UE vrea mașini mai puțin poluante. Întrebarea este dacă acestea nu vor fi mult prea scumpe pentru clienții europeni - Hotnews Mobile
1 € 4,7729 1 USD 0,7576vineri 22 nov 2019
Nui bai
ABBV [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 14:43
-6/6
e mai ieftin daca vine taifunul/tornada si iti ia casa.
Pe considerentul "Dar muieți-s posmagii?" va fi absolut perfect!
Sărăcia nu e ieftină, dar e sigură
Harald [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 15:04
0/0
Activitatea umană are un efect moderator asupra climei pentru că recirculă mult mai mulți vapori de apă decât carbon.

Dar o mulțime de trăitori pe bani publici ar trebui să-și caute o muncă cinstită, dacă n-ar fi restricțiile socialiste. În urmă cu 50 de ani, exact cu povești din astea socialiste venea și Ion Iliescu.
Comment sters de user
Lok [anonim], Marţi, 2 octombrie 2018, 16:13
0/0
Restricțiile și sărăcia aduc voturi socialiștilor
Harald [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 15:00
+1/1
Orice scuză e bună, important e să fie oamenii cât mai săraci, că lignit se găsește din belșug.
cumpar
baimarean [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 15:02
0/0
Diesel: (relativ) nou, si-mi ajunge inca 10 ani...
Pana atunci se rezolva problema poluarii si hibridelor.
Si se si amortizeaza...
Plus ca scade pretul electricelor...
Dupa incalzirea globala, acum poluarea globala.. Ce urmeaza?! :))
Comment sters de user
Lok [anonim], Marţi, 2 octombrie 2018, 16:38
0/0
unde? in China? Bine!
baimarean [utilizator], Miercuri, 3 octombrie 2018, 1:18
0/0
Iti amintesc ca sunt dintr-un oras unde ploua cu acid.....
Scenariul posibil?
nick24 [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 15:03
-1/1
Prin 2030 în România se vor concentra toate mașinile clasice second hand din Europa, aduse pe nimic.
De ce? Pt că la noi E VOIE SĂ POLUEZI.
ca idee nu e rau
liviu_ [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 15:25
+3/3
DAR
- cat polueaza bateriile?! pe alea nu le ia nimeni in considerare?!
- cate centrale "curate" avem?!
- cat costa un hybrid?! din cate stiu eu sunt mult mai scumpe si nu prea merita!
- unde dracu o incarci?! o sa suporte infrastructura electrica?!

in fine... da e la moda si suna bine... trebuie facuta...
alde, socialistii si comunistii... d c nu ma mira?!
o fac doar pt voturi...
e simplu sa dai ordine altora, cand tu nu esti implicat direct!
de ce mai scump?
vasile_roaita [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 15:25
0/0
Cum se face ca un automobil full electric, care e mult mai simplu dpdv constructiv decat o masina clasica, sa coste mai mult? Inteleg ca bateriile costa mult in prezent, dar acesta se va micsora odata cu scalarea productiei. De fapt producatorii auto pun bete in roate pentru ca vor pierde mult: mai putin service necesar, mai putine piese de schimb, trebuie gasita o solutie pentru schimbarea bateriilor dupa 6-8 ani, pt. ca altfel poti arunca masina la gunoi.
Comment sters de user
Lok [anonim], Marţi, 2 octombrie 2018, 16:37
+1/1
Nu e chiar asa
Atoatestiutorul [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 16:39
+1/1
Litiumul folosit in baterii e destul de rar si China are monopolul lui. Eu mi-am comandat o hibrida si a durat mai mult de 6 luni sa imi vina (in principal pentru ca bateriile se produceau la o "viteza" mai mica decat masinile. Dacaluam una normala (era si versiunea doar pe benzina) dura doar o luna.
Ce vreau sa zic este ca: 1. tehnologia hibrida/electrica este mai scumpa tocmai pentru ca e mai noua si e inca sub protectia brevetelor de inventie si 2. folosesc materiale destul de rare facand-o nescalabila. S-ar putea ca efectul sa fie invers: mai multa cerere de electrice mai scumpe bateriile si implicit masinile.
Comment sters de user
Lok [anonim], Marţi, 2 octombrie 2018, 16:44
0/2
Raport, ceva?
Atoatestiutorul [utilizator], Marţi, 2 octombrie 2018, 17:19
-1/3
Ne dai si niste referinte?
Apropo, hibrida mea (C-HR) a fost cam cu 3000 euro mai scumpa decat versiunea pe benzina (mai putin puternica, e drept). 3000 euro inseamna cam 2000 l benzina. Inseamna cam 100.000 km. Inseamna cam 5 ani. Bateriile sunt garantate 10. Deci ai 5 ani sa scoti bani din "afacere". Si ai satisfactia de a consuma putin prin orase si implicit de a nu polua.
Comment sters de user
Lok [anonim], Miercuri, 3 octombrie 2018, 0:12
+2/4
Ba nu
Atoatestiutorul [utilizator], Miercuri, 3 octombrie 2018, 12:14
+1/1
Nu sunt progresist...ard la fel de mult la motocicleta mea pe care o folosesc chiar mult. Traind insa intr-un oras mare consider de datoria fiecaruia sa face,m orasul mai respirabil pentru toti. E drept ca conceptul de bine comun nu e cunoscut in Romania unde "dupa mine potopul" dar asta e.
Oricum, nimic nu garanteaza ca o criza a petrolului (sau taxare sau altele) nu va mai exista si atunci sa te vad cu cei 3000 euro pe 2000 litri.
Și pădurarii ce vină au pentru orașul tău?
Harald [utilizator], Miercuri, 3 octombrie 2018, 22:29
0/0
Orașele civilizate din Germania au 2.200 - 3.000 loc/kmp, Hamburg are 2.400, de exemplu. Bucureștiul are vreo 9.000, aproape ca orașele din Bangladesh, iar Londra are și zone cu 17.500 loc/kmp (Bayswater Road, de exemplu).

Asta nu înseamnă că locuitorii de la 100 de kilometri de orașe trebuie să suporte interdicții și sărăcie. N-au decât să fie interzise mașinile cu motoare termice în orașele supra-populate și cine vrea să locuiască în continuare acolo, n-are decât.

În satele de pe lângă Nottingham sunt clădiri abandonate în ruină fiindcă tinerii trebuie să plece la Londra pentru un salariu decent. Ce sens are interdicția în astfel de sate?
comenteaza
Cookie Settings