Primăria Bucureștiului și bicicliștii. Despre tine e vorba transpiratule, putoare de om cu bătături și cu hemoroizi, da, tu, cel care-ai venit cu bicicleta la serviciu - Hotnews Mobile
1 € 4,7764 1 USD 4,3067vineri 06 dec 2019
Bă, mă lași ?
revelare [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 9:34
-30/84
Și cu Bădulescu și cu semianalfabeta de Thunberg, Pavlik Moruzov de 2019 ?
Revelare sau revelatie,
dan [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 10:11
+8/56
Tu alegi ce ti se potriveste.
Analfabeta de Thunberg este cu 20 de clase peste multi ca tine.
Dupa cum scrii nu cred ca poti articula coherent mai mult de patru cuvinte.
Badulescu si Firea simpaticii tai, sunt precum gaura fundului si canalizarea unul scoate excrementul si altul inghite, deci suma de excremente, platite din banii nostrii (inclusiv ai tai daca muncesti).
In orice tara civilizata (inca nu este cazul Romaniei) exista reguli clare pentru biciclisti dar acestia au si drepturi, materializate in piste special inclusive semaforizare.
Transportul in comun nu este o "caricature" ca in Romania, acolo functioneaza, si implicit nu ai nevoie a te "imbrancii" cu toti netotii in traficul urban. Mai mult sunt construite parcari intra si extraurbane tocmai pentru a folosi cat mai putin masina personala in zonele central agglomerate.
Din pacate in cazul nostrum cu excrementele despre care am povestit la inceput nu avem nicio sansa sa vedem asa ceva. Poate doar daca ii aruncam la groapa de gunoi .
Pe dvs va doare capul?
Alex735 [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 16:45
-3/19
Trebuie ca s-a stricat ceva si s-a imputit.
lasam
Ilidia [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:44
+10/42
Stai linistit. Te lasam sa zaci in prostia ta....
wow
Point [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 12:01
-1/35
ce aprofundare.te lovisi de ghzidele putului gandirii
si tu si dan,dati dovada bataturilor in lateralele capului.ca si ale zabalei purtate de bunavoie.
va ofer o clipa de libertate.profitati.

https://www.youtube.com/watch?v=0bwLt_5t73g
zeita voastra fara regie.
btw,e adevarat ca e sustinuta de opensociety???
cine e dresoarea luiza neubauer?pt cine lucreaza?
one.org?
aaaaah the irony
:)))
Nevermind [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 14:06
-2/20
"How dare you! How dare you ask me a question without a script to read from?
My dreams have been destroyed"

Unul dintre comentarii, cu o mica modificare. :D
oamenii vor sa auda
Pacala se intoarce [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 14:21
+1/11
oamenii vor sa auda doar ce vor sa auda.

Este cam ce am zis eu mai sus, a se remarca insistenta cu care o provoaca "reporterul" sa dea un raspuns lui Trump.
istodoare...
Martha Logu [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 9:41
-8/34
eu mi-s ecologist, dar nu stiu sa merg cu bicicleta. sa-mi fie cu iertare, dar d'aia iau ubāru.
rotfl
pehash [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 12:09
+13/25
"eu mi-s vegan, dar nu stiu sa fac o salata. sa-mi fie cu iertare, dar d'aia mananc pui de la kfc.."
Despre prosti
Cetateanu [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 9:58
+9/25
Apropo de originile snatoase ale mitocanului Badulescu: stiti ce e asta :"<>"? Aia masii care mergea la CAP pe biciceta!
jesus
Point [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:02
-3/33
sa-l opreasca cineva pe acest nou preda.
domnilor directori,va imploram,luati-i condeiul,ca asta ne umple de fec...
una pe zi,de la marele ganditor.universal-bun la toate.
el are adevarul.EL!
lol
getmyextip [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:02
-7/31
"Oricât ar părea de departe ONU de București, Greta Thunberg a vorbit și-n numele bicicliștilor curajoși din București."

In bucicuresti mersul cu bicicleta nu reprezinta curaj, ci prostie. Ma refer aici din perspectiva la cum arata acest "oras" in momentul de fata si ce pune la dispozitia celor care vor sa mearga cu bicicleta.
badulescu e un individ grobian
qwerasdf [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:05
+18/28
sper sa nu mai prinda jegosii astia inca un mandat

se lauda cu curatenia lor, dar la minte e clar ca sunt niste stricati, sunt sigur ca nici in pantaloni nu sunt asa curati precum se lauda

daca ii intrebi cum stiu ei care e fata si spatele la chiloti, o sa-ti zica: maro in spate, galben in fata.
Oigan... tu nu tare vii pe aici pentru presa...
Lok [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:09
0/26
Tu vii sa iti umplii frigideru. Pot sa respect asta.
Dar ca deobicei un articol foarte alambicat si neinteligibil.
cum gandeste administratia, asa e si orasul
Freeman [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 10:11
+5/25
Bukresh, acest oras cu nume otoman, infiintat de turci pentru a controla mai bine Valahia, pentru ca nu puteau controla usor Campulungul montan fortificat de sasi si nici Targovistea submontana, aceasta cloaca poluata de oras care este pe ultimele locuri in lume si ultimul in Europa (UE) la calitatea vietii, spatii verzi, pe primul loc la poluare in care locuitorii merg cu masina pana in coltul strazii la paine, este condus de acest individ Badulescu si madam Fii Rea. PUNCT. Ca biciclist, ar trebui sa ma simt jignit de afirmatiile acestui specimen dar nu sunt, dimpotriva, ma uit la cunostintele mele care nu fac sport si parca imi creste inima la cat de sanatos sunt la 55 de ani, desi transpir dupa o tura pe munte cu MTB (sunt brasovean), fac dus, nu am bataturi de la sa in c..r cum zice el, sunt OK si ma simt excelent, fericit si implinit...Badulescule, statisticile arata ca romanii care mai nou nu mai fac sport , s-au cocalarizat in masini, merg majoritatea cu auto la servici prin gazele puturoase, mai ales cei din Bucuresti, traiesc mai putin, sunt mai bolnavi, mai fricosi, sensibili la schimbarile climatice, au afectiuni ale coloanei, nu mai performeaza in sport, in comparatie cu danezii, olandezii , suedezii si alte popoare care pedaleaza, alearga regulat...PUNCT . Asa ca Mars in mizeria ta puturoasa Badulescule, baga nasul in teava de esapament acolo unde iti este locul....cat despre mine, incerc sa evit Bucurestiul atata timp cat specimene ca tine sau madam Fii Rea il conduc....
///
Mircea [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 10:13
+14/32
Articol scris de exaltați pentru exaltați!

Merg de aproape 10 ani în București cu bicicleta în fiecare zi la muncă nu ca să salvez planeta, ci deoarece este cel mai mai rapid mijloc de deplasare din punctul A în punctul B.

În fiecare lună câștig aproximativ 40 de ore pe care altfel le-aș fi pierdut stând în ambuteaje cu automobilul personal sau în transportul în comun.

Transpirația se duce repede și dacă ai o igenă personală foarte bună (deodorant solid, două dușuri pe zi și schimbat în fiecare zi hainele) nu miroși.

Mașinile blocate în coloane te pot răni mai mult sau mai puțin grav în funcție de viteza cu care deplasezi (schimbarea direcției de mers fără asigurare, deschiderea bruscă a portierelor etc). Poți să fii și omorât dacă ești lovit și aruncat sub roțile la altă mașină. Ca să minimizez riscurile astea încerc să merg cu viteză redusă printre coloanele de mașini sau prin apropierea portierelor. Adică mai tot timpul...Riscurile respective pot fi ținute oarecum sub control.

Restul e can can!
exaltati, timorati sau incuiati..
pehash [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 12:12
+9/13
sunt multi care ar dori sa mearga la munca cu bicicleta, dar nu au curajul tau in trafic.

sunt multi copii pe care parintii i-ar putea trimite pe bicicleta la scoala, dar nu au curajul sa-i lase sa pedaleze singuri.

sunt mult mai multi care nici macar nu-si imagineaza ca bicicleta ar fi o alternativa viabila la masina.
Biciclistii romani!
Anton [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 10:14
-3/27
Ca si in multe alte activitati umane,de uz international,romanii introduc un element specific societatii in care traiesc: nerespectarea regulilor si regulamentelor! Astfel pistele de biciclete ,in Bucuresti ,sunt una din cele mai inutile investitii,fiind utilizata de foarte putini biciclisti! In schimb carosabilul e plin de ei ,trec pe rosu,nu tin cont de prioritati si te mai si injura!Prin fata blocului meu de pe sos. Pantelimon trece o pista de vreo 3 km. Pe ea circula rar cate o bicicleta,in schimb pe carosabil sunt "plutoane",strecurandu-se printre masini si injurand de voie!Asta e situatia generala ,sunt si exceptii,care intareasc regula de mai sus!
ești doar invidios
dcb [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 11:33
+1/17
Tu sigur nu ai mers vreodată cu bicicleta prin oraș.
Toate "pistele de biciclete" sunt denivelate de-ți clănțăne dinții în gură, ca să nu mai vorbim de bordurile (5-15 cm) de la fiecare intersecție.
De aceea sunt bicicliștii pe străzi, nu de dragul de a lua ocazional câte o portieră în piept/genunchi/față/etc
In Brasov
Lu48 [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 20:10
0/4
Pistele sunt pline si cu guri de canale. Si cu masini care parcheaza total sau partial pe piste.
De fiecare data cand sunt nevoit sa ocolesc o masina ma intreb daca in Romania exista politie.
Lupta de clasa a biciclistilor
xolv [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:17
-7/35
prefa-te victima si cere privilegii de la stat
maestre
Point [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:23
-3/25
ma scuzati,a venit postasul si a lasat niste ziare pt dvs,sa traiti.le pun acilea pe masa,sa traiti:

https://cei.org/blog/wrong-again-50-years-failed-eco-pocalyptic-predictions
O persoana
gamma [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 12:38
+7/15
Articole in marea lor majoritate scrise despre opiniile nonstiintifice ale unor persoane singulare . E o mare diferenta fata de fundamentul stiintific pentru AGW. In plus dupa cum ati vazut de curand nu conteaza de cate ori ai condus beat fara urmari , in ciuda predictiilor , la un moment dat tot dai de dracul .
Competitive Enterprise Institute
elchupa [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 20:57
+4/6
Academic research has identified it as one of the Conservative think tanks central to promoting climate change denial.

ExxonMobil Corporation was a donor to CEI, giving the group about $2 million over seven years.
https://en.wikipedia.org/wiki/Competitive_Enterprise_Institute
Chiar asa! Laasa-nee!
Bibi [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 10:42
-5/31
Istericale si ratoiala degeaba, atat timp cat in lume exista marii poluanti. De ce nu a vorbit de pilda de fracturarile hidraulice care au otravit apele lumii? De ce nu vorbeste de adevaratii poluanti, companiile petroliere si cele de extractie de zacaminte si minereu etc. Hehe furtuna intr-un pahar cu apa... Fatarnicie maxima sau lipsa de cunostinte. Fatuca s-a nascut intr-o tarisoara bogata si probabil ca nu i-a lipsit nimic de la masa sau din casa. E bagata non-stop cu nasul in tehnologie noua si degeaba. NU INTELEGE NIMIC! Oamenii mor inca de foame in intreaga lume. Buuulllshhhht man!! Schimbarea climatica este the best hoax ever!
bravo
Ademordna [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:47
+9/21
Cred ca te inseli intr-un singur punct: cand Badulescu si cu Firea ajung la servici si ies din masina cu girofar tot put, mai rau decat orice biciclist.
Hai sa nu uitam cand mergem la vot ce au zis, ce au facut si mai ales ce n-au facut.
care e problema ta ca omu nu vrea bicicleta?
Je__ [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 10:52
-5/25
n-ai decat sa rumegi TU frunze si sa mergi perpedes.

Eu chiar ma bucur cand sunt mai multi ce merg cu bicicleta, sau rumega cereale

Dar nu-mi impune mie ce vrei tu sa faci, de aia suntem teoretic liberi, si avem democratie...sa faca fiecare ce vrea
Pericol
NewLevel [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 11:11
-1/25
Istodor scrie despre ReGreta? Sint prea batrin sa ma aventurez in citirea acestui text.
rezumat
Point [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 12:07
-1/19
greta cea mai buna.ea sfanta eu(maestrul) apostol
restul bla bla bla
Nu văd legătura dintre bicicleta și hemoroizi
mr_mojo [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 11:29
+3/17
Nici timpii nu sunt aceiași și nici poziția nu e așa de rea ca la mersul cu mașina.
Nea prefectu’ asta se vede ca e de la țara, n-a mers cu bicicleta și nici nu cred ca știe sa meargă pe una.
te frige, las-o jos
mmmircea [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 11:47
-7/23
v-a zis-o mitocanul de badulescu, astia pe doua roti miros a transpiratie dar mai grav e ca miros si a prostie.
dar sunt mai sanatosi (biciclistii)
Coresponedntu [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 17:11
+3/11
mai fericiti si traiesc mai mult decat cocalarii sclavi ai masinilor.... a nu se intelege ca sunt impotriva masinilor, care sunt utile in weekend, la cumparaturi mai consistente...
pai
hamham [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 12:13
-5/23
oare de ce fetita asta greta nu s-a luat de china si india, unii din cei mai mari poluatori?
sa te iei de franta si sa ignori china denota ori prostie ori o agenda politica stangista. fetita e manipulata.
Per capita
gamma [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 13:37
+6/14
Problema se trateaza per capita china fiind aproape egala cu UE daca socotesti asa (7.5 vs 6.5 t/an). In plus ca sa fie cinstit trebuie calculata si poluarea din trecut . Acum cine e manipulat / jmecher ?
pai...
gab0iu [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 13:52
+6/12
doar ce-am fost in China...am ramas uimit cate scutere si autobuze electrice circula...FYI, cele mai mari ferme fotovoltaice sunt in China, India si SUA....https://www.green-report.ro/cele-mai-mari-ferme-solare-din-lume-foto/
pt. ca
Toni_Romania [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 15:11
+7/7
Pt. ca in China produc multinationalele vest cu pret productie de 3 ori mai mic decat acasa in Vest. Si fara sisteme de protectie a mediului. Ca de aia ele ies ieftin. App, 70% din curent China il face din CARBUNI.
hai sa-ti explic
carmen_i [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 19:41
+7/9
Greta a introdus o actiune la ONU impotriva a 5 tari in baza unui protocol optional care permite tinerilor sa depuna plangeri impotriva statelor semnatare.

China, SUA, India etc nu au semnat niciodata protocolul cu pricina si, prin urmare, nu poti sa depui plangere impotriva lor in baza respectivului acord. Pentru alte tari, tinerii activisti din grupul Gretei vor depune plangere folosind instantele nationale.


https://treaties.un.org/Pages/ViewDetails.aspx?src=TREATY&mtdsg_no=IV-11-d&chapter=4&clang=_en
Un articol, ca de obicei, foarte subiectiv
farty [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 12:32
+5/11
Articolele semnate de dl. Istodor sunt de un farmec aparte: au un subiectivism exagerat; de multe ori depasind granitele realitatii (un exemplu clar e articolul cu si despre Rapid si Pancu, cand se discuta despre istoria unei echipe desfiintate - fara a face referire la asta).

De pilda, legalizarea marijuanei ar fi un lucru cat se poate de util si benefic, atat Romaniei cat si romanilor. Insa, ca sa faci asta, trebuie mai intai sa-l educi pe cetatean. Sa faci o programa in care sa fii sigur ca mai mult de 50% din populatie este informata corect despre ceea ce inseamna acest fenomen. El bine, acelasi lucru este valabil si in cazul biciclistilor. Inainte de a le da piste destinate exclusiv, trebuie adus in prin plan un program de educare (si mai ales de REeducare) a acestora. Pentru ca in cazul de fata, am vazut cu totii ce se intampla in parcuri, chiar si pe sosele, cu biciclistii care se cred cei mai mari zei ai umanitatii, care au impresia ca intreg universul se invarte numai in jurul lor si a rotilor lor. Cum de altfel, si soferii de automobile trebuie educati - pentru a avea o relatie corecta cu biciclistii.

Personal sunt si biciclist si skateboardist si rolist... insa, inainte de toate sunt pieton (si tata de copii). Si mi se pare absurd sa sacrificam pietonii, in dauna noilor zei supremi: ciclistii.

Ca sa impaci pe toata lumea, ar trebui ca blocurile tuturor marilor sosele si bulevadre sa fie daramate, asa cum s-a intamplat la Beijing. Simplu!!!
z
exis [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 12:54
+2/6
nu-i stiu pe cei din Bucuresti dar, daca i-ai cunoaste pe biciclistii din Londra, ai privi altfel lucrurile.
biciclisti/ trotinestii din Bucuresti
noi2013 [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 13:00
-2/24
Sunt un real pericol, pentru ei, pentru pietoni si pentru masini. Habar nu au de regulile de circulatie sau nu vor.

La trecerea de pietoni nu se trece calare pe bicicleta sau trotineta. Se coboara si se trece cu picioarele de pieton.

Nu se circula intre benzile 2 si 3, printre masini si nu se face stanga de pe banda 1.... sau nu se traverseaza pe diagonala intersectiile de la Piata Victoriei si Piata Charles de Gaulle.... mai ales unde sunt benzi de biciclete de jur imprejur. Si nu se circula pe contrasens...

Imi pare rau pentru tot valul progresist si ecologist, dar in Bucuresti trebuie interzise pentru ca nu suntem capabili sa circulam cu ele in siguranta
Democratie
gamma [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 13:25
+4/14
Ce zici , supunem la vot ce se interzice ? Masina personala (in afara week-end-ului) sau trotinetele / bicicletele ? Fara masini personale se tripleza viteza transportului in comun => pensionarimea va fi intamplator si surprinzator de partea buna ( lol ) .
...
samuraijack [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 13:32
+3/15
Dacă ar fi piste de biciclete nu ar mai fi așa de "periculoși" cum zici tu. Dar ce preferi, să fi lovit de o mașină sau de o bicicletă?
MM
MM [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 13:46
+6/14
Sunteti un real pericol pentru voi, pentru pietoni , pentru biciclisti si trotinetisti, chiar si pentru masini(desi cred ca lor nu le pasa prea mult)
Habar nu aveti de regulile de circulatie , la trecerile de pietoni acestia sunt lasati sa treaca,nu se parcheaza si nici nu se sta pe avarii acolo unde este interzis,se respecta culorile semaforului, nu se depaseste viteza legala,se acorda prioritate atunci cand regulile de circulatie o impun, nu se deschide usa la semafor,sofelache are obligatia de a se asigura atunci cand schimba directia de mers,nu se parcheaza pe linia de tramvai,etc.
Imi pare rau pentru specia sofelache, dar ar trebui interzisa,a atins cote alarmante ale ipocriziei si stupiditatii.
de ce interzise?
Nevermind [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 14:14
+5/7
Da, ai dreptate cu respectarea legii, dar ar trebui aplicata legea EXISTENTA de catre burtosii de la circulatie, ca respectarea/cunoasterea ei de catre the entitled ones nu exista, nu interzise biclele.
nu generaliza!
Patriot1 [anonim], Vineri, 27 septembrie 2019, 11:54
0/4
aplicand acelasi principiu si masinile ar trebui interzise intrucat soferii cand depasesc o bicicleta nu respecta distanta regulamentara, nu stiu sa semnalizeze, deschid portiere fara sa se asigure, cand vad un biciclist venind din spate trag cat mai aproape de bordura etc.
bucurestiul
drup [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 13:49
0/8
s-a umplut bucurestiul de taranoi. Zici ca e capitala de judet din Oltenia si toti sunt veniti cu sarsanaua in spate sa vanda ceva si eventual sa mai ia de la domni o rufa ceva. Mare diferenta intre orice oras din Ardeal si tarania nespalata din capitala.
bani de acasa adresa valabila
ion marian [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 14:17
-7/9
Aveti un calculator +internet unde puteti sa faci bani direct de acasa de la dumeavoastra , timp de 2-3 ore sau in functie de disponibilitatea dumeavoastra, doar prin testarea unui cod de trei cifre in mod repetat . Acestea fiind platite cu 10 centi . Puteti ajunge si la 3000 $ pe luna . Bani se vireaza in contul dumeavostra in curs de o ora. Este potrivit pentru mamici, studenti, someri , chiar si angajati . Aceasta este linkul :https://etamoney.icu/2256010789307/ care dati copy pe el si paste pe google. Va faceti cont pe sait si puteti incepe munca .
Multa bafta!
Ia sa statuam noi un principiu sacrosanct
Intermezzo [utilizator], Joi, 26 septembrie 2019, 14:50
+5/11
Care? Ai intrat pe carosabil? Vrei sa circuli printre masini? Nu conteaza cu ce, cu bicicleta, cu trotineta, cu motoreta sau cu role. Ia fa mata dovada ca ai dat un examen in care ai dovedit ca cunosti regulile de circulatie. Nu sa te comporti ca ultimul handicapat care traverseaza o piata in diagonala sau merge in sens invers pe o strada cu sens unic. Cine anume sa organizeze examenul si sub ce forma sa decida parlamentarii. Dar sa decida odata si sa n-o lălăie.
WAW
Sammy [anonim], Joi, 26 septembrie 2019, 16:15
+2/10
Noroc cu "Revolutia" din dec 1989, asa au reusit multi CAP-isti sa ajunga la oras. Unii au intrat si in politica si votati de un numar mare de fosti CAP-isti, PCR-isti, etc au ajuns sa conduca aceasta tara! Mai flacai, IQ-ul vostru este de CAP-ist, degeaba va cumparati diplome, ideeile emanate (sa parafrazez un clasic in viata) nu au valoare! Nu inteleg de ce trebuie sa pierdem timpul incercand sa dialogam cu oameni care nu au capacitatea intelectuala de a intelege ceva, ei stiu doar banul si pentru el sunt in stare sa-si vanda si sufletul... Cititi postarile anumitor useri si aveti raspunsul la intrebarea de ce suntem in groapa de gunoi. Un popor de calitate are conducatori de calitate, cum democratia este aceeasi si votul este universal nu poti sa ai conducatori de cinstiti/culti/inteligenti daca peste 50% dintre alegatori sunt necistiti/inculti/indolenti. Conducatorii sunt oglinda poporului care ai voteaza/aclama/ii urmeaza in ceea ce fac! Administratia din toata tara a fost acaparata de astfel de persoane pentru ca marea masa a populatiei este formata din persoane cu aceleasi apucaturi. Cand numarul persoanelor cinstite o sa depaseasca numarul necinstitilor o sa avem o schimbare in bine. Administratie.
mersul cu bicicleta in Bucuresti
nicnicnic [utilizator], Vineri, 27 septembrie 2019, 11:50
-2/2
Mersul cu bicicleta este util.
Dar in Bucuresti, astazi, circulatia bicicletelor ar trebui interzisa prin lege, exceptandu-se pistele special amenajate si marcate, atatea cate sunt sau cate vor fi. Este periculos ca pe acelasi drum sa circule si autovehicule, si biciclete/trotinete. La fel si pe trotuar, este periculos sa circule si pietoni, si biciclisti. Ce-i de facut, nu pot spune eu acum, dar stiu ce nu trebuie facut. Ca exemplu dau cazul autoturismelor, pentru care nu existau locuri de parcare/stationare: ca solutie, putin cate putin, s-a permis parcarea autoturismelor pe toate caile rutiere, dar tot nu s-a solutionat problema lipsei locurilor de parcare. In schimb, s-a ales praful si de circulatia pe toate drumurile importante din Bucuresti. Chiar si dupa ce s-a putut vedea ca transformarea drumurilor in parcari a fost o greseala imensa(e posibil sa gresesc si eu, dar cred ca niciunul din cei care au puterea locala/centrala nu a sesizat aceasta prostie), nimeni n-a facut nimic, s-a ajuns pana la a transforma si intersectiile, trecerile de pietoni si statiile de autobuze in parcari. Am zis ca nu stiu ce e de facut, dar revin, stiu: trotuarele sa fie transformate total in parcari pentru autoturisme si piste de circulatie pentru biciclete si trotinete, iar pietonii sa fie obligati sa circule pe mijlocul drumurilor, pe acea banda care separa sensurile de circulatie, banda care ar trebui sa fie un pic mai lata, cam de vreo 30 cm, ca sa se poata circula in ambele sensuri pe ea. Sa zicem ca e o gluma proasta.
omu' e sincer.....
robert [anonim], Vineri, 27 septembrie 2019, 12:53
0/2
chiar nu va inteleg. ba ne vaicarim ca avem numai politicieni (ma rog.. "alesi") ipocriti, ba ca sunt unii care nu deschid gura tot mandatu'.. Iata ca avem unul care o stie pe-aia cu "gusha si capusha" si da din el cum ii trec prin cap. Mie, un contribuabil satul de "declaratii elegante", mi se pare chiar demn de o primarie damboviteana. Urmasii lui Bucur au de ce sa fie linistiti. Edilul e ce trebuie. Periodic primaria lui pune de o paranghelie cu lautari, mici si bere, la fel de periodic iese si cate un scandalutz.. asa ca peisajul e perfect. revenind la treaba cu "puti" . imi aduc aminte ca acum vreo 10 ani a mai fost un cetatean care la o emisiune TV i-a spus unui ziarist "puti" si apoi la cadorisit elegant si cu un "jegosule". deci.. istoria se repeta.... era interesant daca acum 10 acel cetatean isi lua vreo 5 ani de parnaie si vreo 10.000.000 e (avea de unde) amenda pentru comportamentul sau suburban.Acum nu ar mai fi fost asa ceva. Deci ... patim ce patim pentru ca alegem cum alegem. Si sa nu ne mai miram ca orasul este sufocat de trafic si ca putem ramane fara apa calda .. si ca nu avem baze sportive (terminam orice, numai patinoarul Flamaropol nu)... trebuie sa intelegem. Astia sunt edilii alesi de cei care nu voteaza. caci daca ar vota 90% din populatie ar iesi ce trebuie mereu,.
comenteaza
Cookie Settings