IT Vineri, 23 August 2019, 10:54 Studiu SEO: Cum îşi caută românii vacanţă și cele mai populare destinații Raluca Abrihan • HotNews.ro 0 Numărul de căutări online pentru destinațiile clasice a scăzut în 2019 față de 2018 cu un procent cuprins între 15% și 20%, însă au crescut pe destinații mai noi. Aceste cifre arată că românii încep să-și diversifice vacanțele, aleg destinații noi și sunt mai informați în materie de turism, arată o analiză realizată de o agenţie de SEO.HotNews.roFoto: HotnewsCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro 0
Cea mai mare investiție din țară în ultimii ani, mutată din Rusia în România, angajează oameni. „Avem multe cereri”
fanatik.ro: Cazul dramatic al băiatului de șase ani din Oradea, luat de lângă mama lui și dus de tată în Ungaria: "Ea a vrut ca el să învețe doar...
Banca Transilvania continuă și în acest an acțiunile de împădurire: Peste 21.000 de puieți plantați și 430 de voluntari implicați
lovedeco.ro: Au renovat și consolidat o casă pe deal, pentru care au construit mobilier dintr-un fost pridvor
Gigantul necunoscut - Cum a ajuns o companie misterioasă să vândă aproape 100 de milioane de smartphone-uri pe an
REPORTAJ. Cum a fost la București la filmul rusesc „Provocarea”, interzis de România pe motiv de propagandă a Kremlinului
panorama.ro: „Erecția” economică a lui Ciolacu în Qatar și adâncirea în penibil a medicului Cîrstoiu, la București
VIDEO EMOȚIONANT „A fost atât de multă durere...”: Vloggerița Marilu a povestit cum a făcut 7 fertilizări în vitro, dar nu a reușit să aibă un copil