Kim Kardashian își suspendă conturile de Facebook și Instagram - Hotnews Mobile
1 € 1 USD 4,1456marţi 20 oct 2020

Kim Kardashian își suspendă conturile de Facebook și Instagram

de Redactia Miercuri, 16 septembrie 2020, 8:25
- a A+
Imagine
Kim Kardashian se alătură mişcării #StopProfitForHate, alături de alte celebrităţi și îşi va îngheţa conturile de Facebook şi Instagram, pentru 24 de ore, potrivit Mediafax.


Campania vrea să atragă atenţia Facebook să oprească dezinformarea în mediul online. Kim Kardashian îşi opreşte, miercuri, conturile de Facebook şi Instagram pentru 24 de ore, însă.

Vedeta se alătură altor celebrităţi, precum Demi Lovato, Leonardo DiCaprio, Katy Perry, Jennifer Lawrence, în campania #StopProfitForHate și își invită și fanii să facă acelaşi lucru.

Acţiunea vine ca formă de protest împotriva răspândirii ştirilor false. Campania face apel la Facebook să ia atitudine, să oprească rasismul, violenţa şi ura, pe platforma de socializare.

"Îmi place că mă pot conecta direct cu voi prin Instagram şi Facebook, dar nu pot să stau şi să rămân tăcută în timp ce aceste platforme continuă să permită răspândirea urii, propagandei şi dezinformării", spus Kim. Facebook a spus că se va alia cu grupuri pentru drepturi civile, pentru a găsi instrumente pentru a lupta cu dezinformarea.


2187 de afisari



Ce nenorocire !
John M. [utilizator], Miercuri, 16 septembrie 2020, 9:16
+7/7
Tineretului american i se inchide o sursa serioasa de alfabetizare. Acum, cel putin o parte din ei, vor trebui sa mearga chiar la biblioteca unde totul e "boring".
"Valorile" unor analfabeti functionali
animatron [utilizator], Miercuri, 16 septembrie 2020, 10:10
+3/3
https://en.wikipedia.org/wiki/Agenda-setting_theory

Pt cei care cititi in engleza vedeti link-ul de mai sus despre cum se manipuleaza mediatic publicul prin orientarea acestuia catre anumite subiecte promovate agresiv de mass-media.

E foarte util ca unui subiect de pe "agenda" sa-i atasezi niste "personalitati", indiferent daca acestea pricep sau nu la ce participa, nu asta e esential, ci perceptia publicului legata de "personalitati".

"Perceptia e adevar" a devenit o dogma in comunicarea politica sau pe teme ideologice/societale.

Conteaza ca publicul sa aiba impresia ca "a inteles", nu are importanta daca chiar a inteles unde-i adevarul in cele prezentate mediatic.

Cei care promoveaza astfel de "agenda-setting"-uri se bazeaza pe o prezumtie, aceea ca au de-a face cu multi oameni prost informati, inculti, needucati, fara spirit critic, fara autonomie de judecata.

Daca sistemele publice de educatie scot pe banda rulanta analfabeti functionali, acestia din urma vor avea dificultati majore in a analiza critic informatiile cu care vin in contact, ei devin o masa usor manipulabila de o mass-media interesata sa le indrepte atentia catre anumite tematici.

In aceasta tehnica de manipulare cinica a aparut o fisura, aceea a retelelor sociale, "analfabetii functionali" si nu doar ei au acum acces direct la surse de informare, nu mai sunt obligati sa treaca prin teme filtrate de propaganda mediatica.

In consecinta, mass-media "mainstream" a declansat campanii agresive contra Facebook, Instagram, Twitter pt a le forta sa isi reduca gradul de libertate si deschidere, pentru a le putea cumva introduce sub controlul unei "agenda-setting" controlata de mass-media mainstream (si cei care o finanteaza, legati de interese economice si politice).

Zuckerberg intelege bine ce se intampla si deocamdata a rezistat oarecum, dar loviturile si agresiunea nu se vor opri pana cand Facebook nu va accepta sa lucreze dupa criterii ideologice dominante.
comenteaza