Cei care doresc să returneze, în termen de 30 de zile de la achiziție, produsele comandate de pe eMag și FashionDays, vor putea face acest lucru, începând de luni, 12 noiembrie, și în peste 500 de oficii poștale din țară, a anunțat vineri Poșta Română. Clientul trebuie să vină cu produsul ambalat în condiţii aferente coletelor poştale și să prezinte oficiantului numărul AWB generat de site-ul retailerului după aprobarea cererii de retur.

Ridicare colet Fashion Days de la Posta RomanaFoto: Posta Romana

Timpul de livrare pentru o astfel de trimitere este Z + 3 zile lucrătoare, de la data prezentării trimiterii în subunitatea poştală.

  • "Returul produselor prin intermediul Poştei Române vine ca o continuare firească a serviciului PostCollect, care s-a dovedit un serviciu de succes. Ne dorim, astfel, să atragem cât mai mulţi retaileri online care să-şi livreze mărfurile prin PostCollect”, a declarat Mircea Tudosie, Directorul General al Poştei Române.

Poșta Română a anunțat în luna ianuarie din acest an semnarea unui parteneriat cu magazinul de fashion online - Fashion Days, care permite celor care comandă pe platforma fashiondays.ro să opteze pentru ridicarea coletelor într-unul din cele peste 500 de oficii poștale din întreaga țară.

eMAG a preluat în 2015 retailerul online de modă Fashion Days care este prezent în trei țări și are afaceri anuale de 50 milioane de euro. Tot în 2015, eMag și Poșta Romana au încheiat parteneriatul prin care clienții retailerului online eMAG care vor să-și ridice produsele comandate de la un punct fix, aflat în proximitatea domiciliului sau a locului de muncă, pot să-și ridice personal produsele comandate din sute de oficii poștale amplasate în toate județele țării.