu și în aer liber – pentru că, dacă e aproape vară și oamenii vor să iasă la plimbare, de ce să nu îi înghesuim într-o sală (neapărat) de spectacole?
putintica rabdare, stimabile!
Antenistontel [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:40
-4/6
dupa ce se ridica restrictiile, ai toate sansele!
dar, daca ai ghinion de o forma mai grava, sa nu aud scancete ca vrei rezervare la ati!
nici la coada la ati?!
Antenistontel [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 16:42
-2/2
.
Ce inseamna "aproape"?
newlook [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 17:11
-7/17
"Totuși, când ești pe-aproape de oameni este bine să ai masca peste nas și gură."
=============================
Ce inseamna "aproape"? 9m? 8,7m? Lumineaza-ne, ca esti d'asta, Martorul lui CoVrig, bubuie stiinta in voi!
Bine. Ia loc
newlook [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 17:13
+1/9
"esti exemplarul perfect al tiparului generatiei actuale, plin de sine si fara niciun respect pentru cei din jur."
------------------------------------------------
Bine. Ia loc.
Avem nevoie de norme coerente și predictibilitate
Elfu [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 19:30
0/0
A.L.I.S. = Asociația Lucrătorilor în Industria Spectacolelor

punct de vedere sustinut si de AROC – Asociația Română a Organizatorilor de Concerte și Evenimente Culturale

si probabil si de altii

pe scurt :

"Avem nevoie de norme coerente și predictibilitate pentru industria de spectacole!"
nici macar
CNBC [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 20:53
-4/4
Se poate pune la intrare un cititor digital, la fel ca si cardul prin NFC. E tot un fel de "controlor"
propunere
Razvan_M [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 21:21
+7/7
Pentru a simplifica lucrurile propun ca acei nevaccinati, antivaxxerii, pamantplatistii sau care comenteaza prea mult incorect politic sa fie obligati sa poarte ceva semne distinctive. O stea galbena probabil ca ar fi foarte usor de recunoscut de toata lumea.

/Sarcasm /inca.
E incredibil
wintershadow [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 22:08
+6/8
Ce efect a putut avea 1 an si ceva de bombardament informational: panica si isteria s-a instalat pe scara larga.
Si este doar inceputul, probabil se va ajunge ca nevaccinat nu vei mai putea nici iesi din casa.
Chiar asa?
wintershadow [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 22:12
+3/5
Imi da cineva inapoi toate contributiile la CASS din ultimii 18 ani, de pe urma carora nu am beneficiat deloc?
Cine te-a pus?
wintershadow [utilizator], Marţi, 4 mai 2021, 22:16
+7/9
Eu stiam ca vaccinarea este pt a preveni o imbolnavire, nu pentru a castiga un drept de a merge undeva sau a intra undeva.
Antenistontel
Hilfiger [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 1:03
+2/4
Cum sa fac forma grava? Pai daca tu nu stii ce e cu covidul asta, cum de stii ce face asa zisul vaccin?
Hmmm
Sah [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 1:38
+4/4
Eventual sa ti se implanteze un cip, pentru ''binele'' tau, ca sa te citeasca mai bine aparatul de la intrare in magazin!
Hmmm
Sah [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 1:40
+2/4
Pa stai toata viata cu masca pe fata, asa iti vei respira doar propriul aer! ;)
ce discriminare grosolana...
Scarface1000 [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 2:59
+1/7
noi cei vaccinati suntem cimati dl catu?

Am 30 ani sunt nevaccinat si am intrat in contact cu MINIM 5 peroane confirmate cu Covid si nu am luat sau am luat si am avut zero simtome cert e ca eu personal in afara de faptul ca mi-am pus un dezinfectant in masina si ma dau cu el dupa ce merg la supermarket sau la bancopat de exemplu altceva nu am facut nimic in plus.

minim 10 Petreceri cu zeci de prieteni am facut la mine la cabana in ultimul an si niciodata nici unul dintre noi nu am avut nici o problema.

Asa ca de ce sa-mi fac eu griji pt un rahat de virus, chiar nu inteleg pe bune...
20 de milioane de adulti in Romania?
Luk [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 8:58
+4/4
Ahahahahaha :)))))
PURIFICATOARE AER UVC
Hagidan [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 8:59
+2/2
De ce nu se extinde si in facilitatile HORECA aplicarea solutiilor recomandate de INSP in Ghidul metodologic din 4 ianuarie 2018 privind controlul transmisiei epidemice in unitatile sanitare, publicat in Monitorul Oficial nr. 88 bis din 10 ianuarie 2018?
Ar fi o solutie ieftina, sigura si eficienta pentru o multitudine de patogeni de obicei prezenti in acest mediu.
Lol
HP [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 9:28
+2/6
Nu e adevarat.

Pur si simplu mi se pare nebuneste sa renunt la toate drepturile, sa accept sa fiu calcat in picioare, pentru ca nu stiu cine, un strain, sa nu se imbolnaveasca.

Daca nu vrea asta, sa stea in casa cu zece masti, ca e in minoritate absoluta.
carantină
hdd [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 11:22
+2/2
nu te oprește nimeni să _pleci_ în concediu, dacă țara în care pleci te primește.

Dar când te întorci în Ro, trebuie să stai 14 zile în carantină.

Ca să NU stai în carantină, ai câteva posibilități:
- ai făcut test PCR în țara din care vii
+
a) ai anticorpi (cu test)
b) ești vaccinat (cu certificat)
c) ai avut covid (demonstrat) în ultimele 90 zile

Și aici nu e nicio discriminare.

Consider restricțiile exagerate, dar m-am vaccinat cu prima ocazie, pt mine în primul rând și pt evitarea carantinelor ce va să vină.

Iar în ceea ce privește regulile, notați 2 aspecte:
- cetățenii britanici au trecut printr-o perioadă (acum 2 luni) în care erau amendați cu £5000 dacă plecau din țară
- cetățenii australieni care doresc să se întoarcă din India = 5ani pușcărie

Oare cum ar fi fost dacă Ro ar fi pus vreuna din condițiile de mai sus.
Concluzia: oricât nu-mi place acest guvern și regim, nu e cel mai rău posibil.
Sa nu uitam
abcabc [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 14:14
0/4
Eu personal am ales sa mai astept sa vad daca mai apar efecte secundare la fiecare vaccin. Tind catre Pfizer-BionTech dar doresc sa ma asigur ca pe termen lung, 1-2 ani nu apar probleme (mai ales ca au fost aprobate din motive urgente si nu cum ar fi trebuit in mod normal).

Mi se pare aiurea sa fac un vaccin si sa imi pun in pericol sanatatea doar pentru a putea sa intru in restaurant fara masca.. Sau sa merg in restaurant stiind ca exista riscul sa ma infectez si nu am facut nici vaccin. Mai astept. Statul nu iti va da sanatatea inapoi. Cand semnezi hartiile alea la vaccinare, iti asumi riscul.
E o boala perfida
Luk [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 17:36
+1/5
99% n-au aproape nimic, 1% aproape ca n-au sanse sa supravietuiasca. Nimeni nu stie de ce. E periculos doar pentru cei putini, dar pentru ei e foarte, foarte periculos. La noi in tara, cu sistemul nostru sanitar, e periculos si sa treci prin spital, nu mai vorbim de ATI.
E limpede ca directia e vaccinarea, fie ca vrei, fie ca-ti place sau nu, tot trebuie sa te vaccinezi pentru ca nu-i doar despre Romania, e acelasi lucru pe toata planeta, pana la antipozi.
Eu si fiul meu ne-am vaccinat, am avut rapelul saptamana trecuta, desi amandoi am avut si o forma usoara de COVID19.
Cu cat terminam mai repede nebunia asta, cu atat mai bine.
Masca purtata pe afara e oricum o tampenie
Luk [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 17:38
+3/5
E un simbol al acceptarii situatiei, nu ajuta la absolut nimic.
Daca matale
Luk [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 18:34
+1/3
Daca matale esti in arest la domiciliu, trebuie sa purtam toti bratara? Tu chiar existi? :)))
Masca
tttatrd [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 22:29
+1/3
Cine a purtat pana acum masca pe munte ? Poate numai cativa cu probleme psihice.
specialisti in legi ilegale lovesc din nou
spy [utilizator], Miercuri, 5 mai 2021, 22:32
-1/3
Art. 16 – Egalitatea în drepturi
(1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.
iti dai seama ca
spy [utilizator], Joi, 6 mai 2021, 7:49
+1/3
exista deja pe putin vreo 170.000 de persoane la care nu a fost eficient vaccinul si umbla fericite cu adeverinta in buzunar
alo, alo,
nick1587873340950 [utilizator], Joi, 6 mai 2021, 11:21
+1/3
si cum faci teste sa vezi ca virusul din apropiere sare 2 metri sau 200 de metri ? sau inca crezi in mos craciun si iepurasul de pasti ?
Discriminareeee!!!!!!
Runaway_girl [utilizator], Sâmbătă, 8 mai 2021, 15:52
0/0
Cum adica ``trebuie`` sa ne vaccinam? Cine spune ca trebuie? Vaccinul protejeaza pe cine l-a facut, nu pe altii care trec pe strada. Eu cred ca e o chestie politica, pentru ca firmele de medicamente care au produs vaccinul sa se imbogateasca subit din banii publici. De ce nu explicati oamenilor in limbajul lor beneficiile si riscurile si sa ii lasati pe ei sa decida? De ce trebuie sa ii santajati cu ``oferte`` de genul asta, discriminatorii? Ar trebui sa va dam in judecata pentru tratament discriminatoriu.
comenteaza