Filmul “Declarație de Dragoste” deschide prima zi de emisie a canalului CINEMARATON, noul canal TV care va difuza doar filme românesti începând cu 30 martie 2017, potrivit unui comunicat de presa.

Logo CINEMARATONFoto: Hotnews

Filmul, care urmează să fie difuzat la ora 20:00, va fi urmat de comedia “Despre oameni și melci”, în regia lui Tudor Giurgiu, la ora 22:00, și de drama “Flăcări pe comori”, un film de Nicolae Mărgineanu, la ora 23:45. Vineri, 31 martie 2017, sunt programate – printre altele – filmele “Cel mai iubit dintre pământeni” în regia lui Șerban Marinescu, “Nuntă în Basarabia”de Napoleon Helmis, “Fructe de Pădure” de Alexandru Tatos, Haiducii” și “Haiducii lui Șaptecai” în regia Dinu Cocea.

Programul săptămânal complet poate fi consultat pe site-ul www.cinemaraton.ro, locul unde publicate informații suplimentare din lumea filmului românesc.

Canalul CINEMARATON va difuza aproximativ de 1.000 de filme pe an, însoțite de comentarii, analize și detalii inedite de pe platourile de filmare.

Canalul CINEMARATON va fi disponibil gratuit clienților AKTA și, contra cost, abonaților altor difuzori.

Sub deviza „Cinemaraton – Povestea filmelor românești”, postul va mai transmite, pe lângă filme, o serie de emisiuni tematice precum: CineInterviu, interviuri de 15 minute cu regizori, actori, critici de film și de teatru; Povestea filmului, o scurtă prezentare de 5 minute, precum și punerea în context a filmului care va urma, etc.

“Vrem ca publicul CINEMARATON să retrăiască sau să descopere cu plăcere filmele românești, dar să aibă o imagine completă asupra contextului în care au fost realizate, a mijloacelor de producție și a mesajelor directe sau care abia răzbat din replici sau din atitudini. Înțelegem perfect roul educativ al televiziunii și tocmai de aceea ne dorim să prezentăm nu doar producția cinematografică în sine, ci și pârghiile de a o înțelege”, spune Dan Voicu, directorul canalului CINEMARATON.

Despre AKTA: AKTA este brandul sub care operează Digital Cable Systems SA, companie care furnizează, la cele mai înalte standard, încă din 2005, servicii de televiziune prin cablu, internet și telefonie clienților rezidențiali si de business. Compania operează, cu preponderență, în mediul rural și în orașele mici, având ca arie de acoperire peste 3.000 de localități din 35 de județe.