Pro Infrastructura: Nu au rămas doar 210 restricții de viteză, cum a spus directorul CFR SA. În realitate sunt peste 1.000 de restricții pe calea ferată și numărul lor crește - Hotnews Mobile
1 € 4,7729 1 USD 4,3159luni 18 nov 2019
Despre BAR
feroviarul123 [utilizator], Miercuri, 9 octombrie 2019, 14:30
0/0
Evident ca Nea Costică vrea sa prezinte lucrurile mai bine decât sunt în realitate. Dar are și el dreptate: De ce s-ar pune la calcule liniile din abatere unde nu treci in mod normal cu trenul. Evident ca pe termen lung trebuie rezolvate, dar pentru un tren direct nu prea te interesează. Problema banilor europeni este ca nu pot fi folosiți decât la proiectele mamut de reabilitare. In nici un caz la visele umede ale lipitorilor care vor bani pentru "întreținere". Întreținere care sa se facă a la Necolaiciuc cu firme alese cu grija unde un monitor de 45 de cm sa coste 20 000 de EUR. Va nemulțumește ca s-au băgat miliarde si nu se vede? Pai face CFR-ul reabilitarea sau niște firme de renume mondial? De ce nu-i întrebați pe ei de ce sunt proiectele, TOATE PROIECTELE de reabilitare întârziate cu 4-5 ani. Sa nu vorbesc de procesele pentru bani în plus . De ce Face CFR-ul afaceri cu o firma care nu face nimic și da doar în judecata? Nu cumva cineva a sponsorizat pezedeul si acuma se închid ochii la penalități? Așteptăm sa vina LCK sa facă ordine ? Pai o sa fie cam târziu și o sa fie cam multe capete în teapa.
Nu erau restrictii de viteza
Martinezu [utilizator], Miercuri, 9 octombrie 2019, 15:01
0/0
Erau numarul de kilometri care au mai ramas.
comenteaza
Cookie Settings