​Ministerul Transporturilor: Comisia Europeană a acceptat să finanțeze proiectul magistralei de metrou M6 spre Aeroport - Hotnews Mobile
1 € 4,7524 1 USD 4,3164miercuri 16 oct 2019
Au prevăzut și garniturile de metrou?
nick24 [utilizator], Joi, 13 septembrie 2018, 16:33
+15/15
Sigur au uitat și în 2035, când va fi gata linia o să scoată trenurile date la fier vechi acum 10 ani.

Pt Drumul Taberei avem speranțe măcar până în 2025?
Proiectul M6 nu este viabil economic
simplex1 [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 16:34
+2/2
Autobuzele 780 și 783 care leagă Aeroportul Otopeni cu Gara de Nord și Piata Unirii circula este adevarat pline la orele de vârf însa dacă ar merge cu frecventa dubla ar fi goale.

In consecință, un tren de metrou, chiar la ora de vârf sa plece și sa nu existe decât unul la 30 minute sau chiar o ora, s-ar pune în mișcare gol. Nu sunt călători destui.
Fantastic! Acum sa asteptam 30 de ani
emil bobu [utilizator], Joi, 13 septembrie 2018, 16:35
+12/14
sa se construiasca.

Ne revedem in 2048 pentru inaugurare. Pana atunci, nervi pe sosea.
Stai ca o sa faca ca nu o sa o mai faca
Frank777 [utilizator], Joi, 13 septembrie 2018, 17:10
+11/11
ca banii europeni sunt controlati si nu se poate fura. Decat sa nu fure mai bine nu o fac.
20 de ani...
Olyx [utilizator], Joi, 13 septembrie 2018, 20:10
+5/5
in varianta optimista !....
Comment sters de user
qwerasdf [anonim], Joi, 13 septembrie 2018, 20:20
+7/7
Trebuia altfel
Alex S [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 1:48
+4/10
Trebuia sa o duca catre Gara de Nord. Daca o duce catre M4 eu personal trebuie sa schimb 4 metrouri sa ajung acasa...cum se reduce traficul rutier in felul asta?
Metrou personal - asta e solutia!
Inapasevedeinvers [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 10:12
+6/6
Pentru fiecare traseu, cate o linie directa?

Normal este ca, o data intrat in "tub" sa ajungi in orice colt al orasului, fara sa mai iesi la suprafata pana la destinatie, cu transferuri cat mai simple.
Eventual sa mai ai la nevoie 1-2-3 statii de transport in comun de parcurs la suprafata.
Dar asta ar insemna un transport integrat inteligent (cuvantul nu este compatibil cu Bucuresti). Multe orase au. Cu sistem de taxare unic; evident nu poate sa ramana la fel de ieftin, dar merita.
In cele cateva orase din Germania in care am fost, mi s-a parut chiar lipsi de sens sa ma deplasez cu masina, cand aveam variante cu maxim 100-200 de metri de mers pe jos.
Dar daca nu esti multumit decat sa opreasca trenul in fata casei, e mai greu...
Prin Bucuresti sunt plasate statii de autobuz la 50 de metri inainte si apoi la 50 de metri dupa colt. Iar autobuzul parcurge traseul intr-o ora chiar si fara trafic, fiindca se vrea sa atinga cat mai multe puncte. Evident, nu le atinge pe toate si raman oameni nesatisfacuti
Si iesirile din statii
Casargoz [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 9:13
+1/1
Sper sa fie prevazute in proiect si iesirile din statii, licitate separat pe magistrala 5
Genul de stire de la transporturi
Casargoz [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 9:15
+6/6
Similar cu centura sud.
Eventual se face si o licitatie. Se anunta inceperea lucrarilor in cadru festiv. Si apoi se anuleaza licitatiile de 600.000.000 pe motiv ca cineva nu a prevazut 12.000 de euro sau ca nu are basca.
Cata lipsa de viziune
banel [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 9:22
+1/7
Daca vreau sa ajung de la aeroport sau din Otopeni in centru (Unirea, Universitate) sau zona de business (Pipera, Aurel Vlaicu) trebuie sa schimb de 3 ori magistrala si sa merg o multime de statii in plus.

Puteau sa lege Montreal de Aviatorilor dar asa s-au gandit sa duca magistrala in cea mai necirculata linie de metrou, M4.

Chiar si asa, presupunand ca exista un motiv care mie imi scapa (sau ca Gara de Nord ar fi motivul), se poate face o linie scurta intre Montreal si Aviatorilor ca sa nu mai obligi oamenii sa ocoleasca jumatate de oras.
Probabil vor face si legatura catre Aviatorilor
Maspp [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 9:34
+5/5
Dar stai sa o vedem macar proiectul asta terminat. Proiectul e de prin anii 2000 cand inca zona garii avea o oarecare importanta. Pana la urma, e bine sa o faca decat sa pierdem banii europeni. Ideea principala e sa se dezvolte orasul spre nord pentru a mai elibera din aglomeratie. Astfel, multi isi vor putea lasa masinile in zona Otopeni si sa ia metroul spre oras.
raspuns
1anonim [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 19:35
0/0
cata lipsa de viziune... la tine. Orice in lumea asta se face pe principii economice. Asa ca tu nu o sa ai metrou care sa te duca direct in casa ta. Evident ca se monitorizeaza traficul, se optimizeaza, se recalculeaza liniile, cadenta etc si apoi se pune in practica. Evident ca or sa fie si ceva nemultumiti. Din start linia de aeroport stim ca va duce intr-un hub. Buna dimineata. aaa, cine te obliga sa ocolesti jumatate de oras?
ce proiect mizerabil
levierul [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 12:44
+1/1
parca e facut de Liviu Pop.
Din Dr. Taberei pana in Otopeni va trebui sa schimbi 4 metrouri ?
Sigur au acceptat?
t4v1 [utilizator], Vineri, 14 septembrie 2018, 16:40
+1/1
Ultima data cand am citit despre proiect finantarea era o problema pentru ca e un proiect inutil: din Otopeni nu ii duce pe oameni nici la gara, nici in centru Victoriei/Unirii, nici in centrul de business (Pipera/Aurel Vlaicu cu ingaduinta).
comenteaza
Cookie Settings