Satu Mare: O profesoară a fost reținută de poliție după ce a atacat doi elevi de la clasa pregătitoare cu un spray lacrimogen / Inspector: "Nu poți să invoci legitima apărare în fața unor copii de șase ani" - Hotnews Mobile
1 € 4,7536 1 USD 4,3186marţi 15 oct 2019
beszélsz magyarul ?
Kvothe [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 12:31
0/20
..a folosit sprayul paralizant pe ce cei "doi" eleve.. o greseala simpla dar amuzanta
?
Vizitatoru [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:43
+1/1
Şi cine a întrebat asta, Luminița F. ?
ofof
Kvothe [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:07
-4/8
voi sti pe viitor sa nu mai semnalez greseli de redactare, ca-mi i-au minusuri cu duiumul
ba da, dar sa o faci cu tact.
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:43
+7/7
In cazul tau vezi ca se scrie ,,imi iau minusuri" si nu ,,imi i-au minusuri''.
Mie mi s-a parut amuzant :)
if0014 [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:45
+1/3
Dar ce sa-i faci. Probabil majoritatea au citit comentariul tau dupa ce s-a corectat textul.
Iar
yol [utilizator], Vineri, 13 septembrie 2019, 8:01
+2/2
in cazul tau “ majoritatea a citit” nu “ au citit”.
Daca tot te-ai apucat de corecturi sub diverse pseudonime...
« Iau » pe româneste ;-)
Godzillagrrr [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:48
+4/4
« Iau » pe româneste ;-)
cam de la ce varsta poti invoca legitima
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 12:32
-7/27
aparare? M-am saturat de adolescentii agresivi care fac scandal prin parcuri si prin fata scarilor de bloc.
Va rog sa raspunda cine stie!
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Joi, 12 septembrie 2019, 13:24
+12/22
n-ai inteles intrebarea
Watcherss [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:58
-6/10
...
hmmm...
mano74 [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 15:10
+2/6
nici la un copil de 9 ani nu ma gandeam ca ar fi o amenintare, dar tin minte ca unul si-a injunghiat bunica...deci se poate totusi.
@bancher nici macar nu
nahir [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 15:51
+2/4
s-a referit la cei doi copii abuzati de o invatatoare nebuna ci a extins situatia la cazurile in care esti obligat sa suporti mojiciile unora de 17<18 ani, deci care nu sunt inca majori.
Foloseste-ti capul si incearca sa intelegi ce a vrut sa zica. Nimic complicat, de altfel.
exact asta am vrut sa spun,
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:47
0/2
ca m-am saturat de toti pustanii trecuti de clasa a X-a care injura, sunt obraznici si se iau de oameni pe strada. Astia chiar ca merita sa le dai cu sprayul cand se iau de sotie pe strada.
Nici o referire la cei doi copii de 6 ani, care sunt victime.
Folosirea capului...
if0014 [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:49
+4/4
...duce la o alta concluzie: ca e treaba Politiei sa rezolve astfel de treburi, nu poti invoca legitima aparare pentru ca un dobitoc te agreseaza cu manele la 12 noaptea.
A, Politia nu-si face treaba. Pai e simplu, sa votam in continuare PSD, si sigur se rezolva.
In niciun caz de la 6 ani
achvp [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:43
+6/6
!
Este o știre cu un cocoș
Con_stan_tin [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 20:23
+2/2
care a omorât o femeie, de aici tragi concluzia că și un copil de 6 ani este capabil de omor.
nu-i asa ca ai o bomba acasa?
gigiduru_ [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 14:06
+6/16
Vrei sa impusti niste adolescenti si apoi sa invoci legitima aparare.
Cum o sa faci, intai ii impusti si apoi verifici varsta? Sau invers?
nu am bomba,
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:47
-1/3
sunt fost practicant de arte martiale.
dar totusi, ce s-a intamplat?
Crup [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 12:39
+16/22
De s-a ajuns ca profesoara aia sa scoata sprayul lacrimogen? Sigur, pare stupid, dar totusi mi-ar place sa aflu si varianta profesioarei, Cu ce au atacat-o copiii aia? Cu cutitele? Ce s-a intamplat de fapt, ca ceva s-a intamplat si asta nu spune articolul!
cu cutite si sabii ... laser
-Myth- [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:11
0/14
Sa presupunem printr-un absurd ca aia aveau cutite, la 6 e cam greu sa la manuiasca daca erau niste cutite mari sau sa produca ceva pagube daca erau mici. Totusi erau copii de sase ani, nu elevi la seral.
Ca sa nu zic ca o profesoara care are nevoie de un spray lacrimogen sa ses impuna in clasa, e clar ca nu are ce cauta in invatamant.
stiri....
Crup [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 14:45
+2/4
Tocmai de asta eu simt ca e ceva mai mult si stirea este incompleta. Prea nu se leaga.
De multe ori stirile astea prin faptul ca sunt incomplete induc o cu totul alta impresie decat realitatea. Am vazut pe viu, niste evenimente la care am fost personal martor iar presa a scris aiureli. Prima data m-am enervat, pe urma mi-am dat seama ca acei ziaristi nu avea de unde sa stie mai mult, dar nici nu puteau sa nu scrie despre ce s-a intamplat. Si astfel a rezultat un fake news fara voie.
Prin alte tari,
unins [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 15:17
-3/5
mult mai civilizate ca Rromania, chiar presedintele tarii recomanda inarmarea cadrelor didactice cu arme de foc. In cativa ani si la noi va fi nevoie de inarmarea profesorilor.
da,
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:49
+4/4
dar nu de la clasa pregatitoare. Asta se intampla in unele licee din Bronx, New York City.
Tu in
unins [utilizator], Marţi, 24 septembrie 2019, 17:52
0/0
ce lume traiesti? Iata realitatea: https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23385117-politist-american-fost-suspendat-dupa-arestat-doi-copii-sase-ani.htm
nu e nevoie de cutit
clam [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:26
+7/13
pot sa te imbranceasca, sa te scuipe, sa te injure... da, stiu, niste bieti copilasi. eu n-as avea nervi pt asa ceva, mi se pare o meserie ingrozitor de stresanta si, din pacate, la noi, umilitoare.
la 6 ani este exclus ca un copi sa te agreseze
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:38
+3/13
de la 14 ani in sus se schimba insa lucrurile.
Se spune in celalalt articol pe subiect:
achvp [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:48
+4/4
"s-a simtit amenintata"!?!
nu s-a intamplat nimic
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:48
-2/4
Un copil de 6 ani abia daca a invatat sa vorbeasca, daramite sa te agreseze. Invatatoarea era nebuna, atata tot.
Lol
mitg [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 12:54
+6/20
Femeia e dilie rau.
foarte
nahir [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 15:57
+1/5
corecta aprecierea.
Nu inteleg de ce ti-ai luat atatea minusuri.
Fata lui |Rotariu, educatoare, a luat condamnare cativa ani cu suspendare si nu s-a mai ofuscat nimeni.
tipic romanesc
john06 [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:10
-4/18
masuri pompieristiice,de ochii lumii luate in situatii de criza: "Îi vom desface contractul de muncă, indiferent ce spune procuratura".Deci inca nu se stie varianta profesoarei,ce spun procurorii,dar hop cu masurile.
Nu ai dreptate.
achvp [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:50
+11/15
Opinia procurorilor va duce sau nu eventual la deschiderea unui dosar penal pentru profesoara.
Masura disciplinara este perfect justificata si nu trebuie sa astepte finalizarea altei anchete decat cea interna, in temeiul Regulamentului Intern al scolii.
.
Toate nickname-urile erau luate [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:25
-11/21
Mă uit la comentarii...tipic românesc. Or fi făcut copiii ăia ceva, or fi înjurat, s-or fi uitat urât la ea.
Si crezi ca astea ar fi motive ca profesoara
achvp [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:47
+2/10
sa reactioneze ca jandarmii la 10 august 2018?!?
si?
freestyle [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:56
+2/10
dai cu spray? copiii de 6 ani nici sa injure cum trebuie nu stiu. imita stalcit ce aud de la cei mari sau de la parinti. iar de uitat urat...ma lasi?
asa si?!
Watcherss [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 14:00
+3/9
"uitat urat" inseamna ca trebuie sa dai cu spray in ochi?
:(
KayT [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 14:29
+3/7
Nu toata lumea intelege sarcasmul... Ia un plus de la mine!

In rest, da, exact asa ma gandeam si eu. Romania, tara in care lumea incearca sa justifice faptul ca o invatatoare "se aparara" cu spray lacrimogen de niste prescolari...
.
Toate nickname-urile erau luate [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 14:33
-1/7
La fel de tipic românesc și analfabetismul funcțional ce reiese din răspunsurile și minusurile pe care le-am primit.
esti
nahir [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 15:59
+3/3
mult prea destept pentru Romania si secolul asta. Il depasesti chiar pe Caragiale. Fara sarcasm.
Infractiuni cu ajutorul minorilor
Robert M [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 13:47
-2/14
Clanurile folosesc de zeci de ani minorii pentru a comite infractiuni.
Legea nu ii vizeaza, asa ca victimele sunt agresate si nu pot fi aparate de lege.
Inspectorul greseste pentru ca pozeaza in procuror sau judecator.
Ar trebui sa stea cuminte si sa isi vada de procesul de invatamant, nu de verdicte si sentinte in presa.
aveau 6 ani
-Myth- [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 14:12
+2/10
Cu ce naiba te poate agresa un copil de sase ani?
Varsta
Empire [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 14:31
+2/8
Fraza asta se repeta la nesfarsit. Daca vezi 2 copii de 6 ani cu cutite si tu esti o femeie fara skill-uri de autoaparare sa-i dezarmezi atunci ti se mai pare nejustificata actiunea? De ce nu lasam justitia sa decida daca a gresit sau nu si trebuie sa ne aruncam cu verdicte? De ce crezi ca la 6 ani copii sunt niste legume si daca suflii spre ei cad? Eu la 9 ani imi alergam bunica cu bormasina electrica prin casa, nu avea curaj sa se apropie de mine. Maica-mea in schimb ma altoia imediat, dar bunica nu avea curaj sa-mi stea in fata daca puneam mana pe bormasina.
vorbesti prostii
bancher [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:52
-2/4
la 6 ani multi copii sunt inca la gradinita, altii la clasa pregatitoare. Nu pot ridica o sticla de 2litri de jos, si tu spui ca te agreseaza?
profesoara
Empire [utilizator], Vineri, 13 septembrie 2019, 15:54
0/0
Cred ca tu esti intr-o eroare maxima. Am copil de 4 ani si cel putin de la 3 ani ridica o sticla de 2l de jos. Dintr-o joaca iti invineteste un ochi inca de la 2-3 ani. Sa spui ca 2 copii de 6 ani nu pot manevra bate, cutite sau pietre este o tampenie. Oricum sa fim intelesi, eu nu o apar de profesoara, ea trebuie sa fie cercetata de catre politisti/procurori apoi un judecator sa decida daca a gresit si ce trebuie sa plateasca. Sunt de acord si cu suspendarea profesoarei, pentru ca pana aflii adevarul despre ce s-a intamplat nu poti lasa o persoana cu acuzatia asta langa copii. Dar cu desfacerea contractului de munca si demonizarea persoanei fara dovezi, doar pe presupunerea ca nu ai niciun motiv sa te aperi de copii de 6 ani nu sunt de acord.

https://www.hotnews.ro/stiri-educatie-23365975-foto-scoala-din-clejani-fost-vandalizata-3-copii-enervati-jucarie-primarul-asa-ceva-nu-vazut-romania.htm

Ia uite ce pagube de 40.000 lei pot face copii de 7-9 ani.
Ce mai e de comentat atat?
ipsilon [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 15:01
0/8
Este foarte clar, asta e nivelul in cea mai mare parte a corpului profesoral din Romania. O spun clar.
NU MAI EXISTA DASCALI ADEVARATI! cu ceva exceptii, normal, dar restul sunt promovati si adusi pe criterii diverse, nicidecum pe baza de aptitudini didactice.
Nu e adevarat nici cu elevii de liceu, ca daca au 114 ani, gata, sunt periculosi, si profesorii ar trebui sa vina cu sabii ninja la catedra. Daca un profesor e bun, stie cum sa se comporte la ore, are fler si tact pedagogic, nu-l ia nimeni la bataie. Am predat, demult, ce-i drept si doar un singur an, si, desi eram cu doar 8-9 ani mai mare ca elevii mei :), nu m-a atacat nimeni, dincontra.
Am 2 copii, unul a terminat liceul anul asta, unul e intr-a X-a, isi respecta profesorii care ii respecta la randul lor, pe cei care se comporta urat in clasa, ii urasc ... asa functioneaza acum. Trbuie sa stii sa te impui si sa le castigi respectul, nu cu spray-ul se face educatia.
De asta am ajuns in halul asta dupa 30 de ani, cu peste 60 de ministri ai educatiei, si din ce in ce mai multi absolventi ai sistemului "tara te vrea prost" ... :(
A fost
unins [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 15:20
-2/4
prima lectie: "Pregatirea pentru proteste"!
Sa te intereseze varianta invatatoarei ... stupid
mihaiSfantul [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 16:34
-3/5
Cum sa gazezi doi soareci de 6 ani ... fratilor, sunteti nebuni ? Daca nu aveau arme de foc, nu poti avea un motiv - nu e clar ? Auzi frate, varianta invatatoarei ... ce petarda trebuie sa fii, sa zbori din scoala in scoala luna de luna si sa poti fi intimidata de doi purandei a cate 6 ani ...
evident
clam [utilizator], Joi, 12 septembrie 2019, 23:37
+1/5
ca nu e legitima aparare sa gazezi niste copii de 6 ani, evident ca nu asa se face educatie... dar pot exista niste circumstante atenuante. cand poate esti supus zilnic unui stres ingrozitor, cand copiii aia poate fac si ei ce au invatat acasa, si acasa poate insemna prin cine stie ce clanuri tiganesti - si atunci zilnic te ameninta, te injura samd - iar tu efectiv nu ai ce sa faci (scaderea notei la purtare,ce gluma buna... cam asta e tot,) in rest trebuie sa le suporti zi de zi comportamentul, iar parintii poate vin si ei peste tine sa te puna la punct si sa te sperie (femeia aia e clar ca tinea spray-ul cu ea de teama), in loc sa-si educe odraslele - atunci da, poti claca pentru un moment. asa nu inseamna ca esti nebun.
comenteaza
Cookie Settings