​Are aspect, șarm, simț al eleganței, gadgeturi, mașini și nici nu se străduie prea mult ca să atragă femei frumoase, așa că nu e de mirare că mulți bărbați ar vrea să fie ca James Bond. Pe parcursul anilor, brandurile au plătit milioane ca să fie asociate cu 007, mai ales când este vorba de a cincea și ultima apariție a lui Daniel Craig, cea cunoscută în mod curent drept Bond 25. Ca de obicei, 007 va purta ultimul Omega și va conduce un Aston Martin, în timp ce Bollinger și Heineken revin cu noi reclame la tv și plasare de produse în film.

Bond 25Foto:

FOTO: Omega

Bollinger a plătit 10 milioane de lire sterline (11,6 milioane de euro) ca să fie din nou asociată cu James Bond – așa cum este de 40 de ani. În total, brandurile au plătit 75 de milioane de lire ca să fie acceptate de Bond în ultimul film. Se vorbește că noul Aston Martin pe care-l va conduce va fi Rapide E. Este o mașină sport integral electrică, prezentată la Shanghai Auto Show în acest an. Vehiculul este prima mașină cu emisii zero pe care a produs-o Aston Martin.

În turul de prezentare al lu Skyfall din 2012, Craig a justificat plasarea de produse în filmele Bond ca fiind necesară pentru finanțare. „Un film ca acesta costă 118 milioane de dolari. Și mai costă 200 de milioane ca să fie vândut. Așa că banii trebuie să vină de undeva”. El a adăugat: „Plasarea de produse, oricum ai privi-o, fie că vă place sau o considerați dezgustătoare, este ceea ce este. Heineken ne-a dat o grămadă de bani ca să fie Heineken într-o scenă la bar. Lui Bond îi plac multe băuturi: Heineken, șampanie – totul este aici”. (Express.co.uk)