Chatbot-ul BT activ pe Facebook Messenger si Skype a furnizat, anul acesta, peste 200.000 de raspunsuri pentru clienti - Hotnews Mobile
1 € 4,6667 1 USD 4,0493joi 18 oct 2018
Material sustinut de Banca Transilvania

Chatbot-ul BT activ pe Facebook Messenger si Skype a furnizat, anul acesta, peste 200.000 de raspunsuri pentru clienti

Luni, 12 martie 2018, 11:41
- a A+
Imagine
Peste 200.000 de raspunsuri la intrebari despre conturile, produsele si serviciile de la Banca Transilvania au fost oferite clientilor de robotul Livia, de la BT, un chatbot activ pe Facebook Messenger si Skype, in acest an. Cele mai solicitate informatii au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri si ratele aferente imprumuturilor BT.



Robotul, lansat in mai 2017, reprezinta una dintre optiunile pe care clientii Bancii Transilvania le au la dispozitie pentru a interactiona cu banca, celelalte fiind sucursalele si agentiile, echipa call center, platforma de intrebari si raspunsuri Intreb BT si social media.   

89 de afisari


Niciun comentariu
comenteaza