Mark Zuckerberg nu cedează în fața boicotului, spune că acele companii vor reveni curând și că regulile rămân neschimbate - Hotnews Mobile
1 € 1 USD 4,0757vineri 07 aug 2020

Mark Zuckerberg nu cedează în fața boicotului, spune că acele companii vor reveni curând și că regulile rămân neschimbate

de Vlad Barza Vineri, 3 iulie 2020, 8:43
- a A+
Imagine
Șeful Facebook nu consideră că este un pericol pentru rețea boicotul realizat de peste 600 de companii care contestă modul în care Facebook acționează la discursul ce incită la ură. Site-ul The Information a obținut comunicări ale lui Zuckerberg către angajați, iar CEO-ul spune că aceste companii se vor întoarce "destul de curând" pe rețea. Reamintim că Facebook este intens criticată pentru că nu înlătură în mod eficient postările care incită la ură.


În fața unui boicot la care participă și companii super-mari precum Starbucks și Coca-Cola, Zuckerberg nu pregătește un răspuns radical și consideră că este mai mult vorba de o criză de PR, decât de o amenințare serioasă la adresa companiei, scrie The Information. Șeful companiei spune că nu are de gând să schimbe regulile. "Cred că toți acești advertiseri vor reveni destul de curând pe platformă".

Facebook și companiile afiliate au trei miliarde de useri, iar veniturile anuale sunt de 70 miliarde dolari. Boicotul va dura cel puțin o lună și este prima oară când se întâmplă ceva atât de mare și coordonat. Totul se întâmplă pe fondul scandalului creat de violența poliției față de persoanele de culoare și față de rasism, iar cei care fac boicotul speră că Facebook va fi în acest mod forțată să acționeze mai rapid pe fondul presiunii scăderii veniturilor.

Reclamele a peste 600 de branduri, între care Coca-Cola şi Starbucks, au dispărut miercuri de pe Facebook, după eşuarea unor discuţii de ultim moment pentru oprirea unui boicot legat de propagarea urii pe reţeaua de socializare.

Surse: Guardian, BBC


4025 de afisari



Facebook e monopol
4real [utilizator], Vineri, 3 iulie 2020, 9:15
+10/18
Nu are competitori.
FBSM
NimeniNeica [utilizator], Vineri, 3 iulie 2020, 12:23
+7/7
Daca oamenii ar afla cate date coreleaza cei de la Facebook si la ce analize comportamentale sunt folosite, ar renunta la platforma asta imediat.

Zukerberg stie ca oamenii nu o sa renunte la "Heroina Digitala" si revin de cateva ori pe ora sa-si ia doza.

Atat timp cat omul de rand (a se citi PRODUSUL) foloseste platforma, o sa se gaseasca entitati care vor sa colaboreze cu Facebook (firme, guverne, etc).
inca 20 de comentarii comenteaza
Cookie Settings