1 € 1 USD 4,1999duminică 19 sep 2021
Versiune
Mobile
Oare de ce nu ma mir?
Eu the first [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 14:51
-17/57
Poate pentru ca firma care-a conceput vaccinul e nemteasca ...
Fix la o saptamana dupa alegeri.
YorkshireTerrier [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:00
-8/66
.
Bravo !
Qu [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:02
-31/61
Eficienta 90% pentru ceva anti-ceva care a infectat sub 1%. Dati-va cu "statuia" premiului nobel in cap.
Pfizer s-a grabit, a dat din casa
doz2018 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:10
-16/54
Alzheimer nu a fost numit presedinte inca in mod oficial.
a fost testat vaccinul?
periscop [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:13
-21/47
unde? în lumea a treia, ca de obicei?
Și dacă ar fi anunțat cu o săptămână mai devreme?
BEDE [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:13
+15/39
Ar fi fost oare cazul să se laude mai înainte să se fi asigurat că este chiar eficient? Dacă ar fi anunțat mai înainte oare ar fi câștigat Trump?
si daca erau saptamana viitoare
Captain Obvious [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:14
+11/37
era fix la 2 saptamani (oricum vezi ca alegerile au fost marti)
Haideti odata mai repede!
Leo55 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:20
+11/27
Ca de vorbe ne-am cam saturat!
Publicati ce e de publicat si acurtati birocratia ca lumea deja a inceput sa inebuneasca.
Costa mult, dar cred ca orice intarziere, cat de mica, va costa mult mai mult.
Vaccinati macar o parte din lume mai intai si macar acolo epidemia s-ar stopa si dupa aia si restul.
Sigur n-o sa se poata vaccina toata planeta deodata!
Trump a lansat "Warp Speed Operation"
animatron [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:21
-19/61
Inca o reusita a unui program lansat de administratia republicana in aprilie 2020.

"Operation Warp Speed (OWS) is a public–private partnership, initiated by the Trump administration, to facilitate and accelerate the development, manufacturing, and distribution of COVID-19 vaccines, therapeutics, and diagnostics.

Operation Warp Speed was introduced in early April 2020,[after a round-table meeting with Trump, Pence and industry executives at the White House on March 2. (vezi wikipedia in eng).

Trump a facut tot posibilul pt a ajuta industria farmaceutica sa ajunga mai rapid la un vaccin, cu miliarde, pe vremea cand Europa inca se intreba ce e de facut si nu comandase nimic in avans.

Presedintele, dupa o discutie cu sefii Pfizer (societate americana fondata in 1849), a si incercat de altfel sa cumpere societatea germana asociata cu Pfizer pt vaccin, proiect blocat de Germania.

Casa Alba era informata de cateva saptamani despre testele de succes, de aceea Trump a vorbit in campanie despre eventualitatea unui anunt.

Presa "mainstream", Partidul (Socialist) Democrat, oameni de stiinta cu opinii partizane de stanga, au facut apel la blocarea oricarui anunt inainte de 3 noiembrie, pt ca tema coronavirus era singura valabila cat de cat pt campania electorala, in rest nu erau unghiuri de atac contra presedintelui.

Iata ca Pfizer confirma la doar cateva zile dupa alegeri ca intr-adevar presedintele Trump avea drepata, inca o data, va exista un vaccin viabil inainte de sfarsitul anului.

Curand veti auzi de o alta confirmare pozitiva pt presedintele Trump.

O echipa de bio-informaticieni din Franta au publicat un articol in care afirma ca simularile lor par "sa nu excluda ipoteza" ca virusul chinez Sars-Cov2 a fost manipulat genetic in laborator pt a-i creste "gradul de infectare".

Cercetatorii francezi spun ca e posibil ca acest coronavirus modificat sa fi scapat din laborator ca urmare a unei "erori umane de manipulare".
Io cu cine votez?
Cojmaru' politicienilor [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:23
-14/32
Intr-adevar, daca anuntul era facut inainte de alegeri, o puneau baietii de inca patru ani de calarie cu strigaturi de s-auzea pana in Bruxelles si Beijing. Oricum, de-acum incolo, cu toata motivatia occidentului, tot ia cel mai putin un an pana vaccineaza majoritatea populatiei lor. Acum devine interesant sa vedem cum isi impart partenerii ratiile :-).
Este indeajuns testat antivirusul?
Miky60 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:25
-5/35
Se stie ca un antivirus trebuie testat suficient de mult timp pentru a se vedea eventualele posibile efecte secundare care pot sa apara sau nu. Un reputat specialist german spunea ca in teorie ar trebui sa dureze 5 sau 10 ani o testare corecta. Da, nu este timp acum si trebuie grabit, dar sa speram ca a fost testat suficient inainte sa fie lansat in piata...
mai degraba ca a iesit CINE TREBUIE
Je__ [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:27
-5/29
.
anunt de pr ....
rmos [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:28
+1/19
o veste mult asteptata dar ... nu din partea managerilor. vrem sa vedem rezultatele testelor, nu conferinte business.
oricum, la sfarsitul lui octombrie au afirmat ca in cateva saptamani sunt gata rezultatele testelor. deci, sa speram ca luna aceasta o sa avem si rezultatele publicate. probabil ca acum o sa fie publicate rezultate preliminare, maxim pentru jumatate din participanti, asa cum sunt cerintele fda. sa vedem ce mutatii acopera ....
oricum, vestea cea mai buna e ca nu au avut incidente de tip ade.
viagra
eu_sunt [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:30
+4/16
Daca vaccinul e la fel de eficient ca Viagra facuta de ei inseamna ca nu e rau.
Peste cativa ani vor aparea si alternative mai bune :)
Nu va bucurati prea devreme
Bitzer [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:32
+6/16
"El a avertizat că acesta, dar și alte potențiale vaccinuri de succes tot vor avea nevoie să fie aprobate de autorități și să fie livrate în toată lumea, iar asta va dura...".
Problema nu a fost niciodata gasirea unui vaccin, ci gasirea si producerea lui in timp util. Inca un an cu aceasta pandemie va fi cel putin...groaznic. Si nu ma refer la efectele bolii, ci la dezastrul economic cauzat de frica si incompetenta guvernelor.
huh
transpenibilus [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:33
+5/21
Nu cred, rusii se lauda din august ca au vaccinul lor. De ce sa fie testat in Rusia?
Popcorn please...
Bitzer [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:37
-3/23
Iti amintesti bataia pe masti si ventilaroare din primavare? Aia a fost doar teaser-ul. Urmeaza telenovela impartirii vaccinului/vaccinurilor.
pui in balanta
Captain Obvious [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:39
+15/27
un partid de centru stanga cu un bufon (reprezentant al unui partid de drepta) daca republicanii aveau un candidat si nu o maimuta poate ar fi castigat.
ha ha
Zentrix [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:42
-3/25
Pfizer a mai vrut la un moment dat sa faca un medicament pentru plamani si a iesit Viagra. Veneau sotiile pacientilor sa le multumeasca cu lacrimi in ochi medicilor...mari oameni, mari caractere.

Acum, Pfeizer s-a apucat cica sa faca un vaccin pentru Covid. Sunt sceptic, o sa vedem ce o sa iasa de aceasta data. Ma refer evident la ... de-efectele secundare :)))
Grozav. O veste buna
midufi [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:46
+13/29
Nu inteleg de ce sunt postacii atat de suparati...
Asta-i vaccin anti-covid, nu anti-postac.
Vaccinul trebuie ținut...
Soarele [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:47
-1/29
... la -80 de grade! Articolul ăsta pune la îndoială faptul că va fi vreodata aprobat spre distribuție:

https://qz.com/1904638/covid-19-vaccine-states-are-hunting-for-medical-deep-freezers/

”It’s not certain that the vaccine will be approved for widespread distribution.”
si inca ceva
Zentrix [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:50
-4/18
"Andrew Hill, cercetător senior în farmacologie la Universitatea Liverpool, a precizat că acest vaccin trebuie stocat la minus 80 de grade Celsius"

Asta inseamna ca e cam greu de distribuit, cu siguranta ca nu se poate livra cu FanCourier. Deci se va face numai in puncte fixe, in care populatia va trebuie sa prezinte incolonata. Nu imi imaginez altfel cum se poate vaccina si baba Veta de la Motataii din Deal
slabe comentarii
Maica Reteza [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 15:51
+5/25
Băbăieți, io am intrat colea dăcât să citesc comentariile cretine și, când colo, ce văd? Hmm, numai 7...
Hai, vă rog, puteți mai mult.
Antivaxerii, conspiraționiștii, hai cu comentariile!
anuntul nu ar fi afectat alegerile
c2 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:02
+10/20
probabil Trump ar fi primit mai multe voturi daca ar fi inceput deja programul de vaccinare in octombrie

doar un anunt nu cred ar fi schimbat ceva

stire din iulie:
https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-24188267-sua-plateste-1-9-miliarde-dolari-vaccin-pfizer.htm

de observat ca vaccinul e gratuit pentru populatie
Trump a avut dreptate
JohnR [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:02
-9/21
Urat din partea lui Pfizer sa nu faca public mai devreme ca fapt divers. Asta e, americanii vor avea ce au votat. Nu e treaba noastra. Doar ne va afecta indirect.
Cred ca stiu eu de ce
Ovidiu M [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:04
+2/30
Nu te miri pentru ca esti un adept al teoriilor conspirationiste.

In esenta lui, un astfel de adept este un om care ar vrea sa stie multe, insa nu are rabdarea sa se informeze prea mult, cauta raspunsurile care vin rapid. Asa ca incepe sa creada orice chestie care ii da raspunsul facil la o intrebare, care sa nu necesite prea multe cunostinte de economie, stiinte de tot felul sau sa aiba ceva cultura politica ori de istorie. Imi pare rau, dar in privinta culturii nu exista scurtaturi
Tocmai asta e ideea!
BEDE [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:06
-3/25
Bine că deocamdată a infectat numai 1% din populație, că restul nu se vor mai infecta.
lel
Georgiana1995 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:10
-14/24
Bine că vaccinul asta e bun şi trâmbiţat ca excelent,ăla rusesc care e de doua luni gata e "câh" . hahahha
ce isi bat astia joc de voi
Gabr [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:12
-21/31
e imposibil intr-un timp asa scurt sa faca un vaccin... ori e apa chioara ori gargara ieftina pentru panicati. Sunt curios cine se vaccineaza. eu unul niciodata pentru ceva ce nu exista .
Și foarte bine au făcut
jcjc [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:15
+7/25
La cît a politizat Trump vaccinul și pandemia, vă dați seama că nu ar mai fi avut nimeni încredere în produs.
Wow
Ovidiu M [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:17
+2/22
Nici nu stiu de care din ineptiile scrise mai sus sa ma iau, dar o sa ma limitez la asta: "tema coronavirus era singura valabila cat de cat pt campania electorala, in rest nu erau unghiuri de atac contra presedintelui." Are you fo' f-ing real??? :-)))
Păcat
jcjc [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:21
+9/23
Dl. Trump (dreapta radical-populistă) ar fi avut o șansă să intre în istorie cu inițiativa de a grăbi dezvoltarea unui vaccin. Dar domnia sa a ales să politizeze pandemia și cursa pentru vaccin, să condiționeze ajutorul federal de sprijinul politic, să submineze autoritatea propriilor să oameni de știință, și în general să trateze situația cu superficialitatea caracterstică.

Dovada cea mai bună este că în dimineața asta, dl. Trump, în loc să anunțe următorii pași (producție, distribuție) și să colaboreze cu dl. Președinte Ales Biden (centru stînga), zbiară pe Twitter despre fraude electorale.

Asta este. În loc să se încheie cu anunțul unui vaccin, epoca Trump s-a încheiat cu o conferință de presă într-o parcare de periferie, lîngă un sexy shop și vizavi de un crematoriu.
lol
transpenibilus [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:23
+9/19
Tea scos la mintit ku zmyn?
Pai daca e gata vaccinul de 2 luni de cecaveti 100.000 de infectati pe zi in Rusia, giorgeano??
Vaccin RUSESC, lol&lel!
vaccin vs imunizare
blackstar [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:24
-12/26
As fi curios sa stiu rata de eficacitate a imunizarii in masa pe cale naturala, parca in jur de 97% nu? tot e mai mult fata de vaccin
mda,
nahir [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:27
+9/25
la fel ca vaccinul rusesc, nu?
hai ca esti b...
festina [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:34
+9/17
te-ai obisnuit cu masurile de restrictie? Sau esti anti-social?
pai pai
tudor74 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:38
+8/18
Credeam ca Trump a rezolvat COVID cand a sugerat injectiile cu clor pacientilor infectati?
tare !
Moaradepadure [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:39
+3/15
cel mai tare comentariu !!!
cu atat mai bine
festina [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:40
+6/14
si-asa nu ajunge pt toti de la-nceput
bun ala de la rasarit
Captain Obvious [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:43
+5/13
nu?
viagra
taicapareza [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:47
0/4
alea sint "efecte secundare" toata lumea o sa se vaccineze de 2/3 ori ca sa fie siguri :))
Te inseli
Ovidiu M [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:48
+5/13
Eu am un al treilea prieten care s-a infectat a doua oara. Deci... cam nasol cu rata de imunizare. Sper ca in cazul vaccinului sa se mentina mai mult de cateva luni, daca nu definitiv.

Are sens sa mai spun ca in caz de vaccin imunizarea se face fara victime?
nu inteleg
gronzo [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:51
+4/12
Trump zicea ca Covid e hoax, o simpla raceala, acum e un fioros virus chinezesc? hotarati-va mai trumpisti ca pareti penibili rau..
Tu sa nu-l folosesti,
midufi [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:53
+3/9
Sa te imunizezi natural.
Nu folosi nici masca, nu-i nicio paguba.
Vaccinus Covidus Eternus
Almudena1925 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:54
-4/16
”O zi grozavă pentru știință și umanitate” mmmm ceva de genul zicea si doamna cercetatoare cand a inceput filmul I AM LEGEND ,dupa care arata strazile din New York pustii........
Adu-ti aminte
Ovidiu M [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 16:58
-2/12
Sugerezi ca e o facatura ca au iesit rezultatele astea la o saptamana dupa alegeri, ca sa nu iasa Trump. Adu-ti te rog aminte ca FBI a redeschis dosarul lui Hillary Clinton cu o saptamana inainte de alegeri si asta a costat-o alegerile.

Atunci n-a mai zis nimeni de teoria conspiratiei, dar acum sunt destui care se grabesc sa vorbeasca despre asta... de ce oare? Sa aiba de-a face cu profilul sustinatorilor lui Trump?
God is great?
Coresponedntu [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 17:08
+1/21
Iata ca fiinta umana este atotputernica, ca stiinta are potential nelimitat, ca nu exista miracole sau minuni si nici un Bau Bau cu barba in ceruri care le face el pe toate. Minunile prezentate de sarlatani nu sunt decat inselatoriii sau evenimente ne explicate stiintific la momentul respectiv. Daca evoluam dupa dorinta sarlatanilor de popi , fara progres stiintific, fara vaccinuri, omenirea nu numara astazi 7 miliarde ci poate, cateva sute de milioane.
nu inteleg de ce dati cu minus
blackstar [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 17:24
-3/11
cei 90% vaccinati ar putea fi cuprinsi lejer in cei 97% ce scapa natural
Tot ce debitezi este FAKE NEWS
fokerul [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 17:25
+3/11
iată declaraţia Pfizer legat de programul OWS:
"Operation Warp Speed, the federal effort to rush a vaccine to market, has promised Pfizer $1.95 billion to deliver 100 million doses to the federal government, which will be given to Americans free of charge. But Dr. Jansen sought to distance the company from Operation Warp Speed and presidential politics, noting that the company — unlike the other vaccine front-runners — did not take any federal money to help pay for research and development.
“We were never part of the Warp Speed,” she said. “We have never taken any money from the U.S. government, or from anyone.” Sursa: https://www.nytimes.com/2020/11/09/health/covid-vaccine-pfizer.html
da, ai dreptate ... dar
rmos [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 17:37
+6/8
da, imunizarea naturala este mai eficienta fata de imunizarea prin vaccin, cel putin la acest vaccin (la cel de la novavax nu as fi asa de sigur ...)
DAR. in acelasi timp, ar trebui sa te intrebi care este mortalitatea la imunizarea naturala si cea la imunizarea cu vaccin ;)
O problemă rezolvată
Con_stan_tin [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 17:50
-2/4
nu lasă loc de comentarii.
nu stiu de ce
Motanul_incaltat [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 17:55
+8/14
Nu stiu de ce nu te miri, dar pentru informatia ta, Pfizer este o companie americana si asa a fost intotdeauna
ha ha
Gabr [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 18:03
-6/12
nu il fac deloc.. nu am pentru ce, nu am patit nimic pana acum si nici nu patesc de la ceva ce nu exista.
oricum nu conteaza pentru el...
Dr.Mythnick [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 18:17
-3/15
oricum nu contează pentru el...
chiar asa 90% ??
nick1587873340950 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 18:43
-7/17
Ce se inpimpla cind sint vaccinati 1 miliard, deci 100 de milioane o patesc. e sigur deci ?
am al patrulea pretin
di livio [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 18:49
-7/13
și tovarăș de se infectă a treia oară...nou rekord mondial, ce nu văzu Lombardia...da tăt cu paracetamol se dezinfectă după infectare
Poate ca expertii care lucraza pentru Pfizer
taro [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 20:21
-4/14
sunt impresionati de eficienta de 90% dar eu nu sunt.

Imaginativa cum ar fi vaccinul polio sau antirabic cu eficienta de 90%.

Cu 90% eficienta inseamna ca daca Te musca un animal turbat, faci vaccinul si tot ai 10% sanse sa mori. Daca unul din 10 copii ar primi vaccinul polio si tot ar face poliomelita ar fi un dezastru.

Ar trebui sa treca inapoi la lucu nu sa numere banii pe care au sa-i faca in 2021.
unde-i eficienta ? (sau la cee eficient)
nick1587873340950 [utilizator], Luni, 9 noiembrie 2020, 23:56
-4/8
UE se zice ca a comandat 300 de milioane de doze, la 90% inseamna ca 30 de milioane patesc ceva.
Asta se numeste vaccin sigur ?
i am legend
ras-putin [utilizator], Marţi, 10 noiembrie 2020, 5:12
+3/3
stai sa vezi alien
nici eu nu ma mir
angrycloud [utilizator], Marţi, 10 noiembrie 2020, 13:34
+1/1
e american de nemteasca firma, dar de ce nu ma mir ca nu te-ai informat inainte sa generezi o conspiratie
off
angrycloud [utilizator], Marţi, 10 noiembrie 2020, 13:47
0/2
am crezut ca ai inteles dupa minusuri. rata de imunizare este de 90%, ceilalti 10% nu sunt decedati, ei se vor imuniza natural cu riscurile actuale de 3% sa zicem, asta inseamna 0.3% mortalitate. acu daca compari 3% mortalitatea din imunizarea naturala cu 0.3% intelegi ca e un pic cam de 10 ori mai mare.
inseamna ca
angrycloud [utilizator], Marţi, 10 noiembrie 2020, 13:50
0/2
30 de milioane patesc imunizarea naturala, nu patesc nimic si nu mor. din 300 de milioane, 270 sunt imunizati prin vaccin, iar 30 milioane sunt in situatia de azi in care virusul poate fi sau nu fatal.
comenteaza