1 € 1 USD 4,1198sâmbătă 19 sep 2020
Versiune
Mobile
Inainte
xolv [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 18:09
-13/43
spre evul mediu. Sa vina importurile de sclavi din Africa/Asia, perfect compatibili cu valorile capitalismului protestant.
Dar de ce le trebuie crestere economica?
Marionette [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 18:10
+2/36
Ca asa zice Banca Centrala? De ce nu traiesc excelent si fara crestere economica? Anul asta cu 100 de euro mai putin, anul viitor cu 100 mai mult samd!
Sa faca ce?
Lucian_Mares [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 18:36
+24/44
Nu poti inlocui un inginer sau un medic cu unul tocmai coborat din copac.
break a wish
semperfidelis [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 18:44
+2/12
nici nu stiu ce cer astia..
Comentarii
Numele [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 18:44
+10/30
Observ ca primele comentarii la articolele de pe Hotnews sunt de obicei cele anti UE, anti capitalism, anti democratie, pro comunism, pro Rusia etc. Or fi acesti comentatori stimulati financiar?
sclavagismul este emblematic...
press_to_reset_the_world [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 18:47
+1/31
pentru islam in niciun caz pentru protestantism...comertul cu sclavi a inflorit odata cu expansiunea islamului in lume si in special in Africa...Musulmanii, prin islam, au practicat si inca practica comertul cu scavi...Traficantii de sclavi din trecut, care erau musulmanii invadatori ai Africii de Nord, erau cei care ii vindeau pe scalvii negrii latifundiarlor din cele doua Americi...

Sclavii la care te referi tu sunt mai degraba invadatori musulmani care in niciun caz n-ar fi interesati sa ocupe locurile de munca disponibile, ci doar sa beneficieze de ajutoarele sociale eventual...
Dintre cei care ati dat minus?
Marionette [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 18:55
+9/29
Va rog , o explicatie. Traiesc bine. La anul traiesc la fel de bine, nu am crescut cu nimic. De ce este o tragedie? De ce trebuie sa traiesc mai bine? O explicatie? Daca ati dat minus probabil ca intelegeti! Imi asum minusul, dar explicati-mi!
Stiu limba sa se integreze sau stau pe social ?
bran [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 19:09
-4/20
Trebuie stimulate familiile sa faca copii nicidecum sa se aduca imigranti. Pot fi adusi si acestia pe o perioada determinata cum procedeaza cel mai inteligent stat din lume Japonia. Japonia nu acorda cetatenie imigrantilor folosesc forta de munca cat timp le trebuie , ii platesc si apoi acasa. In Europa se zice veniti toata Africa si Asia ce bine este in Europa , imigrantii traiesc familii intregi pe social fac copii obtin cetatenia prin copii . In Germania unul din trei copii traieste in saracie in Berlin dar asta nu conteaza in bogata Germanie plina de imigranti . .....Pacat ce a fost Europa si ce a ajuns acum !.................
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Miercuri, 14 septembrie 2016, 19:20
+14/24
Romania ar fi una dintre solutii ...
TRABI [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 19:37
0/16
Sa mute afacerile in Romania , avem si forta de munca si oameni seriosi , cu o conditie : sa-i recruteze Danemarca .
Stau si ma intreb cati....
press_to_reset_the_world [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 21:08
+2/20
dintre cei care sunt aratati in poza si care au manifestat pentru primirea de si mai multi imigranti (si aici stati linistiti ca nu e vorba de adus mai multi imigranti din Romania sau din estul Europei) sunt de fapt imigranti musulmani...Pe asemenea mase de manevra si votanti se bazeaza politicienii neo-marxisti europeni care vor sa schimbe fundamentul societatii actuale Europene bazata pe democratie si crestinism. Pacat ca nu arata si un close-up caci as fi curios sa vad ce scrie pe unele dintre pancarte...nu m-ar surprinde sa vad inscrisuri de genul: Jos democratia, vrem sharia, islamul va domina in Danemarca, moarte infidelilor, etc...
Si este rezonabil/sustenabil
Marionette [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 21:23
+4/22
Sa te astepti sa creasca permanent economia/populatia? Este normal sa traiesti condus de un FNI mondial condus de un SOV mondial?
Europa ...
Technicus [utilizator], Miercuri, 14 septembrie 2016, 21:24
+16/20
Pai Danemarca nu-i in Europa ?

Sa angajeze francezi, greci, spanioli care au somajul ridicat. Si chiar si est-europeni ...
bine zis
Irizat [anonim], Miercuri, 14 septembrie 2016, 22:15
+2/24
numai ca neo-marxistii ce constituie actuala clasa politica, fac pe surzii si prostii. scopul lor este sa ajunga la concluzia: avem nevoie de musulmani.

acestia vor ghetoiza toate orasele europene si vor constitui proletariatul perfect, cu care vom extinde Revolutia Mondiala in intreaga Europa.
serios?
Kwisatz [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 4:15
-4/8
sper ca e intrebare retorica...:)
asa te invata la istorie?
king david hotel [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 7:24
-3/11
Ai ajuns si la lectia despre membrii musulmani ai KKK?Dar la cea in care musulmanii l-au asasinat pe Lincoln? Si pe Kenedy!

Apropo, stiai ca tot musulmanii au dat foc Romei doar ca sa dea vina pe crestini?
OK
Hungry_Henry [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 8:32
+4/4
I'm coming!
corect..
pehash [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 9:05
+6/16
dar daca primesti moca mana de lucru ieftina, fara sa fie nevoie sa-i cresti de mici, poti sa te folosesti de munca si taxele lor ca sa-ti educi mai bine populatia, sa-ti completezi fondurile de pensii si sa investesti in infrastructura si astfel imigrantii vor fi tot timpul la "munca de jos" si danezii cu gulerele albe.

educatia lor este oricum deja suficient de avansata incat majoritatea populatiei nu se mai incurca in stereotipuri imbecile, gen "tocmai coborat din copac" (universitatea din Ibadan, Nigeria, este la acelasi nivel in topuri cu cea din Bucuresti) si fac diferenta intre refugiati si imigranti...
Nimanui nu-i pasa,
emil bobu [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 9:11
+2/4
toata lumea fuge dupa bani, nimeni nu se gandeste la viitorul economiei.

N-o sa insirui cateva mii de scandaluri financiare care arata ca "elita economica" e o adunatura de speculanti.
AI AVUT!
schroedinger [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 9:12
-4/6
Traiesti inrt-o alta epoca tovarase!
este o intrebare buna
pehash [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 9:14
+6/6
Da, poti sa te plafonezi si sa-ti lasi economia sa stagneze.
Ce te faci insa daca economia ta este parte dintr-o economie mondiala (deh, globalizarea...) si tara ta are o balanta de import/export pe care trebuie sa o mentii cat de cat egala, preferabil pozitiva? Daca, de exemplu, dupa 10 ani de stagnare vecinii din Europa si-au schimbat tehnologiile de transport maritim si Maersk, cea mai mare companie de transport maritim, cea mai mare companie daneza, nu mai este competitiva si da faliment?
Cresterea economia nu trebuie neaparat sa fie cantitativa, dar e obligatoriu sa fie calitativa. Societatea umana a evoluat prin competitie individuala. Este imposibil ca tara sa te izolezi si sa refuzi competitia.
presiune pe salarii
Emancipatorul [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 9:28
+1/7
Banca Centrala vrea sa spuna ca sint salariile prea mari in Danemarca si au nevoie de o armata de someri care sa concureze forta de munca ocupata astfel incit sa scada salariile. Astfel economia daneza sa devina mai competitiva pe plan international (profiturile companiilor sa nu fie afectate).

Sigur ca ne mai intrebam de ce danezii nu fac copii?
Daca au siguranta zilei de maine, daca salariile sint mari, de ce nu fac copii? Fara imigranti, populatia daneza ar scadea.

Am mai vazut o statistica interesanta.
IN Danemarca sint
ca. 2.650.000 angajati,
iar 770.000 sint angajati la stat.
pe scurt
g01an [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 9:43
+4/6
cresterea economica este strans corelata cu succesul economic si invers, lipsa cresterii economice cu dezastrul. intr-o piata libera, cresterea economiei de la an la an nu se poate realiza decat daca mai multe companii o duc din ce in ce mai bine decat cele care au probleme temporare sau chiar dau faliment. in cazul lor, lipsa compettitie ar veni de la lipsa motivatiei salariatilor, neexistand concurenta. dar pe termen mediu si lung, efectele sunt mult mai perverse. exemplul japoniei din ultimii 26 de ani este foarte relevant ce s-ar putea intr-o economie performanta cand se ajunge la o situatie de stagnare. pe langa lipsa de competitivitate care duce si la o lipsa de inovatie pe care se baza cresterea lor economica, in pietele financiare s-au produs anumite fenomene ciudate care au dus la o si mai mare dificultate pentru companii si privati de a se finanta cand au nevoie de a face ceva peste capacitatea lor financiara (nu mai este incurajata luarea de riscuri, care duce la o mobilitate sociala redusa, adica o motivatie a populatiei de a munci si mai mica). este un cerc foarte vicios, o situatie cat se poata de serioasa pe termen lung. acum, multa lume ar vrea sa aiba problemele lor. dar asta nu inseamna ca ei nu trebuie sa ia masuri pentru remedierea situatiei. si intr-o economie super performanta, este cu atat mai greu, nu este suficient sa angajezi oameni in constructii pentru a rezolva problema, ei au nevoie de muncitori calificati si ultra-calificati si sistemul lor de educatiei nu produce suficient de multi pe cat are nevoie mediul privat. nu este o chestiune pe care o poti rezolva luand un somer si trimitandu-l la cursuri de calificare.
pai nu au arabi?!
liviu_ [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 9:52
+1/11
a stai.... am uitat ca aia nu muncesc...
unde ai invatat istoria?
king david hotel [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 10:01
-4/12
Ai ajuns la pagina in care KKK e infiintat de musulmani?
Dar la cea in care Lincoln e impuscat de un musulman caruia nu-i placea teatrul? Si Kenedy afost impuscat tot de un musulman, stiai?

Desigur, toti coloistii europeni ai Africii (francezi, englezi, germani, olandezi, portughezi etc. au fost musulmani. Nu prea inteleg cum erau si musulmani si europeni, dar cartea ta de istorie sigur are o explicatie.


PS.
Bine macar ca Isus nu a fost rastignit tot de musulmani......dar mai stii?
copaci in desert?
king david hotel [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 10:03
-2/8
mai lucreaza la metafore!
Daca-i vor, sa-i ia!
emil bobu [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 10:26
+1/9
Si sa-i ia si pe cei trimisi la noi, aia putini, cati sunt.

Sa fie sanatosi, sa se spele cu ei pe cap.

In cativa ani, nimeni nu va mai vrea sa emigreze din Romania.

Nu pentru ca Romania va fi grozava, ci pentru ca nu vor mai exista destinatii bune, doar locuri cu explozii "neplanificate", batai pe strada ca cineva nu-si poarta hainele desemnate, injunghieri prin mall-uri si o atmosfera de razboi civil.
@irizat, press to the rest of the world
LucianBaciu1 [anonim], Joi, 15 septembrie 2016, 10:44
+2/6
vezi ca ai folosti cuvantul "neo-marxisti" de doua ori sub nick-uri diferite. se prinde lumea ca esti de-al lui putin, ce naiba!?
frumos zis!
contest [anonim], Joi, 15 septembrie 2016, 10:58
0/4
Chiar pe gandul vest-europenilor! Ramaneti si "contribuiti" patriei, de azi incepand, nu amanati hotararea sanatoasa, nu mai emigrati!
Multumiri!
"Coloistii"
Bogdan_100 [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 11:24
+7/9
Europeni nu au vanat niciodata sclavi. Evident au vina de a fi incurajat comerul achizitionand sclavi de la capetenii locale sau de la arabii ce practicau comertul cu sclavi 2-3 secole inainte de primul colonist European. Mai puneti mana pe o carte de istorie inainte de a injura pe altii ca nu stiu istorie
Nu stiu
Lucian_Mares [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 12:25
+3/5
cum e la danezi, dar in Germania exista extrem de putine locuri de munca "jos". Asta e si explicatia somajului in randul germanilor. In orice job ai nevoie de o calificare.
Aha
Lucian_Mares [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 12:30
+2/6
si tu vrei sa zici ca toti nigerienii sunt absolventi ai universitatii din Ibadan, nu? Aia 1% cu educatie superioara nu au nevoie sa migreze. Joburi bine platite gasesc si la ei in tara.
Musulmanii si sclavia
CosminIvan [anonim], Joi, 15 septembrie 2016, 13:14
+2/2
Uite aici - video, sursele informatiilor si transcrierea:

https://www.youtube.com/watch?v=31E1gHowYcA
Când populația e în creștere, stagnarea înseamnă
Harald [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 13:34
+1/1
reducerea nivelui de trai.
draga...
..13 [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 13:35
0/0
Daca crestere nu este atunci nimic nu este...

Cum sectorul financiar traieste din comisioane si randamente, plasamente bine facute - adicalea din afaceri care au crestere sau speculatii, si cum acestea tind asimptotic catre zero atunci cand totul este la fel ca ieri, ca alaltaieri, si preturile/tarifele nu se misca ca nici poarea nu le misca - atunci chiar praful se alege de acel sector.

Si atunci intra pe minus ceea ce pare imposibil acum cam toata lumea - si deci rau va fi...

Asa ca de aceea se credem si sa realizam crestere ca fara ea, mai devreme sau mai tarziu, nimic suntem!

Din dragoste de viata!
nu spune nimeni ca trebuie sa urci la cer
..13 [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 13:47
0/0
Dar nici ca rama sa traiesti, de pe o zi pe alta.

Cresterea economica isi are rostul si este posibila - mintea omului creaza mereu si este normal sa produca imbunatatiri in permanenta.

Progresul stiintific il resimtim in noi produse/servicii sau in cele imbunatatile, eficientizate care cresc profiturile unora, ne reduc costurile, ne fac viata mai bogata, in fapt.

Toti ne dorim prosperitate si viata lunga, sanatoasa, nu este asa?

Daca nu mai cream ne pierdem o importanta dimensiune umana si atunci ne putem intoarce linistiti in natura, ca niste animale ordinare. Unii dintre noi chiar asta fac acum, altii inca mai trag speranta ca oamenii vor continua sa traiasca si sa prospere ca oameni...

De pe alta parte a trai numai cu speranta nu este posibil decat pentru o perioada limitata de timp, timp in care resursele se consuma, sperantele se arunca la cos ca urmare a imposibilitatii materializarii lor..

Si atunci ce???

Mergem cu totii la balamuc sa ne tratam?

Ne omoram intre noi? Se pare ca DA, pentru ca am pierdut notiuni importante pe drum legate de onestitate, munca, colaborare.
si ce este rau ca se alearga dupa bani?
..13 [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 13:48
+1/1
Important este cum alergi dupa bani.

Daca minte si spirit nu ai, nimic nu ai.
si aici as avea un raspuns...
..13 [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 13:55
0/0
China de exemplu a copiat/furat pe rupte si continua sa o faca - daca gaseste prostii in calea atacurilor sale...

Insa sustenabil este sa iti pui propria minte la bataie si sa inveti, citesti, sa produci si mai ales sa creezi, daca poti, fara copy-paste, va rog!

Nu este imposibil sa te izolezi, dar evident retrogradezi pentru ca pierzi exportul-importul, iti chinui cetatenii in crunte lipsuri materiale si afectezi business-urile- vezi ce a facut ceasca in 1984-1989 sau ceea ce se intampla in Venezuela...

Contractia economica este extrem de dureroasa.

treci la izolare, dai in fabrici si uzine, dai in clasa muncitoare care...Nu este recomandabil sa te iei de ei...
nu vor sa isi complice viata...
..13 [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 14:31
+1/1
Au tot ce le trebuie si deci de ce sa faca copii?

Cica soarele si sportul ajuta si i-a ajutat si pe danezi

sunt pe cale de disparitie naturala si asta si pentru ca statul lor nu aplica masuri de stimulare a cresterii natalitatii - de ce nu o fac?

Campanii de promovare a natalitatii au avut si pare ca a dat rezultate.
In epoca agramatilor
Bogdan_100 [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 15:04
+1/1
:-))))))
Evident
pehash [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 16:57
+1/1
La fel cum in Romania toți medicii tineri aleg să rămână în țară, pentru că e nevoie de ei și joburile sunt bine plătite.... :)
spre deosebire de tine si de alti ca tinei...
press_to_reset_the_world [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 21:16
+1/1
eu am invatat istoria in Romania ci nu in moschei din gaza, siria, iraq, turcia, afganistan, egipt, sau aiurea in alte tari unde islamo-fascismul este politica de stat...

Tipule, in comentariul meu era vorba de cine practica sclavagismul si cine facea comert cu sclavi...

iar raspunsul pe care oricine il cunoaste, este urmatorul:

musulmanii, conform preceptelor lor "religioase" cotropeau, faceau masacre in masa iar ce ramanea pe langa era traficat in cadrul comertului cu sclavi....toate aceste orori erau facute in numele unei ideologii SATANICE si BOLNAVE numita islam....acelasi islam pe care il practici tu acum...stramosii tai de exemplu, au luat in sclavie sau robie zeci de mii de romani acum sute de ani...mai ai si tupeu nesimtit sa aduci vorba...
deci fiecare cuvant este apanajul...
press_to_reset_the_world [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 21:50
0/0
unei singure persoane...hmmm...asta a fost din categoria "din putul gandirii" presupun...

esti cel putin un naiv tipule, ca sa nu zic altfel...
esti atat de ignorant si superficial...
press_to_reset_the_world [utilizator], Joi, 15 septembrie 2016, 23:09
0/0
incat nici macar nu ai citit corect pseudonimul MEU, care este urmatorul:

press_to_reset_the_world...

in consecinta nu ma mira deloc faptul ca cei ca tine faceti comentarii total pe langa, fara a avea habar de subiectul discutiei....
comenteaza
Cookie Settings