A reușit una dintre cele mai mari surprize din istoria tenisului, câștigand US Openul după ce a venit din calificări. Emma Răducanu a povestit primul lucru făcut după ce a ajuns acasă, la familie, în Marea Britanie.

HotNews.roFoto: Hotnews

Sportiva se află acum în centrul atenției după performanța de la Flushing Meadows, iar la mai bine de o săptămână după ce a cucerit titlul la US Open Emma spune că încă nu conștientizează ce i se întâmplă.

Emma Răducanu și finala US Open urmărită la tv

Ajunsă acasă după săptămâni bune petrecute peste Ocean, sportiva a povestit că de-abia a așteptat să vadă în reluare finala cu Leylah Fernandez de pe Arthur Ashe.

"Este încă ciudat pentru că nu conștientizez cu adevărat ceea ce mi s-a întâmplat.

Există tot felul de faze care-mi vin în minte și îmi spun: . Este incredibil.

Când am ajuns acasă am urmărit finala cu Leylah. A fost incredibil de greu, mult mai greu decât să o joc. Au fost atât de mulți nervi și atâta tensiune.

Atunci când joci poți controla situația, dar din fața televizorului nu poți face mai nimic" - Emma Răducanu, citată de Sky Sports.

Ajunsă în centrul atenției, Emma a semnat deja un prim contract de sponsorizare important după câștigarea US Openului: o înțelegere de șapte zerouri cu Tiffany & Co, nume foarte important în industria bijuteriilor.

Emma Răducanu s-a născut în Toronto, Canada, dintr-un tată român şi o mamă chinezoaică, a crescut în Kent, Marea Britanie, şi a uimit lumea tenisului la New York, unde a câştigat US Open, la 18 ani, venind din calificări.

De știut:

În urma câștigării trofeului pe Arthur Ashe, Emma s-a ales cu un cec în valoare de 2.5 milioane de dolari.

Sportiva este reprezentată de IMG, un gigant în domeniul impresariatului sportiv. Max Eisenbud, vicepreşedintele IMG, cel care a fost în spatele profitabilelor contracte de sponsorizare ale rusoaicei Maria Sharapova şi chinezoaicei Li Na, se ocupă personal de viitorul financiar al Emmei.

Sportiva cu cele mai mari câştiguri din lume este în prezent japoneza Naomi Osaka, care a obţinut 55 milioane de dolari doar în ultimul an, de la 20 de mărci, printre care Nike, Mastercard, Yonex, Louis Vuitton, Levi's, Nissan, Tag Heuer, Beats şi Panasonic, plus încă 5 milioane de dolari din premii.

Citește și: