1 € 1 USD 4,1185joi 22 oct 2020
Versiune
Mobile
nu va lasati..
Ismail Paine de circ [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:07
-17/53
.. trolati cat mai mult. swj poa' sa planga cat vor.
Mama ce articol lung.
feroviarul123 [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:15
-3/57
In principiu ai dreptate. problema este ca sunt multi tâmpiți care vin cu cele mai cretine idei și te iei cu mâinile de cap. Din experienta a aflat ca la prosti trebuie sa le spui in fata ca altfel cred ca le dai dreptate.
e, da
cucuveauamov [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:15
-8/40
in sfarsit un articol si despre mine
dragut dar trist in acelasi timp.
g01an [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:20
-2/32
"Nu am niciun drept să spun sau să fac ceva care să-l denigreze pe un om în propriii ochi."
Este de o aroganta incredibila cand cineva crede ca poate avea un asemenea impact asupra unui strain. Ei sunt singurii responsabili de chestiunile pe care le cred, le gandesc si de auto-perceptia personala. Sa tratezi in halul asta de pendantic o alta persoana, ca si cand nu are autodeterminare si putere de vointa - asta este "crima" (metaforic vorbind, este doar ignorant si lipsit de consideratie de fapt).

Cat despre comentariile pe care le-ai primit, mai vezi si cine le face si ce tip de activitate are pe acest site, la ce tip de articole raspunde. Nu face presupuneri.

Altfel este corecta explicatia fenomenului, dar nu ai niciun drept de a fi ferit de asa ceva. Generatiile mai tinere inteleg mai bine cum functioneaza internetul si comunicarea online. Este genul de problema care va avea nevoie de timp pentru a fi ameliorata... dar intr-o societate cu adevarat libera, va ramane mereu acolo.
Draga dra Hau
Vaka [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:23
-9/49
O vorba romaneasc spune: "Cand doi iti zic ca esti beat,
sa te duci ss te culci".

Cam asa si cu dvs: In loc sa incercati sa vedeti ce ati fi trebui sa faceti diferit, sa invatati din criticile aduse si sa reflectati daca calea literelor vi se potriveste, dvs persistati in parerea personala ca cititorii va poarta sambetele si va troleaza pe internet.

Ce ar fi trebui sa faca mari scriitori sau compozitori sau artisti cand au fost pur si simplu desfiintati de critica? Sa sa puna in mijlocul strazii si sa jeleasca? Sa arate cu degetul cat de "trolati" au fost? Cat de "hateri" sunt criticii sau publicul care a aruncat cu oua?

Poate este un moment bun sa va reconsiderati aptitudinile de scriitoare sau jurnalista.
Ti-au fost ofensate sentimentele
xolv [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:28
-11/49
asa ca te gândesti la o legislație care ar limita daunele cauzate de de acest fenomen. Ahhh, ce frumos!!!
De ce iti pasa?
Varanuuuuu [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:33
+8/24
Cand o sa gasesc un pic de timp o sa citesc tot articolul caci mi se pare interesant. Intrebarea mea e de ce iti pasa de cele 1 000 de comentarii negative? Poate sunt alti 2 000 care apreciaza ce ai scris si nu-si pierd timpul sa lase comentarii pentru ca nu are rost. Ce am invatat eu...orice ai scrie in comentariu nu convingi pe nimeni sa isi schimbe parerea si de cele mai multe ori sunt oameni cu un intelect redus - cei care scriu rau voitor. Asa ca lasa-i sa moara in prostia lor, fa-ti treaba cat poti de bine caci sunt mai multi bine intentionati care apreciaza pe cineva care isi ia din timpul personal sa impartaseasca cu altii absolut gratis experientele personale. Experiente care pot sa-i ajute. Tot ce poti face e sa mergi la vot :) Uite ca mi-am luat si eu 7 minute din timpul meu sa scriu comentariul asta :)
Cel mai bine a zis-o Mike Tyson
TurmentatuTheThird [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:33
+17/29
Nu m-aș fi așteptat la un asemenea comentariu de la un boxer, ci mai degrabă de la un sociolog, dar omul a zis-o cât se poate de limpede și clar:
"Social media made you all way too comfortable with disrespecting people and not getting punched in the face for it.”
trolez deci exist
piticu_enigmatic [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:42
+6/22
in primul rand ca atacurile de pe net nu trebuie puse la suflet. Cei mai sensibili mai tineri cu asta trebuie sa inceapa. Unii saracii s-au sinucis de la bullying sau caterincile de pe FB. Apoi pe net poti sa fii oricine oricat de prost ai fi, toti in adancuri ne credem buni destepti frumosi iar "pa net" avem ocazia s-o si aratam (asa credem noi) ca nu ne costa nimic plus ca suntem anonimi nu ne arata lumea cu degetu. In viata reala nu merge pentru ca la o discutie la o bere nu poti sa cauti pe gugal sa dai citate articole ani intamplari personaje etc. In live esti tu cu cat stii si cat te duce capu. "Pa net" ai timp sa cauti sa copy/paste ca sa pari destept iar eventualele voturi + like-uri fac bine la psihic iesi altfel pe strada. Face bine la psihic si cand ii dai un vot negativ unuia pe care-l urasti sau pe care-l invidiezi e o forma de razbunare o cheie pe portiera. Eu as zice sa nu mai puna lumea la suflet tot ce e pe net. Cum spunea unu intr-un film netul e ca plaja din Jersey gasesti de toate. Pana la urma tot viata reala conteaza.
nu mai folositi
victor L [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:46
+6/16
plurarul: "De ce simțim nevoia sa"
Eu nu simt o asemenea nevoie, dar daca ma inglobati cu toti imbecilii, poate... poate :D

Dece simt unii newvoia... o formulare corecta.
vorbeste lumea ...
nu conteaza cine zice [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 11:52
+9/13
pai in cotetu' sau cu ecran customizabil, orice gainusa anonimizata de libertati digitale se considera mult mai in masura sa-si dea cu parerea personal-superioara prin aspecte largi si de cele mai multe ori complet necunoscute, fara reactia de minima responsabilitate a asumarii actiunilor intreprinse si a eventualelor consecinte ...
specia cea mai pernicioasa...
demaGOGU [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:00
+1/15
...in orice institutie publica/private sunt...gargaragii/-oaicele.

ferit-va cat de tare puteti.
Bun articol
Prostu' satului [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:00
+6/12
Poate putin didactic, dar bun.
Iar raspunsul la intrebarea din titlu poate fi ori foarte lung, mult mai lung decat insusi articolul, ori foarte scurt - frustrare plus anonimitate.
Mi se pare de bun simt
galeo [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:02
+6/16
Sa nu incep sa apostrofez si sa jignesc pe cineva doar pentru ca are opinii diferite de ale tale.
Suntem o tara libera si fiecare are dreptul la propriile opinii, chiar daca le consider cretine.
Nu ma consider Dumnezeu pentru a detine adevarul absolut.
Nu esti Dumnezeu
galeo [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:03
+4/34
Pentru a decide ce e bine si ce nu.
ete fas..
Ismail Paine de circ [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:06
-11/31
.. a vazut si el la americani si a zis ca ar fi misto sa vina cu astfel de idei si pe aici, ca o sa fie un erou... bleah.
n-a gandit-o el...
Ismail Paine de circ [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:07
-7/23
... i-a zis-o si lui cineva si el doar a livrat-o. dar ce conteaza e ca a zis-o bine.
Cine esti tu sa decizi ca ideile lor sunt cretine?
galeo [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:09
+3/53
Te crezi Dumnezeu?
Poate experienta lor in acea speta e mult mai mare ca a ta, si deci poate ideile tale sunt cretine.
Nu te-ai gandit la adta, nu-i asa?

Ca doar un prost nu are dubii, ci doar certitudini.
O alta analiza
mcatalinb [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:26
+4/18
O explicatie foarte buna a fenomenului poate fi vazata aici: https://www.youtube.com/watch?v=_-wa6z5ZjHY&t=549s
Recomand clipul.
Va spune eu unde a gresit Iulia Hau:
bancher [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:44
+16/24
a zis ca e infinit mai ieftin sa iti faci concediile in tara decat in strainatate.
Eu am fost anul acesta la Eforie Sud si am cheltuit 900 euro,. in conditiile in care am stat la pensiune si doar la pranz am mancat la restaurant (seara si dimineata mancam in vila in care eram cazati)., Nu mi-am cumparat nimic, si cu toate astea am lasat acolo 900 euro acolo.
Acum vreo 3 ani cu 750 euro am fost la mare la Sunny Beach la bulgari la demipensiune ( hotel de 4 stele plus), si a fost muult mai bine...Va spun sincer ca nu se compara (adica mult mai bine a fost la Sunny Beach)
Daca spuneti ca e mai ieftin la noi decat afara, nu ma mira ca starniti furia trolilor.
Ba da.
feroviarul123 [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 12:51
-6/30
Doar sociopatii nu fac distinctie intre bine si rau. Ei cred ca ce fac ei este bine. Un om normal face distinctie intre bine si rau si actioneaza in consecința. Eu stiu ca e rau sa omori pe cineva . Daca unul posteaza ca vrea sa omoare toti evreii de pe lume ( caza des intamplat in Romania plina de legionari) eu știu ca e rău și-l contrazic. Tu ce alegi?
hehehe, pentru ciocan orice problema e un cui
newlook [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 13:26
+4/28
hehehe, pentru ciocan orice problema e un cui. Gata, ai zis-o p-aia cu evreii, l-ai dat pe spate, e? Asta ai inteles din zicerea omului?
Bullying online
galeo [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 13:28
+7/27
Poate fenomenul de bullying online va fi luat in serios si in Romania.
Au articol necesar
Mr.M [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 13:47
+8/26
Felicitari pentru munca depusa - un articol bine documentat si, foarte important, bine intentionat. Keep goin’
interesant
CristianRusu [anonim], Vineri, 28 august 2020, 13:52
+3/9
e interesant clipul, chiar daca trebuie remarcat ca umilirea si trollingul sunt chestii diferite.
Tl;dr
Soarele [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 14:09
-14/36
M-am oprit din citit la „[concediul în RO] poate fi infinit mai ieftin decât să călătorești în afară”.
Hahahaha!!!
Păi asta se numește trolling, stimată doamnă. Vorb-aia: "semeni vânt, culegi furtună". Plus "cine e fără de vină, să ridice primul piatra".
Case closed.
daca e vorba de pumni in fata,
bancher [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 14:26
+6/8
e clar ca vine de la un boxer. Cum ii zici una unui boxer, cum iti da una peste fata.
Am dat +
Futurist Irefutabil [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 14:30
+4/14
La toate comentariile. Ca sa nu fiu troll. Le-am citit? Nu.
e vorba de frustrare, nu de bun simt
bancher [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 14:31
+7/15
frustratii ataca si jignesc pe hotnews.
Vorba lui Myke Tyson: pe social media poti sa jignesti prea usor. Daca o faci in realitate, iei un pumn in gura.
Nu.
marie-cu-palarie [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 14:39
-5/29
”Bullying-ul” e in sine un concept dubios - nascut din SJW-ism și victimologie de doi lei vechi.

”Bullying-ul online” e de-a dreptul de râsul curcilor. Cum sa iei in serios asa ceva?

Nu-ti place ce vezi pe Internet? Inchide fereastra! Gata. A disparut ”bullying-ul online”. E simplu. Depinde numai de tine.
Bravo!
Aleteia [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 14:56
+10/26
Zice utilizatorul Vaka: "Cand doi îți zic că ești ești beat, du-te și te culcă."
Problema e când chiar cei care zic asta sunt beți și amândoi văd același lucru: o realitatea distorsionată în mintea lor.
Stimată doamnă (domnișoară) jurnalistă, eu cred că e bine să continuați ca și jurnalistă, pt că scrieți bine, aveți clar empatie și capacitate de autocritică - lucru foarte rar în ziua de azi! Felicitări pt. articol și pt. atitudine. Succes în continuare.
asa e...
Ismail Paine de circ [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 15:07
-12/22
.. trebuie sa ne expunem copiii la trolling, sa fie imuni. e ca un vaccin. altfel iese o generatie de degenerati sensibili la orice, ca-n state.
du-te si culca-te...
Ismail Paine de circ [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 15:08
-8/22
... ca e tarziu.
Alta extrema
newlook [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 15:15
-3/23
"Poate fenomenul de bullying online va fi luat in serios si in Romania."
====================
Alta extrema. De ce oamenii or trece dintr-o extrema in alta, nu pot sa inteleg.
Ce-i aia "bullying on line"? Te obliga cineva sa-l bagi in seama pe unul care comenteaza negativ la adresa ta? Atunci, cu atata sensibilitate, de ce iesi on-line in zone publice?
Pentru ca, de fapt, aia-i societatea unde iti place sa-ti petreci timpul...si, ca orice societate are si bune si rele.
Daca unul posteaza ca vrea sa ucida
galeo [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 15:32
+5/13
Toti evreii de pe lume, e deja caz penal, si e treaba politiei sa faca dreptate, nu a ta.
Interesant subiectul
Observatory [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 15:54
+5/13
in discuție .
Social media : avantaje și dezavantaje .
Avantajul personal de a scrie o părere , deci ți-ai exprimat gândul .
Nu este necesar ca majoritatea sa fie de acord cu părerea ta ! Important este : comunicarea ! Atât !
Dezavantajele sunt multe , și nu trebuie sa luam in serios pe cineva, undeva, cu care nu suntem de acord .
Cea ce ma deranjează , partial, este insulta .
Cu ce drept insulți o persoana , pe care nu o cunosti , chiar dacă nu aprobi opinia personală ?
Îndrăznesc sa înclin spre o comunicare de calitate, cu idei , bune sau rele, dar asta depinde de fiecare, a alege cea ce este bun !
Cu marea condiție : Fără insulte personale sau colective !
nu e asa
Vecin [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 15:59
+8/22
Bullying nu inseamna cate un comentariu izolat al cuiva care jigneste sau injura si pleaca. Asta da, poate ignora oricine. Hartuirea inseamna campanie, haita de hateri care bombardeaza o persoana cu mizerii constant, zile si luni de zile, special ca s-o intimideze, sau cate un hater care urmareste pe cineva si posteaza constant injurii, blesteme, amenintari cu moartea si altele asemenea.
Nu toata lumea e asa de tare ca tine; daca ai fi adolescent sau cineva care isi vede munca terfelita sau familia amenintata de unii carora nu le-a facut nimic, hartuirea te poate darama psihic sau iti poate distruge viata la propriu.
Ai dreptate
Altiro [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 16:10
+5/13
"În mitologia scandinavă, trollii erau personaje furioase, antisociale, izolate, folosite adesea ca simbol al instinctului distructiv. Astăzi, termenul vorbește mai degrabă despre oamenii care lasă mesaje sau comentarii ofensatoare, ostile, menite să cauzeze conflict într-o comunitate online sau, pur și simplu, să jignească. "
trolli
ptzw [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 16:48
+7/21
nu respect de sine, nu au realizari profesionale, oameni ratati si fara viitor. Isi varsa frustrarea asupra altora din invidie si lasitate.
Dar cine dumnezeu ăla ce-l pomenești?
Tayen [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 17:32
-1/15
O fi chipul de lut la care te închini tu și alții mai săraci cu duhul, dar pentru cei ce știu a citi și înțeleg ce-au citit nu înseamnă nimic.
De ce e „caz penal” și nu adevărata „justiție”?
Tayen [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 17:38
-4/10
Când poliția este coruptă sau incapabilă rămâne doar justiția populară!
D-aia nu prea-ți citește lumea postările.
Tayen [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 17:41
-2/10
Zi așa.....
Faraoane, de ce ar deține zeul tău adevărul
Tayen [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 17:42
-5/9
absolut și nu Ganesh al indienilor? Sau Budha?
Esti ceea ce esti. Nu devii troll.
Savitar [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 18:15
+6/10
Internetul iti da doar sansa sa te afirmi!
cum spuneam
feroviarul123 [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 19:59
-4/16
altul care le stie pe toate.
E timpul sa intram si noi
galeo [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 20:32
0/16
In randul lumii civilizate, unde trebuie sa gandesti foarte bine ce scoti pe gura pentru a nu deranja pe cineva.
Asta e civilizatie si normalitate, corectiitudine politice.
Daca ne pasa intr-adevar
Setalcott [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 21:36
-7/13
Ce scriu Wikipedia si RationalWiki despre unele personalitati?

Dinesh Joseph D'Souza (born April 25, 1961) is an Indian American far-right political provocateur, author, filmmaker, and conspiracy theorist

Stefan Basil Molyneux born September 24, 1966) is a Canadian far-right, white nationalist,[2][3] white supremacist"

Samuel Jared Taylor (born September 15, 1951) is an American white supremacist

Benjamin Aaron Shapiro (1984–) is a conservative talker, UCLA- and Harvard-educated lawyer, founder of Truth Revolt (2013-2018) and The Daily Wire (2015-ongoing), catcaller,[note 1] and dogwhistler.[4][5] He is also an insufferable asshole, a pseudointellectual hack, and a terrible author.

Dennis Prager (1948–) is a neoconservative radio host, professional tone troll, and conspiracy theorist

Cand o sa-i pese cuiva de sentimentele acestor oameni o sa-mi pese si mie de gays si bullying anonim.
Ba e așa
marie-cu-palarie [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 23:00
-2/10
Oh nu, ai heitări pe Internet. Quick, call the whaaambulance! Smiorc.

Haide mă, terminați-o cu prostiile.

> dacă ai fi adolescent

Am fost și adolescent pe Internet. N-ai idee cât de harsh era Internetul acum 20 de ani. Azi e parfum prin comparație.
Iar adolescenții de azi din România sunt mult mai roșupastilați și mai puțin pămpălăi decât era generația mea la vremea adolescenței și se loga pe Internet.

Făcutul din țânțar armăsar - asta e conceptul de ”bullying online”. Și de aia nu merită luat în seamă niciodată.
RationalWiki
marie-cu-palarie [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 23:02
-5/9
Bine, mai e și chestia simplă: de ce ar citi cineva care NU este pacient psihiatric RationalWiki în mod neironic?!
Bravo Iulia Hau!
tavi_ [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 23:18
+2/8
bis
eh
Vecin [utilizator], Vineri, 28 august 2020, 23:54
+5/9
Am o idee chiar foarte buna idee despre cum era internetul acum 20 de ani. Nu compara nici rezistenta psihica a unui tanar de atunci si nici capacitatea cuiva de a folosi netul ca sa faca rau cu ce se intampla acum. In Romania intr-adevar oamenii au fost si sunt mult mai rezistenti de mici, dar daca un lucru nu se intampla in Romania nu inseamna ca nu exista:

https://patch.com/us/across-america/bullied-death-when-kids-kill-words
O persoana libera
NituCt [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 1:32
-2/12
Ca si societate am evoluat DOAR avand o gandire libera si critica. Din pacate elitele progresiste/marxiste NU au nevoie de astfel de persoane. Ei au nevoie de scalvi sau cu alte cuvinte, de animale ce au fost dresate foarte bine pentru a raspunde la comenzile acestora.

Un prost iti va spune: "iti respect parerea". O persona inteleapta, iti va zice: "iti respect dreput de a avea o opinie, DAR aceasta nu inseamna ca e posibil sa cred ca aceasta opinie o total gresita din punctul meu de vedere".
raspuns
atc [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 8:11
+4/4
Pentru ca, de fapt, in realitate am vrea sa-i strangem de gat pe cei ce ne contrazic; doar ca ne e frica. Pe net, e la liber.
Meh
ximigu [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 9:56
-2/8
Sau mai bine haideți să nu continuăm să creștem o generație de fătălăi. Mare lucru că te înjură pe internet cineva pe care nu-l cunoși și nu-l vei cunoaște vreodată. Dar na, asta e moda acum - să ne simțim ofensați de 69 de ori pe zi și să vorbim în platitudini doar ca să nu deranjăm pe nimeni.
"do not feed the troll"
pehash [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 12:57
+3/5
Cu asta ar trebui sa inceapa articolul. Si sa termine.
"Prostii se inmultesc atunci cand inteleptii tac."
Dilematic [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 16:12
+5/7
Am citat o maxima favorita a lui Nelson Mandela, mai actuala ca oricand.
Succes. domnule Presedinte Johannis!
hotnewsfil [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 16:17
0/4
Romanii s=au bucurat cand au vazut ca un concetatean de-l lor, de etnie germana, a castigat net alegerile care l-au adus in fruntea tarii - Klaus Werner Johannis.
Am zis, multi dintre noi : "Ce bine ne va fi, in fruntea tarii vom avea un neamt, care va face pentru tara, pentru romani, binele enorm pe care l-au facut regii de origine germana Carol I si Ferdinand.
Unora le-a fost teama ca Johannis s-ar fi romanizat (cu specific dambovitean!) prea mult!.
El a luat-o nemteste, de la inceput (langsam, lansam aber sicher) - "pas cu pas".Speranta a cescut cand ne-a facut conoscut primul punct din programul lui: "Romania educata".
Am zis toti da, poporului roman ii lipseste educatia si ca educatia solida, temeinica (nemteste) ne va pune pe drumul progresului, ne va duce in randul tarilor evoluate, respectate, va scoate raul din noi, ne va face sa ne respectam sincer, nu de fatada.
Daca cercetam DEX, gasim :
"A EDUCÁ, edúc, vb. I. Tranz. A forma pe cineva prin educație; a influența în mod intenționat, sistematic și organizat dezvoltarea intelectuală, morală și fizică a copiilor și tineretului sau, p. ext., a oamenilor, a societății etc ".
Se pare ca s-a cam uitat de "Romania educata", sau, oricum, a fost lasata intr-un plan secundar, la rand, dupa "adevaratele prioritati" ale tarii.
Indraznesc sa spun ca, pe primul loc in programul de finantare din fondul UE de 80 miliarde euro, ar trebui sa fie trecute toate cheltuielile, de toate felurile, care sa asigure realizarea imens de importantului punct din programul "Johannis" - "Romania Educata" (incepand cu educarea aducatorilor!.
Infrastructura, iriggatii, extrem de importante si acestea, trebue sa ocupe locurile 2, 3, etc.
Pentru a-si pune in practica programul, Johannis are nevoie de multa putere in stat, pe care ar avea-o daca Romania ar deveni, in cel mai scurt timp -referendum prealabil: :"Republica Prezidentiala"
Daca nu, Romania Educata va ramane doar o vorba in vant, contaminand toate punctele din programul Johannis
Totul e relativ
galeo [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 20:14
-2/4
In urma cu cateva sute de ani, inteleptii lumii spuneau, cu argumente ca pamantul este plat, si ii considerau tampiti pe cei care afirmau ca pamantul e rotund.

Tot asa, in anii urmatori, pot aparea descoperiri noi care sa infirme tot ce ai invatat tu la orele de fizica.

Asa ca adevaratii intelepti ai lumii nu se vor considera niciodata intelepti, ci isi dau seama cat de putin cunosc din acest univers.

Unii atotstiutori dau de exemplu verdicte cum ca Dumnezeu nu exista, dupa cateva articole citite pe facebook.
Eu as zice mai degraba ca existenta lui Dumnezeu e o chestiune mult prea complexa pentru gradul de intelegere a rasei umane la acest moment.
Educatia se face si prin legi
Utilizator5 [utilizator], Sâmbătă, 29 august 2020, 22:11
-3/3
De exemplu toate publicatiile online romanesti sa aiba obligativitatea de a modera comentariile, iar daca si asa exista hate, injurii, trolli, sanctionat siteul respectiv.

Daca oamenii erau asa perfecti si morali, nu salbatici moral, anarhia acestor oameni morali si evoluati era sistemul ideal de guvernare, nu democratia, anarhia era raiul, pace intre toti, fara sefi, fara impozite, fara politie, fara proprietate, legi, egoism sau jigniri. Dar nu, omul nu este atat de evoluat moral incat sa traiasca armonios intr-o societate fara legi si autoritate. E prea salbatic moral.
Prostii:
Rahan5 [utilizator], Duminică, 30 august 2020, 5:00
+1/3
,,.........Te poți transforma într-un troll pentru o anumită perioadă de timp, iar acest lucru surprinde. ”, declară Cristian Danescu-Niculescu-Mizil pentru BBC."

,,Trol" (un singur ,,l" pentu ca in Limba Romana sunt inutili 2 de ,,l'') inseamna a fi PLATIT (pe Internet) pentru Postarile facute !
(nu neaparat cu bani, sunt mai multe forme de plata subversive)
Desigur ca aproape nimeni nu este ,,trol" fara sa faca treaba asta si din convingere, si nu exclusiv pentru bani / alte avantaje materiale)

Altfel, daca ,,trol" este doar conceptul : ,,....troll este un provocator fără cauză, cineva care lansează o discuție cu scopul de a recrea un conflict de idei" inseamna ca termenul de ,,trol" este un BARBARISM in Limba Romana !.
Pentru ca exista deja in Limba Romana termenele de ,,provocator"
,,rau voitor" etc.
Nu e necesar ca sa invete strainii pe romani ca la ,,postac provocator" pe internet i se zice ,,troll".
Cainii latra, ursul trece..
Libanu [utilizator], Duminică, 30 august 2020, 18:43
+1/3
Daca va uitat pe blogul lui Ovidiu Ioanitoaia, 90 % dintre comentarii suntr trolluri de tomberon. Comentatorii isi iau unii altora mamele la injuraturi, dar autorul isi vede de drumul sau. Invatati de la el.
Dimpotriva
bancher [utilizator], Luni, 31 august 2020, 11:03
0/0
vor deveni si mai agrsivi
comenteaza