​VIDEO, FOTO Care sunt trenurile europene cu cel mai lung parcurs şi cât costă biletele - Din oraşul lui Kant, până pe Coasta de Azur - Hotnews Mobile
1 € 4,7619 1 USD 4,1988sâmbătă 23 feb 2019
Kant
DrIon [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 9:41
+3/3
Kant s-a nacut la Konigsberg.
Nu visau rusii atunci sa se numeasca vreodata Kaliningrad!
Rușii au rezolvat celebra problemă a lui Euler
Nyk1 [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 11:17
-2/2
Un alt băștinaș. Acum se pot traversa cele cinci poduri rămase fără a merge de două ori pe unde ai fost.
Cel mai lung traseu din Europa
Nyk1 [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 10:50
+1/3
Dacă e să privim prin prisma timpului de mers, nu poate fi decât celebrul tren Satu Mare - Constanța.
Are
raducutu [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 14:02
+2/2
Toate sansele sa ramana cel mai lung traseu, in fiecare an se adauga 30 min....:))))
Lumea se mișcă, CFR stă
Nautilus [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 11:10
0/0
În 1923, Ernest Hemingway a făcut traseul Paris-Madrid cu trenul în vreo 30 de ore.

Azi un TGV face distanțe comparabile în 8-9 ore. Dar tot nu există o cursă TGV Paris-Madrid.

CFR face distanțe comparabile în pasul melcului furios.
Lipsește tronsonul Montpellier Perpignan
Harald [utilizator], Vineri, 15 iunie 2018, 2:10
0/0
De asta nu există TGV Paris - Madrid deocamdată.
Există Madrid - Barcelona și Barcelona - Perpignan, dar continuarea spre Montpellier va fi după 2025.
Boghiurile se schimbă la tren, nu roțile! :)
Harald [utilizator], Joi, 14 iunie 2018, 11:45
+2/4
Există la spanioli niște boghiuri care își modifică automat ecartamentul, trecând cu viteză redusă peste un dispozitiv dedicat, dar la ruși se ridică tot trenul pe cricuri, se scot boghiurile de sub el și se introduc boghiurile pentru celălalt ecartament.
comenteaza