1 € 1 USD 4,0972sâmbătă 19 sep 2020
Versiune
Mobile
Nediscriminare prin discriminare
Ioann77 [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 18:56
-3/15
Omul propune o taxa la nivel national. Aceasta insemana ca daca am bani pot polua cu masina cat doresc si sa ii imbolnavesc pe ceilalti pt ca am platit. E ca si cum as putea sa dau muzica la maxim la 4 noaptea pt ca am platit o taxa. Iar daca nu am bani nu am voie sa ii fac rau omului de langa masina mea care inhaleaza noxele masinii mele.
Nu exista alta solutie decat interzicerea accesului masinilor sub un anumit standard. Doar asa viata are prioritate.
Heirupism, populism "ecologic", incompetenta
animatron [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 19:26
+16/18
Dl Asztalos a punctat foarte coerent si logic, asa se face in mai multe tari europene.

Orasele au introdus taxe si interdictii de acces in functie de gradul de poluare al vehiculelor si nu in functie de locul inmatricularii, tocmai pentru ca vor sa lupte contra poluarii, nu contra soferilor din alte "judete" si regiuni !

Parazitii bugetari din jurul dnei Firea, ea fiind un personaj important intr-o grupare de tip feudal din PSD, s-au gandit ca ar da o lovitura de imagine "ecologista" si poate mai amelioreaza cumva traficul infernal din Bucuresti (unul dintre cele mai aglomerate si poluate orase din Europa).

Dar cum nu puteau sa supere electoratul local si asa carcotas si vesnic nemultumit le-a venit ideea, discriminatorie din start, sa-si faca propaganda si campanie electorala pe seama soferilor din afara Bucurestiului.
Asa cum unii stupizi "autohtoni da Bucuresti" au impresia ca orasul e prafuit si murdar din cauza oltenilor, moldovenilor si in general al celor care nu s-au nascut prin Cotroceni sau Dorobanti.

Evident, nu s-au luat nici de Ilfov ca desi nu voteaza soferii aia la alegeri pt primaria Bucuresti, il pot vota sau nu pe sotul dnei Firea, numitul Pandele, baron PSD de Ilfov.

Prin toate orasele mari de la noi (vezi Iasiul si Clujul, alte zone foarte poluate de trafic) s-ar impune interdictii de circulatie in anumite zone centrale si taxe de acces in oras pt vehicule in functie de gradul acestora de poluare.

Ministerul Mediului si primariile marilor municipii pot conlucra la a stabili norme comune (pt motoare si tarife), astfel incat odata ce platesti o taxa pt masina si primesti o astfel de "rovinieta" (de diferite culori) o pui pe parbriz, vizibil, si poti circula pe unde vrei.

Cine nu o are nu intra in oras (daca se face control) sau e amendat cat mai usturator daca e gasit in oras.

Daca lumea nu e de acord sa nu se mai planga de poluare si praf, are de ales intre o taxa anuala sau a inghiti zilnic mai multe substante cancerigene.
care discriminare?
cucuveauamov [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 19:53
-18/22
nu i se interzice omului din alt judent sa intre in Bucuresti, ci masinii. Cine vrea, e bine venit pe jos (cu trenul, etc). Vrei cu masinuta ca boierul? Pune banul jos!
Comunism de București
spirache [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 21:48
+9/9
Cred că în București trebuie impusă o taxa pentru toate vehiculele indiferent de județul de înmatriculare. Asta ar rezolva cel puțin 2 chestiuni: necesitatea strângerii de banii la bugetul ostoit al Dnei Firea și o conștientizare a proprietarilor de mașini că beneficiile utilizării unei mașini aduc cu sine și responsabilități ( mediu înconjurător, aglomerație etc).De asemenea, primăriile de sector ar trebui sa se gândească serios la problema locurilor de parcare din fata blocurilor. Este o mentalitate pur comunistă sa ceri doar 50 de lei pe an pentru un loc de parcare, contractul sa ți se înnoiască automat pentru aceasta infima sumă, iar alții să aștepte cate 10-12 ani sa "prindă" un loc de parcare. Mai degrabă ar cere 1900 de lei Dna Firea pe locurile de parcare din fata blocurilor. Iar vinieta pentru vehicule indiferent de locul înmatriculării sa fie 300 de lei pe an sa zicem. O vorbă din bătrâni zice: "Obrazul subțire cu cheltuială se ține." Or, in București pentru bucureșteni e un comunism ciudat cu 50 de le pe an, iar alții, de preferință din afara sa plătească cu nemiluita.
Eu locuiesc in centrul Bucurestiului
Idealistu [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 22:22
-8/12
Mai precis pe str Tudor Arghezi si pot sa va spun ca este un cosmar.
Nu ma intereseaza ce face primaria ca sa reduca traficul in centrul orasului, dar eu vreau sa-l reduca. Este chiar o problema foarte grava.
Tot felul de persoane care nu traiesc ceea ce traim noi locuitorii din centru, isi dau cu parerea.
Sa vina sa stea cu gaze de esapament in casa cel putin 20 de ore pe zi si pe urma mai vorbim.
Am auzit si prostia cu drepturile omului daca se pune o taxa ! Dar dreptul meu la viata normala ?!
A apus vremea buletinului de București
jorj_bv [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 23:07
+8/10
Discriminarea include prețuri diferite pe bază de sex, etnie, localitate de reședință.
... zise bucureșteanul autentic
finutza [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 23:09
+8/8
Domnule cucuveamov, nici Stefan cel Mare n-a zis că Moldova e a lui, dar văd ca dv. sunteți mult mai posesiv. Chiar credeți că orașul ăsta e al dv? Iar ceilalți să „pună banul jos”?
Iar dacă vreți să gândiți un pic, vinietele alea le veti plăti tot dv. cel puțin în cazul provincialilor care aduc mărfuri proaspete în piete, fiindca vă vor vinde pătrunjelul și urzicile incluzând și... vinieta în preț.
Soluții există
finutza [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 23:14
+5/11
1. De ce nu vă mutați?
2. De ce nu vă cumpărați purificatoare de aer în locuință? Bănuiesc că pentru un... idealist cu locuință în buricul târgului, nu e un cost exagerat.
3. Dacă aveți mașină, păreți si un pic cam... deplasat.
Aberezi
jorj_bv [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 23:20
+5/7
Poți limita accesul într-o zona dar nu integral (discriminarea neinmatriculatelor față de cele existente în trafic), dar cel mai ușor e să îl lovești pe om la buzunar.
Nu propune o taxa la nivel național pe norma de poluare (desi e o soluție functionala), ci ca taxa de poluare să fie plătită și de bucureșteni și ilfoveni. Un taxi, un agent de vânzări, un curier, chiar și unul care merge la serviciu și își duce copilul la școală poluează mai mult decât unul care trece întâmplător prin București.
citit in diagonala
Technicus [utilizator], Miercuri, 14 august 2019, 23:24
+7/9
Aveti dreptate, dar problema este de a pune o taxa numai pe masinile care nu-s inmatriculate in Bucuresti. Pe strada dvs cate masini sunt de provinicie si cate din Bucuresti ?
Ca "provincial" cu rude in Bucuresti va spun ca eu nu vin niciodata cu masina in Bucuresti.
da
cucuveauamov [utilizator], Joi, 15 august 2019, 0:17
-10/14
Bucurestiul nu este al meu, ci al tuturor oamenilor. Repet "al oamenilor", nu al masinilor. Nici un om nu este discriminat (ca locuieste in alta judet, ca e negru, cubanez sau budist). Masinile sunt discriminate, adica niste obiecte. Legile sunt facute pentru oameni, nu pentru obiecte, iar oamenii nu sunt indisolubil legati de propropriile masini, sper. Vrei in Bucuresti? Ia avionul, trenul sau vino cu masina la marginea Bucrestiului si ia metroul mai departe.
incredibil cati prosti in Romania
CIP03 [utilizator], Joi, 15 august 2019, 0:57
+8/8
Vai, putini inteleg ca hotararea locala va interzice un 5% poate 10% din trafic, care probabil vor da 10 lei sa ajunga unde au nevoie odata pe an! In concluzie nu va interzice nimic, doar Firea spera sa-i aduca cateva voturi!

In final aceasta hotarare va pierde in orice instanta, si toti soferii vor fi despagubiti + dobanda + cheltuilei de judecata, in final cei din Buucuresti vor plati mai mult ca sa plateasca aceste prostii debitate de o blonda, asa cum vor platii si pentru toate firmele infiintate ilegal!

Din pacate prin Firea, Bucuresti a pierdut nu anii din mandatul lui Firea dar si urmatorii 5-10 ani de dezvoltare, caci dupa Firea nori negri de criza mondiala se vor abate asupra Romaniei, si daca in perioada de boom nu am profitat , nu cred ca in urmatorul ciclu de criza mai putem profita de ceva!
Taxe peste taxe abuzive, mafiotii la carma tarii.
Dragnea Sebastian [anonim], Joi, 15 august 2019, 8:04
+5/5
Exact despre asta vorbeam ieri cu un prieten :) pai ce are masina mea euro 5 cu care ma duc de maxim 5 ori pe an la Bucuresti fata de masinile eruo 4 din Bucuresti care circula zilnic fara taxa. Cat de dobitoc, jegos si pe interes sa fi sa faci asemenea conditii ?
Parerea mea este ca prin asta ar vrea sa nu mai vina tara la mitinguri in Piata Victoriei .
Vaca de Firea a zis ca vinieta pentru Bucuresti o sa coste nouasprezece milioane. Mama lor de politicieni batuti in cap, numai la milioane le e gandul, pana si la piata se vorbeste in lei, numai politicienii vorbesc in milioane.
Alo Firea o mie (m#ie PSD) noua sute de lei. Suntem condusi de prosti si mafioti :(
Probabil ca nu mai sunt bani pentru catedrala, bani care sunt ulterior sifonati. O lege de genul asta nu poate duce la inbnatatirea mediului.
Metroul din Drumul taberei, legatura cu Aeroportul, parcari la intrarile in Bucuresti pentru cei care vin din provincie, langa gurile de metrou unde sunt?
Niste tranvaie noi de la Astra ca sunt mai ieftine si consuma mai putin si pot veni mai des in statie nu sa astepti 15 minute in soare, ploaie si zapada nu se face. Mai bine negociem pe spagi cu Turcii si le luam cazanele pictate in bleu.
Eu din Pitesti cam unde ar trebui sa parchez ca sa merg cu metroul prin Bucuresti?
Poluare
Danny01 [utilizator], Joi, 15 august 2019, 8:16
+6/6
Am văzut de aseară că primăria București deja ia măsuri să reducă poluarea! La ieșirea de la concertul Metallica nu mai era niciun mijloc de transport în comun pentru cei peste 40.000 de oameni ce au fost pe Arena Națională! Așa că majoritatea au mers pe jos... Ce a contat că mulți din provincie își lăsaseră mașinile prin Militari...
Daca Bucurestiul nu e al masinilor
galeo [utilizator], Joi, 15 august 2019, 8:38
+8/8
Sa fie bagata taxa si pentru cei din Bucuresti si Ilfov
da
cucuveauamov [utilizator], Joi, 15 august 2019, 9:15
-1/9
de acord, chiar o taxa mai dolofana pentru bucuresteni
capitala
codrean [utilizator], Joi, 15 august 2019, 17:49
0/0
Bucuresti e capitala Romaniei, o gramada de oameni si institutii merg acolo cu treburi ! Ce-ar fi daca "exemplul" asta ar fi urmat de alti primari din tra ?
comenteaza
Cookie Settings