[P] Suzuki lansează noul ACROSS, primul model hibrid de tip plug-in al mărcii - Hotnews Mobile
1 € 1 USD 4,0751joi 06 aug 2020

[P] Suzuki lansează noul ACROSS, primul model hibrid de tip plug-in al mărcii

Luni, 6 iulie 2020, 9:29
- a A+
Imagine
​​Suzuki, primul producător care oferă doar modele hibride în gama sa, anunță lansarea noului ACROSS. Un SUV robust cu valențe sportive, echipat cu un sistem hibrid de tip plug-in sofisticat dar și cu sistemul inovator 4x4 E-Four, ACROSS oferă performanțe și eficiență fără compromisuri, însoțite de abilitățile și designul unui SUV modern desăvârșit.


ACROSS devine astfel primul model dezvoltat prin parteneriatul stabilit de Suzuki și Toyota Motor Corporation.

Atributele-cheie ale noului Suzuki ACROSS

Design impresionant, tipic unui SUV modern

ACROSS se face remarcat prin designul poligonal care îmbină calitățile unui SUV robust cu o parte frontală cu caracter sportiv, dominată de grila supradimensionată.

Sistem hibrid de tip plug-in de ultimă generație

ACROSS primește un tren de rulare plug-in hybrid ce oferă o economie de combustibil impresionantă și emisii reduse de CO2, dar care în același timp răspunde prompt și liniar la accelerare.

Abilități 4x4 de top

Echipat cu sistemul 4x4 E-Four, ACROSS inspiră încredere prin manevrabilitatea impecabilă și controlul oferit utilizatorilor, inclusiv în condiții de aderență foarte scăzută.

Sisteme de siguranță moderne

Noul Suzuki ACROSS este echipat complet cu cele mai noi funcții și sisteme de siguranță, oferind astfel încredere și liniște sufletească cu fiecare deplasare, atât celui de la volan cât și pasagerilor.

Sistem hibrid de tip plug-in de ultimă generație

Trenul de rulare plug-in hybrid cu care este echipat noul Suzuki ACROSS oferă o economie de combustibil de neegalat, accelerații line și emisii reduse de CO2 – doar 22 g/km (conform standardelor WLTP).

La baza acestuia se află un motor electric puternic care livrează un nivel generos de cuplu la viteze mici, combinat cu un propulsor termic de 2,5 litri care asigură o accelerare rapidă la viteze superioare.

Motorul electric produce 134 kW și un cuplu maxim de 270 Nm. Acesta este alimentat de o baterie Li-ion cu capacitatea de 18,1 kWh, amplasată sub podea.

Acestui ansamblu i se alătură motorul termic A25A-FXS Dynamic Force, care funcționează ca un generator care încarcă bateria. In același timp, unitatea termică poate asista motorul electric cu un plus de resurse la viteze superioare, în cazul în care situația o cere. Conceput pentru a livra un nivel ridicat de putere indiferent de condiții și în același timp un consum scăzut de combustibil, motorul dispune de un raport de compresie ridicat și de o cursă lungă a pistoanelor, precum și de injecție directă (DI) și indirectă (PFI).

Sistemul plug-in hybrid disponibil pe noul Suzuki ACROSS oferă și patru moduri de rulare pre-setate – EV, Auto EV/HV, HV și Battery Charge. Acestea pot fi selectate și utilizate în funcție de condițiile de drum sau trafic, dar și de nivelul de încărcare al bateriei.

În modul EV, ACROSS este propulsat doar de motorul electric, chiar și atunci când pedala de accelerație este apăsată mai ferm. În modurile Auto EV/HV și HV, motorul termic intervine și asistă motorul electric cu un plus de resurse în momentele în care accelerația este apăsată mai ferm sau complet (de exemplu, la efectuarea unei depășiri sau la încadrarea pe autostradă). Modul Battery Charge asigură stocarea energiei electrice în baterie atunci când aceasta este aproape de punctul descărcării, folosind motorul termic pe post de generator pentru a reîncărca bateria.

Abilități 4x4 de top

Sistemul E-Four de ultimă generație prezent pe noul Suzuki ACROSS oferă utilizatorilor performanțe 4x4 autentice, în contextul unei economii de combustibil excelente.

E-Four utilizează un motor electric de 40 kW amplasat pe puntea spate care funcționează în tandem cu motorul electric de pe puntea față. Astfel, distribuirea cuplului între cele două punți poate varia de la 100% pe puntea față până la 20% pe puntea față și 80% pe puntea spate. Beneficiile acestei soluții includ o stabilitate sporită la plecarea de pe loc în condiții de aderență foarte scăzută (de exemplu, pe drumuri acoperite cu zăpadă sau gheață) și o manevrabilitate superioară în viraje, pe toate tipurile de suprafețe.

Sisteme de siguranță și tehnologie de ultimă oră

Noul ACROSS este complet echipat cu cele mai noi sisteme de siguranță, oferind astfel încredere și liniște sufletească cu fiecare deplasare, atât celui de la volan cât și pasagerilor. Printre acestea se numără și funcții de asistență la condus precum Pre- Collision System (PCS), Lane Tracing Assist și Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) – aceasta din urmă utilizează senzori radar și o cameră pentru a detecta autovehiculele din jur. Sistemul E-Call, ce poate iniția un apel de urgență cu o singură apăsare de buton în cazul unui accident rutier, este de asemenea prezent pe noul Suzuki ACROSS.

Noul Suzuki ACROSS este așteptat să debuteze pe piață în ultimul trimestru al acestui an. Având în vedere nivelul redus de emisii de CO2 pe care îl oferă, noul ACROSS va deveni primul model Suzuki eligibil pentru programul Rabla Plus; astfel clienții pot beneficia de subvenția oferită de autorități.

SPECIFICAȚII



Specificațiile pot suferi modificări. Datele pot diferi în funcție de piața unde se comercializează.


5827 de afisari



Daca tot e (P), poate...
Tommy Bahama [utilizator], Luni, 6 iulie 2020, 14:37
0/0
cineva de la Suzuki imi raspunde: de ce mi-as lua Across si nu Rav4?
tot cam acelasi lucru, sunt pe aceiasi platforma
bancher [utilizator], Luni, 6 iulie 2020, 15:32
0/0
Ca sa ii raspund strict la intrebare: din acelasi motiv din care ti-ai lua Logan si nu Reanult; Loganul e mai ieftin.
comenteaza
Cookie Settings