1 € 4,5630 1 USD 4,0522miercuri 28 iun 2017
Versiune
Mobile
Cine
gigifisiune [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:30
+107/137
ii mai construieste moschee dementului de erdogan?

In mod clar ar terbui sa il contestam pe Erdogan si moralitatea lui prin anularea construirii moscheei.
De acord!
liviul2006 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:40
+87/105
Dupa ce se pare ca si-a pus bodyguarzii sa ii bata pe protestatarii americani, clar ca treubuie luata atitudine. Erdogan a scos Tucia dintre tarile democratice.

Plus alianta cu Rusia din Siria...
sa il atacam unde il doare
eu sunt [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:44
-37/57
nu ? :)))) esti funny. Nu mai poate Erdogan de Romania.
Dar care e problema?
ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:23
-41/61
Cat timp va fi construita de romani, impozitata de romani, se vor plati taxe in Romania si probabil demolata tot de romani. E vorba de bani care ne intra in tara, hai sa luam cat mai multi posibil.
Nu-i problema, poate o darama unul dupa si apoi cheltuielile se repeta.
O asemenea constructie e f buna, la fel ca un fost restaurant din sectorul 2 unde se adunau cu totii sa vorbeasca, a fost mai usor pentru servicii sa monteze tehnica de interceptare intr-un singur loc decat sa ii alerge peste tot. Macar asa stii unde vin, cine sunt si ce fac. Iar daca nu vin, va fi o investitie pierduta pt ei. Noi castigam pe orice parte.
Tu glumesti, nu?
LaurentiuMerfu [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 16:42
+48/68
Poate tie iti place, dar eu nu vreau toti musulmanii sa se adune pe Expozitiei, si sa-mi raga minareturile alea in cap in fiecare noapte, din 2 in 2h.

Ne luam teapa vietii cu asta ... zic ca o fac ei, si dupa aia n-o sa mai ai loc de musulmani pe strada, o sa-si impuna aia regulile lor.
aha
john70 [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:18
-10/30
Corect.
Dar ce ne facem cu acea organizatie numita M.U.I.E. (Marea Uniune Islamica a Europei) sau UE, care vrea sa bage pe gatul Romaniei si altor tzari est-europene sute de mii de "refugiati" musulmani?
esti naiv!!!
press_to_reset_the_world [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:57
+37/61
trebue sa fii atent cand debitezi asemenea prostii cu o nonsalanta demna de o cauza mai buna. Stupiditati de genul acesta au costat foarte mult tarile din vestul europei care au muscat din acelasi mar otravit oferit de catre raspandacii islamismuli jihadist in lume din care au muscat si de alde ponta, dragnea et Co... Cat despre argumentul tau precum ca statul ar colecta taxe si impozite din asa ceva, un lucru mai stupit nici ca am auzit!!!! Cultele sunt scutite de taxe si impozite monser!!!! Pai putea sa fie tot atat de bine si un MegaCazinou sau un MegaPacanele sau un orice alt MegaSomething care ar fi adus mult mai multe taxe si impozite si care ar fi fost mult mai putin periculoase pentru romani si pentru crestinismul din Romania...Cand Biserica este hartuita din toate directiile iar islamismul este incurajat pe toate caile in Romania, ar trebui ca acest lucru sa ne cam puna pe ganduri...sa stam stramb dar sa judecam drept!!!!
De adunat se aduna oricum
ABetterWorldWithoutVladimir [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:47
-15/31
Ca nu o moschee le da dreptul de intrare in tara si nici nu le plateste cazarea. Macar asa ii ai pe toti la un loc si ai de unde sa ii iei, decat prin apartamente ascunse militand Jihadul.
pai si in moschei...
press_to_reset_the_world [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:00
-2/20
ce crezi ca militeaza?!...

hai sa citez putin din zoofil:

"The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our bayonets and the faithful our soldiers"
o construim
thebblack [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 7:24
-9/15
o umplem cu muslimi, incuiem usile si ii dam foc.

dupa aia, ca sa ne cerem scuze si sa dovedim lumii buna noastra credinta, umplem catedrala cu drept ortodocsi, incuiem ousile si ii dam foc.

la final, lumea a fi mai buna cu cateva mii de creaturi.
PS...
press_to_reset_the_world [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 18:00
+4/26
asta este cea mai paguboasa "afacere" pe care statul Roman a facut-o vreodata!...eu as numi-o o inselaciune pe care turcii au facut-o statului roman si nu in ultimul rand romanilor....
tinerii nostri
comehe [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 22:50
-3/17
11.000 mp ar fi putut fi impartiti la 22 de familii tinere care sa-si faca o casa pe un teren de 500mp. Dar pentru tinerii nostri nu avem o asemenea bogatie.
Atat
tudor74 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 18:20
-3/39
Cand Biserica este hartuita din toate directiile" ... puteam sa fac pariu ca aici o sa ajunga discutia ! Vai, saraca biserica si crestinismul care sunt hartuite de toata lumea.

Faptul BOR e o mare mafie, o masina de voturi pt guvernantii corupti, o capusa la bugetul de stat de unde primeste milioane de euro pe an ... aici nu e nici o problema.

Dar problema este un lacas de cult construit cu finantare privata, nu-i asa ?
problema este civilizatia europeana
Irizat [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 20:00
+17/37
Islamul NU este european, si nici compatibil cu sistemul politic si civilizational de tip occidental. asta e problema!
finantare privata?!...
press_to_reset_the_world [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:08
-4/8
daca nu esti ignorant, atunci inseamna ca esti ////!!!!

finantarea o face statul turc, iar tu vad ca nu iti ascunzi deloc satisfactia si admiratia pentru construirea unei megamoschei care nu-si are nicio justificare. Acum, daca tu esti un crestinofob jegos care uraste crestinismul si implicit poporul roman asta nu inseamna ca acum Romania trebuie sa isi schimbe cultura si relgia de stat...capiche //////?
Cultele nu sunt impozitate , constructia,
deval [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 20:00
+8/22
proiectul, finantatrea apartin dictatorului Erdogan!
Terenul nu e concesionat ci dat la schimb !
Problema e ca din respect pentru comunitatea turco-tatara autohtona, din Romania nu aveam nici o problema cu constructia daca se facea in Dobrogea !!!!!!!!!!
Incearca sa citesti daca nu mai mult , macar tot atata cat scrii !
Rectific :terenul e cadorisit !
deval [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 22:18
+2/8
Terenul valora in 2015, 4 milioane de euro,...
HG 372/ mai 2015,
"Art. 2
Se aprobă darea în folosinţă gratuită, pe o perioadă de 49 de ani, a imobilului-teren prevăzut la art. 1 către Muftiatul Cultului Musulman din România, în vederea edificării unui complex de clădiri de interes public.
Art. 4
Dreptul de folosinţă gratuită a Muftiatului Cultului Musulman din România asupra imobilului-teren prevăzut la art. 1 încetează dacă Secretariatul de Stat pentru Culte constată că, în termen de 36 de luni de la încheierea protocolului prevăzut la art. 3 alin. (1), nu a fost finalizat complexul de clădiri de interes public prevăzut la art. 2."
Catinel Sorinele.Mecca estului cu......
Plagarus [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 22:32
-4/12
......pocnitoare la cingatoare ?
Ne intoarcem religios la invaziile pagane,cu padurile defrisate, apa otravita si cu muezinii pe crestetele noastre de ghiauri !!!!
De ce nu
Caligula [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:54
0/20
Eu propun sa fie transformata in spital, ca sa nu mai trebuiasca Ponta sa se trambaleze la Istambul.

Problema e cine o serveste. Daca oamenii lui Erdogan ajung acolo - ca de, sunt banii guvernului turc - atunci va fi folosita ca loc de radicalizare si nu are rost sa fie construita. Daca oamenii SRI o servesc, atunci e fara indoiala un lucru pozitiv, care poate aduce rezultate nu numai pentru Romania dar si pentru aliatii occidentali.
Daca nu-i pasa de
adrian88000 [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 14:14
-4/8
Romania sa se potoleasac cu moscheea din Romania. Sa ingroape proiectul Sau sa o construiasca Ponta SINGUR! Cu lopata si mistrie. Vreo 30 de ani ca sa sape 5% din fundatie. Si acolo sa ramana !
hahaha
john70 [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:16
-2/4
Deocamdata, singura aliantza oficiala in care e Turcia se cheama NATO. Adica Turcia este aliata cu Romania.hahahahahaha
lol
HP [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:44
-49/59
Din cate stiu, a fost votat de 3 ori, si e sustinut de majoritatea turcilor.
:))
un om [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:38
+21/29
Si PSD la fel, e sustinut de majoritatea romanilor... nu conteaza care majoritate (aia care nu prea produc nimic), important e ca e sustinut de majoritate...
La fel si Hitler!
EuSiCuMine [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 18:20
+6/14
A fost votat si sustinut? Si ce inseamna asta?
moscheea e a lui Erdogan?
eu sunt [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:47
-38/70
eu stiam ca moscheea e pt musulmani in general. la fel cum exista biserici ortodoxe in alte tari neortodoxe la fel si cu moscheea la noi.

personal nu vad o problema daca:
1. e facuta pe banii comunitatii respective/ a cultului respectiv
2. pt cedarea terenului cu pricina, statul roman a obtinut alte foloase (alt teren intr-o tara musulmana sau compensatii banesti)
3. exista musulmani practicanti ce ar folosi edificiul
vreau si eu...
un om [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:39
+39/51
sa imi arati o biserica ortodoxa construita recent intr-o tara musulmana...oricare... :)
"recent"
pehash [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:39
-12/42
cuvantul cheie este "recent" in provocarea ta. altfel gasesti o gramada de biserici crestine prin tarile musulmane, construite intr-o vreme in care nu numai ca moscheile nu se puteau construi in tarile crestine, dar le mai si daramam pe alea pe care le aveau deja pe acasa. si nu vorbim aici de cruciade si evul mediu, ci de secolul XX

intrebarea corecta in cazul asta nu este daca ar trebui construite moschei la noi sau biserici la ei, ci cum vom reusi sa convietuim in pace, fara sa lasam religia sa strice relatiile intre vecini, prieteni, familii..

oare cum se face ca stirea de zilele trecute cu ditamai capetenia de popi in arest la domiciliu pentru o infractiune incompatibila cu pozitia lui in bsierica nu atrage atentia crestinilor cat stirea de azi cu constructia unei moschei?
esti ignorant....
press_to_reset_the_world [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 10:39
+2/20
hai sa te citez prima data:

"altfel gasesti o gramada de biserici crestine prin tarile musulmane, construite intr-o vreme in care nu numai ca moscheile nu se puteau construi in tarile crestine".

In primul rand vreau sa clarific si sa subliniez de la bun inceput faptul ca habar nai de istorie in general si de cea a orientului mijlociu in particular. Bisericile la care faci referire cand spui "o gramada", sunt acele Biserici construite inainte de invazia musulmana pe acele teritorii care erau locuite de crestini in marea lor majoritatei. Si oricum, acele "o gramada de Biserici" sunt doar cele ramase din "gramada" si mai mare care era inainte de invazia musulmana pe teritoriul actual al "tarilor musulmane".
Belgia
schumi [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:42
+49/59
Teapa asta si-au luat-o si tarile vestice. E gratis, lasa-i sa construiasca....acum nu mai pot sa puna un brad de Craciun in centrul Bruxellului ca e razboi civil ...nu e ok deloc. ...
Da musulmanii care strigau Allah akbar
Idealistu [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:02
+34/46
In timpul momentului de reculegere, la un meci de fotbal din Turcia, dupa ce au fost impuscati oameni in Paris !!!
Vezi ca esti in eroare
Adri4n [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:02
-19/41
Acolo a fost vorba de altceva.
Avusesera si ei atentat de curand si pe vesteuropeni i-a durut in fund, nu tu comemorare, nu tu luminite pe cladiri, doar ceva scrisori diplomatice standard cu limbaj de lemn de pareri de rau.
Deaia s-au ofticat, adica ei sa tina moment de reculegere in turcia pentru victime din vestul europei in timp ce pentru victimele lor aia sa ignore total.
Au taxat lipsa de reciprocitate, nu s-au bucurat ca au fost victime in vest.
esti penibil...
press_to_reset_the_world [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:39
+9/33
sau cum se mai zice pe la noi, un idiot util...
ehe
Point [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:22
+12/24
inseamna ca-ti trebuie o vizita la oftamolog
asta,dupa cineva te-a eliberat de ochelarii de cal
desi se pare ca-i porti de bunavoie,nu fortat
nu mai incerca sa pari un naiv bine intentionat

mai subtire ca va iese secera si ciocanul din buletin
moschee
hamurabi [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:22
+2/14
Ce a obtinut statul roman in compensatie ? Are acceptul de a construi o biserica in Ankara ?
nu o biserica, ci...
press_to_reset_the_world [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:11
-6/8
o catedrala
mai bine a lui
om simplu din multime [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 18:07
-6/10
ca nu'i a lui, ci a cultului musulman turc, decat una facuta cadou de saudei sau de vreunui sultan harap, ca in alte capitale ioropene ...de prestigiu, soceietati deschise, primitoare....
ce faceti daca se aproba in palavramentu' de bruksal ?!
ca se pare ca d'acolo vine lumina, acolo se iau deciziile majore. :-))
Sunt destui...
Andradda [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:01
+1/25
...care sunt de partea lui Erdogan si, din pacate, aici e vb de politicieni cu puteri de decizie, nu de oameni de rand.
PSD-ul e gata sa ne vanda oricui
Zimbru [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:50
+28/38
Marii asa zis patrioti Dragnea & co nu stiu cum sa mai fure un ban si sa se puna bine cu cele mai oribile regimuri, gen Erdogan. In contextul international actual sa creezi un magnet pentru islamisti chiar in capitala Romaniei este de o inconstienta totala.
pai si lumea de ce nu...
press_to_reset_the_world [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:23
+10/28
iese in strada sa protesteze?!...

cand a fost vorba de protestat (pe buna dreptate!) impotriva coruptiei sau gasit destui care sa iasa in strada. Acum de ce nu iese nimeni?! Tot despre coruptie este vb si acum. Ce ma nedumereste pe mine este tacerea (cam vinovata) a BOR-ului
Cum cine? Hamstaru
Wanheda [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:26
+7/19
Pisicul a pornit proiectul, Necromantul o sa il termine.
mnaretele
ber [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:38
+10/24
Erdogan a spus intr-un discurs mai vechi ca
"minaretele sunt sabiile noastre". Vad ca au pus in proiect doua sabii. Vor pune si megafoane in ele, sa se auda in tot orasul?
Doamna primar Firea, este cea care a aprobat deja?
Entiu [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 19:47
+1/13
Doamna primar Firea, este cea care a aprobat deja?! Păi, cum crede dânsa ca va mai ajunge în fruntea Romaniei?!
Slabe sanse si va mai avea parte de adversitatea alegatorilor...
Asta iși dorește?
ce tare.
bancheru83 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:35
+3/51
daca nu ii fac un turn ceva mai inalt decit catedrala ,,mantuirii'' neamului(romanesc) sunt amarasteni!
dintre cele 2 nu stiu
eu sunt [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:45
-3/35
care e mai periculoasa pt popor.. eu am o banuiala dar nu va zic
Vor ramane cu proiectul
yosh [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:38
+14/56
Noi nu acceptam invazia, in tara noastra.
S-a incalcat deja Constitutia Romaniei prin stramutarea unei populatii de 568 de imigranti pe teritoriul Romaniei!
Vinovatii pt. incalcarea Constitutiei sa fie trasi la raspundere! Globalistii care vor sa invadeze toata Europa cu alte popoare nu sunt peste Constitutia Romaniei!
Intrati pe pagina lui Catalin Berenghi, sunt acolo informatii despre scrisoarea pe care o puteti trimite pt. a stopa proiectul de constructie a acestei orori.
lasa prietene
eu sunt [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:40
-13/37
ca ne descurcam noi cu invazia... nu suntem noi cei mai breji?! ... i-am batut noi si cand veneau "cata frunza cata iarba". acum va fi floare la ureche...

Doamne fereste! Mergi cu Dragnea ca ala te reprezinta bine... mandru roman ce esti
Inteleg ca Dragnea...
Prostu' satului [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:13
+4/16
...de fapt sprijina construirea moscheii.
Asa ca nu e chiar foarte clar cine "merge cu Dragnea", @yosh sau dvs.
!!!
tirolez [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:38
+27/51
Sper ca se face referendum. Sper ca avem atata minte cat sa nu ne aducem singuri mortul in casa!!!
care mort omule?
eu sunt [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:47
-31/47
crezi ca daca se face o moschee in Bucuresti o sa vina musulmanii peste tine? Stai calm ca asta e ultima ta problema... ultima noastra problema... ne agitam ca sifonul ca se face moschee dar in rest acceptam toate mizeriile. ca bucurestean iti spun sigur ca sunt alte probleme mult mai durereoase. As prefera sa fie cate 2 moschei in fiecare cartier dar sa fie Bucurestiul un oras civilizat.

Nu vezi ca pana si musulmanii fug de romania ca de raie? Ii apuca plansul daca aud ca au ajuns din greseala aici. Zilele trecute auzeam ca au fost migranti rapiti de romani...
...
tirolez [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:10
+19/33
hai, lasa. Asa i-au infiltrat si in Germania si Belgia si acum sunt niste bombe cu ceas. Fac scandal ca nu-i lasa sa faca mitinguri pro-Erdogan. Pe bune? Nu ca ar fi Erdogan nemuritor, dar urmatorul scelerat va fi capabil sa foloseasca oricum asta drept moneda de santaj.
referendumul trebuie sa-l...
press_to_reset_the_world [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:27
+4/22
cerem noi. Trebuie de urgenta un grup cetatenesc de initiativa care sa inceapa strangerea de semnaturi pentru initierea referendumuluii.
pica drobul de sare..
pehash [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:46
-3/25
avem deja moschei si geamii in Romania. sunt in total vreo 70. unele dintre ele sunt si monumente istorice. deci intrebarea nu este daca "avem atata minte cat sa nu ne aducem singuri mortul in casa", ci daca romanii ortodocsi au destula minte cat sa inteleaga si sa respecte ce i-a invatat Iisus despre respect si iubire pentru oameni. am mari dubii insa ca exista in tara asta macar 5% crestini adevarati...
mda
SoulSearcher [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:39
+14/32
cu semnatura de la ponta, si cu binecuvantarea doamnei tatare de la constanta Sevil...

sa fie intr-un ceas bun, Allah ajuta :)))))))
Sluga Servila
Ochii_pe_voi [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:03
+6/18
.. daca paraii merg catre clientela Ciumatilor Rosii ca sa ridice moscheea, tataroaica va fi prima sa sustina proiectul Are experienta cum se fura de cind lucra cu mafia Mazare/Constantinescu si, apoi, cu penalul Dracnea, cicoiul teleormanean si principalul investitor valah in Brazilika
Ei stiu sa si promoveze cultura/traditia
jackalphonse [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:39
+3/35
Limba, in primul rand si traditia/cultura, in al doilea rand, sunt primii factori care definesc un grup unitar care poate fi si statal.
Nu este nicio problema daca esti ateu, dar daca esti ateu progresist, care incearca sa stearga orice element cultural cu care s-a identificat in trecut, chiar si in prezent, o natiune nu faci decat sa fii un bun activist in Planul Kalergi.
O masa de oi fara identitate culturala este mult mai usor condusa/manipulata de un cioban.
Vom deveni si noi o poarta de intrare in europa, nu de marfuri, de musulmani.
reciprocitate
zigot [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:43
+20/32
sa vedem marimea si amplasamentul terenului acordat
de turci ptr construirea catedralei romanesti din
istambul; sunt oferte echivalente?
stie ponta mai multe?
si abia apoi autorizatie de constructie
de ce nu s-a acordat terenul la Podul Inalt deoarece acolo era o justificare ptr constructia moscheei?
cate biserici ortodoxe
eu sunt [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:42
-11/31
sunt in Istanbul? si cate moschei in Bucuresti ?
doamne! Sfanta cultura generala!
Lucian* [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:08
+9/25
Cam cate biserici ortodoxe sunt in Stambul cunoscut ca si ... Constantinopol?
Oare cate or fi?
?
Prostu' satului [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:15
+6/24
Cati crestini ortodocsi sunt in Istanbul?
Si cati musulmani in Bucuresti?
In lumea lui erdogan gasesti loc de crestini?
artistul000 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:46
+10/22
Reciprocitatea este doar pe hartie. Crestinii din turcia ... nu stiu cat vom mai vorbi despre ei in lumea nebuna create de acest dictator - erdogan.

Am tot respectul pentru religia musulmana, oamenii de la noi trebuie sa aiba dreptul la moschei la fel ca si crestinii nostri la biserici.

Eu sincer nu stiu daca aceast proiect este pentru bucuresti... nu cred ca exista o asa de mare comunitate astfel incat sa justifice proiectul (pnate nu am toate informatiile, este si acest lucru posibil). As fi vazut acest proiect in zona dobrogea/constanta.

Doar o alta parere.
sa vedem ca va face
loveparade [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:46
-2/30
marea "Coalitie pentru Romania" pe acest subiect.
Sigur nu va face nimic pentru ca aceasta coalitie nu exista, este doar un cuib securist activat atunci cand trandafirii au vreun cartof fierbinte de rezolvat
cu
baronul stanganbuch [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:48
-5/31
binecuvintarea lui junker, macrou si merkel, care vor veni personal la taierea panglicii de inaugurare, aducind bineinteles si citeva zeci de mii de ''credinciosi'' ''redistribuiti'' ai acestei pseudoreligii criminale, de care aveam mare nevoie. Atit dragnea cit si johanis vor aplauda entuziast de pe margine.
eh
Adrian_1234 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:49
+12/24
Acum sa va vad pe aia care votau cu PSD ca astia sprijina biserica ...
Ati votat turcii, turci sa va xxxx
Corectura
loveparade [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:51
-7/13
Coalitia pentru Familie...
mda
Bka [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:52
+9/15
Continuati cu actiuni de genul asta si o sa incep sa cred cu tarie in conspiratii
nu e conspiratie my friend
Irizat [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 20:06
-5/15
e la vedere.
islamul este proletariatul la care viseaza marxistii de 150 de ani. clasa aia radicala, imposibil de integrat, revendicativa si violenta cu care sa darami oranduirea capitalista.
Da poze cu genunchiul lui Ponta nu apar?
Adri4n [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:53
+18/22
sa vedem si noi mai clar ce am primit in schimb.
Nu autorizatia e problema
Pink Z [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 14:55
+24/34
.. ci faptul ca guvernul romaniei da cadou un asemenea monstru de teren pentru o moschee. Ar fi putut sa faca o licitatie si sa il dea pentru un spital privat, pentru o scoala sau chiar pentru un parc.

Daca vrea sa isi faca moschee sa isi cumpere undeva un teren, sa ceara autorizatie etc.. chiar nu e cazul sa il primeasca gratuit de la guvern.
sediul Marii Loji Nationale
Bka [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:56
+12/22
Asta ce mai e? Si de ce se scrie cu majuscule precum institutiile statului (ex. Parlamentul Romaniei)
Ok am inteles....
Bka [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:18
-3/15
Sunt prost si primesc minusuri pt asta, totusi poate ma (i)lumineaza si pe mine cineva : Ce este sediul Marii Loji Nationale?
dA
Babilou [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:38
+4/18
E sediul celor care au facut revolutia de la 1848, au faurit Unirea Principatelor Romane si au unit Transilvania cu Regatul Romaniei.
A da,
Bka [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:14
-7/11
Ce spui tu aici e o conspiratie. Chiar crezi in conspiratii de genu?. Nu gasesc nimic oficial despre ceea ce afirmi tu. Am cautat pe google ce ai scris tu si am fost redirectionat numai pe site-uri cu o credibilitate indoielnica. Ceva oficial sti sau vorbesti din basme?
Si inca mai traiesc???
Prostu' satului [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:20
-1/7
Eu sunt stra-stra-stra-stra-stra-stra-nepotul lui Stefan cel Mare (la ce harnicie avea la acest capitol, chiar e posibil sa fi ajuns vreo gena de-a lui si pe la mine).
Fiind eu razes oarecare, nu-mi trebuie asa multa pomana ca altora - m-as multumi si cu vreo 500 mp langa hectarul moscheii si langa Loja cu pricina. Promit sa fac pe banii mei o mica si modesta bisericuta taraneasca.

Nu-i asa ca se poate?
poate nu ai inteles bine...
press_to_reset_the_world [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:35
+1/23
In Bucuresti se va construi o megamoscheie care nu-si are nicio justificare!!!! Ce tot o dai atata cu marea loja nationala. De unde stii tu ca megamoscheia din centrul Bucurestiului nu se va numii Marea Moschee Nationala sau Moscheea Tuturor Romanilor?!....nu tii se pare ca acest lucru este mai grav decat marea loja de kkt?!...
masoni
minos [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:33
+7/15
cica sunt de utilitate publica...hahaha niste penibili cu haine de circ.
hmm
Bka [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:49
-1/5
Haine de Circ de Stat?
Servil Dragnea Shaidek Hayssam isi face vila
Kivek [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 14:57
+13/25
PSD construieste o MOSCHEE...probabil vor sa importe niste milioane de 'refugiati' din Afghanistan, Siria si Somalia
Varza si Barza inlocuite cu Pesches si Ciubuc
tahomir [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:11
-9/27
Romanashii sunt popor de lasi si sclavi si turcii stiu asta. Daca PSDul le ordona romanashilor ortodoxi si mandri ca sunt romani si crestini, ei bine, nici o problema sa-si shimbe religia cu cea musulmana, mai ales daca le dau mici, faina si galeti cu chipul lui Erdogan. Totul e sa-i lase sa fure putin, mai un pesches, mai un ciubuc.
In plus romanashii sunt asa de needucati incat nici nu stiu ca alcoolul e interzis de islam. Needucati sau beti, ca ei lupta sa ajunga pe primul loc la consumul de alcool, nu un amarat de 5 ca acum
Cate comentarii rasiste si extremiste!
Miky60 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:20
-16/34
Cum puteti sa comentati atat de rasist si extremist? Sunt comentarii pe care ar trebui sa le dea fanii psd-ciuma rosie care fura noaptea ca hotii nu unii care ar trebui sa gandeasca si sa aiba alta cultura!
Poate nu sunteti de acord, dar ar trebui sa vorbiti civilizat, nu sa idemnati la ura rasiala, ura religioasa si extremism!
Iubirea ar trebui sa domneasca in lume, sa fim cu totii mai buni, mai pasnici, nu sa ne uram intre noi pe considerente rasiste si religioase!
Haha
jeanvaljeanro [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:06
+5/21
Sa radem cu aiuritii planetei :))
cred
baronul stanganbuch [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 21:05
0/20
ca nici tu nu citesti delirul pe care-l debitezi, n-ai rezista, te-ai sinucide. Daca ai fost ironic, ai reusit prea bine, eu unul nu m-am prins.
cruciada
Toni_Romania [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:24
+1/27
E cruciada contra ortodoxiei. celor de la "butoane" le sta in gat faptul ca 90% din romani se declara crestini ortodocsi. Si, sub pavaza imbecilitati parsive numita "multiculturalism" se va cladi aceasta anomalie.
Draga IPS Daniel dar mata chiar nu ai nimic de spus? Pai nu spui mata nimic de propaganda anti-cristica Lgbt, asa ca ce sa mai cerem de la tine..... :(
Cuvânt cheie
Rhemax [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 19:20
-4/16
"se declara". Asta e problema cea mare, daca ii intrebi care e difenta dintre Craciun si Paste de abia stiu cativa. In rest ii intereseaza ca se bea si se mananca 3 zile.
Daca ar fi crestini, nu ar fi coruptie, crima si hotie in tara asta.
atenţie la termeni
anton_carpati [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 19:29
-10/10
O cruciadă contra ortodoxiei - te referi la a 4-a cruciadă?
nu ma, se referea...
press_to_reset_the_world [utilizator], Luni, 22 mai 2017, 10:41
0/0
la al trei-lea jihad al lumii islamice impotriva lumii libere si care jihad este in plina desfasurare...
se intoarce roata
Walking_dead [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:27
-6/28
BOR construieste in Harghita si Covasna biserica dupa biserica in satele si orasele cu populatie majoritar maghiara pentru 2-3 enoriasi de religie ortodoxa.
Cum ziceau secuii: cucerire prin biserici cu cupola de ceapa...
E o vorba: D-zeu nu bate cu bita!
acesta investitie masiva nu e un semn bun...
demaGOGU [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:28
+3/19
...ptr viitoare politica privind imigratia.

in clar, cred ca establishmentul politic romanesc a achiesat deja, in privat! la primirea catorva sute de mii, vezi milioane de refugiati.
care milioane?
eu sunt [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:08
-5/17
miliarde!
Afrika va avea 2.5 mld de locuitori...
demaGOGU [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:31
-3/11
...in 2050: 50-100 de milioane garantat vor lua drumul Europei
Cu viteza maxima, spre inapoi!
I [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:32
+6/18
.
si pe noi cine ne intreaba?
DT34 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:39
-1/11
PSD-ul ne intreaba daca sa se respecte o lege insa nu ne intreaba daca sa construim o moschee.
întârziere la clopot
andrei tirighie [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:45
+1/7
dar clopotul nostru când vine din austria?
Isi aminteste cineva?
Ciobanul Bucur [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:47
-5/13
Eu nu reusesc sa-mi amintesc cine a spus ca peste 100 de ani Europa va fi complet musulmana.
Preafericite Daniel, cine a spus asta?
REFERENDUM!!!!
ber [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:47
+14/24
Hai Gabriela! Nu faci un referendum sa vedem daca bucurestenii vor moschee? Ca in toata afacerea asta, PSDul a facut totul pe sub ascuns. Se poate sti ce a obtinut personal Ponta din relatiile lui cu Turcia?
Corect si incorect
Teo3000 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 15:58
+3/17
Corect: sa se construiasca in Bucuresti o moschee pentru si sub tutela Muftiatul Cultului Musulman din Romania

Corect: Statul roman sa doneze terenul pentru aceasta constructie.

Incorect: construirea moscheei sa fie finantata de straini (cetateni non-romani) sau si mai rau de tari straine. Banii din tari straine reprezinta o forma de control extern care trebuie exclusa.

Statul roman ajuta constructia prin donarea terenului si poate sustine suplimentar si cu bani direct proportional cu sustinerea oferita cultului majoritar crestin ortodox (cu ce suma subventioneaza BOR pentru construirea catedralei per cap de roman crestin ortodox, tot cu atat sa subventioneze si Muftiatul pe cap de roman musulman).

Asa cum unii dintre romanii crestini ortodoxi doneaza pentru Catedrala, credinciosii musulmani trebuie sa isi uneasca eforturile si sa isi construiasca pe banii lor moscheea.
Cine doneaza pentru catedrala?
MasP [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 16:29
+1/1
Institutiile publice din Romania au donat cei mai multi bani. Daca s-ar face cu bani privati, s-ar termina atunci cand se termina si Sagrada Familia. Dar da, in mod normal nu trebuie acceptat ca un stat strain sa plateasca constructia de lacasuri de cult in alta tara.
Microfoanele lui Erdogan
mitg [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:14
-3/9
Sunt si ele printre schite?
Noi nu suntem sanatosi la cap!
LaurentiuMerfu [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 16:35
+12/26
In contextul actual, sa chemam tot islamul in Romania e tot ce ne mai lipsea. De cand imi doream sa vad toti musulmanii adunati langa Romexpo!

... si asta dupa ce toate evenimentele cu Erdogan. Cainii latra, caravana trece ...
Beacs
jeanvaljeanro [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:42
-3/13
Adio p$d cam asta a fost
pe bune?
ella111 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 16:59
-1/17
atat de tampiti suntem?
si noi cand construimceva prin Arabia saudita de exemplu?

...
lingai si idiotic suntem in toat aistoria noastra...
timp de sute de ani...
press_to_reset_the_world [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 17:54
-8/14
nici macar nu s-a pus vreo secunda problema construirii de moschei (nici macar mici) in Bucuresti si fara ca cineva sa se simta lezat sau discriminat iar acum brusc musai trebue sa le construim musulmanilor o megamoschee caci altlet e discriminare mare dom'le!!!! Ia faceti un calcul cu nr de moschei si cu nr total de locuri din aceste moschi raportat la nr de locuitori si ve-ti avea o surpriza majora!!!. Musulmanii, chiar daca reprezinta mai putin de un procent din populatia Romaniei, au cele mai multe locase de cult si nr de locuri in aceste locasuri pe cap de locuitor....si toate acestea s-au realizat dor in ultimii 10 ani....sa fie doar o intamplare?!...nu prea cred....si faptul ca statul Roman aduce pe sustache si impotriva a ceea ce stipuleaza legea organica a Romaniei mii de musulmanii pe care vrea sa-i faca neraparat "cetateni" romani, nu este un lucru care ar trebui trecut cu vederea!
pai, daca'i incpatoare
om simplu din multime [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 19:06
-8/12
nu'i bai, ca dupa moschee vor trimite si enoriasi.
au destui prin taberile de refugiati....
mi'e ca nu va fi deajuns asta, vor trebui sa mai construiasca.
macar cate una in fiecare sector si judetz.:-))
hahaha
om simplu din multime [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 18:03
-3/15
intram si noi in randu' lumii !
urmeaza un templu mormon si unul a homilor.:-)
open society, indeed !
hallelujah !
traiasca pacea 'ntre popoare !
Moscheea lui Erdogan!
EuSiCuMine [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 18:25
+3/23
Dupa directia catre care se duce Turcia si islamul pe care il promoveaza Erdogan, asa ceva nu trebuie sa se construiasca in Romania. Nici nu se justifica pentru cati musulmani sunt in Bucuresti!
Dar nimeni nu mai vorbeste de reciprovitate!!!!! Pe cand o catedrala ortodoxa la Istanbul.
Sunt de acord cu tine, dar...
anton_carpati [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 19:26
-7/21
în general e bine să cercetăm situaţia înainte să aducem un argument https://en.wikipedia.org/wiki/St._George%27s_Cathedral,_Istanbul
Nu ai inteles!
EuSiCuMine [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 23:29
+6/18
Eu ma refer la o catedrala romaneasca, in semn de reciprocitate. Tot asa de 1500 de locuri intr-o zona buna din Istanbul!
In Istambul pentru 30000 de romani exista o mica bisericuta ascunsa de ochii lumii intr-o curte, sa nu deranjeze. Bisericuta este data in folosinta tot de catre patriarhia ecumenica care detine (tot intr-o curte ascunsa) si "catedrala" care e cam ce le-a ramas pe pe vremea Constantinopolului!
Va reamintesc ca in Romania sunt cateva zeci de lacase de cult musulmane, inclusiv unele in Bucuresti. Cate biserici au romanii in Turcia?: una mica imprumutata.
de-acord
anton_carpati [utilizator], Luni, 22 mai 2017, 3:37
0/0
Ca în orice altă înţelegere internaţională, principiul reciprocităţii ar trebui să primeze.
cat de prost sa fii
robot_critic [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:47
+4/20
sa alegi exemplul asta? cat de scazut sa ai IQ-ul ca sa nu pricepi ca orasul ala era plin de biserici care au fost daramate ca sa se construiasca moschei?

"It is a relatively small church, especially so considering its status in world Christianity; this however can be explained by the Islamic laws of the Ottoman Empire which governed the rights of dhimmis, which stipulate that all non-Islamic buildings must be smaller and humbler than corresponding Islamic buildings such as mosques. Had it not been for the Islamic conquest of Constantinople in 1453, the church of the Patriarchate would have been in Hagia Sophia."
bine că eşti la subiect
anton_carpati [utilizator], Luni, 22 mai 2017, 3:36
0/0
Eu: "sunt de acord cu tine, dar îţi atrag atenţia că de fapt există o catedrală ortodoxă în Istanbul"
Tu:" IMBECILULE! CUM POŢI SĂ SPUI ASEMENEA TÂMPENII HABAR NU AI ISTORIE PROSTULE ISTANBUL ERA PLIN DE BISERICI"
e bine că n-or să-nceapă după ce termină
anton_carpati [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 19:32
0/2
"Se preconizeaza ca proiectul va fi finalizat in 2017 finalizat si constructia va incepe tot anul acesta."
Generalului De Gaulle despre musulmani....
Entiu [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 19:40
+6/24
Domnilor, va propun sa cititi asertiunea cu mesaj actual a Generalului De Gaulle:

Acum 50 de ani De Gaulle a dat independenta Algeriei si a explicat de ce Franta nu poate si nu va putea sa-i integreze pe musulmani. Daca ar tine acest discurs astazi ar fi aclamat la nivel european.
Diferenta e ca nimeni nu mai poate vorbi astazi din punctul de vedere al unui popor, toti liderii vorbesc din punctul de vedere al Europei ca si cum ar exista vreunul.

Cititi si admirati coerenta discursului.

Fac o traducere libera:

„E foarte bine ca exista francezi galbeni, negri sau tuciurii. Arata ca Franta e deschisa tuturor raselor si ca are o vocatie universala. Dar, cu conditia ca ei sa ramina o mica minoritate. Daca nu, Franta nu va mai fi Franta. Suntem totusi, inainte de toate un popor european de rasa alba, de cultura greco-latina si de religie crestina.
Sa nu veniti sa povestiti basme. Musulmanii? V-ati dus sa-i vedeti?
I-ati privit cu turbanele si djelada-urile lor? Vedeti bine ca nu sunt francezi. Cei care propovaduiesc integrarea au un creier de colibri, chiar daca sunt foarte savanti. Incercati sa integrati uleiul si otetul, agitati sticla si dupa o vreme se vor separa din nou. Arabii sunt arabi, francezii-francezi. Credeti ca populatia Frantei ar putea absorbi 10 milioane de musulmani care miine vor fi 20 si poimiine 40? Daca noi facem integrarea(Franta cu Algeria) daca toti arabii si berberii din algeria vor fi considerati francezi, cum ii vom impiedica noi sa nu vina in Franta continentala cind nivelul vietii e mult mai elevat?
Satul in care m-am nascut eu nu se va mai chema Colombey- doua biserici ci Colombey doua moschei”
In engleza
MarianPConstantin [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 21:11
-4/6
It is very good that there are yellow French, black French, brown French. They show that France is open to all races and has a universal vocation. But [it is good] on condition that they remain a small minority. Otherwise, France would no longer be France. We are still primarily a European people of the white race, Greek and Latin culture, and the Christian religion. […] Those who advocate integration have the brain of a hummingbird. […] Arabs are Arabs, the French are French. Do you think the French body politic can absorb ten million Muslims, who tomorrow will be twenty million, after tomorrow forty? If we integrated, if all the Arabs and Berbers of Algeria were considered French, would you prevent them to settle in France, where the standard of living is so much higher? My village would no longer be called Colombey-The-Two-Churches but Colombey-The-Two-Mosques.

https://berkleycenter.georgetown.edu/quotes/charles-de-gaulle-on-algerian-independence
Musulmanii cuceresc Bucurestiul
DanMiclea1 [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 19:45
-4/14
Din prostia primarului si a unor functionari (premieri) musulmanii cuceresc Bucurestiul fara sa acorde romanilor nimic de aceleasi proportii.
Doamna Firea
vlad.pe [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 20:02
-1/17
Ciudat ca acest proiect continua, saptamana trecuta am vazut o imagine cu primarul Gabriela Firea Pandele in care se afla alaturi de preoti ortodocsi, oare va face un sondaj sa vada daca bucurestenii isi doresc moschee in Bucuresti ?
Acum vad pericolul .
Bold [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 20:14
-16/24
In campania electorala pentru presedintie,unii il contestau pe Iohanis pentru ca nu e ortodox.Atunci am fost impotriva acestui punct de vedere considerandu-l discriminare religioasa.Abia acum vad cat este de periculos un presedinte de tara care nu are aceeasi religie cu poporul lui.Acest neamt nenorocit si cu tradatorul de Ponta au dat toate aprobarile pentru construirea acestei moschei. Acest cacat de moschee nu trebuie tolerat si vinovatii principali pentru aceasta problema creata sunt: presedintele Iohanis,Ponta,personal,guvernul Ponta,primaria capitalei in frunte cu Firea care nu zice nimic,decat aproba si pot fi gasiti si alti nenorociti care faciliteaza aceasta aberatie. Acesti tradatori de tara n-au rusine si nu se gandesc la martirii neamului care au murit aaparand religia neamului nostru. Nici macar sultanii otomani n-au indraznit sa construiasca vreo moschee in tara noastra iar Iohanis si Ponta,doi tradatori de tara,iata ca fac acest lucru prin acceptarea tacita a poporului complice.Sa va fie rusine romani,daca acceptati ca turcii sa va construiasca cea mai mare moschee din Europa in centrul capitalei voastre.Daca aceasta se va intampla,voi renunta la cetatenia romana.Mi-ar fi rusina sa ma mai numesc roman.
!
chiuaua [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 20:15
-8/14
Cred ca moscheea este binevenita in Bucuresti.
In decurs de o generatie, maxim doua vom fi (corect ar fi veti fi ) musulmani.
Asa ca intr-un scurt viitor veti fi de acord cu mine.
Asadar este doar o chestiune de timp ....
Allah Akbar
de ce "ve-ti fi"?!...
press_to_reset_the_world [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:22
-6/6
tu esti deja?
Cu ocazia
OmniStudio [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 20:15
-5/13
consultarii populatiei Bucurestiului, vis a vis de demolarea cladirii aleia (ce conteaza ca justitia s-a pronuntat...), eu zic ca sa se mai puna pe bilet si intrebarea daca bastinasii sunt de acord cu moscheea.

Daca o tinem tot asa, urmatorul primar o sa fie, probabil, musulman. Mai cunoastem. Apoi, placute bilingve, scoli in limba lor, samd.

Sa fim seriosi, unde construiesc musulmanii, nu se mai darama! Moscheea Al Aqsa este un exemplu. Si pe langa ea, Brigăzile Martirilor Al-Aqsa, ghiciti cu ce se ocupa?
Mda, poate ca nu e o idee buna
Joseph Porta [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 20:16
-8/12
moscheea asta. Dar vad ca de tempul masonic de langa ea nu comenteaza nimeni. Sau nu va duce capul sa ii intuiti singuri implicatiile? Urlati in gura mare ca musulmanii fac si dreg si sunt, vai, un pericol (unii, putini, chiar sunt), dar de faptul ca toata tara asta e sufocata de caracatita invizibila a masoneriei, nu va plangeti ca deh, voi nu stiti decat ce va spune presa, iar presa e a lor. Pro, da' multi..
Iata cum Monta nu ne lasa sa-l uitam !
deval [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 20:18
-4/16
1 Nu pot sa cred ca pretinia Minta-Erdogan nu are la baza niste genti negre !
2 Aceasta moscheie trebuia sa fie amplasata in Dobrogea , spre bucuria credinciosilor autohtoni de acolo (pentru care cred ca avem toti, tot respectul) si nu pentru shaormarii in trecere din Bucuresti !!
3 In plus reactiile pe care unii dintre noi le vor avea , discutia aberanta pe un subiect care nu trebuia sa existe, vor putea pune Romania pe harta tintelor terorismului ! Multumim Monta ca ne-ai dat de lucru si cu aceasta tema !!
Credeam ca suntem stat laic si republica
deval [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 21:45
-12/20
semi-prezidentiala !
-Vad in fiecare zi ca devenim republica parlamentara (tarand si statul la procentele de "incredere"ale famigliei de acolo). De laic ce sa mai zic ????
-Pe scurt , de ca si cum nu-mi ajungea Catedrala mantuirii borfasilor "martiri", mai vine si cea mai mare moschee din Europa la Bucuresti, ceea ce va face sa devenim un pretins centru religios musluman....Adica lucrul la care sunt sigura, visau toti stramosii nostrii .
-Loja Masonica e vre-o asociatie a orbilor , vre-o asociatie caritabila ? De ce nu pot sa-si cumpere un teren sa-si construiasca orice vor in puii lor ? Eu stiu ca sunt multe astfel de loje in Romania! Prin aceast cadou guvernul oficializeaza una ? Sictir !
Moschee da, catedrala ba
LatonDariat [anonim], Vineri, 19 mai 2017, 21:48
-3/15
Deci o sa avem o moschee mai mare pana si decat Catedrala Neamului. Multumim, stimati politicieni!
O viziune pragmatica asupra situatiei
speedy1 [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 22:12
-6/28
Ideea moscheii este mai veche, Nastase, Basescu si Ponta fiind de acord de principiu cu ea. S-a propus in contrapartida construirea unei biserici la Istanbul, idee agreata de turci, s-au identificat si terenurile, insa surprinzator, statul roman nu a demarat constructia bisericii. Si mai surprinzator, BOR s-a opus ideii unei biserici si a optat pentru un lacas mai mic. http://bit.ly/2q4OZ1f

Aceasta moschee nu va fi cea mai mare din Europa asa cum gresit s-a vehiculat in trecut, capacitatea ei fiind de 1000 de persoane - Catedrala Mantuirii Neamului, prin comparatie, are o capacitate de 5000 de persoane.

Motivele ridicarii acestei moschei sunt expuse in aceste articole de catre Muftiul Cultului Musulman din Romania
http://bit.ly/2rmHJmj
http://bit.ly/2rzXovA

Surprinzator pentru unii este faptul ca aceasta moschee va oferi garantii de securitate mult mai bune fata de restul lacaselor de cult, pentru ca multe din acestea nu sunt autorizate nici de catre stat nici de catre Muftiatul Cultului Musulman, care a atras atentia in nenumarate randuri asupra riscului acestora. Ele reprezinta adevaratul pericol pentru ca nimeni nu stie ce se predica acolo.

Aceasta moschee va fi la vedere, va fi autorizata si va fi sub supravegherea autoritatilor romane si a a Muftiatului. Odata construita se are in vedere inchiderea celorlalte lacase de cult neautorizate.

Comunitate musulmana din Romania traieste pe aceste meleaguri de sute de ani, este bine integrata, pasnica si loiala statului roman. Aceasta moschee ar putea fi un atu al Romaniei, atat prin imaginea buna creata in lumea musulmana, prin faptul ca va duce la eliminarea acelor lacase de cult neautorizate si prin crearea de punti de comunicare cu musulmanii. Avand in vedere si legaturile mai vechi cu spatiul islamic mostenite din anii '60-'70 si valorificate de servicile de intelligence in criza ostaticilor, toate acestea ar putea juca in favoarea Romaniei.
cum sa faci moschee intr-un cartier de OAMENI?
hopsinoi [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 22:55
+6/24
langa 3 campusuri universitare. asta e un plan hidos.
pai e amplasata strategic...
press_to_reset_the_world [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:32
+4/22
pentru "racolarea" de noi "martiri", acesti viitori tineri nebunatici...
Haha
jeanvaljeanro [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 1:09
+3/21
Speedy, vreau și eu sa fumez ce ai fumat și tu :))
Bateti campii ! Nu va fi nici un atu !
deval [utilizator], Luni, 22 mai 2017, 10:03
-1/1
Pe motiv de discriminare, celelalte fractiuni (alte trei-cel putin) muslumare vor cere si ele acelasi drept. In aceast lacas nu vor intra decat suniti . Ideea e ca
- lacasul de cult e pentru cetateni, si nu pentru preaslavirea presedintilor !
-cetatenii romani de origine turco-tatara , sunt in cea mai mare masura in Dobrogea si lor trebuia sa le fie dedicat ! In primul rand, ei nu au lacasuri de cult !
-vorbim de un lacas de cult si nu de o academie de informatii sau(altfel spus) nu cred ca Muftiul e vocea SRI !
revista22.ro/27372/erdo287an-si-revolta-tinerilor-turci-teama-de-islamizare.html
nu vrem mega moschee langa cartiere de oameni,
hopsinoi [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 22:52
+7/25
campusuri universitare, sunt 3 campusuri in zona. PDS a tradat Romania.
Mponta
Casargoz [utilizator], Vineri, 19 mai 2017, 23:03
-4/14
Nu este o moschee este monumentul otomanismului.
Nu este vorba de toleranta sau multiculturalism, ette vorba de îmbrățisarea otomanismului si imperialismului fascistoid turc.

Minarete, ce aici el al harab? Nimeni nu protestează in China acum cand extremismul musulman si prozelitismul este stârpit violent in estul Chinei.
Nu spun ca măsurile luate de chinezi cum ar fi GPS obligatoriu pt. Musulmani sunt cele mai bune, dar trebuie sa spunem nu islamofascismului.
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/china-orders-drivers-fit-gps-9864042

Eu zic sa intram in normalitate cu turcii, ei sa dea bani pentru catedrala neamului si noi pentru ce moschee vor ei in Istanbul. Mai bine plătești tribut, dacat sa stai cu minaretul deasupra capului.
sunt curios...
press_to_reset_the_world [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:41
-6/12
oare la inaugurare (Doamne fereste!!!!) bodyguarzii zoofilului si "credinciosii" musulmani ii vor snopii in bataie pe romanii care vor venii sa protesteze? Politia romana v-a privii cu ingaduinta cum osmanlacii ii vor incaleca pe romani...deja scenariul asta imi da fiori reci pe sira spinarii...cred ca o minereada ar fi bine venita ca sa opreasca constructia acestei abominatii sau macar sa fie "prezenta" la inaugurare dupa care mineri sa planteze panselute peste ce a mai ramas din megarahat...
Ma indoiesc ca romanasii
persuasiv [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 11:09
-9/11
vor sta docili.Mai degraba cred ca,intr-o asemenea situatie acei osmani ar umple salile UPU.O mica delegatie a galeriilor reunite,le-ar da doar mici din carne de porc,sus si tare.
istoria se repeta...
Observatory [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 0:47
-5/13
Ne-a jefuit turcii(otomanii), au venit nemtii, apoi rusii si acum de la cap din nou...Turcii
Guverne de nota 2, oameni de nota 10......
Copilasii, Mai stati stramb si votati drept !
Asta este problema, O sa va blesteme copii si generatiile care vin....Putina minte !
Asta chiar se face?
parol_monsher [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 2:20
+6/24
Credeam ca a picat toata treaba, ce se intampla? Ati uitat cu cine ne-am batut atat timp? Nu va dati seama ca Erdogan e sultan acum?

Chiar n-ati inteles nimic?

Incredibil...
Ponta
Celbland [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 9:36
-8/16
Ca să satisfacă plăcerile lui Ponta, cei 3 milioane de idioți, unii pretinzându-se creștini, au votat ca țara noastră să fie invadată de musulmani, care să ne impună evul mediu prin terorism și crimă.

Cât de idioți au fost votanții PSD, știind că oamenii aleși de ei vor să umple țara de moschei și musulmani, să ne ducă înapoi în evul mediu întunecat.
Lasă că și USR...
Nyk1 [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 13:20
-8/10
...ar fi fost la fel de de-acord cu directivele venite de la Bruxelles care ne obligă să primim refugiați.
Poporul
Celbland [utilizator], Sâmbătă, 20 mai 2017, 18:21
-3/3
Vox populi vox Allah !
comenteaza