1 € 1 USD 4,2188joi 23 sep 2021
Versiune
Mobile
Voi vorbiti de nave spatiale aici
emil bobu [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 10:57
+14/16
In Romania nu se poate, lumea e cretina si nu voteaza, deci daca vreti lux, mergeti acolo.
nobody got time for this...
nihilism [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 11:05
+15/17
trenuri, comfort, respect, curatenie? esti nebun? nimeni nu are timp pentru asa ceva.....in romania totul e perfect!! doar legile justitiei sunt prioritatea romaniei. Tara merge ca unsa. Va rog, terminati cu asemnea articole denigrante.....se poate?!
Inter City
DrInOrice [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 11:22
+3/7
Acum vreo 12 ani, am luat IC Suceava-Bucuresti si am servit snitzel, cartofi prajiti si salata in vagonul restaurant. A fost excelent, ca la un restaurant adevarat. Deci se poate si la noi.
carul inaintea boilor
Boa [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 11:39
+6/14
vagoanele si conditiile foarte bune din trenurile tarilor dezvoltate au la baza o cale de rulare bine dezvoltata si intretinuta.
In Romania degeaba bagi vagoane si servicii de lux daca trenurile se misca din ce in ce mai incet.
E nevoie de lucrari masive la infrastructura feroviara romaneasca pentru a ajunge la serviciile din vest. Or asta nu intereseaza pe nimeni deocamdata.
Si oricum ar fi, vedeti cat timp ia sa se consturiasca o amarata de autostrada de vreo 4-500km; mi-e frica sa ma gandesc cand ar putea fi gata o linie de tren de mare viteza Bucuresti - Baia Mare. Cu siguranta ca nu in timpul vietii noastre.

dar nu vad de ce ne intereseaza asta, noi avem scopuri mai nobile gen lupta anti-comunism, sustinerea neconditionata a "partenerilor strategici" si inzestrarea cu armament samd
Standarde, nu gluma!
Alovi [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 12:32
0/2
Incerc sa caut orice urma de sarcasm in ce ai scris si nu gasesc nimic. Deci trebuie sa fie adevarat.

Si te cred, cartofii prajiti sunt sigur ca sunt excelenti si acum, dupa 12 ani. Iar ruta Suceava-Bucuresti e cunoscuta pentru cea mai buna salata facuta la 60 la ora. Mai pui nitel de snitel si-ti ies 3 stele Michelin.

Ei cu locomotive, tu loco fara motive.
Este perfect corect ,
A310 [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 13:08
-1/5
ceea ce spuneti dvs. , dar scumpii nostri guvernanti au decis cu ceva ani in urma ca CFR-ul sa fie distrus , respectiv impartit , pentru a fi jefuit mai usor .
Ca ne place sau nu , distrugerea economiei si a industriei romanesti a inceput din 1990 , aceasta actiune a fost continuata de absolut toate guvernarile , fara a avea importanta culoarea politica a acestora , iar acum suntem o colonie jalnica .
In viitor cred ca o sa ajungem precum Republica Nauru .
Nici o legatura cu realitatea
holinessdani [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 14:06
-2/6
In Franta TGV-ul a intrat in serviciul comercial, adica a inceput sa functioneze cu calatori in anul 1978 (o mie noua sute saptezeci si opt, pentru cine n-a inteles din prima).
La noi in anii '70 erau inca rute deservite de locomotive cu aburi.
Iar in anii '80 nu era mancare sau curent electric darmite sa se faca investitii in infrastructura.
In anii '90 tara fiind in faliment, nici un leu in BNR de exemplu, intarzieri la salarii, pensii, medicamente deloc, etc.
Romania a avut o intarziere de 30-40 de ani in dezvoltare si plecand de la 0 (zero) de fapt minus, voi vreti sa se fi recuperat acest decalaj in 20 de ani?
A disparut orice urma de logica si bun simt in tara asta?
DA!
schroedinger [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 14:46
+2/6
Intr-un timp relativ scurt 5 -10 ani se pot estompa diferentele, dar cu multa munca si corectitudine si cel mai important fara cretinii din psd-alde!
Exagerezi
trotuar [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 15:09
-2/2
Deși nu s-au mai construit noi trasee de cale ferată de la revoluție ca România e a 4-a țară din Europa la căi ferate (luate ca lungime).

Spre exemplu Franța are 29.901 km pe când România 22.298. Deși sunt multe dezafectate nu poți spune că am plecat cu întârziere de 30 de ani.

Problema cea mare e că situația de acum e cu mult mai proastă decât în 89. Deși am primit bani cu căruța (sau vagonul) de la UE pentru infrastuctură (chiar dinainte de aderare) nu i-am luat să îi folosim.

Apropo poate teste pentru TGV au fost în anii 70 dar primul serviciu comercial lansat a fost spre sfârșitul lui 81.

Pentru o țară de dimensiunea României nu e neapărată nevoie de viteze de 200-300km/h. Dacă pe majoritatea porțiunilor ar prinde viteză de 130km/h (limita pe autostradă) trenul ar fi de preferat mașinilor și ar duce la reducerea accidentelor pe șosele.
bai
dragonic [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 15:25
+1/3
ar fi bine sa va amintiti si sa dati cu capul de tren pe guvernanti de perioada ain care {1970-1980....} la vagoanele restaurant de noi se putea manca aproape orice - ce ne spuneti acum la ceilalti sunt PEPSI -la acea data nici nu visau despre ce scrieti acum cu exceptia unor trenuri internationale -- acum mergi de la timisoara la buc sau de la cluj la cta si nu poti bea o cafea - au reusit sa distuga tot - pe rutele trnurilor de moldova se urca tigani cu cafea si bere , imbracati in culoarea cfr , de acord cu nasul si te servesc cu o bere - nu ii opreste nimeni -- in toate domeniile in functii de conducere sunt niste nimeni care pot fi manioulati usor si nu conteaza rezultatul -- cat mai avem rabdare ?
doar cine a fost intr-o tara straina intelege
Gryphus [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 19:47
+1/1
cand vezi ca ij anglia faci 80 KM intre 2 orase in 30 minute...si in Romania faci aceiasi distanta in peste 2 ore

cand vezi ca aia isi cumpara bilete de tren online de acum 10 ani...si noi de abia astazi punem un panou ELECTRONIC amarat in Gara de nord
doar ca in Romania NU mai exista Inter City
Gryphus [utilizator], Vineri, 1 iunie 2018, 19:49
0/0
ceea ce nu stiai e ca in Romania in 2018 NU mai exista trenuri Inter City deoarece acele trenuri (conform regulilor UE) trebuie sa circule cu o viteza medie MINIMA de 60 KM/h iar in Romania nu se poate respecta aceasta regula


deci ce crezi c-a facut guvernul? a desfiintat trenurile...

cauta acum sa vezi ca nu mai exista acele treburi
Germania, Japonia...
Godzillagrrr [utilizator], Sâmbătă, 2 iunie 2018, 9:25
0/0
Comentariul Dvs. ma trimite cu gândul la Germania si Japonia, care, dupa infrângerea si distrugerile din cel dea-al doilea razboi mondial, redevenisera lideri economici dupa mai putin de 20 de ani ;-)
comenteaza