Romancele sunt din ce in ce mai interesate de gadgeturi, precum bratari pentru fitness si ceasuri inteligente, si aloca pentru acest tip de produse un buget cu 20% mai mare decat barbatii, potrivit unui studiu recent.

Tendintele in moda si accesorii continua sa determine comportamentul de achizitie al femeilor in mediul online, iar noutatile in materie de tehnologie nu fac altceva decat sa le starneasca interesul pentru imbinarea perfecta a tinutelor cu cele mai noi gadgeturi, se arata intr-un comunicat remis Mediafax.

Potrivit unui studiu realizat de QuickMobile, inovatia se remarca cel mai bine la nivelul accesoriilor folosite in activitatile zilnice, motiv pentru care femeile sunt dispuse sa aloce intre 500 si 1.000 de lei pentru produse care sa le imbunatateasca stilul de viata.

Media de varsta a femeilor care prefera cumparaturile online se situeaza intre 25 si 34 ani, iar in ceea ce priveste bugetele alocate, aproximativ 24% dintre acestea cheltuiesc intre 500 si 1.000 de lei pentru o singura sesiune de cumparaturi, in timp ce doar 7% dintre romance sunt dispuse sa depaseasca pragul de 2.500 de lei.

Astfel, criteriile care determina cumparaturile femeilor tin in mod special de aspectul gadgeturilor, acestea fiind mult mai atractive daca prezinta o gama larga de culori si daca permit schimbarea facila a aspectului prin inlocuirea unor detalii.

Pentru femeile cu un stil de viata sportiv, bratarile pentru fitness reprezinta raportul perfect intre monitorizarea sanatatii zilnice si un aspect stilat. Conectate la telefonul mobil, ori la laptop, aceste bratari ofera posibilitatea de a monitoriza caloriile arse, calitatea somnului, ritmul cardiac, pasii efectuati si distanta parcursa intr-o zi. Disponibile in zeci de culori si modele, bratarile pentru fitness precum iHealth ofera informatii precise despre activitatea fizica de zi cu zi.