​Netflix a anunțat un trimestru foarte bun în care a adăugat 4,5 milioane de utilizatori, totalul abonaților plătitori ajungând la 213 milioane. Squid Game, serialul lansat pe 17 septembrie a fost marea senzație, fiind vizionat de 142 milioane de conturi. Netflix are o capitalizare de piață de 282 miliarde dolari, aproape dublu față de începutul pandemiei.

NetflixFoto: Insidestudio, Dreamstime.com

Analiștii estimau că Netflix va adăuga 3,8 milioane de noi useri între iunie și august, dar compania a adăugat 4,5 milioane, iar pentru trimestrul curent estimarea este și mai optimistă: 8,5 milioane de conturi noi. O treime dintre userii total sunt din SUA și Canada, iar cea mai consistentă creștere a fost în Asia.

Veniturile companiei au crescut cu 16%, până la 7,48 miliarde dolari, iar profitul aproape s-a dublat, de la 790 milioane, la 1,45 miliarde dolari.

Compania estimează un semestru curent foarte bun, nu doar datorită Squid Game și Casa de Papel, dar și datorită unor titluri precum "You" și "Cobra Kai".

Concurența este tot mai serioasă pentru Netflix pe piața de streaming video unde sunt tot mai active companii precum Disney+, AppleTV+ și HBO Max.