​Timp de doua saptamani, Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania v-a prezentat experiente ale unor producatori romani care colaboreaza cu succes cu marile lanturi comerciale. E vorba in general de afaceri mici, de familie, in care toata lumea lucreaza pentru a livra marfa de calitate si pentru a mentine, astfel, buna relatie cu marii comercianti, o relatie pe care au cosntruit-o cu pasi mici si multa munca, zi si noapte, ani de-a randul.

Producatori romani de succesFoto: Smile Media

Avand in vedere contextul politic actual, in care se desfasoara evenimente care pot marca si reconfigura retail-ul romanesc, noua lege 321/2009 care reglementeaza activitatea marilor magazine poate avea un impact negativ asupra tuturor actorilor: producatori (in special cei mici), consumatori si, nu in ultimul rand, comercianti.

Campania si-a propus sa va prezinte relatia complexa dintre producatori si comercianti si sa va arate ca exista si in Romania oameni care au reusit prin munca si determinare sa isi dezvolte frumos afacerile, cu ajutorul retailerilor.

Am aflat despre legumicultorii si producatorii care lucreaza cu Mega Image, METRO Cash&Carry, Carrefour, despre producatorii de lapte care lucreaza cu Cora Romania sau despre parteneriatul durabil dintre Profi si Kosarom.

Sunt „win-win” situations, povesti care reflecta colaborarea excelenta dintre producatorii locali si marii comercianti. Sunt adevarate studii de caz ale unor producatori locali care au construit relatii durabile cu retailerii, punand la bataie cunostintele lor, munca si resursele lor.

Va invitam sa vedeti toate aceste material la link-urile de mai jos: