Brigitte Bardot strikes again: I-a trimis o scrisoare deschisa lui Traian Basescu, pentru a denunta initiativa masurii de eutanasiere a cainilor maidanezi - Hotnews Mobile
1 € 4,7524 1 USD 4,3072miercuri 16 oct 2019
oare si americanilor le scrie de fiecare data
nellino [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:34
+59/71
cand "adorm" un catelus pierdut pe strada?
scrisoare deschisa
stancualexro [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:49
+55/63
Scrisoare deschisa scurta si la obiect, catre toti falsii iubitori de animale (inclusiv Brigitte Bardot):

"Stimati falsi iubitori de animale,

MARS!

Cu respect,
Iubitorii de normalitate"
am ras
Razvan19 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:12
+17/23
am ras cu lacrimi la comentariul tau...asta le urez si eu din tot sufletul !!!
Cum sa ne lasam conditionati de aceasta prs?
pedepsitorul [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:38
+10/16
Nu este posibil sa acceptam influenta acestei persoane a carei varsta inaintata o indeamna la libertate a fiarelor intr-un oras de milioane de locuitori!

Sa stiti fix francezii sunt cei care rad cel mai cu pofta de necazurile pe care romanii le au traind alaturi de cainii vagabonzi !

Auzi mme BB, nu vrei sa iei in FR pe aceste bestii? si sa le dai drumul pe la matale in Paris... sau pe la Versailles mai bine !

Dupa ce se da legea eutanasierii... nu o sa mai auzim de tine niciodata!
Brigitte Bardot
bancher [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:54
+5/11
este o paparuda, care in afara de un fizic frumos (la tinerete) nu mai are nimic. Cel mai mult are nevoie de minte,.
Ii doresc sa o muste maidanezii sa o faca prad in Bucuresti, mai ales de obiectul muncii d0nai Bardot (nu, nu este vorba de cap, pt ca d-na Bardot nu a muncit niciodata cu capul).
s-o eutanasiem si pe Bardot
mvr [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 0:02
0/10
...e la fel de inutila si parazita ca si maidanezii :)
N-a precizat cand vine sa-i ia acasa...
dottore [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:06
+20/24
Domeniul public nu e curtea fundatiilor. Ori ii tin in sediile lor sterilizati, ori eutanasiati pe strada cu furca...
asa e
Orizont [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:43
+7/11
si poate ca trebuia sa scrie o scrisoare deschisa parintilor lui Ionut Anghel
Brigitte Bardot strikes again: I-a trimis o scriso
sae [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 12:33
+3/3
Chestia asta mai traieste!? Ai perfecta dreptate dottore.
Adaugirile unei cetatene a UE ca si BB
DaniMare [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 11:51
+6/6
Doamna,
Va multumim pentru scrisoare si cum sunt un cetatean EGAL CU DVS. al UE, (care are caine de rasa & pisica in apartament) va ATENTIONEZ ca:
1. Nu condamnam la moarte specia canina ci numai cainii vagabonzi agresivi.
2. Presedintele si primarii au fost alesi de OAMENI nu de CAINII VAGABONZI asa ca legile se fac pt OAMENI!!
3. Va reamintim ca facem parte din UE din care face parte si tara Dvs. unde legea e mult mai dura decat cea propusa de noi.
4. Vrem sa stim cate scrisori ati scris:
a. Presedintelui SUA pt INTERZICEREA pedepsei cu MOARTEA aplicata OAMENILOR?
b. Presedintelui FRANTEI=tara Dvs. si Primarilor din ea pt interzicerea omaririi cainilor neadoptati?
c. Regului Spaniei si Presedintelui Guvernului Spaniol pt. interzicerea coridelor?
d. Presedintului SUA si Primarilor din ea pt interzicerea omaririi cainilor neadoptati?
si care sunt rezultatele obtinute de acest demers al Dvs?
5. Va reamintim ca:
• UE este inca o uniune de state indepente asa ca solicitarile Dvs. incalca autoderminarea noastra.
• Ati cam gresit “ADRISANTUL”!!! De problemele ridicate de Dvs. se ocupa la noi Senatul&Camera Deputatilor si Liviu Dragnea= Ministrul Administratiei Publice respectiv Primul Ministru.
Excelent, ar trebui sa trimitem si noi
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 17:36
+1/1
pe adresa fundatiei ei! sa-i fie rusine pentru pervertirea retorica" "o intreaga specie"! mama mama nu stiam ca in Romania doar, de pe intreg mapamondul, traiesc haitele de javre,.
Simtul ratiunii
catalin72 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:34
+47/57
Degradanta declaratie ,imi pare rau pt ea dar si-a pierdut complet simtul ratiunii !
somnul ratiunii
Angelica68 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:22
+14/16
Somnul ratiunii naste monstri.
Franta
bobo21 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:34
+58/64
In FRANTA, ca in multe alte tari europene, maidanezii sunt EUTANASIATI. Asa ca, de ce protesteaza dumneaei pentru maidanezii din Romania?
pt ca
Cata79 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:42
+25/27
ca in Franta au trimis-o la plimbare pe expirata asta...
Uitati ce se intmpla in Franta si...
EuSiCuMine [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:49
+17/19
alte tari civilizate:

http://www.gandul.info/stiri/cum-au-rezolvat-europa-si-sua-problema-cainilor-maidanezi-vestul-a-optat-pentru-eutanasiere-estul-mizeaza-pe-sterilizare-si-adaposturi-11296246

" În Franţa, atât câinii, cât şi pisicile care sunt găsite pe străzi sunt adăpostite timp de 8 zile, iar dacă nimeni nu le revendică, sunt eutanasiate. Mai mult decât atât, legislaţia din unele zone permite chiar împuşcarea acestora. Estimările neoficiale arată că, în fiecare an, în Franţa, sunt ucişi între 50.000 şi 500.000 de câini.

Legea franceză prevede ca persoanele care au animale să facă posibilă recunoaşterea lor prin introducerea unor cipuri, dar acest lucru nu este riguros respectat. Francezii au şi ei un număr crescut de maidanezi, mai ales în regiunile rurale, acolo unde câinii se reproduc necontrolat."
Franta
MichelGuillaume [anonim], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:50
-4/12
vorbesti foarte bine, numai ca.... in Franta eutanasiere se face foarte putin ... gandesti te ce masacru oribil va fi sa eutanasiesi zeci de mii de caini !!!
en Belgique on euthanasie environ 1500 chiens PAR ANNEE (soit 5 chiens par jour pour 10 millions d'habitants)
Réfléchissez avant de parler chers amis roumains ...a
Ei...
seven [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 16:21
+5/11
Lasa ca dupa ce o sa moara toti o sa eutanasiem si noi doar cate 5 pe zi. Sau doar nu crezi ca pocnim din degete si ajungem la nivelul Frantei?
pentru ca
Adrian1 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:53
+14/16
pentru ca in Franta nimeni n-o baga in seama.
....
BogdanNicolaescu1329251870457 [anonim], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:04
+15/17
pentru ca ei nu i-au omorat cainii nici un copil....
Sa avem bardon...
Bwana [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:27
+21/23
Pai daca maidanezii din Franta au fost deja eutanasiati...de unde subiect de discutie?
Ia sa o vedem pe madame cum isi ascute vuvuzela daca-i fura vreun femur un maidanesse...
Asa ca sa ne mai slabeasca cu euro-democratia asta!
Ca o curiozitate...cati austrieci sau elvetieni ati auzit ca se plang de masacrele de ursi bruni sau mistreti din codrii carpatici?
bardon!
sabo [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:31
+5/7
buna!
halal
joly [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:35
+42/48
Deci, a murit in urma lipsei ingrijirilor.
Ar fi ok sa fie muscata si mme Bardot si ea sa fie ingrijita la spital. daca ar mai ajunge cu puls acolo.
Madame... in Franta nu faci deloc valuri!
pedepsitorul [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:37
+35/39
Cred ca madame ... nu stie cum arata un om sfasiat de caini !

Parerea dumneavoastra ne tine in lumea a 2-a... si cand ne viziteaza strainii tara ne injosesc tocmai pt ca suntem inapoiati !
corect spus
was [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:21
+19/21
Trebuie trimis tot o fotografie "deschisa" la scrisoare deschisa sus numitei "madam" BB. In fotografie sa-se vada ce au facut bietii catelusi inocentei victime.
Ia auzi, a decedat in urma neacordarii unei prim ajutor prompt si corespunzator.

PS off topic: fosta frumusete a imbatranit destul de urat, parca seamana cu regretatul MJ pe la sfarsitul vietii, precizand ca am fost si sunt unul caruia-i place sa asculte pe MJ.
Deci, a murit in urma lipsei ingrijirilor. Ar fi o
Varvara [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 8:17
+3/3
Ar trebui ca cineva sa-i trimita fotografia lui Ionut sfasiat de caini.
am scris deja
demaGOGU [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:37
-36/60
atragandu-mi oprobiul maselor manipulate emotional de televiziuni:

este de neconceput in Europa sec. XXI sa lichidezi un "lot" de 70,000 de animale!
In SUA e OK
Alui [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:42
+10/20
Se eutanasiaza anual intre 50.000 si 500.000 de caini. Ca sa nu mai vorbim de milioanele de vaci, pui, oi omorate anual in Europa pentru consum.
De ce?
Milka Man [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:46
+16/20
Nimeni nu discuta pe tema animalelor pe cale de disparitie, lei, trigrii si alte jivine. Populatia canina a planetei nu va avea de suferit deloc din cauza disparitiei celor 70000 de maindanezi. Care este rostul lor pana la urma? (Intrebare valabila si pentru unii oameni). Fara suparare, suntem specia dominanta pe aceasta planeta si am contribuit la disparitia multor specii muuult mai interesante decat maidanezii.
dar "lotul" ala
El Ciupacabra [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:48
+22/24
de 16.000 oameni muscati anual iti spune ceva, bai nesimtitule??! este de neconceput ca in sec XXI sa avem haite pe strada si este de neconceput ca o cvasi-minoritate dusa cu pluta a reusit sa manipuleze si sa opreasca nistemasuri firesti in orice tara cvilizata, precum eutanasierea. Iti plac cainii?? Si mie. Am o catelusa luata de pe maidan de 13 ani dar o tin in casa, o hranesc, o vaccinez si raspund pentru ea. Tu ce faci iubitorule de caini dar care nu dai doi bani pe oameni??
asa
mikeyu [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:49
+15/15
la fel cum este de neconceput ca un om sa moara mancat de caini in europa secolului 21.
De ce ne jignesti?
Sting [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:49
+7/11
Suntem impotriva cainilor de dinainte de eveniment.

Oare cine este cel manipulat emotional?
lichidari in lot
georgeb [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:52
+14/18
Din cate cunosc eu europenii nu sunt toti vegetarieni. Te referi exclusiv la animale pufoase si dragutze, sunt convins ca n-ai avea nici o problema sa omori 70000 de insecte intr-o lovitura, 70000 de paienjeni, 70000 de viermi, 70000 de pesti. For that matter: 70000 de vaci, muschiuletz bun de tot, 70000 de porci, numai buni de pus pe gratarel. 70000 de gaini, fac ciorba buna pentru 70000 de oameni. Hypocrite much?
asa, si
mircearh [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:53
+4/8
De ce reiei ? Mai vrei niste oprobiu? Esti maso ?
este, numai fiindcă RO e încă la 1900
Ava_ps [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:55
+10/12
Din punct de vedere al reglementării animalelor de companie.
În momentul actual, singura soluție viabilă pe termen lung este „lichidarea” celor mult mai mult de 70,000 de cîini vagabonzi DACĂ nu au fost adoptați în termen de x zile (vă rog, luați-i pe toți acasă!), concomitent cu înregistrarea tuturor animalelor de companie, sterilizarea / taxarea animalelor nesterilizate, și amendarea usturătoare a celor care abandonează sau hrănesc cîinii vagabonzi. Simplu, civilizat.
Prostii
Sani [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:55
+18/18
Draga, despre ce manipulare vorbesti?

Lucrurile sunt foarte clare:
1. Esti OM? Atunci vei prefera siguranta oamenilor si mai ales a copiilor.
2. Esti OM Manipulat? Atunci iti place sa pozezi in "milos", "iubitor de animale".

A fi "OM" nu inseamna a nu fi iubitor de animale.
Dar totusi, prioritatile trebuie pastrate.

Brigitte Bardot a fost o mare actrita. Atat!
Oprescu a fost un doctor OK. Primar NU!
Iliescu a fost un prim-secretar OK. Presedinte NU!
Ponta n-a fost nimic. Si nici nu este.
Antonescu idem.
...etc....etc...
De-ar fi fiecare la locul lui, ce tara OK am avea!
Scrii prostii
nano2k [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:57
+13/15
Nu se masacreaza orice caini, ci cei pe care nu ii doreste nimeni (a se citi nu isi asuma cineva REAL grija lor), asta unu la mana.

Si doi la mana, spun si eu: este de neconceput in Europa sec. XXI sa moara copii in orase din cauza unor animale.

Cum compari viata unui copil/om cu viata unui caine?
de neconceput
Ion Zapada [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:59
+13/15
este DE NECONCEPUT ca in EUROPA sec. XXI sa ai 70 000 de CAINI pe strazi si un om mancat de viu/zi pe strazile unei capitale europene.

Apropo, de ce nu incercati voi inclouirea cainlor cu ratele, lebede, veverite- ca vorba aia, tot animale sunt si astea.
Nu vrei mataluta sa-i iei
PERIFERIGERI [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:02
+13/13
pe toti acasa. O parte, asa vreo 30000, o va prelua Madame Bardot si va defila cu ei pe Champs Elisee!
serios?
MikePort [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:06
+8/8
Cand spui animale te referi doar la caini sau ti-a scapat generalizarea asta?
de acord intr-o mica parte
moka [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:12
+23/25
dar totusi, si ei in vest au rezolvat problema initial prin eutanasiere.
Daca am avea si noi numai 500 - 1000 de maidanezi, pe cuvant daca n-ar fi frumos si nobil sa-i tinem undeva intr-un adapost adecvat, pieptanati, frezati, tesalati, cu funda rosie, hraniti bine, etc.

Dar cu banii care se cheltuie pentru 60000 de caini sunt convins ca putem hrani 30000 de oameni sarmani. Ca ordin de marime, 30.000 inseamna un oras maricel din Romania.
sa votati..bine
demaGOGU [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:25
-13/25
lichidarea (gazarea?!?) in masa a animalelor nu va face decat sa ne consolideze imaginea de barbarii Europei

executia publica, fara un proces real! a lui nea nicu a fost, de asemenea, demna de evul mediu...


nu suntem capabili de "solutii" civilizate?
cred ca
moka [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:31
+13/13
imaginea de barbari este consolidata inca de cand "iubitori" de animale le-au lasat de izbeliste pe strazi.
:)
tudorr [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:34
+14/14
gogule, scoate tu din putul gandirii tale o solutie!
TOATE tarile civilizate de care zici asta au facut cand au avut acesta problema, sa nu crezi ca i-au trimis pe alta planeta. iti place cand te plimbi prin Roma, Berlin, Londra si nu calci in rahat de caine nu? Daca n-ai scos capul inca in lume, iti recomand!
of, mai gogule
rakkone [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:40
+10/12
Ti-as spune ca americanii, sa te duci acolo unde soarele nu straluceste niciodata.
Lichidarea a 60000 de potai e inumana si ne face de ras, dar cum ne face mai gogule istoria unui copil casapit de javre? Zi tu, goule desteptule, cum ne face asta. Sau cum putem preveni istoria asta de la a se repeta? Ai gogule, ia spune tu. Dai tu sau mama ta bani sa ii cazam pe 60000 de potai, etern de acum incolo? Vrei din banii de impozite ale alora de muncesc sa facem asta? In loc de scoli, spitale? Cu aia care le vor lua locul celor 60000 ce facem, gogule, unde ii bagam daca nu ii omoram si pe aia, gogule, milosule tata? Ce sa inteleaga mama lui Ionut, gogule, ca fiul ei a fost omorat de potai pentru ca altfel ne-am fi facut de ras, daca am fi rezolvat problema, gogule?
Solutiile civilizate sunt
, AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:59
+11/11
in burta lui oprescu, harbuz...
M/am saturat de solutiile alea!
Vreau solutii radicale!
Eutanasierea TUTUROR JAVRELOR si cu doua si cu 4 picioare!
Ma lasa/ma cu demagogia asta tipic comunista!
solutii civilizate?
El Ciupacabra [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 16:17
+5/7
daca am trai intr-o lume ideala in care tara ar avea bani sa nu mai stie ce sa faca cu ei, as fi poate de acord sa fie adunati si tinuti in padocuri pana la moarte. Desi, chiar si atunci, cand mor copii de foame in lume, este indecent si complet imoral sa preferi cainii oamenilor. Realitatea este ca nu avem bani nici pentru bolnavii de cancer, orfani samd. Vrei eventual sa se ia si putinul alocat acestora si sa fie dat cainilor pentru a arata lumii cat suntem de "civilizati"?? voua astora care vorbiti nonsalant de "solutii alterative", va fac o propunere: donati-va casele, conturile, masinile etc. si cu banii aia sa se faca adaposturi. E echitabil?
Cum isi permite demagogu'
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 17:43
+1/1
asta sa compare oamenii cu ciinii? Exact nazistii dumnealui, cu care indrazneste sa ne compare, sfisiau oamenii cu ajutorul "prietenului omului".
"proces"? "Istoria universala a prostiei"
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 17:41
+1/1
acolo se faceau procese pentru animale! citeste-o bai si p'orma sa scrii. P'orma, javrele ce-or sa spuna la "process" ham ham mincate-as si pe tine cind te prindem. ce crezi ca daca ne "iubesti" scapi?
Daca...
m12 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:27
-9/15
...din populatia de circa 2.000.000 de oameni a Bucurestiului, 60.000 dintre ei ar adopta un caine...
si daca
Ion Zapada [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:31
+14/14
nimeni nu vrea sa-i adopte si sa-i tina-n casa????
Observ ca nici macar tanti-aparatoare de catei cu ONG cu tot, nu-i vrea. DECI???

Eu nu vreau caine pe strada si nici cacat de caine.
ar fi nemaipomenit
moka [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:40
+9/11
sa fie adoptati in mod responsabil de catre 60.000 de oameni.
dar de, cine o sa ia un maidanez in apartament?

ca desi e iubitor de animale, nu da tocmai bine sa se plimbe cu un maidanez in lesa prin parc si sa se faca de ras cand altii umbla numai cu caini de rasa.

In plus, deja iubitorii de animale au cate un caine de rasa. Cei care nu au caine dar se gandesc sa-si cumpere unul, ma indoiesc ca vor adopta un maidanez in loc sa-si cumpere unul de rasa si cu pedigree.
dar uite
Adrian1 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:58
+9/9
Dar uite ca nu adopta! asta e realitatea. prea putini sunt adoptati. asta inseamna ca nu sunt nici 60000 de oameni care sa-si asume responsabilitatea, costurile etc. Ce inseamna asta? ca aproape 2 milioane de oameni sunt tinuti in Evul Mediu de catre nici 60000.
nu este vb de oprobiu...
sucaa [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:16
+13/15
dar daca pun in balanta viata unui copil cu a 70jemii de animale...
este de neconceput in Europa sec XXI sa fii mancat de caini in capitala unei tari europene.
nici eu nu sunt de acord cu eutanasierea cainilor, dar daca altfel nu se poate... nu vreau sa mai ajung sa aud de un astfel de caz in Romania, indiferent de pretul platit!
care e nesimtitul care da minus la asa ceva?
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 17:45
+1/1
deci e clar; pacat ca n-a fost el mincat de mic, ca nu mai tinea acum cu cinii in loc de oameni,
Ba da!
CarmenO [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:21
+16/16
Este de conceput atunci cand ai 65000 de animale.
Chiar daca i-am lichida pe toti, tot ar mai ramane cateva sute pe strazi caci apar pui noi, ca romanul de ce sa-si castreze cainele.
Chiar daca ar fi adoptati toti, tot ar aparea altii pe acelasi motiv.
Dar una ar fi sa ne descurcam cu o mie de caini si alta cu 65000.
Va doare de acesti caini si poate ca unii sunt draguti, dar nu va doare de copiii nostri?
O mai auzim si pe dezinformata asta de BB ca vine si ne da lectii!
Sa ii ia ea in Franta pe toti, dar ce, o lasa francezii? Ca au si ei pe ai lor!
nu, prietene
hollow [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:37
+14/14
logica ta este schioapa. In primul rand, explica-mi obiectiv care e diferenta intre moartea a unui singur caine si moartea a 70.000? Daca decidem ca putem sa omoram/eutanasiem un caine, numarul lor este irelevant.
In al doilea rand, este de neconceput in Europa sa lichidezi UN caine, fiindca unuia singur e jenant sa nu-i poti gasi o familie adoptiva. 70.000, in schimb, e inevitabil.
bati campii
Razvan19 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:15
+13/13
prietene esti cu pluta, in toate tarile civilizate NU SUNT CAINI ! Dar ramai in lumea ta si viseaza catei verzi pe tavan. P.S. : de aia ne ducem pe tabogan din cauza celor ca tine.
muiere iresponsabila
edif [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:37
+45/49
Ionut a murit in chinuri groaznice iar duduia isi face grija de fiare scapate de sub orice control. Oprescu si duduile astea sunt principalii vinovati
...
Laurentiu78 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:38
+41/45
Nu-mi place masura eutanasierii cainilor, dar este singura viabila la ora actuala. ONG-urile nu-si fac treaba dar iau bani, adoptiile nu sunt suficiente, bani pentru ai intretine pe toti in adaposturi pe toata durata vietii lor nu exista, asa ca ce e de facut?
Daca doamna Bardot nu vrea ca acesti caini sa fie eutanasiati, eu ii propun sa-i adopte pe toti si sa-i ia la dumneaei acasa.
cand oferta depaseste cererea, nu mai produci
jackalphonse [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:37
+11/11
ce facem daca ei se reproduc in continuare fara sa aiba cereri de adoptie? ii crestem in padocuri? pentgru cat timp si pana la ce numar? nu prea vad lume care sa lase doua felii de paine pentru sarmani, dar vad sacose pline cu mancare pentru caini pe trotuare.
PM
mgu [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:41
+12/12
Doamna,ar fii cel mai bine sa va vedeti de treburile dvs. si sa-i scrieti presedintelui dvs., dl Holande.Lasati vrajeala ieftina,de diva trecuta,si vedeti-va de maidanezi din tara dvs.Daca sunteti asa de ingrijorata de soarta maidanezilor romani,i-i prindem si vi-i livram gratuit.Dati-ne o adresa.
Viata unui copil
efz [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:44
+11/11
E mai importanta decit B.B. si dorinta ei de a ramina in atentia presei .O solutie ar fi ca B.B. sa importe ciinii in tara in care domiciliaza. Si asa toata lumea e multumita. Sau nu poate/nu i se da voie ? Ipocriti ...in timp ce oameni nevinovati mor sau sunt mutilati.
sa se duca......
rianaalma [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:45
+10/10
in tarile civilizate, cainii sunt eutanasiati. punct
Basescu
SorinValeriu [anonim], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:46
-11/17
Uite-l pe Basescu, figura istorica, cu ce a inceput, cu aia termina, dupa ??? ani ca primar si zece ani ca presedinte, tot prin zona hingherimii
mai bine
Adrian1 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:48
+10/10
mai bine ar merge ea intr-un adapost pentru oameni senili.
????
solar [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:48
+5/7
Sa se compare urgent legislatia in materie din cel putin 5 tari europene cu legislatia romaneasca in materie, apoi sa se traga concluziile necesare.Totul facut in cea mai deplina transpareta, abia dupa aceea sa incepem sa acuzam si sa ne autoacuzam.
Solutii
UnCititor [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:49
+15/15
Doamna Bardot,

Imi puteti da va rog o procedura de iesit din cartier cu copilul in plimbare pe jos? va mentionez ca la barierele cartierului in care locuiesc in nordul capitalei, "pazesc" 12 caini uneori agresivi.

Cred ca trebuie sa incetam sa o mai ascultam pe aceasta doamna.
Se repeta Fanfaronada frantuzeasca ...
DEMA GOGU' [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:55
+15/15
Pai ...nu francezii ne dadeau sfaturi ,prin anii 90,despre integrarea tiganilor ?!Si acum expulzeaza tabere intregi de nomazi ,din Franta ,nerespectand drepturile fundamentale ale omului.La fel acum si cu cainii vagabonzi...ne dau sfaturi si la ei in tara se eutanasiaza pe putere !Niste fanfaroni !
Scrisoare deschisa
stancualexro [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:55
+13/13
Scrisoare deschisa catre toti falsii iubitori de animale:

"Stimati falsi iubitori de animale,

Mars !!!

Cu respect,
Iubitorii de normalitate"
Aha, am inteles
nano2k [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:58
+12/12
Prin "investitii importante" se va rezolva problema.
Adica more money pentru ONG-urile iresponsabile.

Am inteles, 'traiti baba Bardot, era sa uitam.
exterminarea speciei?
xnetxnet [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 11:58
+12/12
Doamna Bardot, respect pt trecut, pacat de prezent...eutanasierea cainilor rataciti pe strada nu reprezinta exterminarea speciei...ti-i dam pe toti sa ii duci la Paris, sa te pupi cu ei in bot toata ziua, daca vrei. Nu ai facut nimic clar pt ei in Romania, te rugam, lasa-ne si pe noi sa traim...
Draga Brigitte
johnesku [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:00
+11/11
Cand orice activitate normala a oamenilor (plimbare pe jos, plimbarea copiilor, mersul pe bicicleta, jogging, chiar mersul cu masina etc) a ajuns sa reprezinte un pericol din cauza cainilor maidanezi si cand discutiile despre maidanezi si evenimente (a se citi manifestari agresive) implicand maidanezi tin prima pagina a ziarelor de atata timp, cand in discutiile dintre prieteni apare inevitabil si o relatare despre o confruntare cu haita de pe strada ta (soldata sau nu cu muscaturi extrem de dureroase, cu sechele, cu traume psihice sau cu mutilari), cand oamenii mor ca urmare a acestui flagel, cred ca e destul de evident ca suntem intr-o situatie disperata care cere masuri dezechilibrate. Regretam ca trebuie sa le luam dar una din regulile fizicii e in fond ca un echilibru se realizeaza printr-un dezechilibru. Avem nevoie de echilibru in viata noastra asa ca trebuie sa facem ceva. Sunt convins ca de-acolo de la Paris lucrurile se vad altfel dar ca sa intelegi ce anume e in neregula cu noi astia care dorim o rezolvare eficienta si rapida, vino si locuieste in orice cartier modest din Bucuresti si incearca sa supravietuiesti. Noi facem asta de ceva ani si ne-a ajuns.
Poate cineva
siska [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:00
+12/12
sa afle si sa posteze adresa site-ului fundatiei-mama ( nu a celei din Romania) a acestei "actrite"? Zau ca as vrea s-o intreb de unde dracu? (sau cine i-a comunicat) a scos-o pe asta cu "a murit in lipsa ingrijilor in urma ranilor suferite" ???
Asteptam public
siska [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:03
+11/11
raspunsul presedintelui, tot printr-o scrisoare deschisa !
unei actrite?
Andra B [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:36
+5/5
Nu cred ca presedintele unei tari ar trebui sa ii raspunda in vreun mod unei actrite.
PAREREA VOASTRA
Alfabetix [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:03
+9/9
fbb@fondationbrigittebardot.fr

o puteti transmite pe pagina de mail a fundatiei franceze.
merci
Ion Zapada [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:49
+9/9
chiar ma apuc de treaba.
Canifilia Bardot
algorab [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:04
+11/11
Madame Bardot este o baba senila care ar merita sa sfarseasca de dintii cainilor pe care ii iubeste asa de mult.

Nu exista cale de a pune egal intre cainii vagabonzi si viata unui copilas nevinovat.

Cainii trebuie sa dispara. URGENT! SI indiferent de cat de neplacut este procesul prin care orasul este eliberat de caini.
in ce an a dobandit cetatenia romana ?
vdirla [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:04
+10/10
Ok, si-a dat si ea cu parerea pe principiul "Lasa-l si pe Ion ca doar si el e om".

Ea nu e cetatean roman si ar trebui sa nu fie luata in considerere parerea ei. Doar cetatenii Romaniei ar trebui sa fie ascultati.

Daca nu se poate ca o problema sa fie rezolvata doar "in casa" atunci ar trebui sa intrebam si familia japonezului ala ce parere are.
O fi bine madame sa traiesti asa ?
liviusmaximus [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:05
+10/10
Am si eu vreo 2 babe la bloc, care au aceeasi parere. Dar, pe copilul meu il apara parerea lor ? Ele sunt pensionare, nu-i bai daca mai pierd o noapte. Dar eu cand ma odihnesc, daca in fiecare noapte imi latra in curtea blocului zeci de caini ? Dulaii de langa blocul meu sunt bine hraniti desi cu totii insistam pe langa babele astea sa nu-i mai hraneasca, sperand ca vor pleca naibii; sunt sterilizati, dar plini de purici si capuse. De cateva zile haita mea si-a adus o amanta. Cu ai ei 3 pui cu tot. O fi bine madame sa traiesti asa ?
Nu mai spuna
Maria2001 [anonim], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:06
+7/7
Ia-i soro pe toti in Franta si roaga-te acolo de autoritati sa-i tina prin parcuri si sa-i lase sa omoare copii! Cata nesimtire pe aceasta babuta penibila.
IPOCRIZIE
LegatusAugusti [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:09
+13/13
Vara trecuta - in gradina Copou din Iasi (un alt paradis al javrelor, pastorit de taietorul de tei Nechita) - turisti francezi se distrau de minune si faceau fotografii maidanezilor !
Frantuzoaica asta a aprins o lumanare pentru copilul sfasiat ? A spus macar ceva de el ?
Noi avem tara noastra, ori talharo-politrucii sunt robi la straini ? Poate ii mai finanteaza un pic ca sa mai fure cate ceva !
"actrita BB"
was [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:13
+14/14
Va rog HN sa schimbati denumirea persoanei sus amintite in "fosta actrita", ca altfel daca eu numesc pe domnul fost prim ministru puscariasul AN, atunci unii vor sarii la gatul meu ca si maidanezii la carotida japonezului decedat mai demult.
catelusi
AdrianPoenaru [anonim], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:18
+13/13
oare cum i-ar fi doamnei sa fie fugarita pe champes elysees de zeci de maidanezi?
sa o muste de poseta ei de 10000 de euro?
mda, e usor sa dai lectii de moralitate in siria sau romania, cind tu stai in apartamentul tau de milioane de euro din Paris.
hai sa o luam pe BB si pe nepotii ei la o plimbare prin parcul Tei. sa vedem ce spune cind il va gasi pe Pierre Philippe sfisiat de maidanezi...
C'est merveilleuse, n'est pas?
De Siria nu-i pasa, ca acolo mor oameni
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 17:49
0/0
nu ciini!
Isi da cu parerea in necunostinta de cauza.
JestersTear [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:19
+15/15
Of, ce-as mai trimite-o pe D-na Bardot la plimbare singura noaptea prin Pipera-Voluntari pe un bulevard fara iluminat (sa fie clar, deci nu prin boscheti, ci doar pe bulevard).
Saraca isi va reevalua rapid parerea. Habar nu are ce colti ascutiti au dulaii nostri castrati !
Dezastru !
Steel [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:53
+10/10
Ca unul din provincie (cum le place miticilor sa le spuna celor care nu inhaleaza aerul cu cele 5 tone zilnice de praf de excremente uscate de maidanezi din Bucuresti ), in 2010 a fost pentru ultima data cand am avut curajul sa ma aventurez pe traseul de la cea mai apropiata statie de metrou, pana la gara Obor, dupa ora 23.
Pe tot traseul am facut slalom pe mijlocul bulevardului pentru a scapa nemuscat de cainii aflati in boschetii din fata blocurilor, care noaptea devin in haita foarte agresivi. Si in gara Obor, unde am ajuns pana la urma intreg, a trebuit sa rezist vizitelor cainilor maidanezi si ai boschetarilor din zona. Se mai auzea din cand in cand cate un strigat de "mars de aici " sau "ajutor, mi-a furat telefonul ". Nu doream decat sa ajung sa iau singurul tren de dimineata spre Tulcea si de acolo sa merg ca turist in Delta Dunarii.
ASA SE FACE TURISMUL IN ROMANIA !
In mijlocul haitei
Andra99 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:20
+12/12
Ce-ar fi s-o puna cineva pe asta in mijlocul unei haite de caini ?
brasov
ValiK [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:24
+8/8
Nu ştiu pe unde a rezolvat ce-a rezolvat în Braşov, în Răcădău căţeii sunt la ei acasă.
fata isi explica foarte bine declaratia
visio [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:26
-4/8
ins aretardatii de romani, aceeasi care au luat bataie dela mineri si au premier plagiator, generalizeaza; hai sa fim intelesi: bucuresteanul este vinovat de moartea acestui copil; in secunda incare Oprescu nu si-a respectat promisiuena electorala trebuia bagat in puscarie; prein nerespectarea promisiunilor electorale, Oprescu a furat voturi; insa, minerii au voie sa omoare bucuresteni, ins aun maidsanez tampit nu; hai sa exterminam specia pentu ca bucurestenii sunt lasi si nu comenteaza la mizeriile tiganilor, si a minerilor...
sa nu uitam
m12 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:30
-9/13
Adultul care ar fi trebuit sa supravegheze copilul este principalul vinovat. De data asta a dat peste un caine, dar putea sa se innece, sa cada intr-un canal sau sa-l violeze si omoare un pedofil.
supravegheat?
Orizont [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 15:26
+2/2
Dar ce este la inchisoare? Pe dumneata cine te-a supravegheat cand aveai 4 ani? Nu te jucai cu alti copii fara sa fiti supravegheati?
Altfel se pot intimpla multe, sa-i cada si o caramida in cap, etc. Aici discutam despre ce s-a intimplat, si e inadmisibil sa fie sfisiat ca in jungla... intr-un oras care se vrea civilizat.
ia sa intru eu pe
t_roxx [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:31
+10/10
https://www.facebook.com/pages/Fondation-Brigitte-Bardot/660605300621460
si sa i las eu cateva cuvinte dulci politicoase d-nei in legatura cu cainii din Romania si faptul ca habar nu are de ce vb...
Mamaita
pontescu [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:31
+12/12
Mamaita's come back. De ce nu vine ea sa stea in tara asta si sa iubeasca cainii, sa le faca adaposturi, sa le dea de mancare?
Nu vede unde a dus interventia mariei sale in combaterea eutanasierii?
Sa ne lase cu senilitatile ei.
BRIGITTE este si ea vinovata
MG [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:33
+14/14
BRIGITTE este si ea vinovata indirect de moartea lui Ionut. Lobiul pro-maidanezi a amanat orice decizie de eradicare a problemei, amanare care a dus la moartea catorva OAMENI.
Inversare cuantum
Steel [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:34
+15/15
Alocatia de stat pentru copii : 2-18 ani - 42 lei/luna .
iar pentru un caine, 10 lei/zi x30 zile, rezulta 300lei/luna !
raspuns urgent
micul_licurici [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:37
+13/13
Rog pe Dl. Presedinte sa ii trimita ca raspuns pozele cu Ionut inaite si DUPA atac.
Alocaţia câinilor, mai mare decât cea a copiilor
Steel [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:38
+14/14
http://adevarul.ro/news/eveniment/alocatia-cainilor-mai-mare-decat--cea-copiilor-1_50acad177c42d5a66388243e/index.html
Starurile si morala
Martinezu [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:45
+12/12
Pentru marketingul unei vedete ramolite noi trebuie sa plitim cu viata.
Imi aduc aminte de Madona si comentariul ei vis a vis de tigani.
Mai recent Roger Waters, spunea ca lupta impotriva globalizarii. Vrea sa sparga toate zidurile dar e impotriva glibalizarii. Si mai vrea acelasi milion de euro fie ca merge in Anglia, Franta Romania sau Uzbekistan.Si patronii de la Mc Donalds sint impotriva globalizarii.
Bardod sa faca bine si sa aduca o coroana de flori la mormintul copilului si sa primeasca la ea pe strada 5000 de maidanezi si mai vorbim.
Pina una alta, noi trebuie sa cerem sa dispara javrele de pe strazi. Si Demisia lui Oparescu . Imediat.
Genial!
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 17:53
0/0
foarte correct! Eu nu am placut niciodata mesajul "we don't need no education'. Oamenii fara educatie sint victime sigure!
BB
ic.ram1945 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:49
+13/13
Ii propun dlui Ponta sa-i trimita cucoanei toti cainii din Romania-gratis- ,iar EA sa faca ce vrea cu animalele...
promovare adoptii!
MamaOmida [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 12:51
+3/5
Sa adopti un maidanez e simplu. Eu cunosc persoane care au facut asta de zeci de ori!
Scarba..
nic1 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:15
+8/8
Aceasta senila sa ii ia la ea in Franta pe toti si sa aiba ea grija de ei.

Mars!
Mamaie...
Krokodilul Chichiricios [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:16
+5/5
Vezi că te-a uitat istoria. Nu mai bine intri tu pe vecie la o mănăstire să nu ne mai amintim de moaca ta de apărătoare de ham-ham ?
Baba ipocrita !
albatrosul_verde [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:28
+8/8
Sa vina ea, cu UE si sa rezolve 60.000 de maidanezi ! Noi ii adunam si mai departe, daca vor sa ii adopte, nu au decat. Noi nu avem bani si timp sa construim 60.000 de adaposturi si apoi sa tinem acolo cainii conform standardelor europene, ceea ce ar implica costuri enorme. Deja se stie ca pentru un caine institutionalizat cheltuim mai mult decat alocatia pentru un copil !!! De unde atata lipsa de discernamant ?

Cred ca standardele europene sunt gandite pentru 1000-2000 de caini intr-un oras mare, nu 60.000 sau mai bine. Costurile necesare pentru a tine in viata 60.000 de caini in adaposturi ar fi enorme. Personal eu vreau ca banii mei sa fie folositi pentru altceva, scoli, spitale, ceva pentru copii, batrani de care imi pasa mai mult decat de niste caini vagabonzi. Asa ca, fiecare oras din UE sa ia cativa caini de la noi daca chiar le pasa. Daca nu, sa taca, la fel si baba asta ! M-AM SATURAT SA ISI PROCLAME UNII DRAGOSTEA DE ANIMALE PE BANII MEI, PE VIITORUL COPIILOR MEI, etc ! Sa o faca pe banii lor si atat !

Toti iubim animalele. Dar avem prioritati. Si oricum nu o facem nu in modul idiot si ipocrit in care unii inteleg sa o faca, situndu-se peste noi si peste nevoile noastre. Babornitele, domnisoarele batrane se cred "alese" pentru cine stie ce trairi umanitariste, pe care noi, ceilalti nu le putem avea.

Mai ca il inteleg unul care e vegetarian, care se opune omorarii ORICARUI animal, sobolani, etc, nu astia, imbuibati cu cremwusti si salam, care nu vor sa stie cum sunt sacrificate animalele alea si care se trezesc peste noapte ca apara FIARELE padurii, domesticite si re-salbaticite, pentru ca "ASA VOR EI", "ASA E BINE", si alte argumente d-astea cretinoide !

Singura solutie logica este euthanasierea. Nu ne umple de cinste si onoare moartea cainilor si nu e vorba de razbunare. Trebuie tinut cont ca RAUL A FOST FACUT DEJA, CAND AU FOST LASATI SA SE INMULTEASCA la un numar care nu ne mai permite o abordare decenta a problemei.
alo,
nash pandelica [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:29
+8/8
lasati'o pa bb.
ce faceti voi sa va sustineti punctual de vedere ?
e plin internetul si buhaie tembeliziunile de anti caninism.

se demosntreaza pentru rosia montana si pe blat, printer randuri, si pentru alte magarii politice.

dece nu iesiti, bre, la preamaria capitalei, dati'l jos pe mitica oparescu, pe ontzanu !
putereea e in mainile boborului !...sanchi !

numai gura e de roman....

ori iesit si omorati cainii, or il dati jos pe vinovatul principal, oparescu si puneti un primar care face ceva.

ia sa vedem, cum se esprima boboru' ! :))
Chere Brigitte
vladutzferoviarul [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:43
+6/6
Te invit sa faci 100 de metri sprint prin Parcul Tei, sa vedem ce se intampla atunci. Sa vedem cati admratori strangi dupa tine... Si daca merge vreunul in doua picioare.
Eu cred ca din 100 de metri o sa dai in maraton (42 km), cam cat este diametrul Bucuresti + Ilfov.
Grab a Snickers!!
te inteleg
was [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 15:15
+3/5
Desi nu locuiesc in Bucuresti, ci in alt oras resedinta de judet. Am doi copii mici, cea mare inca la gradinita, parcul este aproape de locuinta. Caini maidanezi: cativa in zona, vreo 10-15 in total formand cateva grupuri separate, fiecare avand un "lider", unii agresivi, altii nu (grupul urmeaza liderul, daca acesta este agresiv, si restul prind curaj).
Mergand zilnic cu bicicleta, am o problema cu una din grupuri. M-au atacat de cateva ori, am fost zgariat pe piciore odata + pantalonii gauriti, odata m-au muscat prin pantofi.
Ma tot gandesc, singura solutie este eliminare liderului, macar el primeste prima bucata. i-mi plac cainii in general, dar nu cei fara stapan umbland in haite si care arata agresivitate, asa ca inca astept cu decizia, dar n-as dori doamne ajuta sa-mi para rau mai tarziu ca nu am procedat mai repede, adica ma gandesc la protectia copiilor mei.
Solutia sta in picioarele tale!
Con_stan_tin [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 19:54
-2/2
Sprint ca Mark Cavendish si nu te mai prind cainii. Pe mine m-a alergat o haita de vreo douazeci de caini, stateau insirati ca la turul Frantei, de-o parte si de alta a strazii, am trecut cu bicicleta prin mijlocul lor si nu m-au prins desi m-au alergat vreo jumatate de kilometru.
poate un unele momente
was [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 23:12
+4/4
Dar ce face un copil care merge cu icicleta ( a mea de la 3 ani si jumatate a invatat sa mearga fara roti ajutatoare - ma rog si tata e un ciclist mai activ).
crima copilasului de 4 anisori
AlexeGeorge [anonim], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:51
+1/3
In toate tarile lumii zise asa CIVILIZATE nu sunt animale pe strada ptr ca tacit fac curatarea acestora tacit nu cu atata gargara cum o fac toate hahalerele Cui ii sunt de folos aceste racnete la nesfarsit pe la TV ziare ,..etnicilor???Cine plateste cu bani grei aceste miscari stradale de oricefel?Cei ce ne gadila ca suntem in urma ca sa nu putem scoate capul pe unde mergem Vor sa ne spele creierul ca este asa cum zic ei si ca e bine sa le dam lor conducere pe gratis [a tarii , a ideilor a tot ce are tara cel mai bun] A m fost,suntem si vom fi cei mai buni oriunde ne vom afla[duce] Legile facute se aplica de fiecare la locul de munca fara sa cerem parerea artistilor straini Cine vrea sa se duca sa ii si stapaneasca Veterinarii au responsabilitatea si controlul ptr VIERI,armasari batali,TAURI caini,,pisici,pasari,etc
baba
bdoana [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 13:57
+6/6
O invitam pe dna Bardot sa se plimbe noaptea printre niste blocuri din Bucuresti, sper sa fie si ea mancata de cainii pe care ii iubeste atat de mult!
Si eu protestez
Ferry [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:00
+12/12
Protestez in calitate de iubitor de animale.
Am catel acasa, un westy dragalas, am avut si hamster si pesti...
Acum protestez impotriva modului inuman, barbar in care sunt exterminati sobolanii din Paris. Aceste animale dragalase, sociale si inteligente sunt exterminate prin otravire in Paris. Opriti aceste crime !!!
Cer Presedintelui, Premierului si Parlamentului sa intreprinda toate masurile pe cale diplomatica sa opreasca aceste crime.
Bardot nu are dreptul
marga 2 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:05
+4/4
să se amestece în această problemă.Cînd Băsescu a fost primar sa lovit tot de această persoană și așa am rămas cu maidanezii pe capul nostru,ba între timp sau și înmulțit.
Dînsa nu are copii așacă nu știe ce înseamnă această trgedie pentru părinții lui Ionuț.
decat eutanasiere
AlexRatoi [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:40
-2/6
Trimite-ti frate cainii astia la abatoare si exportati in UE sau vanduti la chinezi sau alte popoare 'iubitoare' de caini
deschis
V44 [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:51
+2/2
Pai si noi ii scriem deschis ca daca ar fi vrut, a avut la dispozitie suficienti ani sa-i ia la dansa in curte. Asa ca, shhhhhhhh....
e drept, nu- frumos,
victor L [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 14:54
+6/6
dar BB merita ceva vorba de pe maidane, ca tot ii apara pe maidanezi :P
Ajutati-ma !
micul [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 15:00
+7/7
Sunt in birou si colegii mei canadeni sustni ca stirea despre copilul ucis la Bucuresti de caini vagabonzi este cu siguranta o eroare de trducere ,trebuie ca e vorba de coioti sau , in cel mai rau caz lupi desi e greu de crezut .
Eu ce sa le spun ?Astept orice parere , inclusiv aceea a mdamei Bardot !
Stimata doamna....
rooster [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 15:11
+7/7
....Brigitte Bardot, hai sa va scriu eu o scrisoare deschisa: Dumneavoastra si cei ca Dumneavoastra l-ati omorat pe copilul ala. Asa ca am o rugaminte: ciocul mic.
Exact - are singe pe miini
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 18:08
0/0
a venit pe vremea lui Halaicu sau a celuilat neica nimeni, Lis, sa sara pentru javre. Rusine sa-i fie!
Cainii maidanezi
Iuditha [utilizator], Vineri, 6 septembrie 2013, 22:05
+4/6
Aceasta ''Brigitte Bardot'' e o ignoranta care si-a pierdut simtul ratiunii si pune animalele inaintea unui copil care a murit in chinuri groaznice. Si eu sunt o iubitoare de animale si am doi caini dintre care unul l-am luat de pe strada dar e impotriva ratiunii sa aparam niste caini vagabonzi si nu copiii nostri care sunt muscati in fiecare zi de caini maidanezi. Eutanasierea este o solutie in acest ca pt ca nu le facem nici o favoare acestor caini daca ii lasam sa traiasca pt ca oricum multi dintre ei vor muri de foame si sunt plini de raie si alte boli.Sunt prea multi caini vagabonzi pe strada si putini sunt adoptati.Restul sunt un pericol pt oameni!! E impotriva firii sa aparam niste animale care fac rau oamenilor, E o gandire total gresita!! Prin urmare , aceasta proasta doamna va avea dreptul la cuvant in momentul in care va adopta toti cainii vagabonzi din Romania!! Pana atunci, GURA!
Adresa fundatiei Brigitte Bardot
Steel [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 0:01
+3/3
Fondation Brigitte Bardot
28. rue Vineuse-75116 Paris-France.
Tel: 01 45 05 14 60
Fax: 01 45 05 14 80
CCP Paris 66205T
ffb@fondationbrigittebardot.fr
www.fondationbrigittebardot.fr
Facebook
Steel [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 0:17
-2/2
Fondation Brigitte Bardot is on Facebook.
https://www.facebook.com/pages/Fondation-Brigitte-Bardot/660605300621460
poze
Orizont [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 19:45
+1/1
mda, sa va duceti acolo si sa postati poze cu Ionut si explicati ceea ce a patit.
Holocaust
RusIonut [anonim], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 2:52
-5/5
Specia asta nu invata nimic. cateva exceptii au propulsat intreaga specie in sec XXI, dar 80%+ nu au reusit sa-si lepede inca mentalitatea primitiva, tip:

- dinte pt dinte/razbunare
- "omoara de ce ti-e frica"
- "uita-ti responabilitatea pt situatia de care te plangi"
- daca cineva se opune barbariei tale, da-le alternative idioate: ori ii iei pe toti, ori gura baaa! Fa-te ca nu auzi restul variantelor, pt tine e doar asta!
- televiziunea imi da foc/cum canta dansa merg sa joc

Academicienilor, faceti-va ca nu intelegeti ca degeaba ii omorati pe toti, vor reveni, nu o sa rezolvi nimic romane decat sa-ti patezi fiinta si sufletul!
Rusine! intinezi suferinta a milioane de oameni
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 18:07
0/0
asta arata unde ti-e capul. Nazistii cu care incerci sa ne culpabilizezi - dar vezi batrine ca folosesti tragediile oamenilor - sfisiau prizonierii de vii cu ciini. Hai pashol!
Drepturile Cainilor
tz3p3s [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 5:41
+5/5
- in US daca cineva omoara un om plateste de la 2 milioane in sus daune prin asigurare - deci cum zicea un amic mai sus cainii maidanezi NU exista in US caci nimeni nu vrea sa plateasca 2 milioane (minim) daunele

- iresponsabilii iubitori de animale au avut 10 ani sa infieze animalele... cati au vrut - au facut-o

- Romania NU poate fi populata de caini (decat daca vrea o cxxva expirata precum BB), si asa cum explica un alt amic mai sus in Franta eutanasia se practica

acuma vreau sa stiu din cei ce o sa imi dea vot negativ (cum zicea un alt amic mai sus: Mars!):

- cati sunteti vegetarieni... niciunul ? atunci trebuie sa intelegeti ca carnea ce o mancati (cacofonie intentionata) nu vine decat prin... omor. cu premeditare. ipocritilor !

- iubitorii de animale falsi: mai au timp o saptamana sa infieze si sa isi populeze apartamentul cu animale... eventual si coperishul. apoi legea va trece si va fi curat...

pt cei normali: bafta !
persona non grata
mirceas [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 7:46
+2/2
femeia asta trebuie declarata persona non grata in Romana. moartea baietelului i se datoreaza si ei in egala masura.
"lipsa ingijirii"?
slashroot [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 8:20
+2/2
A murit "in lipsa ingrijirii" ca urmare a "ranilor suferite"?
Copilul acela a murit in mai putin de 20 de minute, ca urmare a pierderii masive de sange. Ce ingrijiri ar fi putut primi la fata locului?
Lasand la o parte goaza si durerea de a fi sfasiat de viu.

Doamna Bardot afiseaza o pozitie indecenta, cinica si iresponsabila. Macar stim cu cine avem de-a face.
Vedeta zero-barat, atac la cel mai inalt nivel !
hotnewsfil [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 8:41
+3/3
Brigitte Bardot,scalambaita,ademenitoarea-nud, de acum treizeci de ani, imbogatita de barbatii pofticiosi, de cei carora le-a sucit mintile, barbati 'cap de piatra' care, obtuzi, nu dau doi bani pe femeile din categoria "insipidei" 'Angela Merkel', a celor care, neavand creer nici cat bobul de linte, nu apreciaza, urasc mintea femeilor-om, pe care nu le respecta,barbatii-animal care sunt dominati de sex
Aceasta fosta "vedeta" de lux, care , un sfert din viata ei, statea despuiata (goala pusca!), tolanita lasciv pe o canapea, pentru care face reclama, adica bani, si-a facut notorietate cu posteriorul.
I s-a urcat la cap, acestei femei usoare, notorietatea castigata pe canapea, i-a considerat pe toti barbatii, niste tampiti posedati, buni sa le puna ea belciugul in nas, sa ii tarasca prin viata, cu nasul in posteriorul ei
Impertnenta 'de canapea' a prins curaj, a iesit la drumul mare si a inceput sa dea lectii oamenilor seriosi, pe care ii considera, pe toti, niste obsedati sexual, deci usor de aiurit, de convins.
Ca sa isi mai faca un plus de notorietate, si-a ales ceva ce tine de nivelul mintii ei, sa apere cainii, sensibila si la cei organizati in haite care au pus stapanire pe spatiul public,care tin oamenii sub teroare
Aceasta iubitoare exclusiva de sex si de caini este indiferenta la panica prin care trec oamenii, mai ales copiii, cand trec, prin preajma haitelor
Mamele sunt dominate de grija, le amintesc mereu copiiilor sa treaca pe trotoarul celalalt daca vad un caine, atunci cand se duc sau se intorc de la scoala.
Fosta atragatoare, rascolitoare a sexului, o fi nascut, crescut, vreo doi copii, pe care sa ii trimita la scoala, parcurgand "teritoriul" unei haite de caini?
Ca sa se dea mare,sa isi intretina iluzia ca a insemant ceva in viata ei de nivel zero, este obrazica, se adreseaza direct presedintilor de stat, sa vada fostii ei admiratori ca ea mai inseamna ceva in viata.
Ce facem,romani?Ne lasam condusi de "vedeta zero barat", de fundul ei?
Din pacate BB a decazut moral - fizic
Maniu [utilizator], Duminică, 8 septembrie 2013, 18:05
0/0
n-ar fi avut importanta. in jocul seductiei de care o acuzati e nevoie de doi; bineinteles, Dar i se aplica pe scurt" vulpoiul cind n-a mai putut, popa s-a facut".
Sa-i vindem in China
botea [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 11:08
+2/2
Acolo cainii sunt o specialitate. De ce nu-i vindem lor en-gros, scapam de acuze si hranim 1-2 zile un mic orasel chinezesc. Poate ne si infratim cu vre-un oras de-al lor pe chestia asta.
Grav
danradu [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 13:47
+1/1
" ranit de un caine, a murit in lipsa ingrijirilor" asa incepe textul scrisorii. Restul este maculatura. Cine a informat-o sau de unde se informeaza ? Daca aceasta persoana are cit de cit o audienta si iau eticheta aceasta cauza dezbaterilor, este mai mult decit o interventie ilara. Nu este doar o ticalosie a acolitilor din tara este o cirdasie de proportii europene. Domnilor, trebuie sa fim fermi cu mizeria impusa si asumata de niscai conationali.
Laudabil
flyngangel [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 14:03
+2/2
Stimabila, madam Brigitte..

Este laudabil gestul Dvs de revolta fata de cruzimea oamenilor asupra animalelor in general, este laudabil faptul ca va bateti cu atâta ardoare ca anumite specii de animale sa nu dispară datorită ingnorantei demonstrate de aceasta homo sapiens specie de azi, este in general laudabil si meritoriu sa iei apărarea celor mai slabi, dar aici se opreste laudabilul si începe ridicolul!!! Pentruca in urma morții unui copil, datorită unor câini, sa ai tupeul sa scri unui președinte de stat, tot in favoarea animalelor e RIDICOL, e RUSINOS, e ABSURD SI PROSTESC!!!! In primul rand, nu înțeleg cu ce autoritate va amestecati Dvs in treburile interne ale unui alt stat, in al doilea rand, cum va PERMITETI SA PUNETI VIAȚA UNUI COPIL MAI JOS DE VIAȚA UNUI CÂINE??
In locul Dvs, eu mi-as vedea linistit de opera mea filantropica acolo unde este cu adevărat nevoie se mine( si sunt destule locuri ) si as lasa amestecul meu in treburi care nu ma privesc!!
Iar dacă totuși va mănâncă atat de tare, si vreți sa faceți ceva, atunci luați atitudine contra clasei politice care nu e in stare sa ia măsurile necesare in a curatii străzile pline de aceste animale, luați-va de responsabilii adevarati, protestati vehement ca aceasta tragedie sa nu se mai repete niciodată, oferiti un cadru legal, o soluție rezonabile, etc!!
Dar cum nu ați făcut acest lucru, eu va invit in mod politicos ( si îmi e greu sa fac asta in fata gestului de prost gust, si nesimtirii Dvs ) sa TACETI DIN GURA!! Măcar atat, e simplu si nu va costa nimic ! Incetati sa mai dați Dvs lectii acolo unde nimeni nu vi le cere, simplu !!

Cu respect( forțat de buna educație )

Un roman!!
Laudabil
flyngangel [utilizator], Sâmbătă, 7 septembrie 2013, 14:03
+3/3
Stimabila, madam Brigitte..

Este laudabil gestul Dvs de revolta fata de cruzimea oamenilor asupra animalelor in general, este laudabil faptul ca va bateti cu atâta ardoare ca anumite specii de animale sa nu dispară datorită ingnorantei demonstrate de aceasta homo sapiens specie de azi, este in general laudabil si meritoriu sa iei apărarea celor mai slabi, dar aici se opreste laudabilul si începe ridicolul!!! Pentruca in urma morții unui copil, datorită unor câini, sa ai tupeul sa scri unui președinte de stat, tot in favoarea animalelor e RIDICOL, e RUSINOS, e ABSURD SI PROSTESC!!!! In primul rand, nu înțeleg cu ce autoritate va amestecati Dvs in treburile interne ale unui alt stat, in al doilea rand, cum va PERMITETI SA PUNETI VIAȚA UNUI COPIL MAI JOS DE VIAȚA UNUI CÂINE??
In locul Dvs, eu mi-as vedea linistit de opera mea filantropica acolo unde este cu adevărat nevoie se mine( si sunt destule locuri ) si as lasa amestecul meu in treburi care nu ma privesc!!
Iar dacă totuși va mănâncă atat de tare, si vreți sa faceți ceva, atunci luați atitudine contra clasei politice care nu e in stare sa ia măsurile necesare in a curatii străzile pline de aceste animale, luați-va de responsabilii adevarati, protestati vehement ca aceasta tragedie sa nu se mai repete niciodată, oferiti un cadru legal, o soluție rezonabile, etc!!
Dar cum nu ați făcut acest lucru, eu va invit in mod politicos ( si îmi e greu sa fac asta in fata gestului de prost gust, si nesimtirii Dvs ) sa TACETI DIN GURA!! Măcar atat, e simplu si nu va costa nimic ! Incetati sa mai dați Dvs lectii acolo unde nimeni nu vi le cere, simplu !!

Cu respect( forțat de buna educație )

Un roman!!
comenteaza
Cookie Settings