Singura dezbatere electorală organizată în campania pentru prezidentiale, cea găzduită joi seară de Europa FM, în absența a trei dintre primii șase candidați, a avut sub un milion de vizualizări pe principalele canale online prin care a fost difuzată. Pe lângă acestea, a mai putut fi urmărită pe postul de radio, pentru care nu există monitorizări în timp real, respectiv pe câteva canale locale.

Dezbaterea - peste Blondul de la Timisoara, pe YoutubeFoto: Captura YouTube

Difuzată începând cu ora 20.30, joi seară, dezbaterea cu Dan Barna, Kelemen Hunor și Theodor Paleologu - în absența candidaților Klaus Iohannis, Viorica Dăncilă și Mircea Diaconu - a putut fi urmărită, în online, pe Youtube, Facebook și Privesc.eu, de unde transmisia a fost preluată și pe multe site-uri.

(Notă: Vizualizările menționate în continuare nu reprezintă numărul celor care au urmărit toată dezbaterea, ci numărul celor care au urmărit secvențe din ea. Indiferent dacă cineva a privit câteva minute sau toată emisiunea, el este socotit ca "1 vizualizare". Vizualizările nu pot fi comparate cu audiențele TV, unde, cu un sistem total diferit, e calculat permanent numărul de telespectatori.)

Până vineri la ora 11.30, cifrele, pentru fiecare dintre cele trei platforme, erau:

  • Facebook: 763.000 de vizualizări (care au produs 11.000 de reacții, 18.000 de comentarii, 7.400 de distribuiri)
  • Youtube: 116.500 de vizionări. Vineri dimineață, cu această cifră, transmisia se afla pe locul 23 în rândul "clipurilor populare", unde top 5 era format, momentan, din 2 manele, 1 animație, 2 melodii dance. Comparativ, documentarul Recorder despre campanie, publicat online pe 6 noiembrie, se situa pe locul 13 în rândul clipurilor populare. Vineri dimineață, emisiunea era, în rândul clipurilor populare, prinse într-un clip iUmor și unul al Blondului de la Timișoara
  • Privesc.eu - site de unde au preluat mai multe alte site-uri de știri din România și Republica Moldova: circa 17.500 de vizualizări