Precizări Enel, care spune că "regretă orice disconfort resimțit de clienții săi și intervine prompt atunci când îi sunt semnalate astfel de cazuri" - Hotnews Mobile
1 € 1 USD 4,0980marţi 24 nov 2020

Precizări Enel, care spune că "regretă orice disconfort resimțit de clienții săi și intervine prompt atunci când îi sunt semnalate astfel de cazuri"

de Redactia Duminică, 22 noiembrie 2020, 17:00
- a A+
Imagine
Enel transmite că "regretă orice disconfort resimțit de clienții săi și intervine prompt atunci când îi sunt semnalate astfel de cazuri", compania reacționând astfel în urma unui articol de opinie în care este relatată experiența unui cetățean care a avut nevoie de un aviz pentru a-și construi o casă.


  • “Enel România regretă orice disconfort resimțit de clienții săi și intervine prompt atunci când îi sunt semnalate astfel de cazuri. Vom face același lucru și în această situație pe măsură ce vom avea datele solicitate despre clientul “Ștefan" iar informațiile prezentate de colaboratorul Hotnews.ro se vor adeveri.
  • Creșterea gradului de confort pentru clienții noștri prin răspunsuri prompte la solicitări, reducerea timpilor de așteptare, prin îmbunătățirea eficienței operaționale, reprezintă o prioritate pentru companie. Încurajăm clienții să ne solicite sprijinul ori de câte ori apar probleme legate de serviciile și produsele companiei noastre pentru a putea interveni și preveni astfel de incidente."



2036 de afisari



vax PR
Roman_Cetatean [utilizator], Duminică, 22 noiembrie 2020, 18:46
+5/5
operatiune de PR de forma, cu limbaj corporatist, care nu spune nimic.
Daca ar fi seriosi si client-oriented, ar fi suficient sa ia la rand toate comentariile la articolul de ieri, sa vada cate probleme sunt si ce grad de perceptie dezastruoasa au in ochii actualilor clienti captivi, btw.
Si decat sa arunce atatea milioane anual pe reclama aia data peste tot, mai bine ar lua clientii la cateva focus-grup-uri si revizui procesele si procedurile, sa fie si eficiente si prietenoase. Dar probabil ca nu sunt capabili nici de asa ceva....
Inca o experienta socanta cu ENEL
realn [utilizator], Duminică, 22 noiembrie 2020, 21:08
+4/4
- mutat la o noua locatie, ENEL fiind furnizorul de curent si in lucrari pentru instalarea gazului
- la preluarea contractului am facut greseala sa nu verific contorul; nu am primit nicio veste de la ei vreo 3 luni, nicio factura
- prima interactiune cu ENEL - direct taiat curentul; facturile fusesera trimise la vechea adresa, consumul pe prima luna era de vreo 2000 kWh; teapa mea, platit curent, taxe de reinstalat
- le-am cerut poza cu indexul la momentul preluarii - nu aveau
- a venit iarna, au instalat gazul ,bucurie mare
- a trecut decembrie, ianuarie, februarie, iara nicio factura la gaz; nici in contul online, facut intre timp, nu aparea nimic
- la sfarsitul lui februarie apar facturile pe toata iarna, cateva mii de lei
- comunicarea cu ENEL l-ar face pe Kafka invidios: trimiteam un mail, in care descriam problema cu curentul, imi cereau poze cu contorul de gaz; ii contactam in fiecare saptamana sa le spun ca nu primesc facturile la gaz, imi spuneau ca revin "imediat"; cred ca am schimbat zeci de mailuri si dat zeci de telefoane, parca vorbeam cu peretii
- ultimul contact cu ei a fost cand m-a sunat cineva sa ma intrebe de ce am facut cerere sa ma mut la alt furnizor - atunci m-am descarcat, nu stia femeia cum sa inchida mai repede

Concluzia - de departe cel mai pe prost serviciu cu clienti intalnit. Adica nu un pic mai slabut, ci de pe cu totul alta planeta.

Asa ca, un mesaj pentru ENEL si pe aceasta cale - nu uitati, imi datorati cateva mii de lei, inca astept.
inca 5 comentarii comenteaza