1 € 1 USD 4,3890luni 30 mar 2020
Versiune
Mobile
Romanica
arpi [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 13:06
+10/14
Si noi luam tranvaie si autobuze de la turci.. Turci iau lucruri bune din Gemania.. Avantaj sarma-n.......
si in Romania?
Itsoc [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 14:56
-2/6
pai cand s-or educa romanii si or vota si altceva in afara de USL-UDMR.
Adica prin 2250 cand deja lumea civilizata va merge prin hyperloop intre marile orase.
Astept tranzitul unei autostrazi,pod,stadion Euro
Plagarus [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 15:06
0/6
La noi si neputinta este o "virtute " politica de 30 de ani.
In anii '90
ady77 [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 18:01
+2/6
Romanii construiau autostrazi in Turcia. Intre timp ei au ajuns undeva pe la 2000 de km de autostrada, noi nici macar 800. Tocmai ce sa abandonat si santierul Sebes-Turda.
Noi cumparam turcisme, iar ei cu banii nostrii cumpara din Germania.
O fi bine?
Bucureștiul=15 mil. locuitori și facem cai rapide
simplex1 [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 18:02
-3/11
Când va avea Bucureștiul 15 milioane locuitori, cât Istanbulul, și Timișoara 5.4 mil., cât Ankara, atunci va renta o cale ferata rapida și la noi intre cele doua orașe.

Nu mai dați exemple aiurea, ca nu se compara ca număr de locuitori centrele urbane turcești cu cele romanești. Nu exista destui călători la noi ca sa renteze construcția unor cai ferate de mare viteza.
Alo ! Gara ?!
Rahan5 [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 19:58
0/2
Nu se compara o garnitura de tren de Mare Viteza cu un autobuz !
E ca si cand ai compara o bicicleta cu o masina de curse pentru Formula 1 !
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Luni, 2 decembrie 2019, 20:18
0/4
Nu exista date ca Romania
Rahan5 [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 20:22
-4/6
pe timpul lui Ceausescu ar fi construit drumuri / sosele in Turcia. daramite autostrazi !.
Ceausescu a construit numai Bucuresti- Pitesti, ca sa ajunga mai usor la Scornicesti unde a copilarit (care nu e departe de Pitesti).
Ceausescu credea ca daca a ajuns Presedinte e necesar sa-si faca o Autostrada pana aproape de casa parinteasca ! (desi autostrada Bucuresti Pitesti nu era prioritara la vremea respectiva).
Asa ca ,,Romania lui Ceausescu" nu avea experienta in constructia de Autostrazi.

Ceausescu ,,le avea" cu Canalele: Cernavoda -Constanta etc.
Era atat de obsedat sa ajunga la Constanta - Agigea ca a taiat dealul Murfatlarului si a ridicat pretul Canalului de vreo 3 ori ! Mai bine se ducea catre Navodari cum i-a si indicat Stalin lui Dej !
Exemple aiurea
pehash [utilizator], Luni, 2 decembrie 2019, 23:15
+3/5
Paris 2 milioane. Lyon 500 de mii. Marseille 800 de mii. Bruxelles 1.1 milioane. TGV.
Parisul are 10.7 mil. locuitori nu 2 mil.
simplex1 [utilizator], Marţi, 3 decembrie 2019, 6:57
0/4
Doua milioane locuitori are centrul Parisului. Capitala Franței cu suburbiile are 10.7 mil. iar Lionul 1.6 mil. și în plus de asta TGV-urile franceze nu sunt rentabile.

Vezi:
Unité urbaine de Paris:
https://fr.wikipedia.org/wiki/Unit%C3%A9_urbaine_de_Paris
cate suburbii luam in considerare?
pehash [utilizator], Marţi, 3 decembrie 2019, 12:30
+1/1
Zona metropolitana a Parisului se intinde vreo 70km in fiecare directie. Ploiesti este la 45km de Bucuresti. Giurgiu la 60.

TGV-urile nu sunt rentabile? Comparativ cu ce? Cu autostrazile subventionate?..
Omul sărac cumpara
Observatory [utilizator], Marţi, 3 decembrie 2019, 16:49
0/0
atât cât îl ajuta buzunarul ...
Și apoi nu dorim noi întoarcerea imperiului otoman ? Turcii au mai evoluat, noi ? nu!
comenteaza
Cookie Settings