1 € 4,5654 1 USD 3,9685joi 20 iul 2017
Versiune
Mobile

Factura de 250 de lire pentru un apel la serviciul de relatii cu clientii

de Antonia Jeflea Duminică, 16 iulie 2017, 14:13
- a A+
Imagine
Georgina Jolley, o britanica de 22 de ani, din Buckinghamshire, a primit o factura de 250 de lire in urma unui apel catre linia de relatii cu clientii a companiei de telecomunicatii la care era abonata, noteaza Daily Mail .


Utilizatorii de telefonie mobila sunt avertizati sa fie atenti cand cauta numere de telefon de la departamentele de relatii cu clientii online deoarece risca sa fie taxati cu sume mari pentru o simpla problema.

"Am cautat pe Google numarul de relatii cu clientii al companiei Vodafone si cand mi-a aparut acel numar, am presupus ca apelul va fi gratuit. Am sunat pentru a-mi cumpara un nou telefon. Cand am format numarul, nu am primit nicio indicatie care sa imi spuna ca voi fi taxata. Am fost trimisa de la o persoana la alta timp de o ora", a declarat britanica. 

Acest lucru s-a intamplat deoarece numarul format de catre tanara apartinea unei parti terte care a conectat-o, ulterior, la un operator Vodafone.
2635 de afisari


Numarul de telefon la care a sunat
Printesa Leia Volguta Vaselinescu [utilizator], Duminică, 16 iulie 2017, 15:44
+1/3
Nu apartine Vodafone UK ci unui alt operator. Vodafone asadar nu are de ce sa ii scada factura intrucat nu este parte a conflictului.

Plata apelului este intre Girgina si firma la care a sunat. Sa spui ca este vina Vodafone e ca si cum ai spune ca e vina Google ca i-a dat acel numar.

DACA INSA la initierea apelului nu a fost informata ca apelul este cu suprataxa, are dreptul sa dea acea firma in judecata sau sa o reclame la autoritatea de telecomunicatii. Cel mai probabil insa nu are nici o inregistrare a apelului deci ii va fi extrem de greu sa probeze faptul ca nu a fost anuntata, daca acum firma a remediat neregula.

In plus, factura i-a fost deja emisa si pentru ca nu a platit-o la timp compania Vodafone ii poate cere executia / poprirea sumei.

Concluzia: aproape orice va face Georgina va sfarsi prin a plati mai mult decat are de recuperat. Numai plata unui avocat e mai mare.

In plus insa, 250 Lire nu este o suma pentru care un om sa isi puna funia de gat.

PS: Intr-o buna zi din gresala am scos din bancomat bani de pe cardul de credit. Din pacate la astfel de tranzactii banca mea imi ia comision 33%. Am scos echivalentul a 55 de Euro si am platit comision 18 Euro. Asta e. Cand am vazut mi-am pus coarnele de bou pe cap si mi-am asumat fapta, data viitoare voi fi mai atent.

PS2: Cand va suna o firma si va spune: "apelul Dvs e inregistrat, sunteti de acord?" raspundeti "Fireste ca sunt de acord, si eu inregistrez apelul." sa vedeti ce repede va vor inchide telefonul. Fireste, e dreptul lor insa in lumea telefoniei dovezile pe care le are un client vin dintr-un singur punct - de la operator. Cand operatorul cedeaza este doar pentru ca nu vrea sa isi bata capul cu clientul si ii da ceva maruntis inapoi. Operatorul poate crea sau modifica in loguri ORICE legat de Dvs, chiar si un apel catre Honolulu pe care nu l-ati efectuat niciodata pentru ca are control absolut asupra datelor. Fireste, puteti opta oricand sa nu fiti victime folosind posta cu porumbei.
Deci
1anonim [utilizator], Duminică, 16 iulie 2017, 19:14
+1/1
Deci nu a sunat la linia de relatii cu clientii a Vodafone UK.
inca 1 comentariu comenteaza