1 € 1 USD 4,3614sâmbătă 22 ian 2022
Versiune
Mobile
A3
joly [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:37
+71/77
Iar o sa turbeze Antena 3 .
bravo
puicaiotu421284528240537 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:38
+48/56
BRAVO !!!!!!!
In sfarsit...
puscas2 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:39
+43/51
... o veste buna!
Uraaa
Celbland [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:39
+48/54
Să-l judece și pe Dragnea ...

PS Un eșec al mogulului Voiculescu
nu stiu
mmmircea [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:41
+34/40
cine e doamna si daca a facut ceva, dar pentru ca l-a condamnat pe varan are toata stima mea.
Jos Varanu' !!!
tropotaru [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:41
+33/39
Oare cum primesc latrinistii vestea asta ?

Si cum isi pot explica/justifica gestul lor de atunci a celor din CSM care au votat excluderea judecatoarei Camelia Bogdan?
sa vezi acu jale la a3....
liviu_ [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:42
+33/41
trebuie date de urgenta legile justitie sa nu mai fie hotii dejanratu de judecatori si procurori...
O palma primita de CSM
Cataleya [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:43
+34/40
Una binemeritata!
"Casează în parte
Stapanu [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:47
+17/23
hotărârea atacată, în ceea ce priveşte sancţiunea excluderii din magistratură, pe care o înlocuieşte cu sancţiunea constând în (...)" / adica ce-a facut parata?! l-a bagat la bulau si i-a stirbit reputatia lui domn profesor?!!! ... aha, asa ceva nu se iarta (!)
Foarte bine!
Cataleya [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:50
+29/31
Au fost respinse plangerile FACIAS si GIP.
Ambele (nici nu stiu cum sa le spun) sunt dirijate de Voiculescu!
prima veste buna
lp [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:52
+22/24
sper sa le dea fiori ticalosilor ce incearca distrugerea justitiei
bravo
Bokila [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:52
+43/45
inca mai exista judecatori responsabili, sa speram ca vor rezista vremurilor tulburi.
O dovada in plus ca seful inspectiei judiciare e doar o unealta josnica a varanului...asa cum a dovedit nu o data.
De ce
omezu [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:52
+28/32
mutare disciplinara 6 luni la Târgu Mureş?! Ca ce?Ca a avut curaj sa condamne borfasi si sa le confiste banii?
Un castig pentru targ-mureseni ca o sa aiba orasul mai curat, dar Mafia P$D e aici la Bucuresti.
stai un pic
sobolan [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:55
+26/30
lăsând deoparte mizeria care i s-a făcut, nu înțeleg decizia asta >> "o înlocuieşte cu sancţiunea constând în mutarea disciplinară pe o perioadă de 6 luni" .

Cum adică "mutare disciplinară"? Cu ce a greșit? Un workshop? wtf?
un semn de normalitate!
MirceaIo [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:56
+22/24
Pai Voiculescu trebuia sa ia 20 ani. pnetru subminarea economiei nationale. Un razbunator mafiot de 2 bani!
Aoleu ! Si daca-l condamna si pe Dragnea ?
Sparafucile [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:57
+17/21
Asta ar fi in stare sa-l arda si pe Dragnea cu 10 ani . Intotdeauna a dat sentinte ridicol de blinde . Doua puncte urmate de litera D mare .
Bravo! O veste mareata! si buna pt. Romania
Maniu [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:57
+19/23
Chiar daca CAB contencios m-a nedreptatit profund (dar mai ramane CEDO) ICCJ imi reda speranta in justitia Romana! Este un moment minunat, absolut minunat! Bravo Camelia, si rusine celor din CSM care-au abuzat de statutul lor! Bravo doamna judecator Bogdan si bravo celor care nu se lasa intimidati de reprezentantii staborelor in statul roman!
O mini-victorie
un_carnat [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:57
+20/22
O batalie castigata in acest razboi.
Dar urmeaza marea batalie finala! Legile justitiei trebuie abrogate!
Asteptati!
EuSiCuMine [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:57
+23/29
Nu au casat complet sanctiunea ci au inlocuit-o.
Numai 2 judecatori au cerut respingere completa a sanctiunilor!
Nu sariti cu minususri ca sunt simpatizant al Cameliei Bogdan, dar o sa vedeti ca nu o sa fie tristete pe la Antena 3! Cine stie ce recursuri face Voiculescu!
Ce a facut ICCJ azi a fost cam ce a facut CCR in cazul bombonica: a respins dar a cerut prag. La fel si ICCJ: a respins dar a dat alta sanctiune.
Foarte buna palma! Rasuna in istoria
Maniu [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:58
+20/24
Romaniei. Bravo ICCJ!!!!
Uite asta motiv adevarat
galeo [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 15:59
-25/29
De protestat cu milioane de romani.
ICCJ judeca cum stie ea cazurile grele cand
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:00
+21/25
nu vrea sa supere pe una dintre parti (persoana importanta), zicandu-si totodata ca aceea care "a castigat"(persoana importanta si ea) o sa inghita hapul de a nu i se fi facut, de fapt, dreptate !

Nu stiu la ce va bucurati atat de tare ? De fapt Camelia Bogdan este acum exact in situatia nevinovatului care primeste in recurs pedeapsa cu inchisoare cu suspendare sau cu amenda penala, schimbata din pedeapsa cu executare, in loc sa fie achitat precum ar trebui !

In fond, aia trei care au schimbat solutia o considera tot vinovata !!!

PPS. In schimb,toata stima pt Rodica Susanu si pt Daniel Oana !
Avem nevoie de ea
ciuma.rosie [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:00
+26/30
15 ani cu executare ptr Livache
10 ani cu executare ptr Tariceanu Motocicleanu
Doamne ajuta !!!
"campul tactic" "consiliere juridica"
Tovarasu' Spirala [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:06
-21/27
iccj se pare ca aprimit consiliere juridica de la generalul dumbrava
CSM e fix degeaba :)))))
Bravo pt cei doi care au facut opinie separata !
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:06
+29/33
Ceilalti trei nu au vrut sa supere CSM-ul si sa pronunte o solutie de achitare (deci sa recunoasca nevinovatia Cameliei Bogdan), dar nici nu puteau mentine solutia de excludere din magistratura, de teama sa nu-i bata Dumnezeu, ma gandesc si eu, asa !

PS. Cunoscand-o pe Camelia Bogdan, imi dau seama cat sufera pt faptul ca nu a fost declarata nevinovata !
Asteptam niste demisii pe la CSM
sprite [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:08
+21/25
pentru decizia rusinoasa si ilegala de a o elimina din magistratura pe aceasta curajoasa judecatoare.
mutata 6 luni la Tg Mures
subcultura [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:08
+22/24
se aude Kerestoy? vin vremuri grele si la tine
bravo !!!
Dr.Mythnick [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:09
+15/19
bravo !!!
Un pui de veste buna !
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:09
+23/27
Si o veste rea pt ca sunt judecatori in ICCJ care nu vor sa supere Consiliul !

PS. Cine stie cand vor dori sa ajunga si ei Baskani acolo !
Încă o dată
CalinMircea [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:10
-22/28
Se arată că, datorită lipsei de răspundere, încet - încet s-au adunat în justiție cei mai incompetenți indivizi care dau astfel de sentințe aberante: adică o pedepsesc că a greșit la București mutând-o la Tg. Mureș - ca și cum acolo poate greși în continuare. De râsul curcilor!
Tare
RaduMischie [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:12
-3/19
Nu prea imi place mie de doamna ca persoana, dar ma bucur cumva pentru aceasta decizie.
Prea a fost dura decizia excluderii din magistratura pentru niste bani incasati la niste cursuri.
Acum, raman intrebarile:
- unde au fost presiunile, la CSM ca s-o excluda sau la ICCJ ca s-o reprimeasca? Sau au fost si intr-un sens si intr-altul (adica de la PSD la CSM si de la "statul paralel" la ICCJ)?
- de ce tocmai Camelia Bogdan?
- sa zicem ca nu au fost presiuni, si toti au actionat cu buna-credinta, atunci mai putem avea incredere in CSM sa faca numiri singur, fara contra-balans de la presedinte? Nu se descalifica dupa ce ICCJ le-a dat-o peste bot?
chiar nu mai comteaza,pentru ca.....
Dumitru Palade [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:14
+14/20
CCR si CSM sunt pesedizate in cea mai mare parte si raul este facut. Din pacate cu o floare nu facem curatenie in tara. Ramanem o tara frumoasa cu un popor de neputinciosi,penibili,ridicoli,iresponsabili in a vota,prostituate,excroci,hoti,mincinosi in cea mai mare parte a lui.Restul de 10-20 % nu mai conteaza.
tocmai Camelia Bogdan
revo [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:27
-11/19
a fost judecatoarea in procesul lui Dragnea. Cand a fost data afara, sentinta nu fusese inca semnata si motivata de ea, deci nu era valabila. Dragnea mi se pare ca a cerut rejudecarea sau urma sa o faca.
Daca se rejudeca, in regim de urgenta, ca in Parlament, sentinta este gata data - nevinovat!
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:30
+14/16
O porcarie CSM acoperita partial de ICCJ !
Defense [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:40
+13/15
Felicitari deosebite pentru un Judecator exceptie care a aparat Poporul Roman si Interesul National !!! CSM a primit o PALMA si sa dovedit ca Organizatie instabila in care Mafia isi are aliati -iar ICCJ este labil si incomplect . Fratilor dupa 9-1/2 ani de Judecata Criminalul Dan Voiculescu scapa cu 62 de milioane Euro furate de la gura Poporului Roman din cauza prescriptiei acoperite de o Justitie corupta . ICCJ mai are mult de invatat ce inseamna sa aperi pe deplin Statul de Drept si integritatea Judecatorilor drept in fata Coruptiei- Crimei si Hotii .
Singurii judecatori responsabili au fost
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:46
+26/28
cei care au facut opinie separata !

Cei trei judecatori care au gasit-o vinovata, dar nu intr-atat de vinovata incat sa trebuiasca sa fie exclusa din profesie, sunt de fapt niste oportunisti, nicidecum niste magistrati responsabili !

PS. Citeste, cititi cu atentie articolul si o sa-mi dati dreptate toti cei care acum, "la cald", va bucurati ca BC ramane in profesie !

PPS. Da, dar cu stigmatul nemeritat de "vinovata" !
n-au nici o sansa
bogdan1477 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:47
+14/18
Daca legile lui Ciordache intra in vigoare, nimeni nu mai misca in front. Chiar de-ar fi sa cistige in citiva ani dreptul de a profesa din nou, inspectia judiciara sigur ar spulbera orice judecator incomod. Plus ca... avind procurorii in subordinea ministrului care poate dispune chiar incetarea cercetarii daca vrea, nu va mai fi cine sa cerceteze cazurile de coruptie. Sau ma rog, vor fi cercetati disciplinar, cum zicea Serban Nicolae aia care se uita urit la PSD sau fac vro glumita despre doctorate plagiate.
milioane de romani???
bogdan1477 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:48
+22/24
Asistatii sociali si pensionarii fani antena3 nu ies din casa decit dupa ce-s platiti si dusi cu autocarul la locul de protest.
Esti in alt film !
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:53
+13/17
Schimba sala ! Bogdan nu a avut nicio treaba cu Dinti de Grebla .
verdict
Jude [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 16:57
+16/18
Au mutat-o timp de 6 luni la Targu Mures ca sa nu prind vreun dosar cu greutate.
Altul care e in alt film
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:00
+22/24
si trebuie sa schimbe sala !

Mircica, nu a gresit profesional ci etic, zic astia !

PS. Prin urmare puteau sa o trimita si la Suceava, nu ar fi avut nicio importanta pt ea.
felicitari doamna!
g01an [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:02
+12/14
o victorie mult astpetata dar foarte importanta. este un pas care a trebuit sa fie facut astfel, din pacate, dar foarte important acest verdict, va duce la rezolvarea mai rapida pe viitor a cazurilor cand se incearca scoaterea din joc a judecatorilor care isi fac corect treaba. din pacate am spus pentru toate neplacerile prin care a trebuit sa treaca aceasta doamna a carui vina a fost ca a participat la un seminar cu tematica relevanta pentru activitatea dumneai, de-a dreptul ingrozitor pentru penalii plagiatori sa aiba de-a face cu oameni educati care doresc sa continue dezvoltarea profesionala in domeniile lor de activitate.
In sfarsit cineva care a citit intreg articolul
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:12
+16/20
si a inteles cat de cat despre ce este vorba !

Strica doar disperarea de a nu primi note rele si in acest sens, delimitarea de Camelia Bogdan.

Pt o cat mai buna intelegere : Completul de judecata, in majoritate, a considerat-o in continuare vinovata pe Camelia Bogdan, doar ca nu a mentinut sanctiunea maxima.

PS. Deci Camelia Bogdan nu a primit reparatia ce i se cuvenea. Va fi privita in continuare ca un magistrat judecator care a incalcat normele de etica ale profesiei.
hmmm...
..13 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:13
+6/8
Va fi interesant cum isi va motiva instanta decizia.

Interesant rau de tot cazul.

Mai jos este indicarea articolului in care sunt prevazute abaterile care se sanctioneaza - art. 99
din legea 303/2004 actualizata - sunt multe puncte acolo si zau ca nu vad la care s-ar putea incadra Camelia Bogdan....

Nu au atins salariul, ca puteau sa faca si asta, dar i-au dat cea mai grava sanctiune din cele usoare - si aici au pus degetul catre mijloc - adicalea 6 luni stramutarea la o alta instanta fata de maxim 1 an...

Acum o sa spuna mereu unii - alde Latrinele - ca exista judecatori care... Nu este bine deloc!!!!

si este un caz evident unde nu puteau intinde decascaval si totusi au dat o pedeapsa relativ grava...
De ce sa protesteze? C-asa vrea Voiculescu
Maniu [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:23
+10/12
omul cu certificat de turnator? Si caracter. Pe vecie.
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:24
+14/16
motivare
Heissnachricht [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:35
+8/10
Citatele din decizia definitiva sunt destul de greu de inteles pentru nespecialisti in astfel de formulari.
In fond titlul articolului spune clar care a fost vina doamnei judecator. Iar pentru mine tot titlul aricolului cred ca e argumentul pentru care dansa merita pe deplin sa ramana magistrat la cel mai inalt nivel!
Chiar Sa Arda din Temelia Varanului
un domn [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 17:44
+13/15
Ca e construita din banii CRESCENT banii parintilor tai,bunicilor tai, si ai lui, si ai altora
Romania fara Latrina 3 !!!!
Totusi...
Cataleya [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 18:02
+15/17
E o diferenta foarte mare intre excluderea unui judecator din magistratura (la 36 de ani) si detasarea lui pt 6 luni la un alt tribunal. La urma urmei nu au trimis-o in desert sau in exil pe la Cuca Macaii, ci la Tg Mures.
Si ceva ma face sa cred ca multi judecatori , tineri sau mai batrani, o respecta pe aceasta judecatoare pt activitatea ei.
Mai departe, nu mai prea au ce sa-i mai faca, pt ca decizia este definitiva.
Cu ceva vreme in urma cand C Bogdan cerea
ty [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 18:06
+8/10
CSM-ului apararea reputatiei profesionale imi amintesc ca ai scris pe aici ca se incearca excluderea ei din magistratura. Ai fost singurul.
Pentru Voiculescu este suficient ca Bogdan a fost gasita totusi vinovata?
C Bogdan mai are vreo cale legala de atac a acestei decizii la noi sau afara?
O completare!
EuSiCuMine [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 18:06
-6/10
Pedeapsa a fost numai diminuata cu o treapta. Exista 4 sanctiuni, iar aici s-a trecut de la excluderea din magistratura la mutarea disciplinara pentru 6 luni desi in lege scrie de 3 luni.
Legea 303/2004:
"Sancţiunile disciplinare care se pot aplica judecătorilor şi procurorilor, proporţional cu gravitatea abaterilor, sunt:
a) avertismentul;
b) diminuarea indemnizaţiei de încadrare lunare brute cu până la 15% pe o perioadă de la o lună la 3 luni;
c) mutarea disciplinară pentru o perioadă de la o lună la 3 luni la o instanţă sau la un parchet, situate în circumscripţia aceleiaşi curţi de apel ori în circumscripţia aceluiaşi parchet de pe lângă aceasta;
d) excluderea din magistratură."

Deja Ciuvica se bucura. Mare grija!!!!!:
https://www.dcnews.ro/iccj-decizie-camelia-bogdan-ong-ul-lui-ciuvica-reac-ie-merita-apreciata_570594.html
RIP pentru Varan
un domn [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 18:23
+10/12
Stai sa vezi jale in Dosarul Terenurilor Academiei Romane unde Varanu a luat bani de la APIA
DNA poate cere mutarea dosarelor
un domn [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 18:25
+8/10
Acolo, in 6 luni doboara si Hamsterul! Respect Camelia Bogdan!
Altul la rand!
mariusssss [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 18:35
+9/9
Sa intre inculpatul Dracnea Livache ot Teleorman, alias Dumnezeul asfaltangiilor! Nu mai zornai catusele alea inculpatule, vrei cumva un spor de ocna grea?
bine ca nu e jale in terenurile Agronomiei
Tovarasu' Spirala [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 19:51
-7/7
acolo e un mall frumos pe vreo 200 de hectare furate de la stat de popoviciu
plus o ambasada ;)
Se Pot Muta Dosarele Acolo, aducem Romanii
un domn [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 20:01
+5/5
Din Ibanesti sa Pazeasca Judecatoria!
Kerestoy Gaterszag srl este O Corporatie
un domn [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 20:02
+7/7
A P$D ului pe rit maghiar
Voiculescu se bucura ca prin decizia data
Susufler0 [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 20:02
+10/10
ICCJ o considera in continuare vinovata, in aceiasi masura in care se oftica pt ca a fost reprimita in profesie !

Oricum si intr-un caz si in celalalt ar fi continuat sa o hartuiasca, sa incerce sa-i faca rau.

In ceea ce priveste posibilitatile de a ataca aceasta decizie definitiva si irevocabila ele sunt foarte limitate si depind de masura in care Instanta de fond sau de recurs a incalcat dispozitii legale. Teoretic se poate face contestatie in anulare si/sau revizuire, dar repet sansele sunt extrem de reduse, intrucat se presupune ca judecatorii ICCJ au respectat atat procedura cat si dreptul material.

La CEDO, pot fi atacate hotararile judecatoresti doar in masura in care judecatorii cauzei i-au incalcat Cameliei Bogdan drepturi fundamentale ! Vom vedea !

Grav este ca aceasta decizie a ICCJ ii taie absolut toate posibilitatile Cameliei Bogdan de a urca in cariera, de a ajunge judecator de Inalta Curte, dupa cum ii taie posibilitatile si de a-si dezvolta o cariera in institutiile internationale de profil ori in alte organizatiile internationale.

PS. Cu alte cuvinte, cei trei judecatori i-au permis sa continue sa profeseze dar i-au distrus viitorul. Ceilalti... au fost doar doi !

PPS. Nu trebuie uitat ca UNJR (o organizatie regionala de fapt, cu un palc de membri), prin neinterventia in proces a dovedit ale cui interese serveste ! La fel si AMR !

PPPS. Ar mai fi multe de spus dar ma ineaca furia !
vezi ca ai uitat bifata sintaxa pe limba rusa
AliKimiku [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 20:22
+3/3
.
mda,
nahir [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 20:52
+2/2
"elev neascultator ce esti! gata, treci in banca, ti-ai ispasit pedeapsa cat ai stat la colt cu spatele la clasa. ca sa nu uiti insa, te muti in ultima banca, nu mai ai ce cauta in prima."
Rozica tovarasha
un domn [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 20:56
+3/3
EU sustin Demolarea TUTUROR constructiilor si Replantarea Pomilor Fructiferi, crezi ? Scrie la ISC si Hamsterul Tau Preferat, chiar sunt de acord ! Insa te rog sa ajuti Poporul Roman sa recupereze banii de la CRESCENT si cel putin 40 miliarde eur de la Icoanele Tale Sataniste P$D, deacord?
Aceasta situatie a fost creata prin intermediul
ty [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 20:56
+3/3
CSM. Adica a acelora care vor desemna sefii DNA, DIICOT, Inalta Curte iar presedintele va semna ca primarul . . . Ne intoarcem in 1989?
este
nahir [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 21:02
+3/3
totusi o pata nemeritata pe obrazul judecatoarei, aceasta mutare disciplinara.
e vorba de principiu, de adevar.
trei judecatori au fost totusi stropiti cu balele varanului.
este ca si cand va opreste un politist in trafic si va suspenda permisul pentru ca nu i-a placut cum v-ati uitat la el. faceti contestatie, vi se reda permisul dar vi se inlocuieste pedeapsa initiala cu un avertisment. ce faceti? rasuflati usurata ca mai aveti carnetul?
oare
nahir [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 21:10
+4/4
ciuvica nu ar putea fi macar amendat, daca nu chiar dat in judecata pentru calomnie, pentru ca prin afirmatia "...este tot ce au putut face trei judecători care nu sunt controlați de SRI." ii acuza pe ceilalti doi judecatori de neindependenta si subordonare securistica?
tu, de fapt,
nahir [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 21:10
+1/1
din prostie chiar ai dreptate.
Dar...
baimarean [utilizator], Miercuri, 13 decembrie 2017, 22:29
0/2
Cand (?) va reveni (unde?) va fi deja trecut "tavalugul" legilor IN-Justitiei si nu cred ca va mai ajunge sa primeasca cazuri ca cel al Varanului...
Va fi "legata" de legile acestei luni de trista amintire ...
Mai grav este ca incet, incet CSM
Susufler0 [utilizator], Joi, 14 decembrie 2017, 2:14
+4/4
incepe sa fie acaparat de judecatori cu simpatii pesedisto-aldiste venti pe filiera UNJR-AMR-ICCJ,.

In momentul in care acestia vor detine majoritatea nici nu mai conteaza daca Presedintele poate refuza sau nu propunerile venite din partea Consiliului.

Nu cred ca exista inainte de 1989 un fel de ICCJ, dar sigur ne intoarcem la epoca dinainte de 2005 cand instantele judecatoresti (cu precadere cele inalte) erau populate de judecatori crescuti si formati la scoala comunista !

PS. Pacat, mare pacat !
Doamna Judecatoare,
Ponta [utilizator], Joi, 14 decembrie 2017, 9:51
+2/2
Lui Dracnea, Motociflescu si Ciordache dati-le multiplu de 10 - ma gandeam la un factor de multiplicare de 3-4 fara drept de eliberare conditionata.
Ciuvica are Dosare in care TREBUIE
un domn [utilizator], Joi, 14 decembrie 2017, 10:12
+4/4
Sa plateasca Despagubiri pentru ceea ce Varanul l a platit sa spuna, si evident Ciuvica nu a platit. In plan Social avem N exemple de Ciuvici care Spun si Gandesc in sensul: Legea si Bunul Simt sunt Optionale, aici cu precadere este situatia in care unul isi parcheaza masina pe 4 locuri de parcare, cam asa putem prezenta civilizat atitudinea necivilizata a lu Ciuvica; eu personal cred ca Ciuvica face Eforturi Considerabile sa il Depaseasca pe Mircea Badea, deh, nu ii ie se, dar Insista in ceea ce spune
Sa nu uitam de cecere
un domn [utilizator], Joi, 14 decembrie 2017, 10:13
+4/4
Care este Contaminata cu Ciuma Roshie
Confiscarea Averilor pana la neamurile
un domn [utilizator], Joi, 14 decembrie 2017, 10:14
+3/3
De gradul al IV lea, strangem usor 3 miliarde eur
Imi permiti sa te cotrazic ?
Susufler0 [utilizator], Joi, 14 decembrie 2017, 10:39
+2/2
Motivarea deciziei nu ar trebui sa fie o problema pt niciunul dintre cei trei judecatori care au considerat ca Bogdan se face vinovata de incalcarea eticii specifice profesiei de magistrat.

Vor spune (daca nu or sa procedeze asa inseamna ca fac parte din categoria judecatorilor facuti pe puncte, sau cum se mai spune la apelul de seara), ca faptul de a fi fost remunerata cu o suma de bani de catre un ONG, societate sau ce-o fi ea, stipendiata de Ministerul Agriculturi, ori de o agentie pendinte de acest minister, in vreme ce judeca un proces penal in care inculpatul era acuzat ca a cauzat o paguba Ministerului respectiv, reprezinta o incalcare a eticii profesionale decatre CB, ce trebuie sanctionata dar nu intr-atat de sever precum a facut CSM-ul, intrucat judecatorul in cauza NU A SAVARSIT NICIO INFRACTIUNE !

PS. Pe moment imi vine in minte o expresie uzata din fotbalul nostru de blatisti si de spagari (prinsi si neprinsi), ce imi displace profund dar, din pacate, care se potriveste manusa situatiei de fata : "vor juca (motiva) la alibi" !
De fapt CCR este cea mai importanta !
Susufler0 [utilizator], Joi, 14 decembrie 2017, 15:56
+2/2
Ea a fost conceputa sa fie un filtru prin care sa treaca legile constitutionale si sa ramana cele neconstitutionale.

Din pacate este evident ca CCR a lui Dorneanu filtreaza legile care ajung la ea in functie de un alt criteriu : "asta trebuie sa treaca neaparat", astalalta ar trebui, dar nu-i bai..." !
comenteaza