SURSE Dragnea forteaza convocarea CEx pentru a cere demisia premierului Tudose - Hotnews Mobile
1 € 4,6563 1 USD 3,8076marţi 24 apr 2018
incaiera-i drace!
Francisc 1 [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 12:50
+32/34
.
femeile lui Dragnea din guvern...conduc Romania
Kivek [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:16
+16/18
Plumb si Haissam Shaidek au fost scoase din guvern (dar Haissam inca e secretar de stat, ca sa fie cu ochii pe Tudose) deci a mai ramas secretara de la Videle la MAI (Dragnea controleaza Politia Romana) si cam atat.


daca reuseste sa o scoata pe secretara din guvern atunci Dragnea NU mai controleaza guvernul
Chiar mă întrebam ce e cu graba asta
mr_mojo [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:54
+14/16
Se văd clar taberele. Draknea e cu duamnele se pare; foste și actuale. Însă in partidul ăla cei care au cu adevărat influență nu stau la lumină.
Prezent
scaraotchi [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 16:08
+4/6
Ce varianta vreti sa aplic...?

- "genuche"-mandibula
- teasta - maxilar
sau

- tatuaj - gingie, cu limba pe post de stimulator...de tensiune ?
daca
nahir [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:28
+5/7
tudose isi da demisia sau daca dragnea face aceasi parodie parlamentara de demitere, cum a facut cu grindeanu, nu cumva se da pe mana lui Johannis?
Ce-l opreste pe Johannis, in situatia respectiva, sa forteze alegeri anticipate prin numirea lui tudose de doar 2 ori, dupa ce acesta a fost demis de pesedaci?
S-ar putea mai curand, daca mai exista oameni cu creier in psd, ca aceast cex sa fie cantecul de lebada a lui pablito.
Sa asteptam si sa speram ca din caftul asta intern, noi romanii, vom iesi in castig.
Cred ca tot securisti vor veni la putere
obosit [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 11:03
+1/5
daca vor fi anticipate, sunt infiltrati peste tot, iar tara e plina de ticalosi.

Nu am cine stie ce asteptari, macar sa-mi dea inapoi pensia, asta e Romania.
Dragnea profita din nou...
Cataleya [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:05
+24/30
...de sprijinul UDMR pt ca este cat se poate de clar ca ungurii vor vota demiterea lui Tudose, dupa ce acesta i-a amenintat ca-i spanzura daca-si flutura steagurile.
Iar celelalte minoritati vor face exact ca in cazul Grindeanu. Vor vota alaturi de Dragnea - pt stabilitate, pt prosperitate, pt bla..bla..bla
In aceasta conjunctura, nu prea sunt sanse ca Tudose sa castige partida.
problema e...
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:42
+17/17
ce ofera dracnea la schimb...
imi e teama sa nu vedem un fel de legile penale si in cazul autonomiei tinutului secuiesc
Din pacate...
Cataleya [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:50
+7/17
...Dragnea si Tariceanu au dovedit ca vor si pot sa ofere borfasilor din toate partidele, infractorilor si tuturor afaceristilor dubiosi, mult mai mult decat ar putea sa le ofere Tudose sau oricare alt viitor lider.
De ce credeti ca nu exista opozitie?
Pt simplul fapt ca mutilarea justitiei ii satisface pe toti, indiferent ca sunt de la PSD, ALDE, UDMR, PNL sau PMP.
Noile legi din justitie puse la cale de Dragnea - Tariceanu-Iordache-Nicolicea-Serban & Co ii salveaza pe toti.
Sa nu uitam ca opozitia n-a schitat niciun gest de impotrivire cand PSD-ALDE a marit bugetul Parlamentului, le-a crescut salariile, pensiile si bonusurile tuturor alesilor.
Mai exista cateva voci razlete din USR care incearca sa faca opozitie, dar si aia se pare ca duc o lupta in interes personal, cu anumite personaje din PSD.
Basescu s-a dat de mult de partea borfasilor, Orban abia de mai scoate cate-un cuvintel si cere, din cand in cand, demiterea unora si altora, dar in ansamblu, toti sunt foarte multumiti de perspectiva pe care le-o ofera noile legi din justitie promovate de haita penalilor.
din pacate...
liviu_ [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 12:07
+2/2
ai dreptate...
si stau sa ma gandesc, cum o sa poata sa mai avanseze tara asta cu asemenea conducatori...

daca Justitia nu functioneaza... o sa fure TOTI, nu numai parlamentarii...
o tara corupta nu poate creste...

singura speranta e sa pice aceste legi ale justitiei si sa pice macar marii infractori...

inteleg ca si in strainatate se dau comisioane etc.. da acolo e 10-30% comisionu si de restu iti faci treaba... la noi e 10-30% fondu pt contractu semnat, restu e spaga si chiar si asa nimen i nu-si face treaba...

momentan oamenii cu un viitor aranjat in Romania (serviciu stabil si locuinta proprietate personala -> myself included) nu se gandesc sa plece...
dar ce o sa se aleaga de tarisoara asta, cand o sa se gandeasca sa plece si aia (+multinationalele pe care le blameaza atat de mult psd)?! Sa nu uitam ca daca se intampla asta , banii de la UE o sa fie taiati...

La cum actioneaza psd & co... pana in 2020 nu o sa mai aiba bani nici de pomeni electorale ...
PS:
liviu_ [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:43
+23/23
sanse sunt...
dracnea risca enorm... e a 2a oara in mai putin de un an cand psd si-ar darama propriul guvern...
psd nu mai este un partid credibil, stabil sau care poate guverna...

Iohannis poate refuza din cauza asta sa numeasca PM de la psd...
este o miscare EXTREM de riscanda a lui dracnea... si asta este motivul pentru care, cred eu, exita mult mai mult fata de Grindeanu
Si pentru ce sa castige?!
Stef_and [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:33
+10/10
Ca nici el nu a facut nimic, om de nimic ca si seful lui.
Toti sunt fara valoare. Acum l-am vazut in poza si pe ceafa groasa de Stroe.
DEZASTRU!!!
Abia astept sa-i vad pe yesmanii
Susufler0 [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:07
+23/27
si pe yesmaniţele (nu izmenitele) lui Dragnea, cerandu-i luni lui Tudose sa-si dea demisia si pe asta refuzand si demitand-o pe Papusha !

Prima sansa in batalie o are in continuare Dragnea dar daca se lasa cu mult "sange pe pereti" in Kiseleff, cui, ce-i pasa ?

Oricum Romania sub Dragnea a fost, este si va fi (cat va mai fi) DE POVESTE !

PS. Tudose, stii ce, daca te va desemna Iohannis tot pe tine Presedinte ?

PPS. In fond, esti cam singurul nepenal (inca !) din PSD !
Tudose, stii ce,
Bazil [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:12
+9/9
"Tudose, stii ce, daca te va desemna Iohannis tot pe tine Presedinte". Poate ai vrut sa scrii Prim-Ministru.
Bineinteles,
scaraotchi [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 16:12
+13/13
doar asa pot fi fortate alegerile anticipate.

Exista speranta in toate variantele...Cea mai sigura insa e cea cu 500.000 pe 20 ianuarie in strada...
sunt
nahir [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:36
+5/5
curios, daca cex il suspenda pe pablito in vederea unei schimbari la conducerea pesedacilor, va mai avea amploare ziua de 20.01.2018?
Pai oamenii au plecat deja in mars
scaraotchi [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 20:25
+7/7
din Cluj. Eu zic sa nu-i dezamagim...
Indiferent de rezultat ne vedem in piata... macar ca avertisment...
Ai dreptate !
Susufler0 [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 8:00
+3/3
Multumesc pt corectura !
PSDei "guverneaza " in opozitie ?
Plagarus [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:16
+21/23
Programul = O, oameniI = O,caractere = O !!!!
circ si numai circ
MarianPConstantin [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:16
+21/23
infrastructura ioc, pensii marite ioc, salarii marite ioc, investitii in sanatate ioc, economia este facuta praf insa mandrii romani votanti ai PSD si ce-i care nu au avut ce vota au parte de circ cat cuprinde. Este bun si asta la urma urmei decat nimic. Macar nu se plictisesc in fata TV-ului.
Grav
takada [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:51
+20/20
Condamnatul penal Dragnea liviu isi trimite "fetitele" la inaintare,sa provoace un Cexx pe nespusa masa.Unde o fi olguta?
Rusinica.


Marele "sef" de partid totodata alearga,cu negocierea functiei in dinti,prin tara dupa voturi.

Cum striga Ponta prin 2014-2015 spre Basescu? "iesi afara,jav** ordinara".
Ce face opozitia?
soundtrack [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:55
-2/16
Nu iese la atac? Paraziteaza parlamentul la fel ca si coalitia penala. Unde sunt sefii partidelor de opozite? Nu tu conferinte de presa, nu tu actiuni de protest, nu tu dezbateri cu societatea, nu tu solutii pentru tara!
Vocea opozitiei e un chitait de soarece si se pare ca si ei au penali destui daca nu ies la rampa. Comunism garnisit cu caviar!
Nu e comunism! E jaf!
revo [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:41
+15/19
Comunistii aveau si ei o ambitie, sa demonstreze ca comunismul este mai bun decat capitalismul, si s-au luat la intrecere, pe limba lor si cat i-a dus capul: au zdrobit omul si au pus binele comun deasupra a tot, au incercat sa instaureze un fel de egalitate in saracie si teroare - asta le-a iesit foarte bine.
Dar, in acelasi timp, au avut niste planuri economice, niste tinte: scolarizarea generalizata, sanatatea asigurata, electrificarea, industrializarea, x mii tone de grau la hectar, y tone de fier pe cap de locuitor, milioane de tone de produse la export, industrie chimica, energetica, extractiva, auto, navala, in fine, stii bine cum a fost. Si, cum, necum, le-a iesit ceva din treaba asta, pt.ca Mafia actuala inca mai are fier vechi de vandut in India.

Daca faci o comparatie cinstita, unde este comunism in statul acesta mafiot, pe care noi, in marea noastra prostie, l-am creat si pe care il toleram in continuare? Poate doar la capitolul saracie si teroare. Traim in blocurile saracacioase comuniste, folosim ramasitele infrastructurii ceausiste (cat a mai ramas din ea, ca sinele si trenurile au ajuns la fier vechi), ne destindem vizionand emisiunile de umor de pe vremea comunistilor, singurele de calitate (sic!), consumam totul adus din China ca e mai ieftin, stam in frig pt.ca e prea scumpa caldura, vom stinge si lumina ca s-a scumpit, si vom circula cate o saptamana pe luna din cauza pretului la benzina. Si cu teroarea stam bine, acum ca au eliberat puscariasii iar politistii circula liberi pe strada si in lift!
In rest, ai vazut vreun plan economic care sa fie facut pentru tara? Ai vazut vreo investitie din care sa nu se fi furat 50-60% de catre capii mafiei politice? Este singurul criteriu de aprobare - cine e baronul, seful de partid, securistul care beneficiaza direct de investitia aia? E pe lista partidului aflat temporar la guvernare? Atunci, se face, chiar daca nu foloseste decat la justificarea furtului, si e dat in folosinta gata crapat si daramat.
Ba este comunism postmodern si primitiv
soundtrack [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 17:15
+7/9
in acelasi timp.
Sistemul s-a replicat mai hidos, mimand democratia, cu gandul clar de a o desfiinta. Incet-incet 'nationalizeaza' , adica trece ce mai ramane intr-o conducere colectiva, a lor, limiteaza drepturile si libertatile cetatenesti prin tirania parlamentara, schimba si-si aservesc justitia, educatia este intr-o stare jalnica( se ofera diplome de orice fel la greu,bac-ul dat pana se ia, titluri universitare cu toptanul) , la fel si sanatatea, depopularea tarii ii ajuta, si UE cu problemele ei de sensibilitati marxist-culturale asista impotenta cu toleranta subtila la acest proces. Daca mai punem in discutie acordarea de salarii , sporuri mari, pensii speciale politiei si uniformelor cazone cu grade si doctorate, am completat tabloul.
Exact
Cataleya [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:55
+7/11
Am scris si mai sus.
Mutilarea justitiei de catre penalii din PSD ii avantajeaza, in egala masura, pe toti "alesii neamului" indiferent din ce partid fac parte.
In timp ce UDMR face ce a facut dintotdeauna - santajeaza guvernele - Basescu s-a dat de partea borfasilor, iar Orban de la PNL mimeaza opozitia scotand, din cand in cand, niste scancete infantile.
Nişte puşlamale
vasiledorobantu [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 13:55
+23/23
Poporul român nu va mai suporta acest circ ieftin. Au avut majoritatea confortabilă şi nu au făcut absolut nimic bun pentru ţară. E o debandadă totală. Concluzia este clară: PSD nu poate guverna, pentru că este un partid de mafioţi, care ştiu doar să-şi regleze conturie între ei. Iohannis trebuie să intervină clar, cu orice risc. Să nu mai accepte premier din acest partid. Nu se mai poate!
Poporul român..
Ochii_pe_voi [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:43
+2/14
.. e o adunătură de hoti care voteaza hoti, asistati sociali, bugetari dedati la mita si trafic de influenta, incompetenti, analfabeti etc. Cca 25% din populatie a plecat scârbită de aceast teritoriu anexat si jefuit de grupul infractional P$D+ALDE+UDMR+PDL+USL... Abia daca mai ies câteva sute sa protesteze, cei care mai au cât de cât onoare si demnitate. Suntem RUSINEA Eurpei si a lumii.
Poporul roman...
Grandgousier [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 23:36
+4/4
Nu este o adunatura de hoti...El doar tine de sase...pentru o ciozvarta.EEE,ce bine ar fi sa fie popor de pirati! Aia,cand se supara, il debarca pe Magraoan pe o Belina pustie,cu un pistol cu un singur glont.
Nu cred ca...
blackarrow [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:19
+6/6
Iohannis va mai accepta un premier de la psd, e peste orice limita a tolerantei ! psd si-a demonstrat "competenta" , nu inteleg de ce ar risca dragnea sa-l demita pe tudose .
Teoretic si de curiozitate
Radu-Mihai [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:01
+10/12
Sa zicem ca pica Tudose, iar Iohannis nu propune prim-ministrul lui Dragnea/Tariceanu, ci vine cu o propunere diferita.

Ce ati face voi, daca ati ajunge Premier in conditiile si conjunctura actuala?
Cum ati actiona astfel incat sa contracarati actiunile unui parlament majoritar impotriva Justitiei si implicit, impotriva Romaniei? Ce ati face pentru ca urmatoarele alegeri sa fie curate la propriu si la figurat? Ce ati face pentru a nu impiedica dezvoltarea Romaniei in urmatorii ani/zeci de ani datorita deciziilor iresponsabile luate de parlamentari in ceea ce prioveste sanatatea, educatia, investitiile, justitia, etc?

PS: pe Dacian Cilos l-as intreba asta, cu experienta avuta ca prim-ministru si dupa ce a vazut ce au facut in doar cateva saptamani cei de dupa guvernarea sa - daca ar avea o a doua sansa, ce ar face diferit?
Nu se poate impiedica ceva
Lovercraft [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:35
-12/20
„datorita”, ci doar ”din cauza”. Adica hai sa ne exprimam corect romaneste, inainte de a comenta ceva. Si 2: ce anume a facut Ciolos pentru Romania? A inaugurat vreun kilometru de autostrada, a deschis vreun spital și nu am aflat io? Deci, ce anume? Spune, cu cuvintele tale, ce a făcut Ciolos pentru România. Concret.
Te doare Cilos?
revo [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:47
+1/9
Atunci e bine.
Le-a dat ocazia politicienilor
Altiro [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:28
+19/21
sa-si arate josnicia: toti l-au criticat("guvernul zero")pt ca nu a facut in 12 luni ceea ce ei n-au reusit in 27 de ani. Ba mai mult, a reparat "autostrada plutitoare" dupa Ponta, a dat autorizatiile de constructie pt cele 4 loturi ale autostrazii Sebe-Turda de care Rus si Ponta uitasera, a dat pt prima oara subventiile agricole la timp fermierilor care au avut timp sa pregateasca culturile de toamna, astfel ca psd-ul sa se laude in 2017 cu cele mai mari recolte ale tarii de dupa '89.. In premiera a venit cu programe pentru trecerea la economia verde, cum ar fi CASA VERDE PLUS, RABLA PLUS, sau Programul Infrastructura Verde. Au intrat in tara 6,3 milrd.euro fonduri europene, a pastrat deficitul bugetar in limite promise in an electoral. S-au organizat concursuri pt directorii de scoli pt depolitizare, s-au lamurit cateva plagiate celebre etc,etc
Google
Jar [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 18:20
+3/5
e sub nasul tau;trebuie doar sa fii curios....
"datorita' poate fi si "din cauza"
Doamne,"mandri" mai sunt romanii!
Probabil te consideri destept ...
blackarrow [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:32
+11/13
dar esti numai "dastept" ! Amice , numai faptul ca ministrul Vlad Voiculescu a organizat concursuri pentru 150 de manageri de spitale arata ca Ciolos a vrut sa puna pe baze ....sanatoase Sanatatea .
A venit psd-ul si i-a demis pe toti acei manageri , numind politic acolitii lor, incompetenti evident, dar buni la sifonat banii publici !
Mai vrei ceva ? esti complet pe langa realitate, amice ! din cauza unora ca voi care credeti in state paralele si in general ca tot ce zboara se mananca , dupa 28 de ani de la revolutia aia sau ce-a fost ,inca mai luptam cu borfasii , cu coruptia si cu comunistii aia care v-au sucit mintile !
Voiculescule, tu ești?
Lovercraft [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 22:39
-5/9
Ce-s cu povestile astea, nene? De ce vii cu baliverne și invenții din astea? Auzi la el, a demis PSD-ul sute de manageri de spitale...De unde naiba le scoateți, nene? Nici măcar voi nu credeți ce scrieți. A făcut Voiculescu exact zero pentru sanatate, cand mureau copilasii aia cu zecile prin sudul tarii (nici acum nu se stie de ce), ati tacut toti malc. Ar trebui sa va fie rusine, ma, si sa va ascundeti toti.
Poate asta ...
blackarrow [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 12:16
+2/2
va ajuta sa va dati seama ca psd urmareste numai nepotismul si furtul banilor publici (era si greu sa va dati seama in 28 de ani ce vrea psd ):
http://www.aktual24.ro/niciun-post-tv-nu-sufla-o-vorba-parlamentarii-psd-salveaza-mafia-din-sanatate-printr-o-decizie-revoltatoare/

Voiculescu a fost poate singurul care a facut ceva pt sanatate ,ce a facut gasiti printre realizarile lui Ciolos:

http://www.aktual24.ro/poate-vede-si-dragnea-asa-arata-cu-adevarat-dezastrul-lasat-in-urma-de-dacian-ciolos-si-guvernul-sau-iata-ce-s-a-realizat-doar-intr-un-an/

In orice caz, ar fi facut ei si mai mult daca parlamentul majoritar psd-ist n-ar fi blocat multe initiative , ca sa nu mai discutam ca guvernul tehnocrat (specialistii aia necondusi de interese jegoase de partid) avea oameni integri , nu au fost scandaluri , masuri ciudate sau proteste de strada, spre deosebire de jegul psd-ist .
Nu ti-a dai nici pomana, asa-i
Wanheda [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 2:29
+4/4
Psd a dat chiar daca mai mult a luat, dupa. Bah, voi ar trebui sa va retrageti, nu vedeti ca nu puteti guverna??? Nu aveti oameni, doar niste analfabeti pusi pe furat. Hai pashli.
Ar cere o inspectie la toate ministerele!
Impotriva prostiei din tara [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:39
+7/11
Eu asa as face. As da pe mana DNA pe toti PSD-istii care au devalizat Romania!
In niciun caz...
Nonidem [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:53
+4/8
In niciun caz nu as mai face greseala din 2015!As numi un premier tot din PSD,sa raspunda aceasta adyunatura de starea Tarii, nu ca in 2016 cand s-a spalat pe maini dand totul in carca lui Ciolos!
Perfect
Altiro [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:18
+11/11
Daca psd isi demite al doilea guvern presedintele face ceea ce a promis: pune un prim-ministru, altul decat de la psd-alde. Parlamentul n-are decat sa-l refuze pana cand va fi dizolvat. Gata, ajunge cu circul!
Madagascaaaaarrrr!
OmniStudio [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:23
+12/12
Sunt curios ce vize au pe pasapoarte Dragnea, Firea, Nicolicea, Jordache, Pandele, Fantômas si... si altii!
Sunt vremuri de ciumă
vasiledorobantu [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:24
+11/11
In vremurile de ciumă, unii fugeau din calea ei, iar cei care rămâneau încercau să o combată. Suntem într-o asemenea vreme de ciumă grea, nu putem sta indiferenţi cu mâinile încrucişate, aşteptând să vină ceva de sus care să ne schimbe.
Alegeri sunt în fiecare zi, nu doar o dată la patru ani. Fiecare din noi alege să stea comod în fotoliu sau să se implice.
...
/./ [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:40
+6/8
Si daca tot jocul asta este facut doar ca PSD-ul sa iasa frumos de la guvernare si sa ii lase pe ceilalti sa isi rupa gatul cum doar au mai facut de atatea ori ??Ei oricum raman majoritari in parlament, avand majoritatea pot da orice legi doresc, e adevarat , guvernul poate sa le amane dar ....Eu cred ca si-au dat seama ca pomenile de anul trecut nu mai pot fi platite , saptamana asta s-a vazut deja ca nu aveau bani pentru salariile profesorilor, deci treaba e grosa rau cu finantele.Sa trebuiasa sa ramana ei la guvernare si sa taie....e..pai asta o sa fie un adevarat soc pentru electoratul lor.PSD-ul ar avea soarta PDL-ului daca trebuie sa taie.

Singura solutie ar fi alegerile anticipate, dar greu de crezut ca majoritatea partidelor o sa vrea, asa ca o sa voteze orice premier cu orice guvern.Treburile sunt complicate rau,Johanis trebuie sa joace destul de inteligent
Drum minat
motanul_gri [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:54
+7/7
Daca pica Tudose, presedintele Iohannis il poate desemna din nou. Sau ... poate sa desemneze ca premier pe unul din cei mai inversunati adversari ai noilor legi ale Justitiei din randul partidelor de opozitie (oricare din ele). Acesta sa anunte public ca, daca este investit in functie, prima masura luata va fi sa dea ordonanta de urgenta prin care sa tranteasca legile respective.

Bineinteles ca PSD/ALDE/UDMR se vor buluci sa voteze contra. Vom ajunge in cele din urma la anticipate.

PSD a obtinut victoria majora din 2016 in primul rand din cauza absenteismului masiv la vot din partea electoratului de centru si de dreapta. Stim ca acest electorat exista si este majoritar deoarece l-am vazut in actiune la prezidentialele din 2014 (alegerea lui Iohannis). Dar el se mobilizeaza la vot doar animat de un val de emotie populara, pe fondul unei situatii de criza.

Declansarea anticipatelor, manifestatiile masive anti-coruptie, o eventuala tentativa de suspendare a Presedintelui sunt exact acest gen de situatii care trezesc electoratul din amorteala.
-------

Cred ca pesedistii inteleg pericolul la care se expun daca merg inainte cu debarcarea lui Tudose. De aceea, mi se pare foarte plauzibil ca ei sa prefere pana la urma o solutie de compromis, care sa multumeasca ambele tabere din partid.
Le doresc...
Nonidem [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 14:50
+9/9
Le doresc din toata inima succes lui Dragnea si borfasilor lui!Este drumul sigur de a se afunda in ridicol si a merge spre implozie aceasta adunatura numita pompos primul partid al Tarii!Tudose incepe sa capete popularitate prin modul lui mai rational de a exercita puterea, ceea ce va da sanse sa supravietuiasca adunaturii PSD!Situatie catastrofala pentru Romania!
Dupa conferinta protejatei lui Dragnea
zanax [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:03
+10/10
Tudose trebuia sa o demita scurt si fara comentarii. A ezitat si baronii au vazut ca Dragnea e jupanul. Mai are timp pentru luni sa echilibreze balanta de putere, altfel e terminat.
Exact !
blackarrow [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 19:41
+4/4
Nu inteleg de ce e tudose atat de fraier si nu o demite pe CD, el nu-si da seama ca dragnea il poate demite ? dar daca dragnea nu-l demite (nu castiga nimic, Iohannis le ia jucaria ) si nici CD nu pleaca, ramane cum am stabilit, nsimtire maxima ,dragnea ramane pe pozitie . Vom vedea...
ddd
Ovidiu P [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 20:02
+2/2
Tudose stie ca nu poate avea partidul, nu inca. Eu cred ca la CEX se va negocia bine.
tragic
Solomon_Jeony [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:06
+11/11
Dragnea, Tudose, Firea !
Mi-am pierdut demnitatea. Astia decid viata copiilor mei.
Deie Dl!
Ochii_pe_voi [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 15:38
+9/11
Poate ajungem la dizolvarea PARLAMENTULUI HOTIEI NATIONALE -
Pesedistii isi bat joc de o tara intreaga
kokos [utilizator], Sâmbătă, 13 ianuarie 2018, 20:02
+7/7
De un an de zile se cearta intre ei ca chiorii in loc sa-si vada de guvernare.Acum vor sa puna al treilea premier intr-un an.De abia astept sa-l mazileasca pe tudose.Sper ca apoi Johannis sa-l numeasca tot pe tudose premier si daca , cade a doua oara in parlament sa avem anticipate ca sa scapam de ciuma rosie.Doamne ajuta!
Anticipate
Caragiale2.0 [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 5:31
-4/4
Dar pe cine punem in locul lor?
Esti bolnavior, tataie ????
cartofil [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 16:33
0/0
In fiecare an avem, pe bune, cu studii la zi la facultati de stat cca 40.000 de absolventi. Din astia vreo 5% se poate presupune ca au fost constiincionsi si cinstiti la examene, deci fac vreo 2000 (dar in mod cert sunt de 3, 4 ori mai multi). Daca luam doar absolventii din ultimii 10 ani descoperim ca dispunem de un rezervor de cca 20.000 de tineri cu sufletele curate si cu o competenta si seriozitate deja probate prin anii de studiu. Doar sa vrea cineva sa-i foloseasca. Dar nu, noi ii bagam sa ne conduca pe repetentul Dragnea, birepetentul Antonescu, repetentul si modelul de chiloți tetra Tariceanu, absolventul de Spiru Haret la distanta, la Turnu Severin Nicolichea, absolventul la drept la distanta, inginerul Iordache, absolventul de Romana Americana, la 10 ani de la terminarea liceului Serban Nicolae, dna mare ministresa Dan care face Universitatea Ecologica tot la 10 ani de la terminarea liceului, mai era si o proasta care spunea ca a studiat la Stand-ford (pe langa furculition si o minciuna bineteles, fusese doar in vizita pe acolo si se vroia ministrul invatamantului), etc, etc, etc. Aproape nici unul din politicienii nostrii nu are o existenta curata, normala. Toti sunt niste taranoi sau cocalari din marginile mahalaleor care au in istorie mari frustari pe plan profesional sau personal. Este momentul sa-i dam dracului pe golani la o parte, si sa punem sa ne conduca romanii nostri, normali, cu care traim si simtim la fel.
Hamstaru a inebunit, complet
Wanheda [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 2:31
+6/6
Syndromul pescarului de carashai fara pedigree. Creca simte miros de brutarie.
Prea devreme
Caragiale2.0 [utilizator], Duminică, 14 ianuarie 2018, 2:49
+6/6
Ceva este putred in ...Romania! Asta trebuia sa se intimple numai dupa ce liviu de teleorman era spalat de noua justitie si se autonumea imparat (scuze, premier am vrut sa spun). Faptul ca se intimpla asa devreme ascunde ceva mai subtil, ceva ce vom intelege numai luni. Parol!
comenteaza