1 € 1 USD 4,0757vineri 07 aug 2020
Versiune
Mobile
LOV sa Traiasca !
un domn [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:17
+4/20
Cu mult avant in Suflet ! Noi cei care la Criova nu am votat P$D, Draga LOV itzi dorim FMM In Proximitatea Pastelui !
:(
cristi_an [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:22
+5/5
:((
da bre...
AnderT [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:22
+15/23
nu ma mir, in tara unde tariceanu o arde liber, unde copii de nici 3 luni fac cadouri la tatii lor de sute de mii de euro, unde niste familii se comporta ca niste fanarioti prin primariile lor, nu ma mira. ceea ce ma mira este ce naiba mai cauta doctorii astia in Ro impreuna cu toate perspanele de bun simt, emigrati ma... lasati primarii si politicienii capitani pe un vas plin de sobolani care cum dau de gustul carnii lor vor elibera ringul.

P.s. Avem generali de carton care critica sistemul care le plateste pensii de invidiat si in occident si "bisnitari" de mercedes pe care ii numin oameni de afaceri....
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Miercuri, 25 martie 2020, 23:23
+16/18
imi place ce casca are
gigiduru_ [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:29
+17/21
Jandarmii nostri sunt echipati mai bine.
In plus au scut si .. pulan.
Da chiar asa tre sa vina Ministerul
t4v1 [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:35
+11/17
sa va bage pe gat echipamentele?!

Voi pe sectie ce-ati pazit in ianuarie si februarie? Managementul spitalului ce-a pazit?
Intre timp
robyzs [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:40
+4/16
Intre timp statul face combinatii cu firme infiintate luna trecuta in detrimentul populatiei
Rugaminte
Electorul [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:41
+14/18
Vreau ca cineva din sistem care are sânge in instalație sa-i dea in judecata pe nenorociții care au trimis la lupta medicii fara echipament de protectie. Este crima! Este vorba de viata voastră si a pacienților.
Asa se vor vaccina toti doctorii
mmagic [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:49
+8/12
Pe cale naturala bineinteles si vor devenii imuni pana apare vaccinul.
SI IN ALTE TARI E LA FEL
hemostatic [utilizator], Miercuri, 25 martie 2020, 23:51
+10/16
nu va mai plangeti si identificati solutii

la fel se foloseste si in tari mai avansate, din pacate
sunt exemple de folosire a sacilor de gunoi inclusiv

https://emcrit.org/ibcc/covid19/#personal_protective_equipment_(PPE)
fiti-ar ma-ta Dragnea cu Veorica ta...
VaseaV [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 0:17
+14/22
si cu toti politicienii ....Record ati facut in tara asta, 0 morti in spitalele promise si 0 accidente pe autostrazile promise ! si multe miliarde pe an in pensii speciale !!
Romania = URSS-ul lui Stalin?
liviul2006 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 0:21
+4/12
Numai soldatii rusi au fost trimisi sa lupte la Stalingrad cu o pusca la doi oameni... :(
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Joi, 26 martie 2020, 0:30
+10/20
Groaznic
Mazeta [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 0:33
+2/20
Pacientii co COVID ar trebui trimisi toti la spitalele private, unde medicii sunt aceiasi, dar sacii de plastic au calitate mult mai bună.
Desigur nu e normal
Copy-Paste [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 0:53
+13/25
Dar vedem cu totii ca toate guvernele se confrunta cu o asemena criza de echipamente medicale.
Ce ne asteptam ?
Vine Costache si intr-o luna trebuie sa avem si e hipament de protectie si ventilatoare si spitale...ca altfel e un bou sinun 8ncompetent.

Sa fim seriosi, medicii care au praduit ani de zile sistemul de sanatate acum urla ca nu au echipamnet. Dar Bradistenii, Beuranii, Pintele, Astarastoii, Securenii si alte cateva mii de spagari care au distrus sistemul sanitar ca, deh aveau salarii mici si de aia luau spaga?
Ca-n filmele cu prosti
Dalinar [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 1:14
+6/12
si ca in alea apolcaliptice, panica asta generala va face mai nulte victim decat virusul, extrem de multe!!!
Titlu prea PC
imi_pasa_de_romania [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 2:19
+18/22
Un titlu cu acuratete maxima era "Adevărata mostenire din domeniul sanatatii lasata de toate partidele si toti politicienii avuti de România în ultimii 30 de ani".

Apoi un titlu asemanator si la educatie. Ca din lipsa educatiei, a logicii si a ratiunii avem atatia "rebeli" care stiu mai bine fiind instruiti de FB, TV si vecini.

Iar pe locul 3 putem vorbi de ce restul care nu-s rebeli nu asculta de autoritati si nu respecta legea: institutiile nu mai prezinta incredere. Minciuna si incompetenta din 30 de ani isi spun cuvantul.

Iar ultima pe lista (nefiind o ordine prioritara, ci de frustrari) este chiar instruirea angajatilor din Educatie si Sanatate. Rezultatul nepotismului, pupincurismului, coruptiei si superficialismului.

Aceste 4 puncte creeaza un mediu propice pentru molime. Da, putem sa spunem ca West Nile sau Zika sau H1N1 sau altele nu au avut un numar mare de decese in Romania. Dar au existat. Ca fapt divers mai avem pesta porcina, gripa aviara si tot asa. Aici s-a vazut cat de pregatite erau autoritatile.

Pe scurt... e cineva surprins?! Sau o sa avem acelasi show cum au parintii cand cade tavanul prin scoli, intarzie manualele sau profesorii "testati recent psihologic" traumatizeaza copii fie psihic, fie fizic fara sa inteleaga de unde apare problema pentru ca aparent problema e de ieri pe azi, nu de 30 de ani... ?

Dar despre ce vorbim. Medicii invinuiesc alesii ca ii trimit la moarte fara echipament si instruire. Se plang ca sefii de spital sunt numiti politic, isi baga salarii, fura si sunt incompetenti. Dar la alegeri cu cine credeti ca vor vota?????? Cu vreun partid nou? Nici nu zic USR. Poate fi DEMOS candidat. Credeti ca va primi vreun vot, chit ca e de stanga? Sa fim seriosi. Candidatii USL/PCR2 vor fi singurii candidati care vor primi voturi.
In tot acest timp
TheFreeOne [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 2:35
+8/10
Politicienii vor sa testeze de coronavirus toti bucurestenii.
asa ceva...
exilatul [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 2:43
+12/18
e posibil si datorita lor , medicilor , care nu au fost interesati decit de spaga...si nu trebuie uitat ca in majoritatea spitalelor sunt manageri...doctori...dupa politica poate sanatatea este pe locul 2 la coruptie....oricum e incredibil cind vezi ce mocirla umana este in tara aia...acum 30 de ani am plecat pt ca mi am dat seama ca poporul ala nu va fi in stare sa aprecieze libertatea decit in sensul rau al cuvintului , datorita mentalitatii....dar ce se intimpla de ani de zile acolo depaseste tot ce mi am inchipuit...pacat pt o parte din poporul ala ca este obligat sa traiasca in conditiile alea..
3500 E salariu medicu sa-și ia costum de 300 E
simplex1 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 3:25
+8/16
La 3500 Euro salariu net lunar cât are un medic de la UPU, sa-și cumpere singur costum, masca, filtre de respirat, cizme mănuși de protecție, etc. Nu îl costa mai mult de 300-400 Euro cu totul.

Vezi:
https://www.amazon.com/s?k=hazmat+suit

FIVE PACK Lakeland ChemMax 1 Hooded Coverall Chemical Protection Suit Antiviral Hazmat suit

Price: $155
- Bloodborne pathogen and viral protection
- Unique Polyethylene barrier nonwoven fabric
- Serged Seam design with Hood and Boots
- Key Personal Protection Equipment
- PACKAGE OF FIVE (5X)
unde-i Arahat acuma?
Ismail Paine de circ [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 3:33
+9/17
... ce-a pazit toti anii astia?
Medic UPU=3500 Euro. Da 400 și ia hazmat suit
simplex1 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 5:11
+9/27
Un medic de la UPU are 3500 Euro lunar. Cu sub 500 Euro își ia cele mai bune echipamente de protecție pentru tot anul: costume, filtre, măști, cizme, mănuși, etc.

Vezi:
https://www.amazon.com/s?k=hazmat+suit

sau da o căutare pe net cu "hazmat suit".
salariile conteaza
carmen_i [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 6:53
+9/13
Medicii au fost preocupati doar de salarii, nu de dotari sau de situatia spitalelor. Au tolerat furtul facut de manageri si de sefii de sectie fara sa sufle o vorba,

A venit PSD si le-a marit salariile din pix, iar furtul a continuat. Medicii nu au zis nimic. Iar acum, cand este cu adevarat o criza, s-au trezit ca nu au ce le trebuie?
Asta este, tovarasi. Cereti-le la PSD.
Medicii
Ion Alexandru [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 7:10
+7/15
Situatia este incredibila, incompetenta Statului este cunoscuta. Si totusi: ce este in mintea acelor medici care merg in spital cu masti inadecvate si cu saci de gunoi in picioare ? Cum poti tu sa te expui asa ? Au salarii uriase, ca sa nu mai vorbim ca din şpaga de pe o zi isi pot cumpara echipamentul intreg de protectie si le ramane si de dus acasa...
Statul Ia NU din Veniturile Lui !
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 7:15
-6/18
Poate in URSS este modelul agreat de tine
e o lupta colectiva
Dedalus [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 7:42
+2/2
Foarte bine a facut!

Toate spitalele ar trebui sa faca apel la firme, la scoli, la mesteri individuali - sa le faca ecrane, viziere, masti, manusi - orice sunt in stare.
ok
nikita11 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 8:07
+4/6
domnule, aveti dreptate. Insa in cazul asta si simplex are dreptate. Daca statul te pune sa escaladezi un perete fara casca, ham, talpici, magneziu si ai bani sa ti le cumperi, ori nu te cateri ori ti le cumperi singur ca daca mori nu mai e de nici un folos statul. Asta era observatia lui simplex. Sau cum zici tu, sa astepte sa dea statul roman tot ce trebuie acum cand situatia se masoara in ore. Sau sa nu vina la lucru daca crezi ca meritam in momentul asta toti pedepse ca avem un stat de rhat. Nu uita: statul suntem noi, oamenii - nu dragnea si psd - niciodata statul,dupa revolutie, nu a fost politicienii. Suntem noi.
te referi la Arahat?
Ismail Paine de circ [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 8:17
-1/3
... stai, ce?
Daca atat
, AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 8:19
+4/8
v-a dus capul, acum bateti fundul.
Cand vi se spunea ca pesedeaua este ciuma, nu ati crezut.
Luati cu corona (nu, berea)!
Si 1000 Euro dacă da, nu este mult pentru el!
simplex1 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 8:39
+6/12
In armata romana, imperiul oprea o suma din salariul soldatului pentru echipament. Componenții legiunilor își plăteau: coiful, scutul, armura, sabia, sandalele, tot; și nu erau niște oameni pricopsiți ca doctorii romani.

Își da medicul 1/3 din salariul pe o luna și se echipează ca un astronaut, pe un an întreg.
corect
vodatepes [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 8:44
0/8
Corect. Sa isi ia din bani lui echipament de protectie. Corect desteptule dar daca tu ai nevoie de salvare sa platesti transportul si cand ajungi la spital sa platesti totul sa te vedm desteptule ce vei face?
Atunci
robyzs [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 8:45
+8/12
Daca medicul nu isi rupe de la gura sa-si cumpere materiale de protectie atunci se poate infecta el si familia lui
Medicii nu au protestat la unison pentru dotare.
Lok [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:11
+7/11
Domeniul medical este unu foarte specializat, daca medicii nu spun ca au nevoie majoritatea managerilor sau politicienilor nu au de unde sti ce le trebuie. Proteste pentru bani vs. dotari 5 la 0, la pauza. Cand se termina si dupa ce numaram victimele astept medicii in strada. pana atunci, bafta.
Craiova?
Skipper_The_Pinguin [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:23
+2/6
Sa bage un zaibar si un fir de praz si gata, fuge covid-ul de el ca dracu' de tamaie. Romanu-i calit. Nu are el nevoie de protectii peste protectii. NOT :(
Spitalele apartin de PRIMARIE
Kivek [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:23
+8/12
pe langa asta guvernul actual e in functie de 3-4 luni

din 2012 la guvernare a afost Antena 3 si PSD
Deci
Scarface1000 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:32
+1/3
Va tot agitati degeaba, la fel ve si in Spania sau Italia, doctorii transforma sacii de gunoi in halate! nimeni nu era pregatit pt asa ceva

https://www.businessmagazin.ro/actualitate/tara-europeana-care-a-ajuns-a-doua-tara-din-lume-la-numarul-deceselor-provocate-de-coronavirus-personalul-medical-foloseste-saci-de-gunoi-sa-se-protejeze-pentru-ca-nu-au-echipamente-19019102
Deci
Scarface1000 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:37
-1/5
te agitati degeaba, la fel e si in Spania sau Italia, doctorii transforma sacii de gunoi in halate! nimeni nu era pregatit pt asa ceva ce dracu

https://www.businessmagazin.ro/actualitate/tara-europeana-care-a-ajuns-a-doua-tara-din-lume-la-numarul-deceselor-provocate-de-coronavirus-personalul-medical-foloseste-saci-de-gunoi-sa-se-protejeze-pentru-ca-nu-au-echipamente-19019102
Dacă făceau așa de la început.
asavreau [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:45
+2/8
Se întâmplau mai puține cazuri.Pandemia în România și Europa este răspândită și datorită inerției medicilor.Sau alarmat când situația a scăpat de sub control.Noi nu am înțeles ce înseamnă COVID-19,dar medicii !Dacă în China a vrut un medic să atragă atenția și autoritățile i-au închis gura,cu pământ,în Europa,România nu am auzit vreo atenționare atunci când COVID-19 era încă în China.Poate presa liberă reușea să informeze populația și situația era mai blândă.Respect pentru medici,dar să nu dea vina pe noi.
Care-i detrimentul?
asavreau [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:49
+4/4
Dacă nu lua măștile și erau livrate în altă țară ce spunea-i?
Poate asta se vrea.
asavreau [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:53
+1/1
Să se creeze panică.Cu asemenea articole la inteligența unora și răutatea opozanților politici care nici COVID-19 nu-i domolește,să-i facă să acționeze lucid,omenește,este posibilă și panica.Spre fericirea unora care,restricțiile de circulație le-a stricat afacerea.
Da?
imi_pasa_de_romania [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:54
-3/3
Si gata, cu fraza asta s-a rezolvat tot, nu? "Ia ba, ce va tot plangeti ca peste tot e la fel, doar nu vreti acum sa repar eu la noi in tara... sa repare altii intai"

Buna gandire. Iti propun sa candidezi ca parlamentar ca ai sanse. Iti zic sigur. Doar zi-le ce ne-ai zis noua. Cu putin noroc poate ajungi chiar ministrul sanatatii unde poti argumenta de ce e sistemul la pamant !

"Pai ce ba, in africa e mai bine? in congo? In coreea de nord? si acolo e la fel, ce ma tot frecati atata la cap?"
Sa zica mersi ca nu ii bagam la malpraxis.
Lok [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:55
+1/3
Ca nu au dotarile corespunzatoare pentru un amarat de 1000 de cazuri. Daca medicii nu zic ca trebuie ceva adus nu se aprovizioneaza nimic. E pe barba lor lipsa de echipament. Spor la treaba.
Ce relevanta are?
imi_pasa_de_romania [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:56
0/4
Ce ma intereseaza pe mine daca in alte tari e mai rau? Pe mine ma intereseaza de ce e la noi si cand in alte tari e mai bine. Voi chiar nu pricepeti?

Vi se pare ca "si la altii e la fel" ca e scuza???

Parca traiti in alta lume, pe bune. D-aia tara asta sta pe loc sau chiar involueaza. Pentru ca sunt d-astia ca tine care in loc sa vrea mai mult nu numai ca se complac cu situatia dar o si apara si justifica.
Imediat dupa pandemie!
dandra [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 9:57
+4/4
Daniel, CEO BOR si extraordinar de fericiti ca in aceste zile ca nu a dat niciun ban pentru lupta cu virusul, ba din contra, a ajutat maxim la raspindirea acestuia, va iesi victorios si va spune ca doar prin rugaciune am invins molima malefica si intr-un apropos, ii va cere Gabrielei, 10 milioane de euro, dupa ce a dat degetul la obraz, ca e un mizilic.

Spitalele pot astepta urmatoarea pandemie, care ne va decima si mai mult.

Copiii mai pot face mult timp pipi in fundul curtii, dar Catedrala Gabi, aia este eterna si trebuie finisata, nu sa ramana la rosu, ca la saraci.

Cine pune pariu cu mine dupa cateva saptamani, dupa pandemie, va primi Biserica bani pentru lacase de cult. Unele for fi mascate pentru un stiu ce biserica din lemn sacra din Botosani, iar banii se vor duce la catedrala. Eu zic 4 saptamani maxim.
Medicii se ocupa de proceduri medicale
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:01
+6/6
In fiecare Spital exista un salariat cu atribuții DSP, acesta Era Obligat conform legii sa notifice in scris conducerea cu “cc” la DSP central ! De ce nu au făcut o ? Pentru ca au fost numiți politic !
Repeți aceeași inepție ca la subiectul SUUB
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:04
+2/4
Acolo ai spus ca SUUB este in curtea DUamnei Gabi ( ti am scris atunci ca ar fi vrut ea sa dea ordine acolo ! Însă nu se poate deoarece SUUB este sub “tutela” Ministerului Sănătății )
Spitalul de la Craiova este spital județean sub tutela Consiliului Județean , Consiliu populat de Lichele apropiate LOV
Sunt convins ca te ai adresat in general
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:06
+2/4
Eu am convingerea ca Covid este in Romania din 20 05 1990 sub diferite tulpini
Am scris mai jos un raspuns
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:08
+1/3
Legat de personalul cu atribuții DSP din fiecare spital, încearcă cu amabilitate sa citești ce am scris
Mulțumesc anticipat !
Ba sa se planga
crinana [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:09
+5/5
Sa se planga dar acum e cam tarziu ... Trebuiau sa se planga mult si tare acum 1, 2, 3 luni daca nu s-au plans in ultimii ani! Toti s-au complacut in situatia din spitale, lefuri marite, spaga, vile, vacante. Nimeni nu a vorbit, cui nu i-a convenit a emigrat. Restul au tacut ca le-a convenit sau de frica ca isi vor pierde postul, promovarea daca spun ceva si aude conducerea.
Hai sa rupem de la Gura Politicienilor
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:13
+3/7
60% reducere la pensiile speciale in plata
Eliminarea Subvenției de Stat pentru Partide
Confiscarea a minim 35 miliarde in active ale politicienilor care s au perindat din 20 05 1990 pana in prezent ( inclusiv liberali și căpetenii pemepiste)
Secularizarea Activelor BOR

Cu începere data : 31 03 2020

Astfel personalul sanitar incluzând și : brancardieri , infirmiere, asistente , moașe , medici sa aibă Protecție ca la Carte !

Ok ?
Ca Principiu
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:14
-1/7
Romanii aveau grija de Legiunile Romane atât moral cât și financiar cât și al echipamentelor / harnașamentelor pe carele de lupta !

Te rog schimba vinilul !
Dacă suntem Noi ( cum ar fi normal )
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:20
0/6
Și susțin Principiile Tale !

De ce am permis devalizarea României ?

De ce am încurajat exodul romanilor in Lume ? Toate guvernele din 20 05 1990 nu s au sinchisit sa îndrepte acest exod ! I a durut la basketi !

De ce noi ( conform teoriei tale ) am dat OUG 13 ca apoi sa ieșim in strada ?

De ce noi ( conform teoriei tale ) am gazat Oameni la 10 08 2018 ?

Încearcă sa limpezești ce gândești deoarece ești de vina pentru tot ! Tu ! Deoarece ești Statul ( conform teoriei Tale )
Trauma de care spui tu
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:44
+1/3
Ca efect al cutremurului ar trebui predata in scoli și simulatoare după modelul japonez

Infecția și bolile infecțioase au un regim aparte al procedurilor medicale !
Valeri Kuzmin este Mândru de Tine
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:45
+2/6
Nevoie Mare !

Dar ne vom întâlni Odată
Optimistule
Skipper_The_Pinguin [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 10:52
+3/5
Mai este foarte muuult pana departe. Crezi ca in 4 saptamani se termina totul? Bafta multa. Abia atunci o sa inceapa adevarata distractie. Roaga-te sa ramai up and running ca daca vei avea nevoie de doctor sau Doame fereste spital, esti ca si mancat. Te va mai trata doar Dumnezeu.
auzi desteptule
varavara [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:23
+3/3
cand vom avea salariile doctorilor putem sa ne platim ceea ce ai spus dar pana atunci vorbesti prostii.
da ma
liviu_ [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:25
+2/2
romania e naspa ... in alte tari e mai bine...
TREZITI-VA OAMENI!!!

peste tot e la fel...
in franta au murit 5 medici , si sunt spitale unde nu exista NICI O PROTECTIE! si vb. de franta! cel mai bun sistem medical DIN LUME !!!

nu doar noi patim asa. pur si simplu nu mai exista echipament!
poate guvernul putea sa actioneze mai bine (am indoielile mele la situatia actuala din tara, dar in teorie se putea) dar nimeni nu poate face minuni in perioada asta!
DA.
asavreau [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:27
+2/2
Mare.Când în sistemul sanitar nu există o lege clară asta se întâmplă.Cine sa opus vehement pentru adoptarea unei legislații în domeniul sanitar?După pandemie ar trebui clarificată problema.
nu mai
liviu_ [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:27
0/2
doar in romania se intampla asa. daca zic unii asta, asa e , ce nu e clar?!

asta nu inteleg compatriotii nostrii!
ca asa e peste tot !!!

dar noi aruncam vina pe guvern pentru ca in loc sa respectam prevederile (gen sa stam dracu in carantina si sa nu fugim da nebunii) sau sa ne facem meseria, noi urlam ca nu face ALTCINEVA ceva pentru noi!

pai ma daca astia urla ca nu se face nimic. ii invut frumos sa ia locul pnlului si sa guverneze! sa vedem ce rahat fac ei!
e usor sa urlii de ce nu fac altii cand tu nu ai NICI O RESPONSABILITATE!
crunta realitate
Alynna [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:31
+4/4
Draga Electorule,

Doua linkuri interesante, mai jos:

1.unii doctori au facut plangere penala

https://www.g4media.ro/medicii-de-la-spitalul-sfantul-ioan-din-bucuresti-au-reclamat-la-politie-nereguli-grave-ale-managementului-in-lupta-cu-coronavirus-procurorii-au-deschis-dosar-penal.html

2. o sa cred in calitatile lor morale atunci cand vor iesi (si ar fi trebuit sa faca acest lucru de 30 de ani incoace) in fata spitalelor sa protesteze pt slaba dotare si mizeria din ele. ce cifre mai crunte mai vreti? 80 % pt salarii si 20 % pentru medicamente, mancare pt bolnavi si...ce sa vezi, echipament pentru protectie! si exact unde? la Craiova! (cam asa stau lucrurile in toata tara).

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sanatate/cum-s-au-impartit-6-miliarde-de-lei-in-sanatate-80-pentru-salarii-20-pentru-bolnavi-1146167
A echipat ISU pentru cutremur.
asavreau [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:33
+2/2
Cutremurul va fi peste 20 de ani,pandemia se știa de când a început în China și după ce lumea sa agitat și a golit depozitele de măști,dezinfectanți,alcool a vrut și Arafat să facă aprovizionare.Normal că nu a mai găsit.
SPITALELELELE
Teutca [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:35
+1/1
Cand ne vom destepta? Trebuie sa vina razboaie, calamitati, molime, ca sa ne punem si noi la punct cu centrele medicale? In 30 de ani, nu am reusit sa investim macar in sanatate?! Auzi, ala de la Suceva da bani pe luminite! Freaca banul public cum vor ei!
Ne unim fortele! Animo!
Cine a guvernat “mândru ca sunt Roman
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 11:45
+1/3
De la Colectiv încoace ? ( ca sa nu dezgropam alte dude din 20 05 1990 pana la Colectiv
Nu, nu, interzise pensiile speciale cu totul.
Tayen [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 12:07
+1/1
50% reducere la salariile bugetarilor, desființarea BOR-ului.....
Ălea-s plătite deja de noi!!!
Tayen [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 12:09
+1/1
Da, neuronaș? Ce zici tu există deja: la privat!
da, ar fi trebuit sa faca greva foamei in fata spi
Alynna [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 12:15
+2/2
Asa este, Carmen, din pacate!

vezi linkul:
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sanatate/cum-s-au-impartit-6-miliarde-de-lei-in-sanatate-80-pentru-salarii-20-pentru-bolnavi-1146167
o explicatie, poate?
Alynna [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 12:17
+2/2
Draga Liviu,

in Ro lucrurile stau cam asa prin spitale...si nimeni nu a protestat!

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sanatate/cum-s-au-impartit-6-miliarde-de-lei-in-sanatate-80-pentru-salarii-20-pentru-bolnavi-1146167

pt bolnavi,\ si echipamente...
Neuronaș, statul de unde i-a dat salariu
Tayen [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 12:42
0/0
de 3500 de euro? A sacrificat ceva ca să-i dea, clar? A sacrificat de la dotări, consumabile, investiții! CĂ DOAR BANII NU PICĂ DIN CER!!!
Ca peste tot la stat: s-au sacrificat investițiile să se dubleze beneficiile și numărul de atârnători la buget!
Și medicii sunt bugetari
un domn [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 13:03
-1/3
Iar le dam la cap ?
O excepție .
Tayen [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 18:57
0/0
Atât .
pfff
nikita11 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 19:47
0/0
M-ai spart. N-as fi vrut sa aduc chestiile alea in discutie, e lung si filozofic. Nu stiu de ce ne ia atat timp sa ne prindem. Adica stiu:educatia. Suntem oi man. si tot din oile astea, cele mai proaste si-au pus talanga si noi mergem dupa ele. Intrebi de ce s-a perpetuat starea de rahat? ca le-am dat bani si le dam in continuare.
Parte din noi am ripostat tot timpul si o facem in continuare, dar nu suficient de multi pentru ca IQ-ul tarii e cum e. Si in mare suntem o tara de puturosi, pana sa nu trebuiasca calificare de paznic toti vroiau sa se faca paznici si taximetristi. E ceva in adancul mintii comune. Sau ceva ce lipseste. Am o varsta si de la revolutie le-am notat pe cele mai multe dar afara de neam literalmente prost eu nu am o explicatie de ce nu reusim sa pasim inainte cu cadenta normala. In timp vom evolua daca vom mai fi. Dar ff incet
oug 13
nikita11 [utilizator], Joi, 26 martie 2020, 19:59
0/0
aia da, nu e a noastra. Aia stim exact motivul oficial cu penalitatile de la ue dar si cel neoficial cu fuga de raspundere a politicienilor. Aia e rezultatul bataliei dintre oile cu talanga

gazarile au fost facute de catre noi! nu-ti dai seama cati romani au zambit turbati cand s-au uitat la cum suntem alungati din piata. Inclusiv parintii mei la momentul ala. La fel au facut si cu mineriadele. E o mare parte din populatie psdista care se bucura de chestii din astea, deci tot noi

cu exodul e tricky. daca ai trait vremurile alea de la inceput stii ca oamenii au pleca ca AU VRUT sa plece crezand(pe buna dreptate) ca aici e deja cloaca nereparabila. Am o gramada de prieteni care au facut asta atunci, nici nu am avut sansa sa incercam sa indreptam lucrurile. Apoi a fost tranzitia care iar ne-a dat sutur din care am pierdut o mare parte iar ulterior oamenii s-au dus in occident pur si simplu ca au fost platiti mai bine pe aceiasi cantitate de munca(mai serioasa dar nu multi admit).
Astia de care vorbesc sunt 20%. restul erau cde calitate slaba man, s-au dus acolo pt ca aia nu-si pazeau bunurile ca romanii, aici erau deja stiuti si cu onoarea patata. Daca faceau in romania ce au facut afara erau linsati s-au plecam noi. Pe aia nu-i plangem dar le multumim ca s-au inghesuit la vot si ei. Macar au vazut cum e si pe afara.
In zilele noastre(de pana la covid) puteau veni linistiti ca cei muncitori erau platiti
Gandeste-te la statele unite unde oamenii migraza pt un loc de munca mai bun de la un capat la altul al continentului. Nu e vina noastra ca ne-am ocupat de talpi de pantofi in loc de pale de turbine. E vina naturii... gheto-dacii :))
comenteaza
Cookie Settings