Programul de lucru al serviciilor de evidenta a persoanelor din Bucuresti a fost prelungit, sambata, intre orele 8.00 si 16.00, si duminica, intre orele 08.00 si 21.00, pentru alegerile prezidentiale din 2 noiembrie, informeaza Primaria Capitalei, potrivit Mediafax.

Programul a fost prelungit pentru eliberarea actelor de identitate persoanelor cu drept de vot care nu au un astfel de document sau detin unul expirat.

Cartea de identitate se intocmeste si se elibereaza pe baza cererii scrise a persoanei si a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, starii civile, cetateniei romane si a domiciliului. Contravaloarea producerii si eliberarii cartii e identitate este de 7 lei si se achita la ghiseele birourilor de evidenta a persoanelor din sectoarele 1, 3 si 6, unitatile CEC Bank in sectorul 5, la oficiile postale in sectorul 2 si 4 sau ghiseele directiilor de impozite si taxe locale pentru sector 4.

In cazurile in care nu pot fi prezentate anumite documente, respectiv certificate de stare civila sau dovezi cu privire la domiciliu, se va elibera carte de identitate provizorie, caz in care se vor depune si trei fotografii de 3/4 cm si taxa de 1 leu, achitata in acelasi mod ca pentru cartile de identitate.

Pentru eliberarea unui nou act de identitate (carte de identitate sau carte de identitate provizorie) ca urmare a expirarii termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorarii sau distrugerii actului de dentitate, cetatenii vor prezenta si un timbru fiscal in valoare de 5 lei.