România stă cel mai rău din UE la raportul dintre populație și decesele în accidente rutiere - Hotnews Mobile
1 € 4,6644 1 USD 4,0999miercuri 21 nov 2018
Două lucruri...
reiand [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 16:37
+22/26
Lipsește infrastructura și corupția ucide.
mai lipseste ceva
pardalian [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:39
+6/8
Lipseste si bunul simt si responsabilitatea soferilor dementi care confunda virilitatea cu pedala de acceleratie. Mai lipsesc de asemenea amenzile adevarate care sa te usture acolo unde nu te vede soarele. Crezi ca daca o amenda pt viteza ar fi ceva de genul 20 000 de ron, ar mai fi multi vitezomani?!
Si toti prostii au BMW
2087 [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 21:27
+6/6
Cand iei un om imatur si-i dai pe mana un BMW, se simte atotputernic... pana se incolaceste in jurul unui stalp.
Repede
tudor74 [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 22:43
+2/4
Da, corect fraticule ! Cand nu ai autostrazi e normal sa bagi piciorul in pedala pana la 110 km/h prin comune, nu-i asa ?

Proasta natie (tinand cont de numarul de plusuri care le-ai luat)!
Si bunul simt lipseste
bogdan1477 [utilizator], Miercuri, 11 aprilie 2018, 10:49
+1/1
O fi infrastructura infecta, da' si soferul roman e inconstient... Daca ai mers cu masina prin europa de nord iti dai seama imediat de ce acolo sunt putine accidente.
amenzile rezolva problema
pehash [utilizator], Joi, 12 aprilie 2018, 9:47
+1/1
nu trebuie sa mergi prea departe in nord. e suficient sa ajungi in Austria, unde e plin de radare automate. daca "alesii" nostri ar rezolva problema legala, administratiile locale cu siguranta ar impanzi orasele si comunele cu radare fixe. din pacate, ciuma rosie este ocupata cu salvarea infractorilor.
e simplu de inteles ce spune statistica!
mike_the_hunter [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 16:40
+16/24
Cu cat drumurile sunt mai bune, cu atat sunt mai putine accidente. Cum in Romania 90 la suta din drumuri sunt pe o singura banda si aia plina de gropi, rezultatul se vede!Cele mai multe accidente vin de la ciocnirile frontale facute pe astfel de drumuri de soferi care nu au nici macar 8 clase!
Apoi scoala de soferi ar trebui sa fie mult mai lunga! Nu ar trebui sa conduca decat cei care au Bacu-ul luat!.A conduce o masina este o problema de inteligenta, atentie , decizie! Cine sa aiba calitatile astea? Aia de nu au trecut nici macar 8 clase?
20 de ore de condus nu sunt suficiente ca sa ai carnet, cel putin in Bucuresti. Vad soferi profesionisti cu numere de OT, GR, TL , CO ,CJ, BV etc. care sunt pur si smplu depasiti de dificultatea traficului din Bucuresti. Eu nu i-am injurat sau claxonat, pe multi i-am indrumat ce sa faca, cand mergi pe 4 benzi, caci asa ceva nu se vede din pacate decat in Bucuresti.Suntem o tara inapoiata in drumuri, in cultura si civilizatie, nu prea avem ce aniversa la 100 de ani de la marea unire!
''BACU-UL''
Mistrelutz [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 16:54
-3/3
nu rezolva nimic..uite numai cati analfabeti functionali au luat acest examen ..
eu zic ca tine mai mult de bun simt si de respectul pentru cei din jurul tau..care scade dramatic cu trecerea timpului oricum..
in rest ai dreptate..drumurile sunt jalnice..dar foarte foarte rar cauza accidentelor.. ma refer oficial..oficial totul e perfect , infrastructura e perfecta da' suntem noi,toti,vitezomani si violenti,prosti de ''dam in gropi'' cica..
ba, ne lasi...
stupidu [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:09
-1/5
nu ai vrea sa aiba permis numai aia cu facultate? :))
" soferi profesionisti cu numere de OT, GR, TL , CO ,CJ, BV etc. care sunt pur si smplu depasiti de dificultatea traficului din Bucuresti. " ce judet e CO? soferii aia nu-s depasiti de dificultatea treaficului ci de gradul de nesimtire din traficul din bucuresti si de ignorarea totala a regulilor de circulatia.

"cand mergi pe 4 benzi, caci asa ceva nu se vede din pacate decat in Bucuresti" :)) exact, la bucuresti s-a pus coada la cireasa si s-au inventat strazi cu 4 benzi :))
neuronul singuratic..
pehash [utilizator], Joi, 12 aprilie 2018, 10:00
+1/1
ca esti din Bucuresti sau provincie, daca nu ai fost in stare sa termini 8 clase sunt sanse mari sa nu fii capabil sa navighezi traficul aglomerat dintr-un oras mare. adevarul este ca sunt soferi din provincie care se blocheaza efectiv cand ajung in Bucuresti.

pe de alta parte, majoritatea accidentelor mortale, care sunt subiectul acestui articol, se intampla in afara oraselor mari, pe drumuri nationale fara separator de sensuri sau in comune unde nu exista trotuare sau ilumnat public si oamenii sunt nevoiti sa imparta soseaua cu soferii.
Pe langa parametrii dati de tine
Putorel Poater [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:14
+2/2
Pt problema conducerii as mai pune si respectul.
si
andreiu [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:26
+2/2
Poate ca ar trebui sa mai pice unii la testul psihologic ca altfel nu-si mai are rostul acest test....
or fi romanii indisciplinati in trafic...
Mdv [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:38
0/2
dar, pe statistici, doar 8 % din accidentele mortale se produc pe autostrada.
Din pacate
Robin_W [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 18:16
-1/1
ai (mare) dreptate...
Logic la cum se sofeaza in RO
adfox [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 16:43
+6/8
Soferul Roman este agresiv si prost.
Nu dati vina pe drumuri , asta este adevarul , noi Romanii suntem foarte colerici chiar si atunci cand nu avem dreptate. Va spun cu mana pe inima soferi asa mai prosti ca la noi nu vezi nicaieri in UE. Prin Germania si Anglia e o placere sa sofezi aici la noi ........ nu mai zic ca mai rau ma enervez
io
Wildschwein_007 [utilizator], Miercuri, 11 aprilie 2018, 11:06
0/2
am dat de unu agitat rau prin Berlin, depasiri periculoase, schimbari bruste de banda, etc., iesea teribil de evident din tiparul traficului obisnuit. Si guess what? Era o masina cu numar de Olt.
Socialismul
xolv [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 16:44
-2/2
va rezolva si problema asta. Ori taxeaza libertatea de miscare ca pe un lux, fie interzice motoarele cu ardere interna.
Normal.
Johanis [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 16:44
0/2
Daca aproape 8.000.000 de masini circula pe soselele lasate de ceausescu!

Nu stiu cat numara parcul auto romanesc in 1989, dar nu cred ca aerau mai mult de 500.000 de masini.

Asta arata ca romanii evolueaza, in timp ce politicienii tin pe loc tara sau chiar mai rau!

Daca intr-o tara europeana, cu posibilitati imense de finantare a infrastructurii, ministerul se lauda cu 23 de km dati in folosinta in 2017, despre ce vorbim?!
ce tara EU mai are 'decat' atatea autostrazi
i_on [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:01
0/0
totul raportat la o populatie de (plus/minus) 20 milioane?
România azi
Ochii_pe_voi [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:15
-1/1
Stat PSD+ALDE+UDMR condus de urmasii CRIMINALILOR din 89/90 - cele mai multe accidente, cea mai mare mortalitate, saracie, hotie la scara mare, parlamente de hoti care dau legi pentru hoti si partide care sunt grupari infractionale organizate.. Adest stat NU ARE VIITOR!
Da
tudor74 [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 22:47
+2/2
E vina PSD ca bizonul conduce cu 100 km/h in zona de 50 km/h si ca oprirea la trecerile de pietoni e optionala!

Nimeni din toti postacii nu arata cu degetul catre bizonii cu mania vitezei / condusului agresiv si politia rutiera care isi ia salariul degeaba.

In zilele cand dau mai multe amenzi e stire senzationala in ziare si la tv.
Nu e problema numai de infrastructura
Cuca [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:18
+3/3
ci si de civilizatie.

Voi da un singur exemplu - In Grecia insulara drumurile sunt teribile. Cu toate astea cred ca se merge mai bine ca aici - eu unul nu am vazut nici macar o singura depasire aiurea, sau alte mitocanii in trafic.

Asta in timp ce in Ro mi-e mereu teama sa nu ma ma intalnesc cu un manelist conducand un cazan de BMW din 2002 pe sens interzis.
Și ca să fie și mai dramatic ...
Adrian Calin [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:20
-2/2
Faceți calculul la nr. de șoferi. Câți suedezi sau englezi au permis de conducere și câți români au permis. Atunci veți vedea situația reală care este mult mai dramatică.
Pentru ca s-a distrus transportul feroviar.
D-or [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:29
0/2
Probabil am ajuns sa avem cele mai putine trenuri raportate la populatie si la suprafata din Europa.

Si distrugerea continua, in Master Planul pentru transporturi se prevede - fara argumente! - reducerea in continuare a caii ferate.

E foarte rentabil sa se distruga un sistem (ehei, ce afaceri cu terenuri, fier vechi, utilaje se pot face) si apoi sa se reinventeze apa calda. Alte afaceri cu fonduri, mii de proiecte de fezabilitate, decrete pt terenuri ce trebuie cumparate de stat la suprapret...
care Bac ?
Teo3000 [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:38
0/0
Frumos in teorie, dar de care Bac vorbim?
Ca Bac-ul nu mai e de mult vreo sperietoare de examen.
Avem nevoie de drumuri mai bune si legi aplicate
Teo3000 [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 17:50
+1/1
E clar ca avem nevoie de drumuri mai bune. Cele de acum duc la stres si oboseala. Nu avem nevoie doar de autostrazi. Drumurile pe care le avem au nevoie de reparatii (sa nu aiba gropi), de marcaje rutiere vizibile si parcari.

Apoi avem nevoie de impunerea legii.
Cea mai simpla si eficienta masura, dovedita in tarile dezvoltate sunt radarele fixe si camerele fixe, pe baza carora sa se poata da direct amenzi, fara sa se mai deplaseze un echipaj de politie.
La noi insa politicienii si bugetarii smecheri (in frunte cu politistii atat in timpul liber, cat si in timpul serviciului) sunt printre campionii la incalcarea legilor circulatiei si nimeni dintre ei nu vrea asa ceva in Romania.
Apoi avem nevoie de rigoare din partea politistilor in trafic. In tarile civilizate, cum te-a prins te-a ars si nimeni nu are tupeul sa se ia la cearta cu politistul. De la parcare neregulamentara si vorbit la mobil pana la conducere cu viteza excesiva sau baut /drogat.
La noi majoritatea soferilor se plang ca ii vaneaza cu radare ascunse, dar niciunul nu se gandeste ca daca sa circula cu viteza legala si n-ar avea cum sa fie vanati.
Infrastructura proasta si nu numai
banel [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 18:13
+5/5
Infrastructura lasa de dorit, e clar...suntem departe de restul Europei. Insa din pacate o problema la fel de serioasa o constituie si comportamentul soferilor mai precis:

-lipsa de experienta (carnet luat pe pile)
-vehicule in stare tehnica precara
-viteza excesiva - combinatie mortala cu infrastructura proasta si lipsa de experienta
-tupeul, nesimtirea, smecheria
-neaplicarea legii
Uite de aia tre a fii macedonean
Lucian Ilea [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 19:31
-5/5
fiece zi si moment din viata ta conteaza si fice lovitura e ultima

cum spunea Isus Cristos sa traiesti fiece zi ca pe ultma din viata ta

io am luat o piatra sidefie de jos de langa piciorul meu stang la indemnul fostului conducator al Romaniei
ce era langa foc si avea barba mare mai mare ca a mea amu

si el a disparut subit caci in 1985 se inecase voit in Somes dupa ce fusese dat afar din apartament ca nu platise datoriile la intretinere

si or cazut bombele atomice peste Pata insititut de fizica si peste academia militara
si Artemis o fost violata de un sergent de armata si s-o sinucis in acelasi an
si o sa cer despagubiri Turciei si Americii 2 cvadrilioane dolari azi
Coruptia ucide
Trojan.H [utilizator], Marţi, 10 aprilie 2018, 21:10
+5/5
Am mai spus-o aici si o mai spun: eram cu un tip care lucreaza la o firma de transport auto si la un moment dat ma roaga sa-l astept 5 minute dupa ce ne-am oprit la un vila din Voluntari a unui sef de la Circulatie. A intrat cu o caramida de amenzi luate de colegii lui si dupa 5 minute s-a intors cu problema rezolvata. In Occident e dictatura: daca calci pe bec, suporti consecinte serioase, nu gluma proasta care se intimpla la noi. Si acolo nu ai cu cine si ce sa negociezi, sa "te intelegi". Permis ridicat minim 6 luni, faci scoala, teorie si practica, din nou, masina confiscata si eventual distrusa.
In Anglia, daca esti incepator, in primii doi ani daca faci 6 puncte penalizare pierzi permisul si te duci din nou la examen.
comenteaza