1 € 1 USD 4,1999duminică 19 sep 2021
Versiune
Mobile
Dragnea se vaccineaza inaintea noastra. Ms PNL
Kivek [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 11:45
+16/32
asa ne dam seama care e locul nostru, al oamenilor cinstiti care platim impozite si lucram in PRIVAT, in Romania

ultimii oameni suntem, dupa puscariasi
prioritatile de vaccinare
DiDiRo [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:00
-12/26
au o logica pe care nu trebuie sa o amesteci cu politica! Ele au legatura cu reducerea propagarii virusului si in final eradicarea lui. Atat si nimic mai mult.
Parca Guv lucreaza pt PSD
subcultura [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:10
+13/21
probabil vor sa ii scoata cu 80% la viitoarele alegeri.

Bine ca s-au vaccinat deja Citu, Voiculescu, Arafat, Orban, Barna, curtea de conturi, securistii etc., la etatea lor nu stii niciodata
Sper ca e o gluma
JijiKent [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:11
+15/21
Cum draq sa fie vaccinati detinutii inaintea populatiei? Pana si astia sunt din categoria specialilor?
In alte tari prioritar la vaccin nu sunt detinutii
Kivek [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:12
+11/23
care e prioritatea ca PUSCARIASII sa se vaccineze?
pe bune?
subcultura [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:13
+15/25
Detinutii merg la servici, servesc la mese, lucreaza cu publicul, fac cumparaturi, ies in societate?

Ei sunt protejati prin minime masuri de igiena. Oricum trec prin carantina la intrarea in puscarie.
Pai sunt speciali,
Milka Man [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:31
+15/17
ca doar primesc mancare, apa calda, caldura, asistenta medicala platite tot de prosti. Si cand nu le convine ceva, urla si CEDO se executa imediat si porunceste sa li se indeplineasca voia.
Acuzatii din procese penale
SomerCautLucru [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:38
+10/12
Ar trebui pe aceeasi logica sa adauge si acuzatii din procese penale, ca saracii trebuie sa se prezinte la tribunal sa dea socoteala.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:44
+11/15
Ai studiat vreodată ce mișună prin PNL?
Tayen [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:45
+6/10
Ia analizează-i și o să ai și răspunsul. Sau, și mai bine, studiază trecutul. Vezi capitolele U.S.L. plus cel cu absorbția DL.
Simplu. Chiar, spune-mi ceva nor la noi.
Tayen [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:48
+7/13
Suntem singura țară care și-a distrus economia, a dezincriminat furtul, are pensii speciale și se împrumută doar pentru „consum”.
Detinutii sunt mai importanti decat mine
VOX. [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 12:53
+16/18
Asta e situatia, de ce sa neg adevarul?
Daca eu ma plang ca am frig in apartament, primesc "minusuri". Daca ei se plang ca au frig in celula, ong-urile sar imediat in ajutorul lor.
De ce vă mirați?
Tayen [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:01
+9/11
Care a fost una dintre primele legi abolite după căderea lui Ceaușescu? A fost abolită legea ilicitului. Asta-i țara, cu asta defilăm.
Sunt mai importanti detinutii decat populatia
Susufler0 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:01
+12/14
adulta care produce si face sa mearga sandramaua asta numita Romanika !

PS. Rusine !
la cati PSD-isti sunt la puscarie sunt esentiali
Kivek [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:10
+4/12
Romania e inca condusa de securisti, ca numai asa se poate explica aceasta bizarerie.
Cred si eu...
John M. [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:16
+10/14
Puscariasii sunt fostii oameni de seama ai Romaniei!
ar trebui puși
Fu Thien Zbang [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:48
+6/8
exact lângă politicieni,viitorii„coledzi”!
Cum sa nu ! :))))))))
Susufler0 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 13:57
+9/17
Doar detinutii se misca liber in toata Romania !

Te impiedici de ei pe strada, in hipermarket, in piete, peste tot si duc si aduc cu ei covid cat cuprinde !


propagare...
danton68 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:09
+2/4
puscariasii sunt izolati deci nu propaga virusul !
probabilitate mare!
danton68 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:12
+1/3
cei mentionati de tine probabil sunt pasibili de puscarie .... deci trebuie vaccinati inaintea noastra!
cred ca se exagereaza pe seama asta.
Andy0 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:22
-3/11
Detinutii nu sunt numai criminali sunt si oameni cu probleme minore care nu au avut o reprezentare foarte buna in procese. Acum puscaria poate sa fie un focar si am vazut asta in nenumarate cazuri, de ce sa condamni oamenii la moarte. I-ai condamnat odata pentru faptele lor acum le dai si sentinta capitala?
Evident voi lua minusuri pentru comentariul meu, dar desi nu sunt aparatorul infractorilor nu ma consider nici calaul lor. Oricum aia care nu vor sa se vaccineze nu vor fi fortati, dar celorlalti nu le putem da sansa la viata? noi astia liberi putem sa ne ferimi ei nu au cum!
Mereu in tara asta ne-a placut cancanul uitand ca mizeriile sunt la nivel mare nu alea cateva mii de vaccinuri fac diferenta aici, asa-i nu?!
de unde stii ma?
Andy0 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:23
-1/7
pareristilor!
Pentru că este anormal, ilogic.
Tayen [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 15:55
+2/4
Dar, după scris, tu nu ai auzit de noțiunile acestea.
fiindca e un mediu inchis
AliKimiku [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 16:13
+2/4
limitat fizic si virusul se poate raspindi mult mai rapid.
Da, nu sunt de acord ca Dragnea sa beneficieze de vaccin inaintea altuia de aceeasi varsta dar hai sa fim obiectivi.
Treaba Sanatatii e sa lupte cu virusul, treaba Justitiei e sa lupte cu Dragnea si altii ca el. Daca confundam chestiile nu suntem mai presus de Dragnea si gandirea psd-ista.
decat intre ei, eventual
AliKimiku [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 16:14
0/2
Pai daca e asa simplu hai sa-i lasam sa moara.
ce e ilogic?
Andy0 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 17:40
-2/6
S-au identificat categoriile esentiale si ele sunt vaccinate.
Dupa care in faza a 3-a printe alte 11 categorii sunt si cei sunt incarcerati. Voi habar nu aveti cati sunt gen DRAGNEA, vad ca toti zic de DRAGNEA. dar sunt sute de mii de oameni pe langa asta in puscarie si unii sunt infractori cu gainarii, doar cativa sunt gen dragnea(probabil sub 0,001%. Nu era bine cand francezii ne faceau pe noi tigani din cauza unei maini de oameni.
Eu daca trec strada in loc nepermis sunt prins si platesc amenda nu sunt considerat om bun de OMORAT. Mi-am luat pedeapsa, aia care au facut mici prostii isi platesc greselile prin puscaria insasi nu e nevoie sa ii condamni la moarte. Stim ca inchisorile sunt focare asa ca nu vad gargara asta de 2 lei pentru cateva mii de oameni vaccinati voluntar, pentru ca doar o parte din ei se vaccineaza, si au dreptu (adica astia au dreptu sa voteze dar nu sa traiasca, nu? minte limita zic...)
Pe mine ma ingrijoreaza profesorii care nu se vaccineaza aia au dreptu sa imi educe copilul fiind niste limitati in gandire, dar asta se pare nu deranjeaza, deranjeaza dreptu la viata...
Și tu ești funcțional?
Tayen [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 21:01
0/2
Mai citește o dată ce-am scris eu.
Dar mai e un aspect: din ce hetnie-i format grosul pușcăriașilor?
De acord cu tine.
Tayen [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 21:02
+1/3
După care repetăm figura până curățăm țara.
Ai naibii.
Tayen [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 21:04
+1/1
Numai îngerași avem prin pușcării, așa-i?
daca nu miscam neuronii prea des...
..13 [utilizator], Sâmbătă, 23 ianuarie 2021, 22:42
0/0
Asa se intampla cand este nevoie de decizii - rad toate curcile de deciziile luate pe pandemia asta.

Pentru o informare corecta cred ca se impune sublinierea ca detinutii nu se imbolnavesc decat daca nu vin in contact cu membrii familiilor lor, cu cei care ii pazesc sau daca lucreaza in libertate de la cei cu care lucreaza.

deci unde sunt urgentele?
In familiile oarecum obisnuite, la cei care pazesc penitenciarele - nu am auzit ca astia sa fie printre prioritati -si restul poporului care lucreaza.

La fel ca in familiile in care batranul este ingrijit de restul acestia si practic batranul vine in contact numai cu membrii familie dar prioritate are batranul... Sau batranii din centrele de ingrijire care sarmanii nu vin in contact decat cu lucratorii de acolo si cu familia daca binevoieste sa ii viziteze. deci urgenta la caminele de batrani era vaccinarea celor care ii ingrijesc pe batrani si apoi familiile acestora...

No, totusi este si ceva bun in deciziile din ultima vreme. Constat ca rumanul a inceput sa ia deciziile dupe capul lui, adicalea, asa cum este acel cap, incepe sa il foloseasca si evident ca mai intai face tandari logica fireasca. Dar cum si la scoala scolerii gresesc sa ii incurajam sa gandeasca cu capetele din dotare, va rog frumos sa nu dati alte conotatii, si sa incerce, cu multa stradanie, transpiratie si luari in barba procesul decizional.

Hai ca se poate!

Spor tovarase Arafat - era bine daca aia cu restaurantele era lasata mai moale...

Cat despre norma de 30% ocupare - este de rasul plansul...

In ceea ce priveste ocuparea la concerte si spectacole iarasi trebe sa ai lipsuri multe la logicutza sa pretinzi ca daca ai si masca pe fata te poti infecta de la vecinul si atunci nu sta nimeni vrea 2 locuri la stanga si tot atatea la dreapta... Multa gandire, multa sradanie pentru elaborarea normei....Chiar ma ingrijorez de atata gandire...
Pare o decizie corectă
Mirobo [utilizator], Duminică, 24 ianuarie 2021, 10:50
+1/1
Specific celor care guvernează,conduc destinele națiilor se omite precizarea că vor fi create inechități sociale.
Principiile întâietății la vaccinare sunt discriminante și din punctul meu de vedere.
De ce?
Pentru că trebuiesc vaccinați mai întâi cei care au o mobilitate mare respectiv cei care intră în contact direct cu suspecții/bolnavii de covid în mod deliberat(sist sanitar).
În penitenciar dacă porți mască e un pericol?
Eu zic că nu.Nici eu nu am covid .Respect distanțarea socială,port mască,igienă corespunzătoare.Dau un exemplu care îmi vine acum în minte.
Mai degrabă cei care îi păzesc trebuie vaccinați (gardienii).
Un agent de vânzări care într-o zi de muncă se deplasează prin 3 județe și intră în contact cu diverși clienți nu e un vector mai important de contaminare decât un deținut?Da e adevărat că celulele sunt micuțe dar atunci când calci pe bec ți-o asumi nu?Și pentru ei ar fi soluții dacă s-ar vrea.
Soferii care transportă,livrează alimente sunt importanți?Eu zic că mai mult decât cei trecuți în eșalonul următor.
Lucrătorii din sectorul energetic care asigură pe teren buna funcționare ar trebui luați în calcul pentru vaccinare urgent?
Ca să concluzionez-cei care produc sunt cei mai expuși și cei mai marginalizați atunci când vine vorba de drepturi.
Valorizarea socială în ce constă?Cine creează inechitățile și cine le acceptă placid ca o bovină?
comenteaza