Băsescu și-a dat cu tesla în ce-a avut el mai sfânt: tinerețea - Hotnews Mobile
1 € 4,7764 1 USD 4,3067vineri 06 dec 2019
mda
seb_h [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 20:08
+10/56
A vrut sa fie perceput ca Anton Lupan, a eshuat in final ca Martin Strickland...
Foarte bun articolul, plin de substanta...
Lucky1 [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 20:19
+4/58
...fara a fi, insa, inflamatoriu.
Un articol perfect veridic, nu stiu, dar cel putin foarte verosimil.
Smecheria lui basescu, si inteleg smecheria ieftina, si-a spus, in final, cuvantul. Iar asta va fi stampila cu care iese din viata si intra in istorie.
Scuze dar scrierea asta este un fel de
Habermas [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 20:22
-3/69
"hai sa ne facem de treaba". Biletelele alea sunt absolut sordide, irelevante si fara efect (nici n-aveau ce efect sa aiba pt ca securistii au vazut instantaneu ca-s scrise la misto, probabil ca sa fie lasat in pace "na-va v-am scris ceva" si nici nu si-au mai batut capul).

Daca asta este dovada de colaborare cu Securitatea, atunci toate bataile de dupa-amiaza intre pusti in spatele blocului sunt atentate la siguranta nationala.

Baza acestor afirmatii de colaborare este zero.
Dar este o intrebare mult mai interesanta:
Care este scopul lor?
Chiar nu se vede cui foloseste?
d2d [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 8:25
+5/49
Va aduceti aminte de Mona Musca? A cui pozitie periclita omul politic Mona Musca? Si atunci,ca si acum,judecata a fost extrem de rapida iar probele subtiri si discutabile.Mai trebuie sa ne intrebam cumva cui foloseste?
la motanu' securist procese cite 10-12 ani
mnicku [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 10:06
+2/40
si tot nu a platit prejudiciul adus statutului si la base procesul sub 1 am .... si a scapat basma curata

bag mana in foc ca in acest proces e mana motanului ca sa se razbune pt puscaria facuta
Articol de umplutura.
Cataleya [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 20:31
0/48
Turnatorul Basescu a reusit cumva in doua mandate de presedinte de tara sa scape de eticheta de turnator la secu, dovedit.
De-acum n-are decat sa-si duca crucea si rusinea pt tot restul vietii.
Dar articolul e penibil. Parca ar fi scris de un orb care admira peisajul sau de un surd care critica lautarii.
Jenant, dle Istodor.
Corect. Ba chiar prea elegant exprimat.
prec [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 20:45
+6/50
Mult prea elegant.
Fake News
Observatory [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 20:52
-10/56
ce mizerabila politica de distrugerea altora ca sa ajungi tu la putere, aducă la ciolan.
Mizeria, cretinitatea , analfabetismul cu diplome cumparate la piața Obor. Și hoția , doresc puterea și prostimea înghite pastila, ca de se poarta la Romanika din 1947...

Nu-mi pasa de mizeria și trucurile socialiste , dar sa prostești un popor care deja sta rău cu bibilica, dar m-a doare pentru viitorul copiilor și nepoților voștri .
Putina conștiința mai aveți?
Eugen Isodor
Observatory [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 21:01
-11/65
Nu ai putin bun simt când exagerezi sau faci propaganda mincinoasa?
Aici se numește Fake News !
Totusi are si merite
Dalinar [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 21:48
+4/52
Unul ar fi ca Exista, daca nu ar fi existat Basecu, tara era si astazi condusa de Imperator El Insusi!!!
Neprihanitilor, virtuosilor ...
ww [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 22:39
-8/56
Voi, care nu ati gresit niciodata, nu ati baut, nu v-ati drogat, nu ati dormit niciodata prin santuri, nu v-ati tatuat, nu v-ati dat cu ciocul colegii, nu v-ati prins colegele de ruc, dar mai ales nu ati mancat niciodata din manuta mogulilor si nu ati scris articole la comanda, voi, imaculatilor, aveti tot dreptul sa ridicati primii piatra si sa strigati: "Tovarasi, asa e corect, Presedintele Basescu sa fie judecat pentru ce a facut Studentul Basescu! Sa-l ucidem cu pietre si numele sa-i fie sters din manualele de istorie!"

"Părinții îmi ziceau că aveau niște relații și puteam să intru ușor la Serviciile Române de Informații, la Securitate, să fac și eu ceva pe-acolo."
(http://www.opiniastudenteasca.ro/interviu/microfonul-de-serviciu/eugen-istodor-mie-mi-au-iesit-multe-lucruri-tocmai-pentru-ca-nu-mi-au-iesit.html)
amestecati un pic lucrurile
clam [anonim], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 0:38
+10/32
in primul rand, studentul base si presedintele base sunt una si aceeasi persoana. nu confundati integritatea cu maturitatea.
apoi, daca vrei sa dormi prin santuri, e doar problema ta, daca iti torni colegii e problema lor, mai ales.stiti vorba aia, libertatea ta se opreste acolo unde incepe libertatea mea.
altfel, sunt de acord, autorul pare un oportunist, noroc ca l-a salvat revolutia de legaturile cu secu ale parintilor. or not...dar aici s-a oprit cu marturisirile. pentru ca cine avea relatii inainte de revolutie avea si dupa...so we'll never know
Clam
coseag [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 18:28
+10/36
te rog frumos, subiectul este turnatoriile abominabile ale jegului de Basescu.
Banuiesc ca Istodor are rude mari imparatesti, o fi foarte patat dar are dreptate in articol.
Este vorba despre nemernicul de Basescu
coseag [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 18:25
+12/36
nu despre Istodor.
Este vorba despre "puteai alege să NU torni" cum au facut destui in vremurile acelea.
Nu cred ca Istodor e usa de biserica, are probabil scheleti prin dulap dar subiectul este Basescu - tunatorul.
cugetare
sile1 [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 21:45
-7/35
Chestia asta cu "puteai alege sa nu torni" ma duce cu gandul ,prin analogie,la cele 4.000.000 de romani care au fost membrii de partid si care in vasta lor majoritate au ales sa fie posesori de carnete de partid si asta nu pentru ca ar fi fost ei niste comunisti infocati ci datorita datorita avantajelor pe care acest lucru il aducea,avansari mai rapide,incepand cu grade profesionale si terminand cu functii de conducere.

Intrebat dupa '89,intro confruntare pe tema apartenentei la PCR, un fost membru declara,pe la un post TV ca el de fapt dorea sa saboteze din interior partidul si de aia se inscrisese in partid
.Bineinteles ca m-a facut sa rad cu gura pana la urechi.

Revenind la tema articolului dlui Istodor as spune ca ,avand in vedere declaratia lui cum ca ar fi putut beneficia de relatiile parintilor sa se faca securist dar el n-a vrut,l-as intreba cum obtinusera acestia pozitia privilegiata din care ar fi putut sa-l sprijine intrun asemenea demers ?

Erau ei membrii PCR cu oarece functii ?... si daca erau de ce erau,pentru ca ar fi putut sa nu fie !
Atunci cand te apuci sa scrii tot felul de nazdravanii,sa faci tot felul de declaratii ,fara sa ai in vedere propria vulnerabilitate ceva e nelalocul lui.

Ma gandesc la o lipsa de onestitate combinata cu dorinta de a fi original cu orice pret.
Așa cum ne-a obișnuit...
Darko [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 23:06
-8/56
Pe lângă limbajul abject folosit, punctuația după ureche și lipsa de substanță a articolului, sesizez și tratarea unor jumătăți de adevăr ca adevăruri supreme. Mă întreb cât de puțin profesionalism sau cât de puțină jenă are persoana care aprobă apariția unor asemenea articole, constant submediocre...
nu v-ati prins
clam [anonim], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 0:31
-8/50
se cheama "stil personal". adicatelea cand n-ai condei sau umor, scrii asa, ca sa para ca ai.
Un articol demn de Catavencu sau TimesNewRoman
midufi [utilizator], Vineri, 20 septembrie 2019, 23:07
-4/54
Un subiect atual si intersant, dar...
Articol fara substanta, doar o mistocareala aiurita.
Totul e de-a gata, nimc justificat.
A devenit HN o sucursala a Academiei Catavencu ?
Scuipaturi care au doar rolul de a soca.
Jenant, umor de autobaza.
Dezamagitor
Midufi totusi
coseag [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 18:30
+10/34
nu-l compara pe Istodor cu seful de autobaza Mitrea. Istodor pare ceva mai spalat.
Si subiectul articolului este nemernicul Basescu !
A dat
vasile-roaita [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 4:28
-6/50
multi bani Varanu ca sa se razbune. Chiar el a zis ca se va razbuna pe Basescu ca a facut puscarie.
Observ cu scârbă maximă
Lovercraft [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 8:58
+12/44
Că, așa cum Băsescu și-a găsit deja scuza, și anume „așa erau vremurile”, adică ceva gen „asta e, frate, n-aveai ce să faci pe atunci, trebuia să torni” (bineînțeles, aveai ce face; puteai alege să NU torni), așa și fanii lui se împart în 2 categorii, una mai grotescă decât alta: prima categorie: cei care nu văd nimic grav în faptul că un turnător dovedit la Securitate a fost președintele țării. „Ce mare chestie...”, spun ei. „Ne-a apărat de PSD, îl scuzăm”. A doua categorie: cei care nu cred. „A plătit Varanul la CNSAS, a plătit procurori, judecători, verdicte, a plătit tot ca să se răzbune, Băse e imaculat”.
Nu mai trebuie să amintesc faptul că dacă era vreunul din PSD în aceeași situație, era ostracizat pe viață, împreună cu toată familia și cu tot neamul lui. Eventual chiar spânzurat în piață, să fie sigură treaba.
Ai dreptate, apostol al puritatii
ww [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 10:44
-8/46
Suntem toti niste scarbosi.
Ce conteaza ca Presedintele Basescu a condamnat comunismul, a sustinut predarea arhivelor securitatii catre CNSAS, a reformat serviciile si a pensionat generalii lui Magureanu si Iliescu, a eliberat justitia de sub sistemul Nastase-Stanoiu, a orientat ferm România spre structurile occidentale. Pana la urma ce mai conteaza ca tortionarii din puscariile comuniste sau nomenclaturistii nu au fost niciodata pedepsiti, iar progeniturile lor va invata astazi ce e democratia si economia de piata. Plesita va radea in nas pana acum cativa ani, indivizi ca Iliescu si Melescanu o fac si acum dar nu conteaza, "colaboratorii dovediti" de cnsas, astia sunt problema!
Pana la urma, ce diferenta e intre Basescu si Iliescu? Dar intre Mona Musca sau Tismaneanu, de exemplu, si Varan? Nu e nicio diferenta, asa ne invata propaganda reductionist-nivelatoare, toti sunt o apa si un pamant, toti au avut de-a face intr-un fel sau altul cu trecutul. Nici nu mai conteaza ce au facut dupa 1989 sau de ce parte a baricadei s-au pozitionat.
......
Lovercraft [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 11:49
+11/43
Da, și tocmai faptul că exact un colaborator al Securității a „condamnat” comunismul devalorizează complet și bagă în ridicol respectiva condamnare. Poate asta s-a și dorit....
Comunismul ar fi trebuit condamnat de o persoană care chiar a suferit de pe urma lui, nu de unul care a avut toate beneficiile și care l-a susținut în cel mai ordinar mod posibil.
Apropos, când ai scris „Președintele Băsescu”, m-am dus să vomit și am avut nevoie de câteva minute bune înainte să pot răspunde.
Inca o data ai dreptate Lovecraft !
coseag [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 18:35
+10/30
Unii dintre postaci procedeaza conform : "Tu vorbesti !? Nu vezi ca nu ai basca !"
Subiectul este turnatoria ca mod de viata si promovare profesionala in regimul de dinainte de '90.
Nu pot decat sa te felicit pentru sesizarea esentei ipochimenului Basescu.
Ce misto
kendf [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 11:49
+8/16
Te dai anticomunist si aperi delatori ai Securitatii. Nu ti-e un pic rusine ?
Observ cu scarba maxima ca :
deval [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 11:09
+7/47
1 va faceti ca nu stiti ca basescu e tot Ciuma Rosie, tot psd !!
2 va faceti ca nu stiti ca si concurentii lui , nascase si geoana erau tot securisti, tot turnatori -ca si el ! Poate doar nu atat de ''precoci'', poate doar ca nu au fost angajati in operatiuni atat de speciale ca el...
3 de care psd ne-a ''aparat'' ? El si ai lui ce dracu erau ? Discursul cu care a castigat a fost anticoruptia ! Daca lumea identifica inca de pe atunci psd cu coruptia asta e un fapt , nu o ''lucrare''...Problema a fost ca el nu stie ce e coruptia -pana azi- si ca le zicea stapanilor de pana in 2005: Va ajunge, dati-va la o parte de la borcan, sa ma asez eu cu ai mei !!
Nastase turnator? Nu...
kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 12:20
+11/35
tot baselu e mai josnic.
Pai Nascase e din Elita
Dalinar [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 21:13
-9/27
El era cel care primea Rapoartele de la Turnatori si impartea Dreptatea!!!
Felicitari Lovecraft !
coseag [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 18:19
+11/35
Te citez : "bineînțeles, aveai ce face; puteai alege să NU torni". Aceasta este enuntul esential.
Felicitari si lui Istodor. Doar in stilul acesta oarecum "marinaresc" trebuia scrisa imprecatia, pentru ca in fond este o imprecatie la adresa nemernicului de Basescu. Zece ani de domnie a mangafalei au fost vremuri de stagnare pentru Romania.
Imi vine sa vars amintindu-mi cu cata nevinovatie scarba declara ca nu stia ca ofiterul caruia ii turna pe prieteni si colgei era din secu. Neprihanit precum Fecioara blestematul.
Cati dintre cei pe care i-a turnat jegul nu au fost presati sa devina si ei turnatori ?
Am cunoscut o astfel de reptile, a devenit parlamentar si a crapat intre timp. A turnat doi oameni : unul pentru ca a avut neinspiratia sa-i spuna bancuri politice iar celalalt pentru ca avea o amanta si era secretar al unei organizatii PCR. Cei doi fiind stransi de bilute au turnat si ei pe altii. Asa lucrau.
Credeti ca vreunul din primele parlamente erau curati ? Toti au fost fie turnatori mizerabili, fie ofiteri acoperiti.
Iar jegul de Basescu turnand a beneficiat din plin de foloase. Fara legaturi stranse cu secu n-ar fi devenit comandant al Independentei, va amintiti !
Iar ca presedinte si-a transferat gasca de manglitori ai lui Nastase si a creat alta retea. Ma intreb, cate sute de milioane de euro ii are dositi din retrocedarile din anii 2010-2013 ? Am auzit ca 20% ramanea la paravan iar restul mergea catre zari senine.
Ce ne ramane ? Sa speram in justitia divina. Totul se plateste, sper din suflet sa-i planga inima pana la moarte si dupa aceea.
Ramane doar plata divina pentru ca in justitia romaneasca nu cred. Nastase a fost condamnat pentru o cacareaza. L-a intrebat cineva despre vanzarea Sidexului pe doi lei ?! (adica vreo cincizeci de milioane de dolari ; numai ca fier vechi Sidexul valora cel putin jumatate de miliard de dolari).
In '89 am intrat intr-o societate noua, am sperat in ea. Si ?!
Un exemplu, macar unul singur-singurel...
HogNews [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 8:28
-12/20
Poti sa dai un exemplu de pesedist care a turnat la Secu si a fost ostracizat pe viata impreuna cu toata familia pentru asta? Chestia cu spanzuratul in piata presupun ca este o licenta poetica...
"Marele" luptator antocomunist era un turnator
quietguy58 [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 9:15
+11/45
"Marele" luptator antocomunist era de fapt un turnator cu o "cariera" de zeci de ani in acest "domeniu".

Sa "traiti bine" tovarasul Petrov, FMM / FGM de j.a.v.r.a
Auzi braul, autorul articolului ii ridica
xrogo [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 10:42
-9/15
osanale lui Basescu ca a avut curaj cand a numit-o pe Kovesi in fruntea parchetelor, pai ce curaj iti trebuie sa pui o procuroare necunoscuta, fara dosare si numai cu un tata procuror sef in provincie, ala n-a fost curaj, a fost inconstienta!
In schimb curaj a avut cand a inceput s-o atace pe Kovesi, atunci cand "regina" era la apogeu, dar bineinteles autorul o ia si aici pe aratura, spunand ca de fapt a fost las, ciudata si anapoda apreciere!
haha
asddd [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 19:11
+1/1
sper ca nu ti.ai batut copiii prea rau ca a ajuns regina peste europa :DD andicapatule :DD
comentariu
rofed [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 11:12
+16/28
asa o fi oare?
"De fapt, n-a fost decât un șmecher care a știut să-și învârtă pe degete tinerețea, fratele și prietenii. Udrea, Cocoș, Blaga, Pinalti l-au venerat. Tot ce-a iubit este astăzi "la răcoare"................
Mișto Traian Băsescu! El a fost și rămâne un marinar care a amestecat alcoolurile vieții. Acum îl doare capul. Nava i-a eșuat caraghios. Râde lumea de el. Acum, la bătrânețe, n-o mai poate da cârmită."

si daca nu-i chiar asa, daca ni se serveste ceea ce ni s-a servit de 30 de ani incoace, circ si cacealmale??
daca basescu a fost nu turnator, nu colaborator, ci chiar securist cu acte in regula?
oare puteai fi altceva, pe vremea lui ceausescu, ca sef de agentie la anvers, in inima imperialismului, dusmanul de moarte al comunismului multilateral dezvoltat?
eu cred ca nu, eu cred ca 30 de ani sunt prea putini pentru a intrerupe circul asta continuu, noul sistem, adica vechiul sistem cosmetizat, fiind infinit mai puternic cu un scut de protectie atat de performant, atat de soft, cum este azi mass media.
Un turnator nenorocit
debrid [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 13:21
+10/36
S-a crezut mai smecher, dar tot jigodie ca toti turnatorii.
Bine venit, articolul!
Namaste [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 15:43
+11/29
Inevitabil, asta-i politicianismul postdecembrist...
Vai de mine, ce de moralisti imaculati!
V. Istina [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 20:20
-8/32
Unde ati fost fratilor pana acuma? Si ce scarbiti va uitati la cel care a avut curajul sa condamne oficial comunismul in Romania!

Vai cate primadone moraliste si virgine au sarit sa apere Adevarul si Binele si Dreptatea!

Un singur raspuns meritati: hai sictir, lichelelor!
L-ati citat pe dl.
Namaste [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 21:16
+13/19
G. Liiceanu, probabil ("lichele")?!
Nu-i vorba de puritanism, suntem departe de Septentrionul Reformat, dar mie mi s-a parut aiurea cand Basescu a pupat mana Patriarhului BOR Teoctist, de-atunci...
Lichele
V. Istina [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 23:20
-10/28
Domnul Basescu are multe pacate, si multe "limite" i-au iesit urat la iveala in ultima vreme. Nu toate sunt usor de iertat, ori de inteles ( episodul cu Teoctist eu il vad ca pe una din broastele gretoase pe care Basescu le-a mestecat pentru noi! si cred ca au fost unele mult mai grase, de care nici macar nu stim!). Insa toate pacatele lui sunt spalate de prestatia sa ca Presedinte al Romaniei, cu stomac tare! Sa spunem brusc acum ca Romania si romanii am ajuns unde am ajuns, fara Traian Basescu, e o mizerie si o ingratitudine pe care nu o accept, la fel cum o miselie fara seaman mi se pare toata gargara asta ieftina numita "colaborationismul" cu securitatea. Despre adevaratii securisti nu intreaba nimeni? Cine erau cei care aveau bugete uriase, si citeau mult mai mult decat aceste rapoarte oricum "stadard", trase la indigo?

In sfarsit, e trist sa vezi oameni altminteri relativ admirabili, inclusiv "jurnalisti" care trantesc bolovanul in fruntea cuiva pe care ar trebui sa-l apere. De dragul adevarului, pur si simplu.
Ce-i adevarat e
Namaste [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 2:13
+13/15
adevarat, nimeni nu e infailibil, nici noi, care l-am votat si-a doua oara; dar, sa ne ierte sfantul daca l-am ales (pe Base) pentru a-l obliga/impovara la/cu vreun sacrificiu/compromis moralmente inadmisibil, eu, personal, ma dezic de-asa ceva! :-(
Daaa....
Lovercraft [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 23:54
+11/25
Da, mă, vai ce curaj a avut Băsescu....Că trebuie să ai mare curaj să arăți cu degetul comunismul care a fost dat jos de mii de tineri care au murit pentru asta în timp ce tu erai mare sculă în sistem, cum a fost Băsescu. Nu trebuie să ai curaj mă, trebuie doar să ai tupeu și să fi impostor.
///
Lipsa de rusine
satanae [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 21:14
+13/25
Daca am avea vreodata onestitatea sa ne intrebam cum dracu se face ca aleseram si avuseram, timp de 10 ani, presedinte un turnator la Securitate - asta in frageda tinerete, ca dup-aia sigur a intrat in rindul organelor de-a binelea - cred ca raspunsul cel mai bun este dat de ceea ce sta in spatele articolului de mai sus: pentru ca sintem niste jigodii fatarnice. Niciodata n-am recunoaste ca cei pe care-i consideram ca fiind de-ai nostri - desi ei nu au fost niciodata "de-ai nostri" si au avut mereu un dispret profund pentru gloata de idioti utili, care le justifica orice ticalosie - sint, de fapt, niste nenorociti. Intotdeauna le-am gasi o justificare, intotdeauna am gasi modul perfect de a o da dupa cires si a nu recunoate ceea ce este ticalosia pura. Uite, de exemplu, articolul de mai sus: Capitanul nu a facut decat sa-si intineze propria tinerete. Ce mare pacat! Cica: "acum vedem că tinerețea lui nu era tinerețe desăvârșită, dacă nu și-ar fi ciripit colegii de facultate", dar "el a desăvârșit poza asta ca fiind maturitatea unui politician-făcător de minuni". Pe bune? Capitanul, care a facut misto ani de zile de Felix, era Petrov, cind ajuta Securitatea in tinerete! Eroul, care a condamnat comunismul de la tribuna Parlamentului, era turnator la Securitate! Comunismul in Romania a fost condamnat, deci, de catre Securitate! Si bataia de joc nu s-a oprit aici. Cand un fost detinut politic s-a apucat sa dezvaluie ca procurorul general al nostru era acelasi care-i respinsese lui cererea de eliberare conditionata de la Aiud, toata elita anticomunista a sarit sa-l sfasie pe fostul detint, ca sa-l apere pe procurorul considerat azi de-al lor. In timpul asta, Partidul plangea de mila detinutilor politici si incerca sa loveasca cu ei in fostele lui unelte de dinainte de 89. Cred ca numai la noi asa-zisa decomunizare a putut atinge asemenea culmi ale grotescului, dar nimeni nu are nici o jena, pentru ca in toata natia asta de jigodii fatarnice nu gasesti pic de onestitate.
Lipsa de memorie
HogNews [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 8:42
-11/21
Ar trebui sa ne amintim ca daca am avut 10 ani un Presedinte turnator am avut tot 10 ani un Presedinte conducator al Secu - Ion Iliescu a fost prim secretar la Timis si Iasi iar in aceasta calitate a coordonat activitatea Securitatii din acele judete. Paradoxal, nu se vorbeste despre asta. Si e doar un detaliu...
Trasni-l-ar Dumnezeu
Namaste [utilizator], Marţi, 24 septembrie 2019, 6:00
0/2
pe Basescu si pe cei asemenea! Cat de naivi am fost sa-l votam, vai noua! Multa dreptate aveti!
Băsescu
solar [utilizator], Sâmbătă, 21 septembrie 2019, 22:52
-10/22
u mă apuc să dau cu pietre în judecători. Voi face contestație! E vorba de contrainformațiile militare despre care eu, la 21 de ani, habar n-aveam că sunt parte a Securității. Până la revoluție n-a știut nimeni că, contrainformațiile militare sunt parte a Securității.


Mi-e greu să fac o analiză acum. Nu voi face o bătălie publică din acest verdict, voi merge pe calea judecătorească încercând să clarific lucrurile la ICCJ. Mi-e greu să fac speculație atâta timp cât nu am informații clare.

Bucuroși le-om duce toate, de e pace de-i război. Nu am ce să-mi reproșez. Viața merge înainte. Probabil o să fiu mai clar în declarațiile de la Inalta Curte."
ACESTA ESTE TEXTUL INTEGRAL AL LUI BĂSESCU în fața presei. Text care ,desi foarte scurt ,nu a fost redat în întregime de media necoruptă..

*
ba nene
UglyKidJoe [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 0:18
-6/20
ce s-au mai activat Voiculestii :))
Ba nene,
xrogo [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 10:20
+5/15
Voiculestii au spus de la primul mandat ca Basescu era securist dar tu, ca si altii ca tine dealtfel, l-ati votat in ciuda evidentelor, asa ca , bai nene, voi v-ati activat, voi care-ati atarnat de gatul tarii un impostor si l-ati ajutat sa ia si al doilea mandat, asa, ca sa ne iasa pe nas baseasca democratie!
mai bine securist decat voiculist :DD
asddd [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 19:13
-7/13
mai bine securist decat voiculist :DD
Filozofia lui "ca si cum"
ww [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 9:06
-11/25
De fapt, ne agitam degeaba. Atât autorul cât si multi comentatori pleaca, cu rea credinta, de la premise incorecte si de la pareri, convingeri, frustrari si resentimente strict personale legate de Basescu. Deocamdata nu exista o sentinta definitiva si irevocabila care sa confirme ca Traian Basescu a fost colaborator al securitatii, lucru care pare sa scape tuturor celor care fac afirmatii si il jignesc pe fostul presedinte "ca si cum" ea ar exista deja.
S-ar putea sa nici nu existe vreodata o astfel de sentinta si foarte probabil hotararea CAB va fi infirmata. In primul rand, sunt suspecte nu doar probele subtiri despre care s-a aflat in media, dar este dubioasa mai ales viteza cu care a fost judecat acest dosar. Prin comparatie, alte dosare avand acelasi obiect si inregistrate cam in aceeasi perioada, au primit primul termen prin octombrie, cam la o luna dupa ce in dosarul lui Basescu judecatorii deja s-au pronuntat. Situatia poate fi verificata usor pe just.ro.
Asadar, atat graba magistratilor (sunt foarte curios daca apelul va fi judecat cu celeritatea cu care a fost judecat fondul) cat si modul suspect in care reincepe sa fie tocata "colaborarea cu Securitatea" in media par sa aiba alte ratiuni. Mai exact, tinta "dezvaluirilor" nu e Basescu ("deconspirarea" lui nu mai e o miza pentru nimeni) ci candidatul pe care il sustine el. Mai exact se incearca crearea unor vulnerabilitati pentru Paleologu, exploatabile de tandemul Iohannis-Barna (Dancila evident nu intra in turul doi, deci nici in calcul).
Doar electoratul (probabil regasit in marea masa a celor nemultumiti de prestatia tuturor celor care ne agreseaza zi de zi ochii si timpanele) care l-ar vota pe Paleologu ar putea fi sensibil la astfel de "dezvaluiri", caci la sectantii usr sau la cei care se incoloneaza cuminti sa voteze fsn (psd+pnl) nu se pune problema.
Colaborationism
casiuk [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 10:04
+11/21
Esenta mizeriei acestui popor. Am colaborat cu toti cotropitorii in numele supravietuirii. Am ales lideri hoti si tradatori, turnatori la Securitate. Macar pe unii ii stiam ca au fost lichele de la bun inceput (Iliescu, Nastase, Ponta), insa Basescu a facut tot timpul pe lupul moralist.

S-a dat luptator anticoruptie pana cand justitia a ajuns la el si la cei apropiati lui, dupa asta a schimbat tabara si s-a aliat cu coruptii. S-a dat mare luptator anticomunist, dar s-a dovedit a fi un turnator la Securitate. A blocat multa vreme predare arhivelor (va amintiti cum si-a batut joc de Ticu Dumitrescu ?) pentru ca stia ca acolo se afla probele vinovatiei lui.

Cand in sfarsit se arata lumii caracterul duplicitar si josnic ala acestui personaj cameleonic, se face ca ploua, nu regreta nimic, nu-si cere scuze, nu se caieste. In timp ce alti putrezeau prin puscariile comuniste si erau torturati si ucisi pentru ca au avut curajul sa se opuna tavalugului comunist, Basescu isi turna colegii ca sa se poata bucura de privilegiile regimului comunist.

Multa vreme comportamentul nedemocratic al lui Basescu a fost sustinut pana in panzele albe de ziaristi, colegi, intelectuali, pana cand si-a dat complet arama pe fata si a devenit de nesustinut chiar si de acestia. Iata insa ca se mai gasesc suficienti indivizi lipsti de scrupule, constiinta si coloana vertebrala ca sa-l disculpe din nou, sa relativizeze adevarul, sa-l victimizeze si sa-l scoata basma curata. Mai ca zici ca sunt fostii colegi de turnatorii care-i sar in ajutor !

Lipsa de caracter, lipsa moralei si gandirea tribala au nenorocit Romania.
Bigoti in delir
n.dumiritu [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 14:33
-4/20
Exista o limita intre critica si vituperare, intre intransigenta si bigotism. Adesea e trecuta cu voiosie de persoane care se socotestc indrituite sa imprastie anateme, sa probozeasca -ca niste vestitori ai apocalipsei- pe oricine le iese in cale, sa blesteme natia, poporul si tot pamintul. Misiunea vietilor unora este sa le aminteasca semenilor, mereu si mai agasant hulitor, ca sint o "natie de jigodii fatarnice" "lipsiti de scrupule, constiinta si coloana vertebrala". Urita misiune! Ce valoare dati vietilor voastre detestind la gramada pe cei din jurul vostru? Traind intre cei pe care ii detestati, validindu-va dezgustul de lume prin principii seci si inerte, va asteapta o recompensa dincolo de ultimul prag?

Impotriva unor ticalosi de calibrul unor Nastase, Hrebenciuc, DIP, Iacobov etc (care au devalizat tot ce au insemnat petrochimie, industrie, energie) nu te aliezi cu calugari si asceti. Puterea sechestrata de acesti briganzi, abili si in seductie populista si in alinierea presei si in descurajarea cirtitorilor, nu putea fi scoasa decit de unii care stapinesc citeva siretlicuri. Puterea intr-o lume saraca ca a noastra este un joc singeros. Dind putere cuiva, nu pariem pe mintuire si imaculare morala, ci speram sa convingem sa aducem mijloacele puterii mai mult spre cunoastere si dezbatere publica.

Nu ma intereseaza ca Basescu a dat note despre colegi in tineretea lui. Nu ma intereseaza sa traiesc intr-un univers perfect cast moral, sterilizat cu grija de agenti ai moralitatii sau ai altor slabiciuni omenesti. Refuz sa devin tinta de circumstanta a mai stiu eu carui bigot care e in misiune sfinta de salvare a omenirii.
De acord Nedumiritule dar
coseag [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 16:57
+10/16
1 - noi suntem idiotii utili.
Inghitim pe nemestecate lozincile reptilelor jurasice : democratie, economie de piata, drepturile omului, bla,bla, bla. Sunt doar “texte”, stimabililor.
Democratia, economia de piata, drepturile omului, si celelalte, inclusiv Legea - se supun vointei celor puternici – parlament, politie, jandarmerie, parchet, judecatori, guvern, sri, sie, alti baieti cu ochii albastrii, primari, sefi de consilii judetene. In treizeci de ani japitzele au aranjat lucurile pentru a se perpetua la putere si a-si prezerva privilegiile si averile.

O institutie este vinovata mai abitir decat celelalte : MEDIA. Ea este instructorul politico-ideologic contemporan. Zi de zi pe toate canalele picura adevarurile minunatei lumi noi. Pe vremeri politrucul venea o data la trei luni.

MEDIA - este o marioneta, un idiot util unealta angajata, cu simbrie, servind cauza conştient, cu cinism, fără să-i pese de consecinţe, atîta vreme cît lui şi găştii de care aparţine le este bine.

Asadar, deschideti-va mintile, nu va mai lasati mintiti. Articolele de soiul celor scrise de politrucul Istodor – pe fond are dreptate bibicul - sunt doar supape de refulare pentru ai mai “spalati”, cu oarece scoala. Ne descarcam umorile comantand zicerile influencerilor, crezand ca suntem bagati in seama si ca postand ceva am pus o aschie la reconstructia unei Romanii mai bune. Vax ! Nu contam nici cat negru subt unghii in exercitiul puterii.
De acord Nedumiritule dar
coseag [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 16:58
+8/14
2 - tovarasi postaci in loc sa dam din buze la zisele lu’ ast Rica Venturiano (la fel ca si la panseurile ctp-ului – alta mangafa cu ruse mari imparatesti sau alte altor Rica Venturiano), mai bine punem de-o rivulutie, o lovitura de palat, o lovitura de stat, o lovitura de teatru, o lovitura de ceva ; evident cu voie de la baietii cu ochii azurii cum e seninul acestei dupaamieze ale inceputului de toamna (a zis un destept ca o rivulutie nu se poate decat cu voie de la politie si neaparat trebe sa scrie la gazeta).
Dupa aia pe toti cei care au diriguit Romania din '90 incoace sa-i punem sa faca canalul Siret-Dunare. Sa-l sape cu harletul, cazmaua si roaba. Nu sunt foarte multi : vreo cincizeci de mii de japitze. V-ar placea sa-i vedeti pe Iliescu, Nastase, Basescu, Orban, Tudose, Gorghiu, Tariceanu, Blaga, Vosganian, Barna, Caramitru, Chireac, Rosca-Stanescu, Cristoiu, Gadea si pe multi altii castigandu-si painea cu sudoarea fruntii la cazma si roaba ? Mie mi-ar place tare mult ! V-ar place ?
Va bagati ?! Aud ?

Daca vreti sa ramaneti idioti complet inutili cititi macar fragmentele indicate din
Norman Mailer – Strigoiul lui Harlot, Nemira, 1991, pag.207-208 (vol.1) si pag.23-24 (vol.2)
Temeri justificate...
Namaste [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 18:43
+11/15
Democratia este chestiunea, daca v-am inteles bine; era "Base" un autentic democrat sau nicidecum?!
"A da cezarului ce-i al cezarului", ok, dar Basescu a facut exces de zel, din vechi narav ori din fireasca-i stricaciune... :-(:-(
ca sa te citez
george33 [utilizator], Luni, 23 septembrie 2019, 12:35
+4/4
ce delir pentru apararea unui turnator.
Delașiune!
Ion [anonim], Duminică, 22 septembrie 2019, 11:06
+10/20
Delațiunea este delațiune. Punct. Este o mizerie să dai declarații despre colegii tăi. Nici o scuză. Vă atrag atenția că peste șase milioane de români au decis că trebuie să plece acasă L-a scăpat același CCR. Condamnarea comunismului a fost o farsă a acestui grobian. Ce urmări a avut? De ce tac intelectualii, care au profitat din plin, de această decizie? Vă dauceți aminte ce osanale jenante îi aducea Patapievici ?
Cei care îi iau apărarea sunt ,din punct de vedere moral, într-o mare și destul de condamnabilă atitudine.
Care e diferenta ?
kendf [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 11:52
+10/20
Intre apararea varanului de catre slugile de la Latrina si apararea delatorului Basescu de catre adoratorii sai fara minte ? Nici una.
Completare necesara
coseag [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 18:20
+7/13
2 - tovarasi postaci in loc sa dam din buze la zisele lu’ ast Rica Venturiano (la fel ca si la panseurile ctp-ului – alta mangafa cu ruse mari imparatesti sau alte altor Rica Venturiano), mai bine punem de-o rivulutie, o lovitura de palat, o lovitura de stat, o lovitura de teatru, o lovitura de ceva ; evident cu voie de la baietii cu ochii azurii cum e seninul acestei dupaamieze ale inceputului de toamna (a zis un destept ca o rivulutie nu se poate decat cu voie de la politie si neaparat trebe sa scrie la gazeta).
Dupa aia pe toti cei care au diriguit Romania din '90 incoace sa-i punem sa faca canalul Siret-Dunare. Sa-l sape cu harletul, cazmaua si roaba. Nu sunt foarte multi : vreo cincizeci de mii de japitze. V-ar placea sa-i vedeti pe Iliescu, Nastase, Basescu, Orban, Tudose, Gorghiu, Tariceanu, Blaga, Vosganian, Barna, Caramitru, Chireac, Rosca-Stanescu, Cristoiu, Gadea si pe multi altii castigandu-si painea cu sudoarea fruntii la cazma si roaba ? Mie mi-ar place tare mult ! V-ar place ?
Va bagati ?! Aud ?

Daca vreti sa ramaneti idioti complet inutili cititi macar fragmentele indicate din
Norman Mailer – Strigoiul lui Harlot, Nemira, 1991, pag.207-208 (vol.1) si pag.23-24 (vol.2)
Regrete tarzii!
Azra [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 14:07
+9/17
Gresala că individul ăsta a ajuns până la acapararea preşedinţiei ţării se datoreaşte in primul rând politicienilor-de toate culorile politice şi care sunt cunoscuţi- care l-au citit încă de la început , de când a întrat în guvern, ce-i poate pielea, dar l-au tolerat,l-au sprijinit şi au profitat apoi de sinecurile pe care acesta le-a aruncat spre ei , pentru a-i vedea gudurându-se în continuare. În felul acesta şi-a putut face toate "jocurile marinăresti "murdare, inclusiv înşelarea electoratului cu promisiunile lui făra nici o acoperire- de genul: sa traiti bine, iarna nu-i ca vara si alte stupidităţi similareţ.
Regretele exprimate acum, ca dupa o trezire dintr-o cruntă beţie sunt tardive, faţă de imensele pagube şi prejudicii pe toate planurile, pentru ţară generate de bageta acestui demon politic al răului.
Mai ruşinos şi mai descalificant, pentru aceiaşi politicieni este faptul că astăzi, individul despre care vorbim s-a cocoţat pe un fotoliu de parlamentar european, in numele României, ceea ce reprezintă o sfidare şi un afront neruşinat faţă de toţi Românii cinstiţi şi creduli din această ţară; iar respnsabilitatea pentru aceasta revine încă odată aceleiaşi clase politice incompetente şi de o foarte slabă calitate, care a demonstrat astfel că nu a evoluat cu absolut nimic faţă de perioada începutului anilor '.90 când această fiinţă umană a intrat pentru prima dată în guvernul României.
Complet de acord Azra dar
coseag [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 16:55
+9/15
2 - tovarasi postaci in loc sa dam din buze la zisele lu’ ast Rica Venturiano (la fel ca si la panseurile ctp-ului – alta mangafa cu ruse mari imparatesti sau alte altor Rica Venturiano), mai bine punem de-o rivulutie, o lovitura de palat, o lovitura de stat, o lovitura de teatru, o lovitura de ceva ; evident cu voie de la baietii cu ochii azurii cum e seninul acestei dupaamieze ale inceputului de toamna (a zis un destept ca o rivulutie nu se poate decat cu voie de la politie si neaparat trebe sa scrie la gazeta).
Dupa aia pe toti cei care au diriguit Romania din '90 incoace sa-i punem sa faca canalul Siret-Dunare. Sa-l sape cu harletul, cazmaua si roaba. Nu sunt foarte multi : vreo cincizeci de mii de japitze. V-ar placea sa-i vedeti pe Iliescu, Nastase, Basescu, Orban, Tudose, Gorghiu, Tariceanu, Blaga, Vosganian, Barna, Caramitru, Chireac, Rosca-Stanescu, Cristoiu, Gadea si pe multi altii castigandu-si painea cu sudoarea fruntii la cazma si roaba ? Mie mi-ar place tare mult ! V-ar place ?
Va bagati ?! Aud ?

Daca vreti sa ramaneti idioti complet inutili cititi macar fragmentele indicate din
Norman Mailer – Strigoiul lui Harlot, Nemira, 1991, pag.207-208 (vol.1) si pag.23-24 (vol.2)
Vai si amar de capul lui Base
Cactus Jack [anonim], Duminică, 22 septembrie 2019, 16:19
+9/17
...intreaga presa apuseana este plina cu Base securistul. Orice ar mai face sarmanul, indiferent dc este adevarat sau ba, in UE steaua lui a apus definitiv. Iar politicienii romani din Bruxelles in afara de Tomac, nu vor sta de partea lui. Ar fi mai bine dc s.ar retrage defintiv din politica.
Turnator atacat de turnatori
ren [utilizator], Duminică, 22 septembrie 2019, 19:10
-7/11
da de gandit: e probabil adevarata cauza pentru care-n Romania nu se schimba niciodata nimic; daca stai in mafie, te apara mafia, cum fac PSD-istii unii pentru altii si Antena 3;

daca te rupi de mafie, te ataca si mafia si turnatorii
Fie el
Namaste [utilizator], Marţi, 24 septembrie 2019, 6:03
+1/1
blestemat, Basescu & Co.!
comenteaza
Cookie Settings