Panouri publicitare digitale amplasate in Londra (unul in Holborn si altul in Aldgate) spun povestile triste ale rezidentilor ce nu mai pot face fata preturilor unui oras in continua schimbare. Panourile fac parte dintr-un proiect de cercetare ce colecteaza date cu privire la schimbarea fetei capitalei britance, scrie Adweek.

Mesaj in proiectul LondonIsChangingFoto: LondonIsChanging.org

Proiectul LondonIsChanging.org urmareste sa afle care sunt motivele celor ce vor sa se mute in si din Londra.

Proiectul a fost realizat de Rebecca Ross, profesor de design si urbanism in cadrul Universitatii de Arte din Londra. Priveste criza locuintelor, dar este mai mult de atat. Ross urmareste sa traga la raspundere politicienii pentru schimbarile urbanistice, schimbari ce afecteaza fata orasului. Dar majoritatea raspunsurilor primite la apelul ei la dialog deschis prin LondonIsChanging au fost de natura socio-economica.

Desi au fost alese anumite mesaje pentru a fi expuse pe panouri, toate datele colectate in cadrul acestui proiect vor fi facute publice in 2016, moment in care Ross spera ca cineva, undeva, va face ceva cu ele. Desigur, faptul ca nu exista nicio garantie in acest sens este ceea ce, probabil, il califica drept arta publica.

In orice caz, este modul britanic de a striga: "Chiria este prea mare!"

(Foto: LondonIsChanging.org)