De multe ori progresul se întâmplă în salturi spectaculoase. Este și cazul nostru: Filip & Company este noul nume sub care firma noastră de avocatură va continua activitatea PeliFilip. Numele se schimbă, valoarea rămâne. Totuși, ceva va fi diferit.

Cristina Filip Foto: Filip & Company

Știm prea bine: clienții își doresc stabilitate. Și exact asta vrem să le oferim în secolul care urmează. Pentru că noul nume decurge natural dintr-o viziune de business pe care putem, în sfârșit, să o punem în practică:“Destination One Century”. Da, vrem să devenim prima companie locală din domeniul nostru care va împlini 100 de ani. Vrem să fim “constructori de viitor”, cu grijă pentru generațiile viitoare din Filip & Company. Și asta e o ambiție care se poate împlini doar ducând la nivelul următor modul în care operăm astăzi.

De aceea suntem inițiatorii și promotorii unui sistem prin care toată lumea din Filip & Company este recunoscută, apreciată și recompensată conform principiului egalității de șanse. Într-o industrie obsedată de importanța “partenerilor”, sistemul nostru dă importanță reală fiecărui omdin companie.

Credem că oamenii buni trebuie recunoscuți și răsplătiți, la orice nivel activează în companie. Valoarea noastră este dată de valoarea oamenilor care formează Filip & Company și care, astfel, vor putea canaliza întreaga energie în beneficiul clienților.

De aici noul nostru nume, și de aici vine accentul pus pe “…& Company”. Oamenii, toți oamenii noștri sunt și vor fi importanți – asta fiindcă vrem să fim primii centenari din avocatura românească. “Ne-am propus să creăm o companie al cărei brand să poată supraviețui partenerilor. Ei vin și pleacă; sau dispar la un moment dat. Iar compania noastră înseamnă cu siguranță mult mai mult decât viziunea Cristinei Filip sau totalul competenței partenerilor din ea. Puține lucruri sunt cu adevarat reziliente și perene în România. Sper ca Filip & Company să fie unul dintre ele.” – Cristina Filip, Managing Partner Filip & Company

Bineînțeles că ne-am asumat deplin consecințele aplicării acestei noi viziuni. Care nu au întârziat să apară, aici referindu-ne la plecarea unor colegi. Am fi preferat să rămână alături de noi, însă știm că oameni diferiți pot vedea viitorul prin prisme diferite.

“Destination One Century”ne obligă să ne concepem business-ul pe termen lung. Vom trece dincolo de paradigma “totul pentru creștere imediată, cu orice preț” și vom spori implicarea noastră în programe educaționale și în practici care să ducă la schimbarea în bine a mediului de afaceri din România. Știm că putem să o facem.

Pentru că suntem într-o bună companie.

Suntem în Filip & Company.