1 € 1 USD 4,2484vineri 22 oct 2021
Versiune
Mobile
carlanu de sova
un domn [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 16:17
+42/46
merge inainte in porumb, nu se uita, nu vorbeste si mai grav..cine stie ce oieri are pe post de consultanti...sa ajunba branza mai reped ela Bucuresti..nu Loganu la Clienti ))).
Doamne ce ineptie
Je__ [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 16:39
+3/23
Autostrada pe VP, inseamna 20 ani in rate. Da oricum, ne-am uita la ea, ca platesc soferii sau cine o plati.....in final banii aia trebuie platiti, si ies din circuitul PIB-ului Romaniei.

Autostrada pe VO, -> 95% bani care intra in PIB Romaniei, si raman aici. Deci bani gratis.
Prost rău
adrb [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 16:46
+21/21
Un incompetent de mare calibru, dar care execută ordinele patronilor săi politici.
e normal
catelu [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 16:50
+26/30
Faptul ca Sibiu - Pitesti s-ar face din bani europeni, adica greu de furat, a descalificat-o.
Dar stati linistiti, nici Sibiu - Brasov nu se va face. Poate dupa ce termina Iasi - Targu Mures :-)
Avocat? -mincinos
burebista [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:00
+19/19
Ce stie acest diletant si este un om care submineaza economia nationala .Afara cu aceasta loaza.
Numai la Spagi le sta gandul
alex1234 [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:02
+18/18
Numai la Spagi le sta gandul

Acest Sova (='Bufnita' in rusa) nu mai stie cum sa redirectioneze tot traficul de pe Valea Oltului
pe autostrada privata Comarnic Brasov (adica practic tot traficul din Romania)

Faceti ma Smecherilor Autostrada Pe Valea Oltului
cum era definit initial coridorul IV
bagati banii Statului si banii UE si lasati-o gratuita
smecherilor

si mai lasati smecheriile ...
Argesul, judetul rosul
GeorgeT [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:14
+16/18
Argesenii sunt rosii in marea lor majoritate, nu se supara niciodata pe stapinii lor, asa ca pot sa linga mina care ii bate, inca o data si pina la adinci batrineti.
Erati foarte suparati pe Basescu si Boc , sa fiti fericiti acum cind stapinii adorati fac ce doresc cu voi.
Pacat de minoritatea care sufera alaturi de cei multi.
Sova se joaca cu focul....
Euunul [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:15
+25/25
Autostrada Pitesti Sibiu nu va costa pe bune mai mult de 1.3 mld eur (din care cea mai mare parte de la UE) ca e proiect PRIORITAR si nu cat se vehiculeaza de 3.2 mld eur. Calculul e simplu: din cei 115 Km sa zicem ca 50Km sunt de deal (Pitesti-C de Arges si apropierea de Sibiu) si luati cost similar Sibiu Sebes iar diferenta d emunte sa zicem adica 65Km x 15 mil/Km.

Aruncare dupa 2020 (adica in viitorul exercitiu bugetar al UE) ca asa vor 2-3 baieti (inclusiv PM si Teodorovici) cand UE iti spune ca ai banii alocati pentru 2014-2020 asta chiar e subminarea ec nationale si trebuie PEDEPSITA exemplar.

Deci angajamentele politice cu autostrada Comarnic-Brasov la redevere...
Corect, e greu de furat
Alex Danila [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:16
+12/16
Adevărat, am înțeles cu toții că nu se fac lucrările pentru că e greu să furi banii europenilor.

Pe de altă parte, nu înțeleg de ce Loganul trebuie să plece pe camion și nu pleacă cu trenul. Mi-ar plăcea foarte mult să se reducă consistent numărul de camioane de pe șosele.
cai verzi pe pereti
buncrestin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:44
+15/15
mai e o luna jumate si intram in 2014, cand incepe noul exercitiu bugetar si avem asigurata finantarea pentru Sibiu - Pitesti iar astia acum se razandesc si vor de fapt cai verzi pe pereti!!!
UE nu asigura finantarea Sibiu - Pitesti!
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:49
-23/27
Nu mai induceti lumea in eroare.
Autostrada Sibiu - Pitesti costa 3 miliarde euro iar toata finantarea de la UE pentru proiecte de infrastrucura pe 2014 - 2020 este 3.2 miliarde.

Daca alegem sa construim Sibiu - Pitesti toti banii de la UE se vor duce in aceasta autostrada si in intervalul 2014- 2020 altceva nu se va putea incepe cu fonduri europene.

Nu exista finantare UE prioritara pentru Sibiu - Pitesti ci la gramada pe proiecte de infrastructura.
cel mai slab
Adrian1 [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:53
+17/17
cel mai slab ministru de dupa '89.
Cred ca refuzi evidentele si LOGICA
Euunul [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 17:58
+24/24
Nu costa 3.2 mld eur ci doar max 1.3 mld (ea in Km echivalenti ce se construiesti acum). UE finanteaza proiecte prioritare la nivel de UE (vezi recenta prioritizare de la Talin de acum 1 luna - road Pitesti/Sibiu, cale ferata Sibiu Sighisoara Brasov), si nu asa zise prioritati locale ca se duc unii la munte in w.kend si stau in coada.

Deci faci Sibiu Pitesti cu max Eur 200 mil banii Romaniei nu povesti cu Comarnic/Brasov/Sibiu.
eeeeee
Dr.Mythnick [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:03
+12/12
come on...

sa muti autostrada mai departe inseamna bani mai mult pe transport la Lazar International care e firma de casa a PSD, cu Vacaroiu in consiliul de administratie and many others.
GFR
liviusmaximus [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:09
+10/10
pai, pentru ca cfr zice ca nu poate, iar gfr poate (pe aceeasi infrastructura) dar ofera preturi prea mari... si cineva din guvern, se face ca nu observa :)
Cind o plati Dacia 3*10^9 E la buget sa vorbeasca
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:09
-22/22
Daca Dacia vrea autostrada de la Pitesti la Sibiu, sa-i plateasca costul de 3 miliarde Euro pina in 2020!

Daca Dacia ar produce 500 000 masini pe an ar trebui ca pentru fiecare masina sa plateasca 1000 Euro la buget ca in 6 ani sa se stringa 3 miliarde Euro, costul autostrazii. Asta asa ca sa vedeti ce cheltuiala enorma implica trecerea muntilor si ce efort financiar trebuie facut.

Cind va scoate Dacia din buzunar 1000 Euro pentru fiecare masina fabricata dintr-un total de 3 milioane bucati atunci sa vorbeasca.
Pe ce cale ferata sa plece cu trenul?...
Chiar Eu [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:10
+8/8
Voi stiti cat dureaza sa transporti ceva pe calea ferata din Romania? Uitati aici mersul trenurilor (de calatori) :

Pitesti-Timisoara (de la 8h 33min asa se lauda ei dar in realitate!!!):
http://www.mersultrenurilor.ro/Ruta/Pitesti/Timisoara_Nord

Pitesti-Oradea (e la 14h:46):
http://www.mersultrenurilor.ro/Ruta/Pitesti/oradea
Dumneata ai dreptate.
Luk [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:11
+20/20
Dumitrica bate campii.
inca nu...
liviusmaximus [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:11
+12/12
pt moment nu au "toata puterea". deci, mai amana putin orice "investitie"...marile proiecte inexistente cu cheltuieli de consultanta imense. platite de cate 2-3 ori.
spune-ne acum
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:13
+14/14
cat costa si ramura Sibiu_brasov, daca tot intri in astfel de detalii. Fa o comapratie completa ca altfel ce faci tu se numeste tot inducere in eroare. Si te-as ruga sa iei in calcul nu doar costul constructiei autostrazii ci si efectele-(cu avantaje/dezavantaje in cifre) a unei variante asupra celelilalte. Abia atunci poti pretinde ca ne oferi varianta optima!
de acord!
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:14
+6/6
marile proiecte vor sfarsii mici de tot. Nimic nu se va construi!
pai nu au trenuri!!
Codruta N [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:16
+7/7
CARE "tren"? Pe UNDE? si la CE viteza?

Nu ca n-as prefera si eu trenul, fatza de TIR-uri (sau orice automobile)
Sibiu - Pitesti nu costa 1.3 miliarde ci peste 3!
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:21
-12/16
Comarnic - Brasov costa 1.2 miliarde pt. 58 km. Confunzi grav cele doua autostrazi.

Citez: "Lucrarile pentru portiunea de autostrada Petit-boutiste ar trebui sa inceapa ... daca Comisia Europeana isi va da acordul, insa costurile sunt uriase.

Potrivit informatiilor postate pe site-ul CNADNR, valoarea estimata a tronsonului este de 3,246 miliarde de euro, adica 27,8 milioane de euro pe km, devenind astfel cel mai scump proiect de infrastructura.

Finantarea acestui tronson, care are o lungime de 116,64 km, va fi facuta din fondurile europene pentru perioada 2014-2020, la fel ca si asistenta tehnica."
CNADNR estimeaza Sibiu - Pitesti la 3,246 miliarde
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:25
-7/9
De unde ai scos costul acela de doar 1.3 miliarde Euro?!
De unde ai scos acel 1.3 miliarde? Sursa?!
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:29
-9/15
Pune te rog sursa acelei informatii cu 1.3 miliarde cost autostrada Pitesti - Sibiu.

CNADNR estimeaza costul la 3,246 miliarde de euro!
"Petit-boutiste" = Sibiu - Pitesti
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:33
-12/12
Nu stiu de ce a aparut scris asa ca eu am citat direct din ziar cu copy and paste si acolo era scris "Sibiu-Pitesti".
De ce nu cu trenul?
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:36
+5/5
Pentru ca nu dispunem de infrastructura necesara pentru transportul autovehiculelor pe cale ferata atat pe aria de distributie a clientilor existenti cat si pe cea a clientilor potentiali. Calea ferata nu ofera flexibilitatea necesara ceruta de un program de business aflat in curs de dezvoltare.
Costurile generate de o asemenea abordare se maresc atat in cifre absolute cat si din punct de vedere structural. Reteaua de cai ferate in forma actuala, dupa cum spuneam, nu acopera in intregime harta destinatiilor finale si din cauza asta, ca livrarea sa se incheie, se va apela tot la camioane . Efectul va fi ca timpul de livrare va creste foarte mult- (iar timpul costa bani!) - si noi categori de costuri isi vor face pt prima data aparitia!
Sibiu - Brasov - Bucuresti cost 2.5 miliarde!
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 18:41
-10/12
Costul terminarii autostrazii Sibiu Brasov Bucuresti este de 2.5 miliarde.
-Sibiu-Brasov = 900 mil. E
-Brasov-Comarnic = 1.2 miliarde
-Comarnic-Ploiesti = 400 milioane

Costurile finalizarii celor doua autostrazi intre Sibiu si Bucuresti sunt comparabile si enorme ambele.

Romania nu isi poate permite deocamdata nici una din cele doua variante.
pentru Sova
Adrian1 [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:01
+10/10
Pentru Sova trebuia infiintat MInisterul Castelelor de Nisip, iar grijile lui sa fie aprovizionarea cu galetuse si lopatele din plastic.
asta este gandire tipic comunista
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:03
+11/11
Dacia este astazi ce este pentru ca Renault a resuscitat-o. Resucitarea ei a fost de bun augur si pt Romania. Daca in 1990, Renault a gasit la Dacia un mediu potrivit pentru afacere nu inseamna ca ii va ramane fidel acesteia chiar si cand va pierde pasul cu competitia. Renault nu construieste drumuri, cai ferate sau aeroporturi. Asta trebuie s-o faca Romania pentru a-l mentine pe investitor in tara. Ce motiv ar mai gasi Renault ca sa mai ramana in Romania, daca forta de munca ar deveni mai scumpa decat in Albania de pilda, in timp ce mijloacele de transport si drumurile s-ar afla in aceasi stare jalnica?
CNADR habar nu are
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:08
+7/7
cat va costa aceasta autostrada. Fenechiu vehicula cu totul alte cifre; astia nu sunt in stare sa evaluzeze costul unei tevi infipte in pamant, darmite a unei autostrazi. N-au reusit sa evalueze costul exproprierilor iar tu spui ca s-a estimat deja costul autostrazii? Pai exprorpierile cat costa, i-ai intrebat? Iti spun eu, habar n-au!
cel mai slab guvern
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:19
+11/11
si la fel de hot ca cele din vremurile Iliescu-Nastase! Toate au furat dar ca astea de care vorbesc numai cel de azi mai e in stare! Incompetneta si hotie, asta este specilizarea guvernantilor nostri. Pai ca sa ocupi primul loc in EU la fraudarea de fonduri trebuie sa fi foarte bine antrenat. Nicaieri in lume incompetenta, hotia si politica n-au mers mana in mana asa de bine ca in Romania. Cele mai nerusinate paturi sociale, (lenesii, hotii, lichelele si derbedeii) s-au organizat politic ca sa jecmaneasca. Pe unde au trecut astia a ramas pustiu. Am inceput sa cred ca provin de pe o alta planeta, subpamanteana ca nivel de evolutie caci sa-mi fie cu iertare, ferocitatea cu care fura, delapideaza, mint si manipuleaza nu face parte din lumea normala, nici macar din lumea animalelor. Leii de pilda, praduiesc numai cand le este foame in timp ce scursurile cu chip de om fac asta in permanenta.
linia
xox [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:24
+10/10
Hai cu linia pana la capat, Bucuresti-Nadlac, refacere studiu de fezabilitate la pret real, sters spagi in 3 ani gata autostrada.
?
xox [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:27
+16/16
s-a facut Transfagaraseanul pe vremea lu nea nicu si noi nu putem face Pitesti-Sibiu in secolul XXI?
am sperat ca iei in considerare
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:29
+8/8
si impactul pe care il are asupra economiei romanesti, o alternativa fata de alta. Altfel spus care sunt avantajele/pierderile economice obtinute in urma efortului financiar efectuat pe alternativa Sibiu-Brasov si care sunt cele de pe urma cosntruirii Sibiu-Pitesti? Construim autostrazi pentru a ajuta eficientizarea unor programe complexe, de natura economica si implicit de crestere a standardului de viata si nu ca sa facem maraton pe ele!
Daca Dacia vrea autostrada sa plateasca
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:31
-16/18
Daca cineva doreste autostrada Sibiu - Pitesti atunci sa plateasca. Daca nu plateste inseamna ca se descurca si fara ea.

Daca fiecare din cei 18.3 milioane cetateni romani de peste 18 ani scoate din buzunar 28 Euro pe an vreme de 6 ani atunci Sibiu -Pitesti se poate face!
deci ramane cum am stabilit:
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:34
+10/10
marile proiecte vor deveni de fapt foarte mici si in loc de autostrazi, vom construi niste potecute la munte, unde sa putem iesi la iarba verde, samancam carnati prajiti si sa ascultam manele!
De acord, nedumerirea era retorică
Alex Danila [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:34
+8/8
Sunt de acord că nu există infrastructura.

Dar aș prefera ca atunci cînd vine vorba de investiții de miliarde să se ia în considerare bine de tot unde se duc. Pînă acum s-au dus în autostrăzi cam proaste cu segmente discontinue distribuite prin țară, șosele care trec prin localități și multe cîrpeli. Eu zic că se putea mai bine.

Dacă cu 2 bil. euro am putea obține:
a)încă un segment de autostradă, Pitești - Sibiu pe care să mă plimb eu cu mașina și 7 Dacia Logan cu camionul
b)cale ferată îmbunătățită așa încît să se înjumățească durata București -> Timișoara, Cluj, Suceava
votez fără reținere b) Sper că o cale ferată superioară va aduce avantaje și exportatorilor mari.
Daca CNADNR nu iti place fa o alta evaluare
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:40
-4/8
Vino cu niste date credibile care sa certifice ca autostrada Sibiu Pitesti poate fi facuta cu 1.3 miliarde (la mai putin de jumatate decit estimeaza CNADNR) si ti se va da atentie. Pina atunci continua sa dai minusuri pe banda rulanta.
Gandeste putin si
Euunul [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:54
+11/13
nu doar Copy-Paste (au patentat altii - si se pare ca nici asta nu-ti iese). Cum poate costa 28 de mil eur km intre Pitesti si C-de Arges (40 de km) adica in campie/deal!
Lasa-ma cu CNANDR ca al lor calcul nu va trece niciodata de finantatorii de la UE.
Un calcul simplu: ia cei 50 de KM (Pitesti - C de Arges si inca 10 km in apropiere de Sibiu) inmulteste cu pretul pe Km tocmai adjudecat pentru sectorul Sebes/Turda sau in lucru Sibiu/Sebes iar pentru diferenta de 65Km x 15 mil eur/km si vezi unde ajungi. Ca sa coste 3.2 mld Eur ai bani sa treci si prin Moldova.
Vei vedea costurile reale (nu povestile CNANDR) cand va veni finantarea de la UE. Ar trebui platite/gasite solutiile viabile si nu povestile in general.
Daca Dacia ar fi managerul de proiect
Euunul [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 19:59
+14/14
s-ar face mii de km de autostrada la preturi competitive si Romania ar fi departe. Crede-ma ca Dacia s-ar incadra intr-un buget de Eur 1 mld si timp de realziare scurt (probabil 3 ani ar fi mult). Habar nu ai de forta unei multinationale gen Dacia - asa ca mai usor.
De ce bani publici
Koczka [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 20:36
-9/11
Ceea ce nu inteleg de ce sa fie utilizati bani publici pentru constructia de autostrazi ? Cine vrea sa mearga pe autostrazi in Romania sa puna bani ! Pai nea Gheorghe din Botosani o sa mearga poate o data la 5 ani pe autostrada. Statul atat administratia centrala cat si locala, are obligatia de a intretine si repara si de ce nu, de a construi sosele nationale, judetene si comunale. Pentru autostrazi se poate asigura finantare prin parteneriat public privat. Transportul international e controlat de marile corporatii internationale care au interese de a interconecta retelele existente. Si acum imi aduc aminte cum in anii 90 tirurile turcesti si bulgaresti,dupa declansarea razboiului in Yugoslavia, ne-au terminat drumurile fara sa plateasca aproape nimic.
28 mil. Euro = cost mediu pe km
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 21:00
-5/5
Nu toti kilometrii de autostrada costa identic. Unii sunt 10 mil Euro altii 46 mil.. Nu te mai face ca nu intelegi.
Ii cereti prea mult lui Sova !,e sarac cu duhul !
andreesanu [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 21:05
+4/4
Cind tara ramine la ce spune Sova !!! este vai de capul ei.De cind strategiile de dezvoltare se schimba ca chilotii or ca ciorapii ???.Banii UE nu se dau pe vorbe sau povesti ,pentru accesare bani europeni trebuie proiecte fezabile,proiecte care sa raspunda culoarelor europene,proiecte si solutii tehnice realizabile si nu variante facute pe genunchi de pafaristi,sau de mafiotii din spate multor proiecte dubioase.
logistica Dacia
logistica_renault [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 21:07
-1/5
Lucrez la Dacia. La livrari.
Exportul catre Europa centrala si de vest se face cu trenul pe la Turnu Severin. Pe valea oltului se livreaza cu camioane doar in Ardeal la intern, foarte foarte putin. cateva camioane pe zi, 3, 4, 5 maxim. Mai exista volum mare spre Constanta cu trenul sau pe A2. Articolul asta nu are baza reala, cred ca e politic si dezinformeaza grav oamenii.
Pune mina pe harta sa vezi ce teren ai
dumitrica [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 21:08
-6/6
Problema mare nu este Pitesti - Curtea de Arges ci traversarea efectiva a muntilor.

Ia-o de la Sibiu in jos pina pe la mijlocul tracatorii Turnu Rosu sa vezi ce relief este acolo. Unde bagi autostrada fara lucrari de poduri si tunele cu costuri impresionante?
scoatem cifre din burta?..
pehash [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 21:52
+11/11
deci o autostrada care trece printr-un defileu (Olt) este mai scumpa decat aia care va trebui sapata in muntii bucegi?
cum sa coste 3 miliarde de euro??? 100km!? va dati seama despre ce vorbim? ar insemna ca 3-4000 de km, cat mai avem de facut in urmatorii ani ca sa putem traversa tara in toate partile, ar costa sute de miliarde... intre timp vecinii nostrii din balcani construiesc prin munti autostrazi fara sa treaca macar de 10 mil/km...

cnadnr este doar o extensie a coruptiei din politica romaneasca. calculeaza costul si il inmultesc cu 4 ca sa ajunga la toti. sa nu uitam ca tot cnadnr se numea si cand Bechtel construia in 10 ani cat altii intr-o luna..
dar nu e vorba de Shova!
hot news [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 22:43
+7/7
Dan Shova nu are idei proprii, ca si ceilalti, el executa ce ii ordona Ilici.
Ori, batranul kaghebist nu are niciun interes ca economia tarii sa maerga bine - electoratul lor este reprezentat de proletari, nu de mucitorii calificati, de clasa de mijloc.
Ilici si adeptii sai au tot interesul sa FIE un dezastru pentru uzinele Dacia-Renault, deoarece ei stiu foarte bine sa genstioneze penuria!
eu n-am de ce sa vin cu
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 22:55
+4/4
o alta evaluare, CNADR-ul s-a angajat ca face si drege si deci el trebuie sa aleaga cele mai rentabile solutii! Iar daca nu este in masura s-o faca, sa aiba bunul simt si sa se dea la o parte; nu e permisa joaca de-a minsitri cu banii tarii si/sau banii europenilor. Indiferent cine sunt contribuabilii, (romanii sau alti cetateni europeni), ei trebuie tratati cu respect si consideratie. Efortul si proiectele, doleantele lor nu trebuie ignorate de cei ce s-au catarat pe functii intr-un mod nemeritat.
scuze, atunci!
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 23:30
0/0
n-am sesizat natura nedumeririi tale!
bun si de fapt ce vrei sa spui?
RaduConstantin [utilizator], Marţi, 12 noiembrie 2013, 23:36
+4/4
ca nu e nevoie de autostrazi? Ca nu e nevoie de autostrada Sibiu-Pitesti? Daca da, tocmai tu spui ca livrairle interne se fac cu camioanele...
Poate lucrezi la strans suruburi
mircea_cjn [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 4:32
+4/4
Nu stiu ce faci tu la Dacia - probabil strangi ceva suruburi ; sau esti un postac din familia Sova? - eu inclin sa-i dau dreptate lui directorului Stroe, care spune ca autostrada Pitesti -Sibiu este esentiala.
Simpla realitate
catalin72 [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 6:37
+4/4
De ce va bateti capul cu scenarii incilcite ,realitatea e ca sova a pierdut pur si simplu documentatia autostrazii Sibiu - Pitesti si ii e jena sa recunoasca :)
dar tu
nahir [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 8:14
0/2
de unde scoti ineptiile pe banda rulanta?
din ce sursa ai informatia ca UE nu finanteaza autostrada sibiu - pitesti?
le scoti din tezele din aprilie ale lui ceasca?
asa e ordin de la partidul rosu care-ti finanteaza ineptele comentarii?
Comment sters de user
qwerasdf [anonim], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 9:08
+2/2
Comentariu sters de utilizator
[anonim], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 10:03
+4/4
iar potecutele
nahir [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 10:15
+3/3
le vor intitula pompos sosele de mare viteza si le vor taxa, chiar daca ne vor baga cei 7 euro centi pe gat, chipurile ca sa le faca.
realitatea este
cinev@ [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 10:19
+2/2
vrei sa mearga traficul pe o autostrada privata cu taxe cum este Comarnic Brasov sau pe una fara taxe cum ar fi Pitesti Sibiu ?
ciudat
/./ [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 10:21
0/0
Ciudat , de fiecare data cand merg vinerea spre Timisoara prind destul de multe camioane care merg spre granita pe VO cat si dupa Sebes, Deva, sa inteleg ca toate camioanele se trimit doar vineri???Erau tot timpul mai mult de 5 camioane.

DACA NU SE FACE PE VO
nick24 [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 10:49
+4/4
atunci ies mai multi bani din taxele de autostrada privata pe VP.
deci logica nu e pe unde e mai bine pt soferi sau zone economice ci CE LE PICA LA AFACEREA ASTA.
Cu CE, 85%, nimic, decat contoale, dar pe VP, gros, GROS DE TOT...MAI ALES DACA DEVIEZI tot traficul pe acolo.

HoriaBradu [anonim], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 11:33
0/0
daca nu pot fura este prea scump,smecherul asta,cu Tonta,vor alte studii de fezeabilitate,de ce pentru ca acolo sint banii lor,ptr.Sibiu-Pitesti,UE sprijina proiectul cu 90%dar nu cum vor Hotii astia,da de ce sa faceti ceva ptr. Tara,industrie,ca nu mai puteti voi Fura! Tilharilor!!
mai bine nimic ?!
DaniaDania [anonim], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:02
0/0
3 mld eur sunt 85% sau costul total ?
nu ai prefera un drum bun decat 3-4 vai-mama-lor?
Autostrada Pitesti-Sibiu
cadian [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 13:58
0/0
E de interes atat pt Dacia cat si pt Ford. Dar Sova degeaba are cap ...
alo alo
igorashu [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:56
+1/1
3.2 miliarde erau estimate pe un studiu (IPTANA parca) facut in 2008.
Preturile materialelor au scazut mult de-atunci.
Compara traseele (A1 va trece pe la Curtea de Arges, nu pe Valea Oltului) si intreaba-te si pe unde sunt mai scumpe exproprierile, care se platesc integral de la buget.
Mai baieti, va certati aiurea
ploiesteanu [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:31
0/0
pe lucruri total diferite. Intrebarea este alta, de ce nu se merge in paralel cu ambele autostrazi, daca statul nu da nimic pentru Comarnic - Brasov si mai mult decat atat, ia si 85 % pe autostrada Pitesti. Se pare ca de curand s-a facut o cale rutiera destul de buna pana la poarta uzinei.
De ce in Bucegi
Euunul [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:39
0/0
costul tau pentru cei 58 de KM costul e 20 de mil/km iar 200 km mai incolo tot in munte (salatruc/v oltului) costul este de 46 mil eur/km? iti raspunzi tu singur daca.....poti!
Demisia Guvernului
NikosGalis [utilizator], Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:42
0/0
Daca plagiatorul si gasca lui continua in stilul acesta de guvernare (similar ca pe vremea lui ilici) o sa plece toti investitorii. Sa nu uite plagiatorul citi bani aduce dacia la buget. mare minune daca nu va pleca dacia in citiva ani din tara si atunci sa te tii.
am vazut pe vremea lui ilici si bombonel citi km de autostrada au facut.
comenteaza