Sari direct la conținut

Directorul Loteriei: Sansa de a castiga la 6/49 este de unu la 13 milioane

HotNews.ro

Directorul Loteriei Romane, Liliana Ghervasuc, a declarat, vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca de 65 de saptamani nimeni nu a castigat premiul la Joker si nimeni nu a vorbit despre asta. „Toti jucatorii se ingesuie la 6 din 49, desi sunt si alte extrageri importante”, a explicat Ghervasuc, in incercarea de a elimina speculatiile potrivit carora extragerile ar fi trucate.

Directorul Loteriei Romane a mai spus ca sansa de a castiga la 6 din 49 este de unu la 13 milioane.

Duminica are loc marea extragere Loto 6/49, iar potul cel mare a ajuns la aproximativ 10 milioane euro, fiind cel mai mare premiu din istoria Loteriei Romane.

Alegeri 2025: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
rumburak • 2007-08-24 11:36:23
Extragerile subt trucate!!! Desi numarul variantelor jucate a crescut considerabil fata de anii anteriori 1989, probabilitatea de castig a scazut exponential... cu alte cuvinte, legea numerelor mari spune ca daca joci mai multe variante, sansele de castig sunt mai mari, si in consecinta frecventa castigurilor este mai mare... in schimb, la Loteria Romana, nu conteaza ca acum sunt in joc 4 milioane variante (fata de 1.3 milioane in 1988), important este ca se reporteaza castigul cel mare timp de vreo 10 saptamani (fata de 2-3 saptamani reportate in anii '80) Cine poate sustine cu fermitate faptul ca aceste extrageri nu sunt aranjate? Poate ca cei de la Loteria Romana fac zeci de extrageri, pana iese o varianta necastigatoare. Nimeni nu poate garanta ca extragerile sunt "in direct". Pentru a elimina aceste suspiciuni, extragerile loto ar trebui facute in public, sa spunem in Piata Universitatii din Bucuresti, si sa fie filamate in direct... Personal, consider ca acesti bani sunt destinati unor fonduri suspecte care vor alimenta bugetul alegerilor europene (si nu numai). Beneficiarii vor fi cei care stapanesc Ministerul Economiei si Finantelor - peneleul, sub obladuirea frumosului nostru ministru barbos Vosganian armean Varujan. Voi dragi romani, sa jucati bine... Cu siguranta ca saptamana asta se va castiga potul cel mare, pentru ca altfel traba se impute rau...
0 0
Oxigen • 2007-08-24 11:43:32
Am o singura intrebare pt. directoare Loteriei: Cum urna este relativ mica (un balon de sub 1 metru) - de ce nu se organizeaza extrageri si in alte locuri, de exemplu la Parlament, la Ministerul de Interne , la televiziuni samd. ? Modul de operare e oarecum complicat. Implica camere de filmat de mare viteza si un program de urmarire similar cu cel care urmareste masinile (dupa numar) pe DN1. Comanda (electrica!!!!!!!) care deschide gaura in care intra bila este data pe baza traiectoriei celei mai probabile a bilei care se doreste sa intre. Chiar nimeni nu a remarcat ca discul ala se misca cand mai repede, cand mai incet, cand sta pe loc cateva secunde in diverse pozitii. Cum la momentul extragerii sunt cunoascute toate variantele jucate, primul numar iese cel mai putin jucat samd. pana se ajunge dupa 4-5 bile la o combinatie nejucata. Dovada? numerele extrase nu respecta NICI o teorie a probabilitatilor, probabilitatea alegerii lor este deviata de zeci de ori!
0 0
waligator • 2007-08-24 11:47:05
Ne fac grecii si la Loto asa cum ne-au facut la telefoane , ce e asa greu de inteles.Se pare ca santem fraierii tuturor.Desteapta-te romane odata......
0 0
eurogeld • 2007-08-24 11:51:12
Si totusi, ptr carcotasi.... nimeni nu va obliga sa jucat, sa alimentati X bugete ptr Y alegeri. NU JUCATI daca sunteti sceptici. Eu joc, am castigat si probabilo voi mai castiga. Deci... numai cine nu joaca nu castiga. Frustrari? Cred ca da... Restul stati jos, 4!
0 0
Catalin • 2007-08-24 12:25:29
Da, sansa ca un bilet sa iasa castigator este de 1 la 13 milioane, dar sansa ca intr-o saptamana sa iasa sau nu o varianta castigatoare este cu mult mai mica, si anume, 1/13000000 * (numarul de variante jucate in acea saptamana), ceea ce mareste considerabil sansa pe la 0.5
0 0
dudu • 2007-08-24 12:35:08
ce tupeu are directoarea asta!! chiar nimeni nu observa?!!
0 0
vili • 2007-08-24 12:49:34
bineinteles ca sunt trucate! in franta de exemplu se stie ca loteria nationala aduce 10% din bugetul frantei... asa ca peste tot e la fel... acest joc este f important pt bugetul tarii... si apoi, sunt inimaginabile posibilitatile de trucare... (destule adica). cei care castiga, sunt de fapt cei mai ghinionisti, cei care au jucat o anumita varianta, cea care s-a jucat cel mai putin.... sau deloc. de ce l-au inchis pe domnul Stanga cu bingo al lui national de la antena 1??? ..."pt ca aducea atingere sigurantei nationale"...oficial...nu??? chiar asa au zis... deci pt mine e clar...sunt sume prea mari in joc...de 40 milioane de euro pe saptamana vanzari (in acest moment cel putin - sursa : otv a zis in direct )...si apoi....de unde sa plateasca pensiile marite??? resursele alea de care intreba presedintele???? iata-le !!!!! una peste alta...mi se pare normal... sau aproape normal...nu exista hazard in lume... tot e controlat... asa ca ...controlati-va si voi cand jucati....o varianta e de ajuns... ca sa nu ziceti ca a trecut sansa pe langa voi...
0 0
Flavius • 2007-08-24 12:55:35
E posibil ca extragerea sa fie trucata. Dar totusi orcit de trucata ar fi tot poti prinde categoria a-II sau categoria a-III,asa ca cu putin noroc poti cistiga o suma frumusica. Ca sa prinzi potul cel mare e foarte putin probabil, si cel ce va avea acest noroc va avea si un mare nenoroc dupa ce va merge sa ia bani, unde siguri baieti buni o sal urmareasca putin din umbra si o sa ajunga sa ii puna ceva intrebari incomode. Asta in cazul in care cistiga cine nu trebuie.
0 0
gig • 2007-08-24 12:57:47
Am vazut-o la Turcescu aseara. Stie sa vorbeasca dar mi se pare afectata cerebral. Tupeu de mahala parca ar fi fost o florareasa de cea mai joasa speta..Bleahhh
0 0
Buzdugan • 2007-08-24 16:42:12
Cine vrea numerele de la extragerea de duminica sa dea mail. Castig garantat. Trimiteti prin mandat postal 5.000 EUR.
0 0
nana1929 • 2007-08-24 19:29:57
Mai are si alte noutati?!
0 0
Psiho • 2007-08-24 19:32:36
Ce va meritati soarta! Popor de ugici si otvisti. Sperati sa castigati la loto si sa iesiti din cacat ca nu prea mai e nimci de praduit prin tara. Iar daca nu castigati, sigur e ceva putred la extragere. Iar daca castiga altul sigur e mana in mana cu directoarea. Hai mai puneti o manea ca au aparut unele si cu loteria acum. Dar da-ti muzica tare sa vibreze geamurile in cartier. Asa sa va ajute al de sus.
0 0
Bascaliosul • 2007-08-24 19:46:38
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Le doresc bafta celor care au format colectivul pentru biletul de 23 de numere, in valoare de 137.000 eur. Fac doar o scurta evaluare a sanselor de castig, dupa sansele reiesite din teoria probabilitatilor si le dau o sugestie,in cazul cand vor s-o mai traga odata. Nu asa se joaca de bani multi, chiar daca si-au creat un (singur) avantaj, acela ca ocupa un sector omogen de variante nereptate ( cand se foaca individual, se repeta o parte din variante si se diminueaza gradul de acoperire din totaslul variantelor posibile, plus tendinta de a se juca preponderent numere sub 30) Biletul de 23 de numere acopera 100.974 de variante si are sansele cele mai mari sa prinda 3 numere din cele 6 extrase.(mai degraba pot fi extrase 3 sau chiar 4 nr din celelalte 26, nejucate). Sansa ca toate 6 numere castigatoare sa se afle printre variantele jucate-combinate din cele 23 de nr- e de 1 la 139 de trageri. Adica daca as juca in fiecare duminica la fel, se poate castiga categ. I-a odata la 2 ANI SI NOUA LUNI, timp in care platesc cam 19 milioane de euro.(nerecuperabili la momentul prinderii celor 6 nr odata ) Bineinteles, in acest interval se mai recupereaza din castugurile de la categoria a II-a si a III-a, dar trebuie observat ca in cazul cand ar iesi mi multe decat cele 2 sau 3 (preconizate de mine) si s-ar obtine categ. a III-a de 4 nr , nu se vor recupera cei 137.000 eur , ci mai putin de jumatate din suma jucata odata. (171 de castiguri de categ a III-a, recuperare sub 60.000 eur ) Nici cand s-ar realiza performanta prinderii a 5 numere, nu se obtin decat cam de 3 ori suma jucata (18 castiguri categ I-a si 765 a II-a), dar asta, cu siguranta, nu se intampla odata la 3 trageri ci la intervale mai mari de timp. Cu bani multi trebuie jucat in sistem variante combinate COMPUSE, pt a juca mai multe numere, chiar TOATE cele 49 odata,in 2-3 grupe, dar nu reduse (decat cel mult una ) prinda toate cele 6 castigatoare
0 0
Psiho • 2007-08-25 02:02:49
Pentru dobitocii ce sustin ca tragerile sant trucate sau care spera sa castige cu varianta ogica-otv: daca ati fi mers si voi la scoala si cu vacile pe imas, ati fi aflat cu cate zerouri dupa virgula se scrie 1/13000000. ADICA SANSA E FOARTE MICA CHIAR DACA JOCI SI 100000 VARIANTE! Hai mai pune-ti-o pe Denisa sau pe Salam ca ce pana mea sa faceti altceva!
0 0
cristi • 2007-08-25 09:41:07
Ce nu inteleg eu este, daca toti cred ca jocul e trucat, de ce mai joaca ? Iar dl ogica & co tot balmajesc ca extragerea e trucata, in schimb intarata sute de oameni sa dea 100 eur ca sa joace la loto .... pacat de tara asta, e frumoasa, dar populata ... nu se gandeste nimeni ca poate dl diaconescu are o rafuiala personala cu dna ghervasuc sau cum o chema-o, dat fiind ca nu i-a reusit afacerea cu actiunile vandute catre Loterie. Nu stiu daca extragerea e trucata sau nu, dar daca as avea o problema cu asta nu as mai juca .... din pacate, toate tampeniile astea ajung problema nationala pentru poporul asta avid de castiguri usoare ....
0 0
Valy Stanciu • 2007-08-25 18:56:49
nu, nu cred ca sunt trucate; exista o comisie acolo care supevizeaza tragerile. Nu pot crede ca se fraudeaza cu acordul comisiei. Valy
0 0
Valy Stanciu • 2007-08-25 18:58:44
nu, nu cred ca sunt trucate; exista o comisie acolo care supevizeaza tragerile. Nu pot crede ca se fraudeaza cu acordul comisiei. Valy
0 0
dzm • 2007-08-25 19:12:07
"Son, if you really want something in this life, you have to work for it. Now quiet! They're about to announce the lottery numbers." - Homer Simpson
0 0
INTERVIURILE HotNews.ro