​CERSANIT România a demarat în martie 2018, proiectul „Cersanit trece baia pe curat. La școală, ca acasă! 2018”, printr-o inițiativă privată de a investi în îmbunătățirea calității vieții elevilor din învățământul preuniversitar.

Cersanit Romania Foto: Strategic Media

Mecanismul proiectului:

„Pentru orice produs vândut în perioada Aprilie - August 2018, Cersanit investește 1% din valoarea vânzărilor pentru renovarea băilor din școlile publice românești.” În campanie au participat toate produsele Cersanit comercializate în România. Investiția rezultată din campanie: 406.785 RON

Au fost selectate 10 școli din 8 județe. Număr de copii care frecventează școlile selectate (2018): 1707. Număr de grupuri sanitare: 96. Produse Cersanit: obiecte sanitare 321 și gresie și faianță 1540 mp.

Despre produsele CERSANIT alocate:

Am dorit să asigurăm noul standard de igienă în băile renovate de CERSANIT și am alocat în proiect 56 vase de toaletă COMPACT care au capac WC închidere lentă inclus și sunt parte din colecția ARTECO cu tehnologia CLEAN ON integrată.

*poză baie ARTECO cu titlu de prezentare

Acolo unde am avut spațiu am oferit colecția ETIUDA: lavoar și vas de toaletă COMPACT + capac WC, dedicată persoanelor cu disabilități - un standard modern pentru spațiile publice.

Alte produse din portofoliul CERSANIT care au ajuns în școlile selectate: lavoar, semipedestal și urinar din colecția PRESIDENT.

*poză baie PRESIDENT cu titlu de prezentare

O noutate în piața românească este categoria de baterii pentru baie. În proiect am alocat bateria pentru lavoar cu un singur mâner din colecția AMET cu Air Aerator, cartuș ceramic fiabil și 7 ani garanție.

„În România comunitățile defavorizate din zonele rurale au nevoie de ajutorul nostru. Sectorul privat se poate implica și poate aduce schimbări pozitive, așa cum proiectul Cersanit a reușit să schimbe radical viața a peste 1700 de copii care frecventează cele 10 școli din proiect. Am investit resursele CERSANIT acolo unde nevoile sunt cele mai mari: peste 300 obiecte sanitare precum și susținerea costurilor de renovare a băilor.” a spus Janos Lupas – Ticu– Director Vanzări CERSANIT Sudul Europei.

„România este o piață care aduce provocări în orice industrie, iar piața materialelor de construcție nu face excepție. În pofida tuturor provocărilor CERSANIT a realizat un proiect inedit de investiție în comunitate, care îmbunătățește viața societății. Astăzi suntem mândri pentru că am renovat 96 de grupuri sanitare din 10 școli aflate în 8 județe. Ne propunem să continuăm investiția în comunitățile românești și vom alege noi proiecte pe care să le sprijinim.” a spus Adrian Dinu – Director Vânzări CERSANIT România.

„În plus față de oferta brandului CERSANIT prin care îți poți renova baia cu tehnologii moderne, ne-am dorit să contribuim și la bunăstarea comunităților din spațiul rural. Prin această inițiativă am putut oferi resurse și produse școlilor din proiect care au astăzi un nou standard de igienă. În 2020 ne propunem proiecte noi care să rezoneze cu valorile principale CERSANIT: calitate și universalitate” a spus Alina Mureșan, Head of Marketing, CERSANIT Sudul Europei.