Hidroelectrica a lansat un serviciu Call Center, apelabil de către clienți la numărul 021 9834. Începând de luni, 26 octombrie, serviciul va fi disponibil 12 ore pe zi, în intervalul orar 08 AM – 08 PM, în zilele lucrătoare.

HidroelectricaFoto: AGERPRES

Prin accesarea acestui serviciu, consumatorii casnici și non-casnici pot primi informații și asistență cu privire la serviciile contractate cu Hidroelectrica, pot transmite indecșii aferenți consumului de energie electrică și pot să afle detalii cu privire la modalitățile prin care pot deveni clienți ai companiei, informează Hidroelectrica.

Reamintim că Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România, compania având în exploatare un număr de 209 centrale hidroelectrice cu o putere instalată totalizând 6.482 MW. Alături de obiectivele de producere a energiei hidroelectrice, societatea intenționează să-și diversifice afacerile în următorii ani prin investiții masive în parcuri eoliene onshore și offshore, parcuri fotovoltaice, producția de electricitate pe bază de biomasă, producția de hidrogen prin hidroliză, dezvoltarea de rețele de e-mobility.