Ionut Oprea, fost director executiv al asociatiei industriei de publicitate si marketing online IAB Romania, preia pozitia de presedinte interimar al organizatiei, dupa ce Cristian Petriceanu a renuntat la aceasta functie, potrivit unui comunicat de presa. IAB anunta si proiectele noi pregatite pentru 2015 si aprobate in adunarea generala desfasurata miercuri.

Ionut Oprea, direcorul agentiei Standout si membru al Consiliului Director al IAB, fost director executiv al asociatiei pana in 2011, devine presedinte interimar in locul lui Cristian Petriceanu. Acesta din urma a fost "nevoit sa renunte la pozitia de presedinte al asociatiei, dupa ce a reprezentat-o cu succes timp de 6 ani, in urma unor schimbari de ordin profesional" (n.red.: el lucreaza de ceva vreme la site-urile Antena Group, grup care nu e membru IAB).

Potrivit comunicatului, locul ramas vacant in Consiliul Director este preluat de Sebastian Cochinescu, reprezentant Burda Romania.

Proiectele noi ale IAB pentru 2015:

  • un program educational propriu (workshopuri si seminarii), IAB Academy, coordonat de Calin Rotarus
  • pe langa studiul ROADS, referitor la valoarea pietei de publicitate online din Romania, va realiza un nou studiu, DigitalSCOPE, ce urmareste atitudinea utilizatorilor fata de Internet si impactul acestuia in decizia de cumparare
  • un alt studiu va fi reluat intr-o forma revizuita - "Provocari si Oportunitati in Publicitatea Digitala"
  • referitor la autoreglementare, asociatia isi va actualiza standardele in domeniul publicitatii digitale